Auteur Topic: Aarschotstraat 46, Le Milord, Sonja (Roemeense)  (gelezen 6734 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 46, Le Milord, Sonja (Roemeense)
« Gepost op: 24 oktober 2017, 08:11:17 »
[box title=SONJA]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            normaal
BH:                 B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Vingeren PSE
[/box]

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 46, Le Milord, Sonja (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 24 oktober 2017, 08:26:58 »
Onlangs heb ik in de Aarschotstraat in 'Le Milord', nummertje 46 in de straat, voor het eerst geneukt met Sonja.

Sonja is een heel mooie Roemeense die al 22 lentes rondhuppelt op deze aardkloot.
Het is een kleintje, om en bij de 1,60m groot, met een mooi gezicht, een leuke lach, lang blond haar en grote, bruine ogen.

Sonja is normaal gebouwd, heeft een mooie, naturelle B-cup met iets grotere tepels. Haar kont :kissass is iets omvangrijker, maar is wel mooi rond en lekker stevig. Geen piercings of tattoos. Tot voor kort werkte Sonja in Nürnberg.

De ervaring met Sonja viel, naar vitrinenormen, goed te noemen.

Zoenen was uit den boze, maar mijn lichaam en piet werden wel uitgebreid met de handen en lippen verkend en verwend, vooraleer kleine KP, die zo al redelijk goed op oorlogssterkte was gebracht, voorzien werd van een gummi.

De pijpbeurt die daarop volgde, was heel goed: diep, stevig en gevarieerd, precies zoals ik het graag heb ;D!

Het neuken was goed, alleen jammer dat Sonja net iets te veel gel gebruikte, waardoor het gevoel, vooral tijdens het begin, toch maar minimaal was. We hebben 3 standjes doorlopen, en luttele seconden voor het wekkertje afging, ben ik lekker klaargekomen 8).

Sonja nam, tijdens het opfrissen, nog rustig de tijd voor een praatje, en uiteindelijk stond ik na een dik kwartier terug op straat.

Het was een goede ervaring geweest, met een mooie meid, maar herhalingsgevaar is, voornamelijk door die overdreven grote kwak gel, toch maar beperkt.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum