Forum > VOETBAL

WAANZIN ..... NEYMAR JR KOOPT ZICHZELF VRIJ VOOR 222 MILJOEN EURO

(1/1)

sexmachine:
Neymar, eentje van de MSN van Barca, vertrekt voor het monsterbedrag van 222 miljoen euro naar PSG .... of moeten we zeggen naar Quatar?

Het hing al een tijdje in de lucht, maar vandaag heeft Neymar Jr afscheid genomen van zijn ploegmakkers bij Barca ...

Barca, dat zowat zeker was dat geen enkele ploeg zonder de fairtrade te schaden, de afkoopsom van 222 miljoen euro kon betalen, moet zich toch een hoedje schrikken ....

PSG dan, meer dan 3 jaar onder curatele omdat het in zwaar financiƫle nood zat, kan deze afkoopsom nooit betalen zonder zwaar in de problemen te komen ....

En dan is er Qatar, die de shirts sponsorden tot een dik seizoen geleden ..... en laat daar nu net het schoentje wringen tussen Quatar en Barca ..... die eerste waren allesbehalve tevreden dat Barca een andere sponsor op hun wedstrijdshirts tevoorschijn toverden ......

En nu, een zware straf voor PSG?
Neen, want Quatar zet een constructie op met Neymar zelve, en gaan hem het drinkgeld van 222 miljoen betalen om ambassadeur van het WK in Qatar te worden, en het kleine Braziliaanse dribbelwonder betaalt dus zelf de afkoopsom in de clausule aan Barca, en NIET PSG .....

Slimme kerels, die rijke stinkerds in Quatar .... PSG zou nooit kunnen verantwoorden dat Neymar zou winstgevend zijn voor de club, en nemen met deze actie wraak op Barca .... maar of die het zo erg vinden, ben ik niet zo zeker van ....

Om de cirkel rond te maken, PSG is geen Franse ploeg, enkel de constructie is opgezet in Frankrijk, maar is in handen van een investeringsmaatschappij uit Qatar ....


Ik schrijf zomaar wat hoor heren, ik heb dit enkel in de wandelgangen van Barca gehoord, maar deze constructie is de enige uitweg om een zware straf te ontlopen .... een een open doekje voor de Chinezen en andere Arabieren van deze wereld om straks 500 miljoen voor een Messi te betalen .... Ronaldo zal naast het net vissen, want die strandjeanet zal hoogstwaarschijnlijk enkele jaren effectief de cel in moeten, wegens ontduiking van 14.5 miljoen portretrechten .... zijn commentaar na zijn verhoor zal hem niet helpen ..... dat de insecten alleen schijnende lampen aanvallen ... ik vermoed dat die uitspraak hem wel eens een effectieve celstraf van 3 jaar en een boeten van 7 miljoen gaat kosten....

Neymar wordt dus in spe geen eigendom van PSG, maar koopt zichzelf vrij .... en wat tegen dat dat heefhoofdje het beu is in Parijs? Dat belooft binnen 3, 4 of 5 jaar vonken te geven, want dan is hij (in normale omstandigheden) transfersomvrij ... anders zondigen ze tegen de fairtrade ......


Leuk, tegen ons 10 of 11-jarig feestje weten we beslist meer .....

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie