Auteur Topic: Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)  (gelezen 86417 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 18 juni 2020, 13:35:07 »
Vandaag ook nog eens mijn stress gaan verteren en bij Maya binnengewipt, ik weet niet waar jullie dat ijskonijn halen want met mij was ze volop aan het babbelen tot ze begon te sabbelen, een mooie joviale dame met een (zeer)lekker lichaam, die kilootjes teveel die hier vermeld werden(& die volgens haar gedacht ook ergens aanwezig zouden zijn) heb ik niet gemerkt, had de juiste rondingen op de juiste plaatsen en zeker bovenvooraan: puur natuur op zijn lekkerst
Komt in het lijstje om nog eens te bezoeken

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 18 juni 2020, 15:01:55 »
Vandaag ook nog eens mijn stress gaan verteren en bij Maya binnengewipt, ik weet niet waar jullie dat ijskonijn halen want met mij was ze volop aan het babbelen tot ze begon te sabbelen, een mooie joviale dame met een (zeer)lekker lichaam, die kilootjes teveel die hier vermeld werden(& die volgens haar gedacht ook ergens aanwezig zouden zijn) heb ik niet gemerkt, had de juiste rondingen op de juiste plaatsen en zeker bovenvooraan: puur natuur op zijn lekkerst
Komt in het lijstje om nog eens te bezoeken


Oei, oei, brosserke ......... nu heb je toch wel een héél groot risico genomen. Zo los in het zicht vreemd gaan? Als je dat maar niet moet bekopen!

Ik vind deze Maya maar een rare, ze kijkt mij nooit aan als ik voorbij wandel, ze kijkt eigenlijk gewoon DOOR ME HEEN in het oneindige. Ik vind dat niet echt aangenaam maar ja, misschien moét ze mij niet hé. Ik denk ook dat het net dát is wat sommigen hier bedoelen met haar bijnaam 'ijskonijn".

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 18 juni 2020, 15:54:11 »
Vandaag ook nog eens mijn stress gaan verteren en bij Maya binnengewipt, ik weet niet waar jullie dat ijskonijn halen want met mij was ze volop aan het babbelen tot ze begon te sabbelen, een mooie joviale dame met een (zeer)lekker lichaam, die kilootjes teveel die hier vermeld werden(& die volgens haar gedacht ook ergens aanwezig zouden zijn) heb ik niet gemerkt, had de juiste rondingen op de juiste plaatsen en zeker bovenvooraan: puur natuur op zijn lekkerst
Komt in het lijstje om nog eens te bezoeken


Oei, oei, brosserke ......... nu heb je toch wel een héél groot risico genomen. Zo los in het zicht vreemd gaan? Als je dat maar niet moet bekopen!

Ik vind deze Maya maar een rare, ze kijkt mij nooit aan als ik voorbij wandel, ze kijkt eigenlijk gewoon DOOR ME HEEN in het oneindige. Ik vind dat niet echt aangenaam maar ja, misschien moét ze mij niet hé. Ik denk ook dat het net dát is wat sommigen hier bedoelen met haar bijnaam 'ijskonijn".
twas ni in't zicht & daarbij heb ik geen exclusiviteitscontract getekend hé, ben er zelfs een paar keer voorbij gewandeld maar het raam was leeg, aangezien ik geen uren heb om te wachten dan maar een alternatief gekozen dat zeer goed meeviel

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 18 juni 2020, 16:10:10 »


Ik vind deze Maya maar een rare, ze kijkt mij nooit aan als ik voorbij wandel, ze kijkt eigenlijk gewoon DOOR ME HEEN in het oneindige. Ik vind dat niet echt aangenaam maar ja, misschien moét ze mij niet hé. Ik denk ook dat het net dát is wat sommigen hier bedoelen met haar bijnaam 'ijskonijn".

De manier waarop Maya achter haar raam staat daar moet je gewoon doorheenkijken  ;D.

