Auteur Topic: Natali (Bulgaarse)  (gelezen 5075 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Natali (Bulgaarse)
« Gepost op: 4 oktober 2017, 19:48:38 »
Naam: Natali
Nationaliteit: Bulgaarse
Leeftijd: 26
Lengte: 1.75
Postuur: zeer slank
Borsten: a-cupje
Tatoeage: ja, zit behoorlijk onder de inkt
Piercing: ja, oa tong
Haar: blond uit een potje, halflang
Taal: Engels (goed)
Extra info: zeer opvallende Botox-lippen, voorheen werkzaam in de diverse clubs in het Düsseldorfse en zuid-Duitsland.

Toen Aloewe en ik vanuit het eetgedeelte naar de bar liepen was ze me al opgevallen toen ik een blik op het terras wierp. Dames hebben daar klaarblijkelijk een radar voor, want enkele minuten later kwam ze de bar inlopen en zwaaide in onze richting. Nadat ik deze beantwoordde voegde ze zich bij ons. Dat we haar gelijk als Bulgaarse herkende verwonderde haar een beetje. Het gesprekje verliep vlot en leuk. Ze bleek prettig gestoord in de goede zin van het woord. Het meest opmerkelijke was dat ze mijn naam goed gokte (Later bedacht ik me dat ze misschien een kijkje had genomen bij de theke op de namenlijst).

Er werd behoorlijk gedold en al snel werd duidelijk dat zij de dame zou zijn die ervoor zou zorgen dat H7 van de hatelijke nul wat betreft kamergangen zou afhelpen. We besloten op het terras samen een sigaretje te roken. Daar voegde na een tijdje Firehawk zich bij ons nadat hij van zijn honing was ontdaan door Maya. Ook nu werd er weer volop gedold. Na een tijdje haar gezegd dat ik het wel tijd vond worden dat ze een sleutel ging halen.

Op de kamer vonden haar zeer opvallende Botox-lippen al spoedig de mijne. Ze liet haar tong ronddraaien alsof het een wastrommel was op 1000 toeren. Ze had snel door dat dit niet mijn ding was en het tempo werd teruggeschroefd naar vriendinnetjes niveau. Haar handje zakte af en een heerlijke teasing HJ volgde. Haar mond werkte zich een weg naar beneden. Een rustige en gevoelvolle BJ waarbij ze goed gebruik maakte van haar tongpiercing. Af en toe wisselde ze het af met haar hand om me verder te teasen en edgen. De behoefte om te neuken ontbrak en heb het haar terwijl we heerlijk aan het tongzoenen waren met de hand laten afmaken.

Nadat ze me schoongemaakt had nog samen een sigaretje gerookt en na een uurtje de kamer verlaten. Na het douchen kwam ze bij ons zitten om samen wat te eten.

Als Natali in H7 blijft, dan is de kans op herhaling niet groot, omdat het niet mijn clubje is. Mocht ik haar in een andere club weer treffen dan zou ik zeker met jaar herhalen.