Auteur Topic: SOFIA (Roemeense)  (gelezen 11674 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
SOFIA (Roemeense)
« Gepost op: 16 juli 2017, 14:22:55 »
[box title=SOFIA]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens/Engels
Leeftijd:         geschat op 25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,6 m
Model:            normaal
BH:                 75C
Kontje:           lekker
Haarkleur:      donkerblond/bruin
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC GFE PSE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+++ Rookt niet!
+ Vrij naturel
[/box]
[box title=extra info]
Herkenbaar aan enkele infinity tattoo's.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 16 juli 2017, 14:55:49 door Shakir »

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
SOFIA (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2017, 14:24:31 »
Na de aperitief was ik klaar voor de hoofdmaaltijd: met Roemeense Sofia ben ik maar liefst 1.5 uur op de kamer geweest, mijn persoonlijk record! Bij Sofia had ik het instant ja-gevoel: naturel, lekker chill, een dromerige uitstraling, intelligent en natuurlijk niet te vergeten: een malse C-cup (ik ben en blijf nu eenmaal tettenman ;D). Nu nog een volle bos en het plaatje was compleet! De enige onnatuurlijke rotzooi zijn enkele tattoos met een betekenis (wat melige teksten en het infinity-teken). Ik was aanvankelijk bevreesd met een zweefteef te maken te hebben. Doch hier ontspon zich een gesprek met filosofische inslag. Met de meeste meiden zijn de gesprekken maar weinig inspirerend. Het kan nog straffer: enkele weken geleden ontmoette ik in PHG een dame die een mondje kon meepraten over programmeertalen! Nog een unicum in clubland: ze rookt niet! Kortom een clubmeid die me ook in het echte leven niet onberoerd zou kunnen laten, dat overkwam me nog nooit.
« Laatst bewerkt op: 16 juli 2017, 14:55:30 door Shakir »

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
SOFIA (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 25 november 2017, 18:46:45 »
Met deze dame had ik al gekamerd tijdens mijn laatste bezoek aan LR (25/6). Wat een vrouw! Nee echt, wat een vrouw! Voor de zomer had ik Mimi (Aca G) uitgeroepen tot DVP van het eerste halfjaar, maar eigenlijk behoort deze eer Sofie toe. Ze is onwaarschijnlijk chill en heeft alles wat al die andere Roemeense stresskiekens niet hebben. Kans op herhaling was dan ook reusachtig groot. Ik durfde er zelfs niet meer op te hopen dat ik ze hier nog zou tegen komen (verloop onder dames is groot in LR). Het stille verlangen van Shakir...

Qua uitstraling doet ze me wat denken aan Het meisje met de parel van Vermeer (*). Kijk eens naar mijn meest recente avatar. Ze is te herkennen aan enkele teksttattoos en een tweetal infinity tattoos. Haar haar is blond van boven, en bruin van onder (of was het nu omgekeerd?). Ze is normaal gebouwd, heeft een prachtige blanke huid en zijdezacht borsten (C-cup).

De kamergang verliep vrij gemoedelijk. De op- en afbouw bestond uit tongzoenen en wat speelse subtiele aanrakinkjes. Met momenten werd er geen woord gezegd zonder dat het ongemakkelijk aanvoelde. Op een gegeven moment vroeg ze of ik haar niet te saai vond. Voor mij alvast niet, ik moet al heel de week presteren en stressen op het werk, en dan is een chille vibe meer dan welkom. Het is dan ook één van de zeldzame meiden die ik een volledig uur gun. Na twee maal mijn kruit verschoten te hebben, heb ik meer dan voldaan de kamer verlaten.   

Missie geslaagd: het is me gelukt om meer uit mijn kamergangen te halen!



(*) Bijgedachte: eerder had ook mijn voorliefde geopperd voor Rubensiaanse dames.