Forum > ENQUETES

FEESTJE?

<< < (2/4) > >>

sexmachine:

--- Citaat van: dupke op 26 mei 2011, 17:43:12 ---Maakt mij niet uit, ... maar ik stem nu op anders,

Morgen vroeg , wheels up naar pussy paradise in Angeles city...

Ik zal af en toe wel een vorderingsverslag uitbrengen van de andere kant van de wereld..

Dupke

--- Einde van citaat ---
Wat? ??? Vertrek jij alweer naar Pussy Paradise???  :P
Heten teen  :P :P
Veel plezier, dat is zowat het eerste wat in me opkomt.


Het hoofd koel houden en de lat stijf, maar dat zal geen enkel probleem zijn.
Prettige reis toegewenst  :)


PS. Breng je voor mij ook een poetsvrouw mee?  ;D ;D ;D

seksenfun:
Ik had PSR (voorlopig?) aan kop kunnen laten komen maar heb voor velen allicht verrassend gestemd: ACA.

Waarom ACA? 
1) Lang niet meer geweest.
2) Ruime club zodat het geen volgestouwde disco wordt als er wat meer mannen zijn.
3) Ze doen daar enorme extra's bij feestjes.
4) In PSR ken ik de vrouwen té goed en vertoef ik er te veel mee, te veel wellnessmogelijkheden die top zijn én op een feestje onder rakkers moet je vaak in de groep zijn (vind ik).
5) Het boventerras/tuin met bankirai en de overdekte BBQ-ruimte lenen zich op hete zomerdagen enorm voor feestjes.

 ;)

foots:
Kijk het is gemakkelijk, we gaan naar de beste en dat is Angeles City in de Filipijnen.
Echter daar is Dupke op een solo tour en de meesten vertrouwen feestjes daar niet, terwijl het absolute top is een poolparty daar te houden.
 
Goed dan ga ik maar voor de 2e beste keuze en dat is ...... GT.
Tja de GT is tegenwoordig verdomd goed, zelfs het beste.
 
Hoewel ik me met deze keuze niet populair maak, zelfs niet bij mijzelf, gebied de eerlijkheid mij toch te bekennen dat de GT met kop en schouder boven de rest uitsteekt.
PSR lijkt het andere uiterste, maar die biedt ook een topniveau, maar toch weer heel anders.
 
Met elke keuze ben ik tevreden, als we maar met een leuke groep zijn wordt het altijd wel gezellig.
Groet, Foots  O0

sexmachine:
Het is een meervoudige poll, je kan dus op meerdere clubs stemmen ook en je stem aanpassen  ;)

GW:
PSR

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie