Auteur Topic: het ei van de vulkaan spesjalist  (gelezen 11804 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
het ei van de vulkaan spesjalist
« Gepost op: 24 oktober 2017, 19:59:37 »
Ik wil niet naar Spanje,
en ook niet naar Sneek,
Ik wil niet Duisburg uit,
nog niet voor een week!

Al geven de clubs geld toe
en dringen ze aan,
Ik denk er niet aan
,om uit Duisburg weg te gaan!

Hier heb je alles wat je hartje bekoort,
wat ruzie en inbraak, en soms ook een moord!
Je krijgt op je kanis,je telefoon wordt gejat,

maar wat moest je doen, als je Duisburg niet had
Want Duisburg, is rotzooi op de straat,
en haat in de straat, je bent op je hoede,
vooral 's avonds laat,
en neuken in eros
kapsones in sexpallas
een steen door de ruit! van huis 48
Want Duisburg, is rotzooi op de straat,
en haat in de straat,een knokploeg die ongewenste gasten hun loop huis uitslaat,
gezellige bordelen,
en de groene toren, de A40, ze horen erbij!

De straten zijn smerig,
en op de charlottenstrasse , ligt het asfalt weer open, daar moet je niet zijn!
Overal rotzooi, blikjes en patat,
maar toch blijft Duisburg voor altijd mijn stad!
Het lawaai van de auto's de stank in de straat, dat zijn niet de dingen waar het hier ook omgaat. Want je kan hier nog lachen, er is hier nog gein, ik zou echt niet weten waar ik liever zou zijn!

 :lol

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
het ei van de vulkaan spesjalist
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2017, 17:52:35 »
het jaar loop ten einde met een 104 bezoekjes aan de vulkaan 204 kampergangen op de vulkaan . in de prijsklasse van 30 euro tm 150 euro . mijn favoriete vulkaan dames waren dit jaar isabella pina en victoria in de categorie 1 veel bezochte dames . in de kategorie 2  waren dat kim en melisa roxy

de clubs die ik bezocht heb; op 1 LR met een 7 tal bezoekjes dit jaar een 14 tal kamer gangen van alle in de tijds duur van een 30 minuten met oa Melica (Duitse) estel (Duitse) Casey (Roemeens) kate (Duitse)  en de rest is me ontschoten .

op 2 PHG met een 4 tal bezoekjes  vooral  als anja aanwezig is. anja valt bij mijn onder de categorie geile duitse milfs en de kamergang met anja duurt meestal langer als 2 uur  . anja probeert me tevens niet te claimen ik claim haar  . heel soms bezoek ik phg zonder anja teverwitige . en in de avond tref je er dan ook bijzonder veel duitse dames zoals oa stefi maar ook de mooie roemeense loredana kamers bijten anja duren nooit langer dan een 30 minuten

op 3 GT gt is een geweldige club maar op een doordeweekse dag ontbreek het mijn aan vrije tijd en in het weekend is het er mijn te druk gt heb ik dit jaar 3 keer bezocht 6 kamergangen Gia (Duitse) johanna NL Natascha (Roemeense) daira roemeense

wat me dit allemaal gekost heb dit jaar ik heb geen boekhouding bij gehouden ik heb geen dingen hoeven te laten in het normale leven . en ik kan volgend jaar de p6 gewoon blijven bezoeken misschien dat ik het bij draai naar 1 keer per week maar dat kom meer door de vermoeidheid die de laaste tijd toe slaat  :17: