Auteur Topic: Dupontxxx stelt zich voor  (gelezen 52730 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline dupontxxx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Dupontxxx stelt zich voor
« Gepost op: 27 augustus 2017, 15:02:21 »
Hallo allemaal. Ten eerste hartelijk dank voor alle info op deze site. Afgelopen vrijdag voor de eerste keer naar goldentime geweest. Hiervoor ligt mijn ervaring in en toen ik 10 jaar geleden de privehuizen ontdekte was dat mijn ding. Vrijdag dus naar gt voor het eerst. Ik was onder de indruk en heb een eerste verkenning gedaan van 2 uur waarin ik twee keer heb gekamerd. Nu heb ik de smaak te pakken en heb over 4 weken een saunaweekend gepland. Daar graag ook advies van jullie over. Vrijdag middag wil ik rond 15:00 naar Babylon. Ik heb begrepen dat de dames naakt lopen en ook voorwerk doen en lekker babbelen. Mijn idee is om een dame te doen en een trio. Why not. De dames zien er mooi slank uit op de site. Daarna rond 19:00 huiswaarts naar wat chillen en eten. De volgende dag wil ik een lange welness dag ervan maken. Volgens mij leent sixsens zich hier wel voor. Kan je daar lang chillen en relaxen? Over de dag wil ik me natuurlijk nog wel mooie dames vermaken, 2 of 3.
Misschien zondag ergens nog een afterparty doen. Tips zijn welkom! Mochten jullie op basis van mijn wensen andere clubs aanbevelen, last het me dan weten. Na deze uitspattingen zal ik weer huiswaarts gaan.
Nog een paar weekjes en dan is het zover. Ik zal verslag doen van de bezoeken. Mijn eerste bezoek is ook beschreven bij golden Time.



Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Dupontxxx stelt zich voor
« Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2017, 15:20:51 »
Klinkt als een goed plan. Welkom op het xxxboard !
Voor de zondag zou je dan YY kunnen doen, heb je meteen de 4 meest interessante clubs bezocht.
En aan aangezien je met de minst interessante bent begonnen, gaat dat alleen maar beter worden  ;)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Dupontxxx stelt zich voor
« Reactie #2 Gepost op: 27 augustus 2017, 15:26:09 »
Hallo allemaal. Ten eerste hartelijk dank voor alle info op deze site. Afgelopen vrijdag voor de eerste keer naar goldentime geweest. Hiervoor ligt mijn ervaring in en toen ik 10 jaar geleden de privehuizen ontdekte was dat mijn ding. Vrijdag dus naar gt voor het eerst. Ik was onder de indruk en heb een eerste verkenning gedaan van 2 uur waarin ik twee keer heb gekamerd. Nu heb ik de smaak te pakken en heb over 4 weken een saunaweekend gepland. Daar graag ook advies van jullie over. Vrijdag middag wil ik rond 15:00 naar Babylon. Ik heb begrepen dat de dames naakt lopen en ook voorwerk doen en lekker babbelen. Mijn idee is om een dame te doen en een trio. Why not. De dames zien er mooi slank uit op de site. Daarna rond 19:00 huiswaarts naar wat chillen en eten. De volgende dag wil ik een lange welness dag ervan maken. Volgens mij leent sixsens zich hier wel voor. Kan je daar lang chillen en relaxen? Over de dag wil ik me natuurlijk nog wel mooie dames vermaken, 2 of 3.
Misschien zondag ergens nog een afterparty doen. Tips zijn welkom! Mochten jullie op basis van mijn wensen andere clubs aanbevelen, last het me dan weten. Na deze uitspattingen zal ik weer huiswaarts gaan.
Nog een paar weekjes en dan is het zover. Ik zal verslag doen van de bezoeken. Mijn eerste bezoek is ook beschreven bij golden Time.

Welkom op RB.

Een week te vroeg, want op 8 sep was ik graag je gids geweest in Babylon.
Diverse trio opties in Babylon. Je moet de dames qua optiek ook zelf aantrekkelijk vinden. Als je één dame al onder je hoede hebt, kan je ook vragen aan díe dame om een goede partner er bij te laten kiezen. De meiden hebben zo hun voorkeuren met wie ze trio doen.
Bianca en Klara altijd goed.
Let wel! De teller loopt dubbel bij een trio. En wil je ook nog een lesbisch trio dan kost dat per sessie €25 per dame extra. Ook dat is aan Bianca en Klara wel besteed!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Dupontxxx stelt zich voor
« Reactie #3 Gepost op: 27 augustus 2017, 15:54:14 »
Hallo allemaal. Ten eerste hartelijk dank voor alle info op deze site. Afgelopen vrijdag voor de eerste keer naar goldentime geweest. Hiervoor ligt mijn ervaring in en toen ik 10 jaar geleden de privehuizen ontdekte was dat mijn ding. Vrijdag dus naar gt voor het eerst. Ik was onder de indruk en heb een eerste verkenning gedaan van 2 uur waarin ik twee keer heb gekamerd. Nu heb ik de smaak te pakken en heb over 4 weken een saunaweekend gepland. Daar graag ook advies van jullie over. Vrijdag middag wil ik rond 15:00 naar Babylon. Ik heb begrepen dat de dames naakt lopen en ook voorwerk doen en lekker babbelen. Mijn idee is om een dame te doen en een trio. Why not. De dames zien er mooi slank uit op de site. Daarna rond 19:00 huiswaarts naar wat chillen en eten. De volgende dag wil ik een lange welness dag ervan maken. Volgens mij leent sixsens zich hier wel voor. Kan je daar lang chillen en relaxen? Over de dag wil ik me natuurlijk nog wel mooie dames vermaken, 2 of 3.
Misschien zondag ergens nog een afterparty doen. Tips zijn welkom! Mochten jullie op basis van mijn wensen andere clubs aanbevelen, last het me dan weten. Na deze uitspattingen zal ik weer huiswaarts gaan.
Nog een paar weekjes en dan is het zover. Ik zal verslag doen van de bezoeken. Mijn eerste bezoek is ook beschreven bij golden Time.

Welkom op RB.

Een week te vroeg, want op 8 sep was ik graag je gids geweest in Babylon.
Diverse trio opties in Babylon. Je moet de dames qua optiek ook zelf aantrekkelijk vinden. Als je één dame al onder je hoede hebt, kan je ook vragen aan díe dame om een goede partner er bij te laten kiezen. De meiden hebben zo hun voorkeuren met wie ze trio doen.
Bianca en Klara altijd goed.
Let wel! De teller loopt dubbel bij een trio. En wil je ook nog een lesbisch trio dan kost dat per sessie €25 per dame extra. Ook dat is aan Bianca en Klara wel besteed!
Lesbisch lesbisch, dan gaan we naar de SHE in Antwerpen, aan mijn pietje moeten ze hangen, geen lesbische truukjes om 50 euro extra te beuren ....   :)) ;D ;D ;D ;D :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dupontxxx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Dupontxxx stelt zich voor
« Reactie #4 Gepost op: 27 augustus 2017, 17:55:56 »
Thanks Sjeufke,
Trio zal voor mij de eerste keer zijn dus het lesbische deel hoeft dan nog niet. Goede tip om het meisje het tweede meisje te laten kiezen  ;D. 22/9 Babylon en 23/9 sixsens is de planning.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Dupontxxx stelt zich voor
« Reactie #5 Gepost op: 27 augustus 2017, 17:59:23 »
Thanks Sjeufke,
Trio zal voor mij de eerste keer zijn dus het lesbische deel hoeft dan nog niet. Goede tip om het meisje het tweede meisje te laten kiezen  ;D. 22/9 Babylon en 23/9 sixsens is de planning.
Die 22ste lukt wel en de 23ste waarschijnlijk ook  ;D
Want als de kat van huis is......zit Sjeuf in de club (rijmt niet, maar het wipt wel)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Dupontxxx stelt zich voor
« Reactie #6 Gepost op: 27 augustus 2017, 18:02:26 »
Wie kiest de dame voor jullie trio, jij of sjeufke?
De vraag is, rekent Sjeuf extra aan voor een FT?   :lol :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dupontxxx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Dupontxxx stelt zich voor
« Reactie #7 Gepost op: 27 augustus 2017, 18:19:37 »
Eh, ik kom in eerste plaats voor de dames  :lol.
Wel gezellig om tussen door met wat bezoekers te kletsen  :coffee2:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Dupontxxx stelt zich voor
« Reactie #8 Gepost op: 27 augustus 2017, 18:21:26 »
Eh, ik kom in eerste plaats voor de dames  :lol.
Wel gezellig om tussen door met wat bezoekers te kletsen  :coffee2:
Dat mag ik hopen.
Ik moet in Babylon al vrezen en vluchten voor de 'vieb' van Klara: "Ich fick dir in Arsch!"  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
Dupontxxx stelt zich voor
« Reactie #9 Gepost op: 27 augustus 2017, 18:26:51 »
Klinkt als een goed plan. Welkom op het xxxboard !
Voor de zondag zou je dan YY kunnen doen, heb je meteen de 4 meest interessante clubs bezocht.
En aan aangezien je met de minst interessante bent begonnen, gaat dat alleen maar beter worden  ;)

