Auteur Topic: MONEY FIGHT OF THE CENTURY - PUUR BEDROG  (gelezen 4264 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
MONEY FIGHT OF THE CENTURY - PUUR BEDROG
« Gepost op: 27 augustus 2017, 00:12:20 »
Vannacht krijgen we een bokswedstrijd tussen een gepensioneerde bokser,  Mayweather en een Ierse kooivechter, Mc Gregor ....
[attachimg=1]
De heren hebben  al publiekelijk staan stinken in mekaars bek .... te belachelijk voor woorden, terwijl die match eigenlijk niks voorstelt en die kooivechter gaat een pak slaag krijgen van die gepensioneerde dat het niet mooi meer is
Het is eigenlijk gewoon bedrog van het grootste soort, de naam boksen niet eens waardig ..... The Money Fight, beide haantjes strijken meer dan 100 miljoen euro op, de straatvechter Mc Gregor heeft nog geen officiƫle boksmatch betwist in zijn leven, en anderzijds is er Mayweather, die op zijn 40e terug uit pensioen komt om die Ier een pak slaag te verkopen ...

Puur voor het geld en heeft niks met echt boksen te maken, indien Mc Gregor Mayweather niet de eerste ronde tegen het canvas krijgt (en dat gaat hem niet lukken, hij krijgt de bokshandschoenen geeneens op schouderhoogte), gaat hij onherroepelijk knockout in ronde 5 of 6 .... hersenletsel, dat kunnen beiden heren niet meer oplopen, want de afgelopen weken hebben bewezen dat ze beiden er geen hebben ...
[attachimg=2]


Een echte boksmatch bekijken .... DIT WAS BOKSEN .... hier heb ik van genoten ... voor mij de beste boksmatch ooit, respect voor beide heren trouwens .....

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
MONEY FIGHT OF THE CENTURY - PUUR BEDROG
« Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2017, 14:39:18 »
Die McGregor heeft me daar toch een pak slaag gekregen deze morgen .... het deed pijn aan mijn ogen ...

Indien de scheids niet had ingegrepen in de 10e ronde, had die ier nu blijvend hersenletsel .... ook al is dat erg moeilijk bij die kooivechter   ;D
Hier het pak slaag kort in beeld ....


En de persconferenties na de match ... vooral die madammen in blauwe bikini blijven maar lachen  ;D :blonde :shakekontje





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
MONEY FIGHT OF THE CENTURY - PUUR BEDROG
« Reactie #2 Gepost op: 27 augustus 2017, 16:13:14 »
Dat pak slaag viel ook wel weer mee. Pas later in de rondes begon hij te verliezen.
Nu kijk ik geen boksen maar wel mma (UFC), en het pak slaag wat ze daar krijgen is toch een stuk groter.
Mede door dat meer mag en de vulling in de handschoenen is veel minder waardoor klappen harder aankomen.
Hier heeft McGregor niets van opgelopen alleen een goed gevulde bankrekening.

Natuurlijk ging deze wedstrijd om het geld en de show. Maar er was schijnbaar genoeg animo voor anders zou het niet plaats hebben gevonden.