Forum > ANTWERPSE KEMPEN

Rio - Grobbendonk - Marta (Col)

(1/1)

Balthasar:
Het was weer eens tijd voor de Rio. Als ik op de E313 de afslag Herentals-West passeer, vertoont mijn voiture kuren en stuurt ie bijna automatisch richting de afrit. De baan bleek richting Herentals nog altijd afgesloten te zijn. Het zou dus de Rio of Pure Heaven/Pure Love worden. Verder zit er niets meer aan deze kant van de baan.

Ik koos voor de Rio. Voor de Rio was geen plek meer, waardoor ik mijn voiture achter op de parking zette. Er stonden in totaal 5 of 6 auto's. Rustig dus.

Binnen waren drie mannen aan de toog druk met elkaar in gesprek. Een andere man ging tekeer op de bingoautomaat. De enige aanwezige dame was Marta, een Colombiaanse van begin 40 met heerlijke tetten. Ik zette me aan de toog en babbelde wat met de bardame. Dat was alweer even geleden, vermits ik al een maand of drie niet meer in de Rio was geweest.

Daarna speelde ik wat op de automaat en greep Marta me bij mijn kruis. Na een praatje besloot ik het erop te wagen en naar boven te gaan om me eens goed af te laten zuigen door Marta. Dat deed ze gulzig en met veel plezier. Een prima pijpbeurt van deze Colombiaanse. Prijs: € 100. Ze spreekt maar matig Nederlands en geen Engels. Wel spreekt ze Italiaans en Spaans.

Na afloop zette ik me nog even aan de bar en bestelde ik wederom wat te drinken. Toen ik mijn glas uit had gedronken, was het tijd om te gaan. In de Rio liep het allemaal op z'n einde.

deket:
Meen je dat ?slechts 1 meid in Rio?
Dat heb ik ooit anders geweten. Destijds kwamen de Vlaamse meiden die in de films van Eddy Lipstick speelden daar als hoer en in de avond aan het Rozznhof.
btw'bijna niemand parkeert voor de Rio, achteraan is plaats genoeg, zelfs indien er vrachtwagens staan.
ik wilde nog eens een keer naar daar afzakken ook omdat ik een meid kende die in t Hazenpad dansde. Iemand daar onlangs nog geweest? Veel leute gemaakt destijds in die nachtclub.
maar voor 1 meid ga ik niet naar de Rio hoor

Balthasar:

--- Citaat van: deket op 25 oktober 2017, 01:03:06 ---Meen je dat ?slechts 1 meid in Rio?
Dat heb ik ooit anders geweten. Destijds kwamen de Vlaamse meiden die in de films van Eddy Lipstick speelden daar als hoer en in de avond aan het Rozznhof.
btw'bijna niemand parkeert voor de Rio, achteraan is plaats genoeg, zelfs indien er vrachtwagens staan.
ik wilde nog eens een keer naar daar afzakken ook omdat ik een meid kende die in t Hazenpad dansde. Iemand daar onlangs nog geweest? Veel leute gemaakt destijds in die nachtclub.
maar voor 1 meid ga ik niet naar de Rio hoor

--- Einde van citaat ---

Ja, slechts één. Ik moet er wel bij zeggen dat het al redelijk laat was voor Rio-begrippen. Naarmate de avond vordert maken dames vaak de inschatting of er nog iets te halen valt of dat ze naar de overkant gaan. Of naar huis als de buit al binnen is. Die kerels die er zaten leken niet van zinnen om nog naar boven te gaan. Dan blijven de meeste dames niet zitten tot het daar op zijn einde loopt.

Het Hazepad ben ik twee maanden terug geweest voor het laatst. Qua ambiance uitstekend. Ook leuke dames, maar je zult naar mijn inschatting al fors de buidel moeten trekken wil je ze vroeg op de avond mee naar buiten krijgen. Mij die keer niet gelukt, terwijl ik het toch wel zag zitten en er ook mee in de tuin achter het gordijntje heb gezeten.

Als er in de wijde omtrek van de Rio geen andere huizen van verderf waren zou ik er ook minder vaak naar toe trekken. Het ideale is snel verder kunt als het niks is.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie