Auteur Topic: Céline Dion  (gelezen 17515 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Céline Dion
« Gepost op: 26 oktober 2017, 21:40:58 »
Céline Dion - Seks met een ‘beroemdheid’
Bij deze recensie
 
 
Paspoortje
 

[box title=Celine Dion]
Land: Roemenië
Taal: Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Ogen:                   groen
Model:            normaal gebouwd
BH:                 C
Kontje:           erg lekker
 
Tattoo/piercings:             
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    haar tot over schouders
[/box]
 
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Likken Massage Rollenspel Licht gfe
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Attente dame, wil je wensen goed leren kennen
+ Vriendelijk en correct
+ kan goed inspelen op je wensen
+ zacht lekker sexy lichaam, mooie heerlijk zachte borsten
+ tijd werd vol gemaakt
[/box]
[box title=extra info]
Ontmoet in de kino, wist wel hoe ze een klant moest verleiden en was ongedwongen. Geeft zichzelf een échte ‘artiestennaam’ maar in tegenstelling daarmee had ik de indruk met een girl-next-door te vrijen dan met een diva. Ik prijs mezelf gelukkig, die zal ten minste niet natrappen eens haar carrière gelanceerd is…#notwithmegirl En diva’s zijn arrogant, zij niet.
 
[/box]
 
 
DVP-Kenmerk – girl-next-door
 
Bijzonderheden

Een erg mooie dame met een ongedwongen houding, vriendelijke ogen, speels karakter en mooie lach. Ze was nieuwsgierig en geeft zichzelf een naam die je niet vaak hoort: Céline Dion. Gelukkig heeft ze niet het karakter van een diva maar die van een leuke girl-next-door waar je een oogje op hebt en je verleidend terug kijkt. Ze heeft TZ in het servicelijstje staan! Dat is een aangename verrassing hier in yinyang.

 
Waar hij haar ontmoette en de presales

 
Ik was naar de kino gegaan om wat in het donker te liggen. Er was wat publieke actie te zien zoals vaker daar. Ik hoorde de klik-klak van dameshakken op de trappen naar beneden komen en moest spontaan denken aan dat Golden Slime filmpje over het kinomonster. Er verscheen geen monster-jaagster maar een prachtige grote blonde dame. Ze keek naar me, lachte en stapte op me toe: gedaan met de rust en dat na amper 5 minuten! Normaal zijn zelfs die mooie girl-next-door meiden hard-to-get voor mij maar deze is heerlijk bereikbaar. Ik hield eerst wat afstand maar dat was erg moeilijk, zo niet onmogelijk van zodra ze haar gekmakend heerlijke zachte mooie borsten in de strijd gooide door op me te gaan liggen en ze me lachend aankeek. Daarbij maakte ze dat ik die borsten goed kon voelen. Het werd ineens veel warmer. Daarna lag ze naast me en we flikflooiden wat. Tot m’n verwondering begon ze met TZ. Het is niet iets dat ik had verwacht: des te beter! Dat is al een teken voor goede service en ik twijfelde niet langer. Ik legde haar uit wat ik graag had op kamer en ze was er erg voor te vinden. Daarop trokken we weg uit de kino.
 
 
Kamer 38
 
De sleutel van kamer nr 38 is bemachtigd en ze leidde me naar boven door een labyrint van allemaal kamers. Deze had voldoende daglicht, de muziek wist ik hier niet af te zetten. Er was een ruim bed en een spiegelplafond waar je de mooie gewelfde rug van je dame kan zien. En Céline Dion heeft een mooie rug om te strelen.
 
 
Sessie

Ik nam eerst de tijd op en dat vond ze niet leuk. Er zijn nu eenmaal dames die erover zeuren. ‘Ik niet!’, zei ze en dat geloof ik graag maar neem liever geen risico.
 
Op mijn vraag kleedde ze zich niet helemaal uit dit werd kledingstuk per kledingstuk gedaan. Ik vind dat extreem geil als ze me zo gek kunnen maken als ze hun prachtige lichaam langzaam onthullen door het textiel centimeter voor centimeter van hun lichaam laten glijden. Hoe ze m’n handen dan naar  hun borsten leiden en die in contact komen met dat begeerlijke zachte terwijl ze met haar mooie ogen bleef aankijken. Ze likte m’n lichaam, streelde me en kietelde me terwijl ik haar lichaam verkende. Ze wist hoe ze dominant moest zijn, het rolspel moest spelen en me gek kon maken. Ze bleef verder gaan met TZ en was steeds erg speels. Later speelde ze langzaam haar broekje uit en ik trok die naar beneden en vingerde haar wat. Ze stond wijdbeens boven me op het bed en keek op me neer. Zalig vind ik dat. Dan zat ze op me en ze vleide haar mooie romige borsten over m’n lichaam: boobmassage! Ze legde m’n penis tussen haar prachtige lekkere borsten en begon op z’n Russisch te neuken…zo heet dat toch? Anyway, het was zalig!
 
De seks was hier super en afwisselend veranderden we het tempo tot ik zalig klaar kwam. Ze zag dat ik niet veel sperma in overschot was, ik had waarschijnlijk het meeste kruid in Villa Vertigo verschoten. Dat nam ze lachend aan. Ik douchte me en daarop spraken en knuffelden we wat verder met elkaar want er was tijd over.
 
 
Afsluiten
 
We ruimden rustig af en aan de lockers kreeg ze 50€ overhandigd. Prima dame!
 
 
Aftersales
 
Geen, ik zag ze niet snel weer, waarschijnlijk goed doorgeboekt en terecht.
 
 
Conclusie en score

Een zeer goede dame die Céline Dion, dit was een schot in de roos! De liedjes van de echte zullen me uiteraard aan haar doen terug denken. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig! De dame bezorgde me het tweede hoogtepunt van het weekend en dat had ik in deze tent eerlijk gezegd niet verwacht. Ondertussen is dit al een mantra geworden want het is zeker niet de eerste keer dat de dames van Yinyang me aangenaam kunnen verrassen en daarom niet alleen op kamer.
 
Score: 8,5 / 10
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2017, 22:36:41 door Vazkor »

Offline Smilingzen

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Céline Dion
« Reactie #1 Gepost op: 26 november 2018, 21:32:54 »
Heeft iemand een idee waar ze nu werkt ?