Auteur Topic: TESS - Nederlandse  (gelezen 63786 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
TESS - Nederlandse
« Gepost op: 6 augustus 2017, 16:21:25 »
topadresje hoor zo in het midden van NL. auto gratis voor de deur, en 6 meisjes waren vrij, waaronder de studentikoze Tess. Lange benen, volle borsten, lang zwart haar, (was opgestoken bij voorstellen), knap gezicht. Aan de ene kant een girl next door type aan de andere kant een natural beauty. Ze heeft iets liefs en verlegens, maar na een tijdje ook passie en wat ondeugends.

Heerlijke vrijpartij inclusief tongzoenen. Ik heb mijzelf zeker vermaakt en is Tess is zeker voor herhaling vatbaar ;)

Tess is meestal in de middag aanwezig, maar dat is ook te volgen op hun website waar dagelijks de presentatielijst met namen van aanwezige dames staan

fetishsex

  • Gast
TESS - Nederlandse
« Reactie #1 Gepost op: 30 november 2017, 12:39:31 »
Ik kom nu ca 1 jaar bij het huis van de dromen, en iedere x zijn er weer nieuwe of meer meisjes. Ze gaan stap voor stap omhoog met het huis en ook opknappen. Tess is er niet vaak en had geluk dat ze een x voorstelde. Ik had langer gewild maar deze beauty had al een afspraak, dus werd een half uurtje en dat was helemaal toppiejoppie. Lekker lijf, knap gezicht en lekkere sexvrijpartij. Ik hoop Tess nog een x te mogen ontmoeten ;)

Offline Yankee

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
TESS - Nederlandse
« Reactie #2 Gepost op: 9 januari 2018, 23:24:38 »
Na enige tijd met de rem erop gewandeld, noodgedwongen, toch maar mijn hobby weer opgepakt. Afgelopen week, tijdens het wachten op mijn besproken date, zag ik een dame vluchtig de kamer op komen om haar vergeten flesje massageolie op te halen. Deze dame trok op een natuurlijke wijze mijn aandacht.  Een zeer schone die opviel door haar sympathieke en vrolijke uitstraling, haar jeugdige gelaatstrekken en haar heerlijke figuur. Wat een stuk!!! Dit moest bij mijn volgend bezoekje mijn dame worden. En zo gebeurde dat enkele dagen later.

Echt een lekker lijf, gesierd door mooi gevormde D-cup borsten die verpakt waren in een ragfijn, doorzichtig jurkje. Niet geheel mijn stijl zoals bekent, maar ala. (een jeans,shirt en laarzen zou deze dame onweerstaanbaar maken) Een bos donker haar als een vogelnestje op haar hoofd.  Groen/blauwe ogen omkaderd door mooie wimpers dat haar blik verleidingskracht gaf.
Op de kamer complimenteerde ik deze jongedame met haar uitdagende uitstraling waarop ze met een charmante lach reageerde en een puntgaaf gebit onthulde. Eigenlijk wilde ik haar direct al zoenen, maar ik probeerde me in te houden en zo hadden we een leuk, eenvoudig maar onderhoudend kennismakingsgesprek.
Deze jonge dame is niet alleen een beauty, maar ook charmant,welbespraakt maar heeft ook een juiste uitstraling.
Deze dame was tijdens ons gesprek lekker ontspannen, en liet haar tong zo nu en dan plagend langs haar lippen strijken. 

In het warme bad begon ik voorzichtig haar schouder te strelen en raakte eventjes haar wang aan. Daarop keek ze me verkennend aan, sloot haar mooie ogen en bracht haar gezicht dichterbij. Zo begonnen we te zoenen, precies waar ik zo naar verlangde op dat moment. Ik streelde ondertussen haar rug, haar billen, haar benen, haar voeten. Het zoenen kende een rustige opbouw en werd voller en sensueler. Mijn handen gleden langs haar hals en boezem en Tess zocht mijn keihard geworden kleine vriend op en dolde er wat mee. Zo zaten we daar, elkaars lichamen onzedelijk betastend, voortgedreven door het opzwepende tongenspel.

Op bed onderging ik een ontspannende korte massage, niet echt erotisch, maar wel heel ontspannend.
Na het omdraaien gingen we over op een gepassioneerde zoenpartij. Ik legde haar op haar rug en kuste haar fraaie tepels en beroerde zacht haar vrouwelijkheid. Tess draaide haar hoofd af en begon zachtjes rondjes met haar heupen te draaien. Ik bemerkte geen overdreven gehijg of gekreun, maar een ingehouden overgave aan ons intieme spel. 
Haar stevige borsten schuurde langs mijn mannelijkheid, hierdoor wist Tess mij in een intieme omstrengeling het lekkerste gevoel te geven. Ik genoot intens van haar overtuigende fysieke optreden en liet alles de vrije loop.

De ontwapenende spontaniteit, de natuurlijke verleidingskunsten, de brutale pretoogjes en de stoute inzet op de kamer. Ik val als een blok voor dit type vrouw en al mijn defensieve tactieken haperden dan ook bij haar. Als je met deze twintiger de juiste klik op de kamer hebt, wacht je een uitstekende date. Ik had zo'n date, die zeer zeker een vervolg zal krijgen.

