SAUNACLUBS / PAUSCHALCLUBS - DUITSLAND / NEDERLAND / BELGIË > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Annabelle

(1/2) > >>

mechelen:

--- Citaat van: TAFKAP op vrijdag 08 maart 2019, 14u42 ---@ Sixsens onder dezelfde naam

--- Einde van citaat ---

deket:
Iets teveel hulp van de dokter zoals tieten en lippen
Anders had ze al lang een deketbehandeling kunnen hebben maar de bosten zijn te opvallend vernieuwd en dat is niet zo mijn ding
Maar over kleuren en smaken,,,ik ben zeker dat bv Megaboob er zot van zal staan

Vazkor:
ANNABELLE - Sexual Healing part 2
Bij deze recensie

Uiterlijk en karakterschets

Meer gezette dame met dikke lippen en gore borsten, gebruinde Roemeense dame. Wellicht zal ze bij bepaalden als ‘fake’ overkomen door de donkere make-up of door dikke lippen op een of andere manier. Ik hou wel van dames met dikke lippen 😊.

Dit is wel een zeer zelfbewuste correcte vriendelijke dame met wie je goed kan converseren voorbij het oppervlakkige en ze is heel verstandige attente dame ook. Ze kon me heel goed terug op mijn gemak stellen en als je ergens mee inzit, kreeg ik van haar gegarandeerd een luisterend oor. Ze kent meer dan haar vak en hoe ze een beer kan verwennen en tot een hoogtepunt brengen. Annabelle kan ik zonder enige vorm van twijfel aanbevelen wie van betere service houdt, TZ incluis.

Kamersessie

Deze verliep bijna gelijkaardig als met Melanie al was de massagesessie korter, hier werd mijn geilheid en verlangen naar rollenspel en haar mooie lichaam verdiept uitgespeeld. Ik hou van zulke mooie zachte romige grote tieten vast te nemen en dat ze die op mijn smoelwerk zet. Ik word gewoon weer bloedgeil als ik er aan denk. Ze speelt het spel heel goed mee en tussen 2 seks sessies door kon ik bij haar mijn verhaal kwijt bij wie me begreep en dat was een zeer helende sessie geweest. Dit ganse volle uur werd ik volledig goed onder handen genomen door deze prachtige dame met wie ik al verscheidene sessie heb gedeeld en die steeds beter worden. Een herhaling ligt gewoon zonder twijfel in ’t verschiet! Ook zij verdient van mij een dikke *****.
 :clap:

We ruimden op het gemak af en gingen naar de lockers waar ik haar 100€ overhandigde, de laatste van die dag. Met een hoogtepunt stoppen dat ben ik niet verleerd en hield het verder op wellnessen en relaxen en nagenieten van 3 heerlijke kamergangen. Later nam ik van haar afscheid met een kus op haar hand. Topdame!
 yourock

Vazkor:
ANNABELLE (SixSens) - Servicegerichte bunny
Bij deze recensie

Uiterlijk en Karakterschets   

Een dame met dikke lippen? Check. Diktiet? Check. Goed gemanierd, verstandig spreken en duidelijk GFE-materiaal? Alles check. De dame ziet er in eerste opzicht 'onecht' uit, ze is nogal opgemaakt. Ze spreekt echter goed Engels en is in het trotse bezit van het olifantengeheugen DVP's eigen want ze herkende me van Yinyang. Dat was dd. 29 Februari al enige tijd geleden. Zelf moest ik dit opzoeken: dit is de dame die ik toen verwarde met Cila want ze hebben dezelfde présence van de bunny. Ze moest toen blond zijn geweest, nu zijn haar haren zwart waardoor ik ze natuurlijk niet herkende.

Presales

Haar herkenning uit Yinyang deed me veel pogingen wagen de dame plaatsen, uiteindelijk heb ik in mijn YY-verslagen en gewraakte excelletjes moeten zoeken en daar stond ze inderdaad. Het is gemakkelijker als de dame je reeds kent en weet welke knoppen ze moet indrukken om deze ijsbeer ge te maken en ik liet haar de sleutel halen.

Kamer

Nr 1 met de Nr. 1  :))

Kamersessie

1) Aard van de sessie:
GFE met een toffe dame die nu wordt gemist in deze tijd van het jaar.

2) Duur:
30 minuten

3)Sessie:
Dit is een verstandige dame en ik kan met haar meer en betere conversatie voeren dan met andere DVP's en dit is omdat ik me bij haar meer op mijn gemak voelde, begrepen, gerespecteerd. Dat kan echt een wereld van verschil maken in een sessie, en het ging in de richting van een GFE. Ze was goed in het dominantiespel en kon me daar goed in verleiden. Ze heeft heerlijk zachte borsten en was erg goed mee in wat ik wou, ze weet hoe ze me gek kon maken en ik kon zo geil worden van haar lekkere zachte lichaam en haar borsten te strelen en de mooie lippen te beroeren. De seks was heerlijk ze deed heel goed mee. We maakten het af in doggy-style en ik kwam heerlijk in haar klaar. In het condoom dan toch... Het verliep met wat meer moeite: dit is een teken dat de vermoeidheid hier toesloeg en de winterdip nog niet was geweken. Na de seks was het relax en bleven we nog napraten, ze keek niet strikt op de tijd. Corona was toen al ter sprake, de ernst ervan was nog niet bij ons beiden doorgekomen. Met deze dame is het super kameren en is voor mij een aanrader nog eens terug te keren als die gelegenheid zich mag voordoen.

4) Afhandeling - betaling:
Correcte afhandeling, 50€ en een kus

Aftersales

We hadden later elkaar nog gekruist en ze vraagt naar het welbvinden, ook in de varanda zat.

Fazit en Score beleving

Deze dame geeft goede correcte service en ga zeker nog op herhaling!

Belevingsscore: ****

TAFKAP:
@ Sixsens onder dezelfde naam

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

It appears that you have not registered with RELAXXXBOARD.COM. To register, please click here...
There was an error while thanking
Thanking...
Naar de volledige versie