Hier sluit ik me volledig bij aan!

YinYang op zondag, met goed weer? Er zijn ergere dingen in het leven. 8)

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
Dupontxxx stelt zich voor
« Reactie #10 Gepost op: 27 augustus 2017, 18:28:31 »
Eh, ik kom in eerste plaats voor de dames  :lol.
Wel gezellig om tussen door met wat bezoekers te kletsen  :coffee2:
Dat mag ik hopen.
Ik moet in Babylon al vrezen en vluchten voor de 'vieb' van Klara: "Ich fick dir in Arsch!"  :lol

Met jou is niet eens een fatsoenlijk gesprek te voeren daar, je hebt constant vrouwen om je heen hangen. :lol 8)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Dupontxxx stelt zich voor
« Reactie #11 Gepost op: 27 augustus 2017, 18:33:21 »
Eh, ik kom in eerste plaats voor de dames  :lol.
Wel gezellig om tussen door met wat bezoekers te kletsen  :coffee2:
Dat mag ik hopen.
Ik moet in Babylon al vrezen en vluchten voor de 'vieb' van Klara: "Ich fick dir in Arsch!"  :lol

Met jou is niet eens een fatsoenlijk gesprek te voeren daar, je hebt constant vrouwen om je heen hangen. :lol 8)
Ik ga naar Babylon om in de pool te liggen en om wat bij te k(l)etsen)

[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Dupontxxx stelt zich voor
« Reactie #12 Gepost op: 27 augustus 2017, 20:40:57 »
Eh, ik kom in eerste plaats voor de dames  :lol.
Wel gezellig om tussen door met wat bezoekers te kletsen  :coffee2:
Dat mag ik hopen.
Ik moet in Babylon al vrezen en vluchten voor de 'vieb' van Klara: "Ich fick dir in Arsch!"  :lol

Met jou is niet eens een fatsoenlijk gesprek te voeren daar, je hebt constant vrouwen om je heen hangen. :lol 8)
Ik ga naar Babylon om in de pool te liggen en om wat bij te k(l)etsen)

[attachimg=1]
WTF, wil je LL, Odipuc en mij onmiddellijk voorzien van zwarte balkjes om onze privacy e waarborgen ?!?!?  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Dupontxxx stelt zich voor
« Reactie #13 Gepost op: 27 augustus 2017, 21:19:26 »
WTF, wil je LL, Odipuc en mij onmiddellijk voorzien van zwarte balkjes om onze privacy e waarborgen ?!?!?  :lol_hitting:
Waarom, je bent toch een viswijf  ;D
In 't zwembad en met Gina Lolo aan de speel, zou ik zeggen, die mag aan je vis  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dupontxxx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Dupontxxx stelt zich voor
« Reactie #14 Gepost op: 31 augustus 2017, 15:46:10 »
Heren ik heb nog even een vraag aan jullie.
Over drie weken ga ik enkele saunaclubs bezoeken. Zoals ik schreef ben ik vorige week voor het eerst naar Golden Time gegaan. Graag hoor ik van jullie wat voor een type dames er rondlopen in Babylon, Sixsens en YingYang. Ik hou van slanke dames met strakke kontjes. Beetje kletsen, aan elkaar zitten tongzoenen en kamer op.