Auteur Topic: ANELIA (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)  (gelezen 26995 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANELIA (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Gepost op: 12 juli 2017, 21:12:23 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
ANELIA (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Reactie #1 Gepost op: 8 oktober 2019, 21:20:01 »
Anelia:
Is Bulgaarse en sprak tijdens de kamersessie Duits.

Ze was om elf uur al direct bezet, maar een half uurtje later zat ze in het rokershok. Ik ging naar haar toe en sprak haar aan. Het is niet het mooiste meisje van het huis, maar ik ging voor haar kontje. Ze biedt namelijk analverkehr aan en daar wou ik de dag mee beginnen: een lekker strak kontgaatje om de lovemachine. Anelia vroeg hoe groot en dik mijn lul was. Ik opende de badjas, waarna ze zei dat ze het aanbood, maar op de kamer even moest kijken of het zou lukken. Mijn lovemachine was nog niet in vol ornaat.

We togen om 11:50 uur naar kamer 9, nadat we de prijs voor een uurtje sexs overeengekomen waren. Zoenen was mogelijk, een uurtje koste 70 euri en 20 euri extra voor anaal. Tijdens het naar boven gaan, begon de lovemachine onder de badjas te groeien. Op de kamer ging de badjas uit en schrok Anelia zichtbaar, niet alleen vanwege de lengte, maar ook vanwege de dikte. Die ging nooit passen in haar poepertje. Anaal was dus geen optie. Ik baalde, maar zette me er binnen enkele seconden overheen. Dan maar gewoon neuken. Maar ook dat moest voorzichtig, want ook haar kutje kon hem nauwelijks aan, ook niet met het nodige glijmiddel.

In het begin zoende Anelia nog voorzichtig, maar nadat we in standje 69 waren beland en ik haar kutje had gelikt, wou ze niet meer zoenen. Het orale werk van Anelia ten aanzien van mijn zaadstamper was goed. Het neuken wat minder, alhoewel we diverse standjes gehad hebben. Echt diep en/of hard doorneuken mocht niet, omdat ze hem niet kon hebben. Uiteindelijk heeft Anelia het met de hand afgemaakt, waarbij een flinke ontlading van opgekropt zaad het gevolg was. Haar hele hand zat onder. Lekker was het hoe ze door bleef gaan met aftrekken. Dat vind ik een erg geil gevoel.

Een uur kameren met Anelia was eigenlijk te lang. We hebben na mijn spuitbeurt wat gepraat en ik heb haar gemasseerd met crème. Ze klaagde over een droge huid en aangezien ik dan met mijn handen aan haar kon zitten en af en toe nog aan haar kutje mocht komen, besloten de gentleman uit te hangen.

Kosten voor dit uurtje waren uiteindelijk 80 euri: 70 euri voor een uur en 10 euri voor een extraatje.
Anelia was zo eerlijk om geen kosten te rekenen voor het anaal neuken, nu dat ook niet had plaatsgevonden. Let wel, dat klinkt logisch, maar het zou niet de eerste keer zijn dat beneden bij het afrekenen gezegd wordt dat het vooraf overeengekomen is. Daarom vraag ik altijd vooraf wat het gaat kosten en hou ik de klok zelf in de gaten.

Kans op herhaling is klein.

Cijfer: vijf en een half.
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"