Auteur Topic: TheWalkingRed  (gelezen 4583 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TheWalkingRed

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
TheWalkingRed
« Gepost op: 14 september 2017, 18:21:20 »
Bij deze wil ik me even hier voorstellen. Ben een nieuwe jonge wandelaar, 23 jaar oud. Gisteren voor de eerste keer kennisgemaakt met het vak en het beviel eigenlijk wel. Bevreemdende ervaring dat wel in het begin maar uiteindelijk zeker geen spijt van! Was bij de ramen in Gent met Jessy, ik schrijf hier zeker nog een review over. Heb me recent ook bij Hookers.nl aangemeld. Ik hoop dat deze nieuwe hobby in ieder geval niet te snel uit de hand loopt want zoals gisteren zie ik mezelf wel nog eens gaan! Moet nog wat wennen met het onderhandelen en de prijzen maar oefening baart kunst lijkt me.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
TheWalkingRed
« Reactie #1 Gepost op: 14 september 2017, 19:14:58 »
 :welcome: op RB.

Je bent btw ook altijd eens welkom in de Aarschotstraat in Brussel! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline TheWalkingRed

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
TheWalkingRed
« Reactie #2 Gepost op: 14 september 2017, 20:07:59 »
Voorlopig houd ik het bij de ramen in Gent, lijkt me lekker kleinschalig om te verkennen. Daarna zeker eens naar SKW en Aarschotstraat ;D

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
TheWalkingRed
« Reactie #3 Gepost op: 14 september 2017, 20:28:42 »
Weet waar je aan begint...... Stop nu het nog kan.
Eenmaal verslingerd aan het hoerenlopen is er geen weg terug.
Kijk naar mij...... Als ik toch eens terug kon...... Zou ik het zeker niet doen!  :lol

Welkom op dit forum (ik ben hier zelf ook nog een groentje) en bij de buren (al iets meer ervaren aldaar) en ik hoop dat je er net zoveel lol aan mag beleven als ik.
Niet alleen aan het bespringen van allerlei lekkere meiden, maar ook aan het schrijven op de diverse forums en de contacten die je er kunt leggen als je daar behoefte aan hebt.

Besef wel dat de leden bij de buren een stuk volwassener zijn in hun gedrag en schrijven dan die puberale ettertjes op dit schrijversplateau.
(en dat degene die nu meteen wil reageren, zich dus blijkbaar aangesproken voelt.........)  :lol_hitting:
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline TheWalkingRed

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
TheWalkingRed
« Reactie #4 Gepost op: 14 september 2017, 21:06:09 »
Bedankt! Ik vrees ervoor, al een hele tijd twijfel ik om het te doen maar nu is de rem eraf. Ik ben zeker van plan om elke ervaring neer te schrijven en te delen, zoiets wil ik niet snel vergeten 8) Voorlopig is het hier nog doenbaar, hopelijk blijft het hier zo ;)

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
TheWalkingRed
« Reactie #5 Gepost op: 14 september 2017, 22:21:33 »
Een nieuwe jonge gast erbij, ik krijg concurrentie  :lol
Welkom op het forum!

Offline TheWalkingRed

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
TheWalkingRed
« Reactie #6 Gepost op: 15 september 2017, 18:41:11 »
Merci! De komende maanden maak ik van de Gentse ramen mijn speelterrein 8)