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
TESS - Nederlandse
« Reactie #3 Gepost op: 16 februari 2018, 18:08:46 »
Tess eens gehad nu. Had ik wel over gelezen en foto's gezien, nu dus zowaar beschikbaar bij het voorstellen. Leuke knappe meid en toptieten! Als ik dat mag zeggen;)  In begin ff schuchter en aftastend en daarna was Tess aardig opgewarmd. Hele lekkere sex met een bepaalde zachtheid inclusief tongzoenen afgenomen. Ja lekker hoor deze Hollandse kanjer :)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
TESS - Nederlandse
« Reactie #4 Gepost op: 4 maart 2018, 14:25:42 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
TESS - Nederlandse
« Reactie #5 Gepost op: 8 maart 2018, 11:31:54 »
dit blijft een heerlijke girlfriend experience dame, Nederlands, knap en zeer leuk in omgang. En vol overgaaf gepassioneerd vrijen. Dat is voor mij qua gewone sex de ideale combinatie. Zeker als iemand ook nog er goed uit ziet en mooie volle borsten heeft en lekker lichaam. Tess is wat dat betreft dan gewoon een schot in de roos voor mijn :dance2

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
TESS - Nederlandse
« Reactie #6 Gepost op: 13 juli 2018, 17:57:16 »
De Nederlandse Tess nu voor een 2e x gehad. Ze werkt de laatste tijd ook iets meer dus dat maakte de kans haar te ontmoeten wat gemakkelijker. Ja nog steeds een aantrekkelijke mooie meid. Lekker fris en mooie body. Ik vond haar weer goed en prettig, lekkere seks en eigenlijk bevalt ze Donald op verschillende vlakken wel. Of het nu om oraal gaat, teasen, zoenen, of neuken. Ik ben zeer zeker aan mijn gerief gekomen hoor. :)

Offline steviepersy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
TESS - Nederlandse
« Reactie #7 Gepost op: 8 september 2018, 12:02:33 »
1 van mijn favoriete dames bij House of Dreams, lekker Nederlands, lang, mooie droomachtige ogen, prachtige topborsten :showtits1, lange benen en slank postuur. Tongzoenen en beffen erbij genomen en al verschillende keren goede seks gehad met deze donkerharige beauty van midden 20 schat ik zo. Ze heeft iets knuffelachtigs en geeft een goede girlfriend Experience, althans als ze een klik met je heeft want ik lees links en rechts dat Tess wel wat eenkennig kan zijn. Ik heb altijd goede en heerlijke seks met haar.

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
TESS - Nederlandse
« Reactie #8 Gepost op: 24 december 2018, 18:17:11 »
Bij Tess is het soms een verrassing of ze er is of komt. Vanochtend stond ze nog niet bij de aanwezige dames op de lijst van www.privehuishod.nl en een uurtje later was dat wel het geval. Gelijk gebeld met de gastvrouw, en gereserveerd, voor dat ik naast haar zou grijpen. Nou het was weer net als vorige keren gewoon lekker en top. Tess had goede zin en een ondeugende bui, dat kon je al merken aan haar mooie ogen en hoe ze met me praatte toen we de kamer op gingen. Daarna gewoon weer lekker vol tongzoenen, en lekkere seks met Tess en dat is gewoon lekker opwindend en geil. En o o, die tieten, wat een lekkere heeft ze toch.

Donald gaat goed de Kerst in! :D

Offline AndreDH042

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
TESS - Nederlandse
« Reactie #9 Gepost op: 27 mei 2019, 19:48:13 »
Recent kennis gemaakt met Tess van HOD>... Een leuke meid die van wanten weet mooie borsten  :showtits1.. Wat had zij een zin ......Overheerlijk zoenen en de sex is super geil.....

Offline Johan Geluk

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
TESS - Nederlandse
« Reactie #10 Gepost op: 2 juni 2019, 11:53:21 »
Tess triggerde mij al een tijdje door de recensies hier. Maar ze werkt weinig of zeer onregelmatig. Maar denk nu ca. 2 weken geleden had ik haar bij toeval te pakken. Onvoorbereid tijdens het voorstelrondje stelde deze leuke knappe Hollandse schone zich aan mij voor. Terwijl ze kort daarvoor nog niet op de aanwezigheidslijst stond van de site van House of Dreams. Later op de kamer gekomen vertelde ze dat ze vaak op de dag zelf besluit of ze een paar uurtjes komt werken, en dat het dan nog verwerkt moet worden online, maar dat ze soms ook zo kort werkt dat ze alweer naar huis is voor dat klanten het in de gaten hebben. Nou dit was nu mijn lucky day. Want Tess is inderdaad zoals aantal van jullie hiervoor beschreven een hele leuke en zeer gepassioneerde jonge dame. Met een mooi lichaam en vooral prachtige borsten. En dan die dromigere ogen, net als Myleena van dit huis heeft maar dan in een andere helderheid en kleur. Ja we hadden gelukkig een klik, en dat helpt natuurlijk wel om een seksuele ervaring beter te maken.

Het voelde vertrouwd, zeer erotisch en sensueel. Een heerlijke vrijpartij, heel naturel en dan bedoel ik dat het voelde alsof je met je eigen vriendin of minnares vrijt. Eigenlijk heb ik van alle facetten gevonden van oraal geven en ontvangen, het intieme , strelen en tongzoenen. Ik was voor 45 minuten gegaan wat ik standaard doe, maar die heb ik snel verlengd naar een uur want zo lekker en leuk vond ik Tess en ik ga de agenda in de gaten houden voor een volgende keer. Want dat wil ik wel! :lol