Auteur Topic: DORINA (BY NIGHT TÖNISVORST)  (gelezen 32479 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DORINA (BY NIGHT TÖNISVORST)
« Gepost op: 24 oktober 2017, 19:58:40 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
« Laatst bewerkt op: 3 maart 2019, 12:23:55 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
DORINA (BY NIGHT TÖNISVORST)
« Reactie #1 Gepost op: 2 juni 2018, 23:22:42 »
Nieuwe foto's van Dorina gelinkt naar ByNight site




Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
DORINA (BY NIGHT TÖNISVORST)
« Reactie #2 Gepost op: 2 juni 2018, 23:24:58 »
Dorina is wat kilootjes kwijt en ziet er lekker uit nu. Vroeger vond ik ze iets te veel hebben. Geen idee hoe ze het gedaan heeft maar er hangt nergens niets los bij. Strak in het velleke dus.
Zie foto's hieronder.
Top meid die je het op de kamer naar de zin wil maken, niet snel snel maar neemt overal rustig de tijd voor en geen vragen naar extra's.
Ik heb zowat alle standaard acties gedaan, zoenen, blowjob, cowgirl, missio en af gemaakt in doggie.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
DORINA (BY NIGHT TÖNISVORST)
« Reactie #3 Gepost op: 3 juni 2018, 23:44:35 »
Dorina is wat kilootjes kwijt en ziet er lekker uit nu. Vroeger vond ik ze iets te veel hebben. Geen idee hoe ze het gedaan heeft maar er hangt nergens niets los bij. Strak in het velleke dus.
Zie foto's hieronder.
Top meid die je het op de kamer naar de zin wil maken, niet snel snel maar neemt overal rustig de tijd voor en geen vragen naar extra's.
Ik heb zowat alle standaard acties gedaan, zoenen, blowjob, cowgirl, missio en af gemaakt in doggie.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Deze meid is echt de topper in by night.
Ik ken haar als Julia ze werkt onder twee namen.
Heerlijke meid, zie haar nog voor mij, handjes op het hoofdeind en ,,,,,,,,,,,!!!!!
Goede service, zou zo in welke club dan ook hoge ogen gooien.
Als ik dit lees en de foto's zie borrelt het weer bij mij!!!!!!

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DORINA (BY NIGHT TÖNISVORST)
« Reactie #4 Gepost op: 14 augustus 2018, 22:37:38 »
Toen Firehawk even naar het toilet moest, zag ik Dorina even alleen staan en greep gelijk mijn kans. Ze bleek inderdaad beschikbaar te zijn. Toen ik haar aansprak, was dat gelijk een reden voor haar om gelijk een sleutel van een kamer te halen. Geen pre-sales dus. Dorina is een meid die er wel goed uitziet en ze heeft een lekker bol kontje. Ze is samen met Ami veruit de mooiste dame van de club. Zou ze in een andere saunaclub werken, zou ze waarschijnlijk niet de knapste zijn, maar het wel goed doen. Wat ook goed is, is haar service. Ze (tong)zoent lekker en over het pijpen en het neuken heb ik ook geen klachten. Ook tijdens het neuken zoende ze lekker door. En dat voor maar 25 Euro voor en half uurtje, hoewel ik met een kwartiertje al van de kamer was. Vond dat niet zo heel erg. Ik had het misschien wel wat kunnen rekken tot een half uur, maar vond het wel goed zo.



Naam: Dorina
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DORINA (BY NIGHT TÖNISVORST)
« Reactie #5 Gepost op: 3 maart 2019, 12:24:59 »
Dorina
Met Dorina de eerste sessie gehad. Ik had met haar ook een sessie de eerste keer dat ik in By Night was. Het is een meid met een hele lekkere kont. Lekker vol, rond en zacht. De sessie begon een beetje vreemd, want elke keer als ik haar wilde zoenen, probeerde ze me te ontwijken of gaf me een klein zoentje om me dan alsnog te ontwijken. Ik kan me herinneren van de eerste sessie dat ze wel tongzoende, dus dat vond ik nu wat tegenvallen. Daarna niet meer aangedrongen, waarop ze begon met een blowjob. Dat deed ze erg goed even later kwam weer bij me en begon me ineens innig te tongzoenen. Nu wel :) Ik was er niet rouwig om. Waarom ze het in het begin niet deed en nu ineens wel, weet ik niet. Misschien een spelletje van haar? Daarna begon ze me weer te pijpen, totdat ze het genoeg vond en wilde dat ik haar ging neuken. In doggy wilde ik haar nemen, zodat ik heerlijk zicht en grip op die heerlijke ass van haar had. Helaas hield ik het niet heel lang vol met dit uitzicht. Man wat heeft deze meid een lekkere kont. Het half uur hebben we niet volgemaakt. 20 minuten zijn het geworden, maar ik vond 't prima zo.





Naam: Dorina
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.