Naar mij (en naar vele anderen want ik heb ze nog nooit anders achter haar raam weten staan op 1 keer na) kijkt ze ook zo. Je durft er dan niet goed op afstappen want het lijkt alsof ze je dan niet binnen gaat laten. Maar niets is minder waar , Maya is gewoon zo achter haar raam. Eens je binnen bent is ze een vriendelijke en lieve meid. En dan nog eens één van de knapste grieten van het SKW , zoniet de knapste (welk lichaam kan er tippen aan dat van Maya ?).

Ik zou het gewoon riskeren als ik van jou was. Het ergste dat er kan gebeuren is dat je seks hebt gehad met een héél knappe meid.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #19 Gepost op: 18 juni 2020, 16:57:46 »

twas ni in't zicht & daarbij heb ik geen exclusiviteitscontract getekend hé


Pas op want de muren en de buren hebben daar ogen en oren en bovendien ook een mondje om verder te vertellen wat ze gehoord en gezien hebben, "roddelen" noemen ze dat in vrouwentaal!

Trouwens, het zinnetje dat ik hierboven uit je citaat citeer (oei, dat klinkt mooi, niet?), draai dát eens door Google Translate naar het Roemeens ........ ik ben er vrij zeker van dat je dát toch niet helemaal uitgelegd krijgt.

Let op, ik verwijt je niets hoor. Ik vind het wél sterk dat je dit aandurft.

 yourock

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #20 Gepost op: 18 juni 2020, 17:04:13 »


Ik vind deze Maya maar een rare, ze kijkt mij nooit aan als ik voorbij wandel, ze kijkt eigenlijk gewoon DOOR ME HEEN in het oneindige. Ik vind dat niet echt aangenaam maar ja, misschien moét ze mij niet hé. Ik denk ook dat het net dát is wat sommigen hier bedoelen met haar bijnaam 'ijskonijn".

De manier waarop Maya achter haar raam staat daar moet je gewoon doorheenkijken  ;D.

Naar mij (en naar vele anderen want ik heb ze nog nooit anders achter haar raam weten staan op 1 keer na) kijkt ze ook zo. Je durft er dan niet goed op afstappen want het lijkt alsof ze je dan niet binnen gaat laten. Maar niets is minder waar , Maya is gewoon zo achter haar raam. Eens je binnen bent is ze een vriendelijke en lieve meid. En dan nog eens één van de knapste grieten van het SKW , zoniet de knapste (welk lichaam kan er tippen aan dat van Maya ?).

Ik zou het gewoon riskeren als ik van jou was. Het ergste dat er kan gebeuren is dat je seks hebt gehad met een héél knappe meid.


Ik begrijp je wel Mocata maar bij mij werkt het zo niet! Geen oogcontact is geen date, sorry maar dan gaan mijn eurootjes naar een ander gleufje!

Wat je zegt is helemaal waar "Je durft er dan niet goed op afstappen want het lijkt alsof ze je dan niet binnen gaat laten". Dát heeft er me ooit eens eentje geflikt en dat vergeet ik nooit meer. Dat was niet omdat dat ook een ijskonijn was hoor, wél omdat zij een beetje last had van het Dr Jekyll and Mr Hide syndroom. Het is daarna nooit meer terug geworden wat het voorheen was maar daar lig IK alvast niet wakker van. Mijn ervaring leert dat ze ooit allemaal een keertje met hangende pootjes terugkomen als er weer eens een mindere periode aanbreekt.

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #21 Gepost op: 18 juni 2020, 17:27:18 »

twas ni in't zicht & daarbij heb ik geen exclusiviteitscontract getekend hé


Pas op want de muren en de buren hebben daar ogen en oren en bovendien ook een mondje om verder te vertellen wat ze gehoord en gezien hebben, "roddelen" noemen ze dat in vrouwentaal!

Trouwens, het zinnetje dat ik hierboven uit je citaat citeer (oei, dat klinkt mooi, niet?), draai dát eens door Google Translate naar het Roemeens ........ ik ben er vrij zeker van dat je dát toch niet helemaal uitgelegd krijgt.

Let op, ik verwijt je niets hoor. Ik vind het wél sterk dat je dit aandurft.

 yourock
mijn motto is niet voor niks: scars are the proof of living on the edge

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #22 Gepost op: 18 juni 2020, 18:02:23 »

twas ni in't zicht & daarbij heb ik geen exclusiviteitscontract getekend hé


Pas op want de muren en de buren hebben daar ogen en oren en bovendien ook een mondje om verder te vertellen wat ze gehoord en gezien hebben, "roddelen" noemen ze dat in vrouwentaal!

Trouwens, het zinnetje dat ik hierboven uit je citaat citeer (oei, dat klinkt mooi, niet?), draai dát eens door Google Translate naar het Roemeens ........ ik ben er vrij zeker van dat je dát toch niet helemaal uitgelegd krijgt.

Let op, ik verwijt je niets hoor. Ik vind het wél sterk dat je dit aandurft.

 yourock
Euh ... we zijn niet met eentje getrouwd he, ik begrijp niet waarom de wandelaar zelf niet zou kunnen kiezen.
Zij hebben OOK met andere mannen seks.
Ik weet waar jullie naartoe willen, maar dat gaan we niet doen, schatjes  ;)
Als een dame kwaad is dat je haar overbuur bezoekt, dan heeft ze twee keer werk ....en daarmee is de kous toch af.
Ik ken er zo tientallen, van gespeeld kwaad tot oprecht kwaad .... die van gespeeld is leuk, die van oprecht zien me niet meer, de beste manier om ze 't af te leren.

Ik herhaal, ik weet war jullie naartoe willen, maar dat zijn SEF-toestanden, niet willen ophouden .... laat gewoon vallen  :dance2 :douchen :douchen :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #23 Gepost op: 21 juni 2020, 07:47:49 »
Ik heb deze lieve meid (jawel, een ijskonijn) best wel graag.
Maar als je graag een bitch hebt (ik ook!) dan hoop ik dat ze Ruru/Raluca binnenkort ook terugsturen uit Den haag  :showtits1

Ze hebben ze teruggestuurd, bet(d)weter, en ze hebben haar iets te veel eten gegeven daar in Holland  ;D

Trouwens, wie haar het ijskonijn noemt, fout fout fout, het ijskonijn zat vroeger in de Villa Tinto, en Roberto (waar is die gebleven) ging die geregeld ontdooien  :dance2

Geniet ervan heren, voor mij iets te lief, het kind, ik heb liever een "bitch" dan een beeldmooie 'te lieve' meid  :wildcat

Dit imitatieijskonijn lachte gisteravond zelfs weer even naar Elwood toen hij haar wat langer aan keek. Maya staat weer terug op mijn verlanglijstje nu ze terug is in het SKW. Ze is inderdaad ietje voller dan voor haar vertrek, maar het misstaat haar zeker niet.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #24 Gepost op: 21 juni 2020, 08:00:11 »
Dit imitatieijskonijn lachte gisteravond zelfs weer even naar Elwood toen hij haar wat langer aan keek. Maya staat weer terug op mijn verlanglijstje nu ze terug is in het SKW. Ze is inderdaad ietje voller dan voor haar vertrek, maar het misstaat haar zeker niet.

Iets voller? Zeg maar laddervet   :-\ :-\ :-\ ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #25 Gepost op: 21 juni 2020, 08:15:22 »
Dit imitatieijskonijn lachte gisteravond zelfs weer even naar Elwood toen hij haar wat langer aan keek. Maya staat weer terug op mijn verlanglijstje nu ze terug is in het SKW. Ze is inderdaad ietje voller dan voor haar vertrek, maar het misstaat haar zeker niet.

Iets voller? Zeg maar laddervet   :-\ :-\ :-\ ;D ;D ;D ;D

Je begint weer hé.  :dance2 :douchen

Jij houd er toch ook niet van dat je de ribben kunt tellen, of wel. :mistress :bud  :bud :dance2 :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #26 Gepost op: 21 juni 2020, 08:34:06 »
Dit imitatieijskonijn lachte gisteravond zelfs weer even naar Elwood toen hij haar wat langer aan keek. Maya staat weer terug op mijn verlanglijstje nu ze terug is in het SKW. Ze is inderdaad ietje voller dan voor haar vertrek, maar het misstaat haar zeker niet.

Iets voller? Zeg maar laddervet   :-\ :-\ :-\ ;D ;D ;D ;D

Je begint weer hé.  :dance2 :douchen

Jij houd er toch ook niet van dat je de ribben kunt tellen, of wel. :mistress :bud  :bud :dance2 :lol_hitting:
De ribben moet ik niet kunnen tellen, maar het viel me maandag op, toch wel 6 kilo, denk ik.
En als ze haar hoge hakken (echte liefde) uit doet, schrik dan maar niet, dan heeft ze serieuze stelten onder die pisbak staan momenteel   ;D :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #27 Gepost op: 21 juni 2020, 11:34:41 »
Dit imitatieijskonijn lachte gisteravond zelfs weer even naar Elwood toen hij haar wat langer aan keek. Maya staat weer terug op mijn verlanglijstje nu ze terug is in het SKW. Ze is inderdaad ietje voller dan voor haar vertrek, maar het misstaat haar zeker niet.

Iets voller? Zeg maar laddervet   :-\ :-\ :-\ ;D ;D ;D ;D

Je begint weer hé.  :dance2 :douchen

Jij houd er toch ook niet van dat je de ribben kunt tellen, of wel. :mistress :bud  :bud :dance2 :lol_hitting:
De ribben moet ik niet kunnen tellen, maar het viel me maandag op, toch wel 6 kilo, denk ik.
En als ze haar hoge hakken (echte liefde) uit doet, schrik dan maar niet, dan heeft ze serieuze stelten onder die pisbak staan momenteel   ;D :douchen
ik vond ze er goed uitzien, zonder overbodige kwabbetjes(ik weet wel ni hoe ze er vroeger uitzag, voor corona had ik nl 'oogkleppen' op), en die stelten: fantastisch, maakt haar lichaam in proportie, staat bij mij hoog op mijn lijstje om nog eens binnen te wippen, benieuwd naar wat er nog kan komen eens ze me beter kent

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #28 Gepost op: 21 juni 2020, 13:00:46 »
De ribben moet ik niet kunnen tellen,
Ik neem er nooit eentje waarbij ik de ribben kan tellen. Veel te veel tijdverlies, ik tel liever de tepels.

 :lol_hitting:

Een vrouw, die naam waardig, moet wat rondingen hebben. 'Veel te dik' zijn ze pas als ze langs twee kanten tegelijk uit hun bed rollen.

 :cochon :cochon :cochon

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #29 Gepost op: 21 juni 2020, 13:09:14 »
De ribben moet ik niet kunnen tellen,
Ik neem er nooit eentje waarbij ik de ribben kan tellen. Veel te veel tijdverlies, ik tel liever de tepels.

 :lol_hitting:

Een vrouw, die naam waardig, moet wat rondingen hebben. 'Veel te dik' zijn ze pas als ze langs twee kanten tegelijk uit hun bed rollen.

 :cochon :cochon :cochon
Neen, Maya is niet TE dik, het viel me gewoon op dat er een kilo of 6 was aangegroeid, en dat merk je als je ze vroeger mooier hebt geweten.
Aan haar gezicht zie je 't ook, en als ze die hoge hakken uit doet, is ze voor mij ietsje te .... maar ieder zijn keuze


Trouwens, ik ga me niet meer in Maya's topic mengen, ze was al TE lief en nu nog eens TE dik   :dance2 :bud :bud :bud
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal