Auteur Topic: Belgradostraat 04, Lizzy (Hongaarse)  (gelezen 14916 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 04, Lizzy (Hongaarse)
« Gepost op: 19 september 2017, 11:01:52 »
Het klinkt misschien niet zo macho om te moeten toegeven, maar het is nu een feit: mijn belofte om niet meer te kameren tot oktober of november werd verbroken... Wel hield mijn clubverbod tot nu toe nog altijd stand, maar het begint stilaan ondragelijk te worden.

Hoe is het zover kunnen komen? Wel, de kortste weg naar de bib gaat door het glazen straatje. Moet ik dan speciaal een bocht nemen om aan de verleiding te weerstaan? Neen toch? En twas gebeurd...


Lizzy is zowat de enige raamdame die ik het afgelopen (nogal stormachtig) clubjaar nog bezocht. Een zevental keer om precies te zijn. Ze is een mooi jong Hongaars meisje van rond de 23-24 jaar. Ze is ongeveer 1.60-1.65 m groot en heeft een normale lichaamsbouw. Borsten zijn net twee ballonnetjes (B-cup). Ze heeft zwart (geverfd) haar, en een lekker wit ongeschonden huidje. Melkflessen zeggen ze hier in Vlaanderen. Haar zwart kleedje is haar handelsmerk, al twee jaar lang. 

Zoals jullie wellicht weten is de naturelheid van de dame één van mijn hoofdcriteria. Op een kleine tattoo na, is hier verder geen artificiële zooi meer te bekennen. Zelfs geen make-up. Puur natuur, zo heb ik ze het liefst. Man, man, dat witte huidje alleen al ;D. (Piet --> spijkerhard). Ik heb namelijk het schijt aan zonnebankbruin.

Ook in de omgang is ze vrij ongedwongen. Geen Oost-Europees stresskieken, of omhooggevallen etalagepopje. Gewoon een leuk meisje zonder al te veel kapsones.

Over de kamergangen ben ik meer dan tevreden. Ze laat vooraf wat speeltijd toe: beetje knuffelen, borstjes spelen enzo... Tegenwoordig is dat voor mij noodzakelijk om hem op oorlogsterkte te krijgen, ik ben dan ook geen 20 meer. Verwacht je niet aan een spetterende PSE, het is eerder GFE. Gerekend naar de raamnormen is dit voor mij dik in orde. Bij veel van die meiden heb ik het gevoel op de operatietafel terecht te komen, en onderworpen te worden aan een strak afwerkschema. Bij Lizzy steekt het allemaal niet zo nauw.

Normaal gezien krijgen de saunaclubs mijn voorkeur. Als ik geen tijd of zin heb om naar Duitsland te gaan vormt Lizzy een leuk alternatief om tussen de soep en de patatten nog eens snel van bil te gaan ;).

Praktisch: ze zit aan het uiterst linkse raam, dagshift.

PS. Op fora is ze weinig beschreven. Ik begrijp niet goed waarom. Van heel wat mindere dames zie je soms bladzijden volgeklad door doorgeslagen romantici (Denise, Claudia, Missy,...).
« Laatst bewerkt op: 19 september 2017, 11:33:08 door Shakir »

Offline TheWalkingRed

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 04, Lizzy (Hongaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 19 september 2017, 16:27:37 »
Dus Hongaarse Lizzy was toch aanwezig, moet ze dan mislopen hebben! Verbaasde me zelf al over het zonnebankbruin van de dames achter de ramen, vooral vervelend als al die spullen je handen plakkerig maken. Operatietafelgevoel is ook een goede beschrijving van mijn mindere ervaringen, op tafel bij de dokter en dan maar de behandeling erdoor jagen, erg onaangenaam. Nu heb ik nog meer zin om deze dame te bezoeken, kwestie van de goede dames te belonen ;)

Offline KTAjin

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 04, Lizzy (Hongaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 25 november 2017, 19:26:15 »
Van hoelaat tot hoelaat werkt ze?

Ik heb haar nog niet kunnen bezoeken vanwege de schooluren van het unief.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 04, Lizzy (Hongaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 25 november 2017, 20:03:09 »
De precieze werkuren heb ik niet bij de hand, maar ze doet de dagshift. De wissel tussen dag-en avondshift is in Gent om 20:00.

Dus als je, laat ons zeggen, tussen 13.00u en 18.00u een kijkje komt nemen, dan zou je volgens mij niet kunnen missen.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 04, Lizzy (Hongaarse)
« Reactie #4 Gepost op: 31 mei 2018, 13:08:44 »
Daarnet tijdens mijn wandeling heb ik de dame ook opgemerkt.
Bij de eerste passage was ze er niet, maar zo rond 10:30 uur zat zij, als enige in de vernieuwde bar Cupido achter het laatste raam.