SAUNACLUBS / PAUSCHALCLUBS - DUITSLAND / NEDERLAND / BELGIË > CLUB VENUS

VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic

(1/24) > >>

mentholbear:
GOSC

Op de 11e van de 3e besloten om met kameraad Haas naar Hamminkeln te trekken om wat van z'n vriendjes kennis te laten maken met nieuwe Venus vriendinnetjes.

En zo kwamen we rond openingstijd aan. De 6 tientjes afgetikt in ruil voor een ijsberen kostuum. Even opfrissen. Een snelle blik in de bar en die leek nog leeg te zijn. Check bij de jacuzzi en die bleek nog wat fris te zijnet 25+ graden. Dus gelijk maar temperatuur omhoog gezet in de hoop dat ik er in de avond nog wat aan heb.
Me intussen maar vol zitten proppen in het restaurant. Simpel ontbijtje, maar wel fijn dat ze standaard ook wat warme als omelet en worstjes hebben.

Over standaarden gesproken, in Zwitserland heb je de COSC, Contrôle Officiel Suisse des Chronomètres, voor gecertificeerde precisie horloges. Dan weet je dat je een goed lopend klokje hebt.
In ijsberen land hebben we de GOSC (Gouwe Ouwe Sauna Club) service, certificering voor DVP ;)
Verschil is dat er geen instituut voor nodig is die deze uitdeelt, maar dat elke ijsbeer dat kan doen.
En het GOSC™©® service predicaat verdienen de dames van Venus over het algemeen allemaal. Geen gedoe met klokkijken, upsellen van wat ijsberen als vanzelfsprekend zien op de kamer, en weet ik veel wat voor klapekster gedrag nog meer. Maar gewoon ouderwets goed met de heilige drie-eenheid.

Enfin, na m'n buikje gevuld te hebben in de bar even uitbuiken met m'n e-reader. Het viel me op dat de verlichting in het plafond bij danspaal hersteld was.
Poosje later kwam Sara binnengehuppeld. Zo verleidelijk zoals zij kan dansen en met haar heupen kan wiegen...
Na een praatje ons weer teruggetrokken op een kamertje om geweldig van elkaar te genieten. Nadien vertrok ze met een klein konijntje en een GOSC plakkaat op d'r kont.

Even sauna rondje gedaan en in de tuin liggen afkoelen. Hoewel het wat frisjes was, liet het zonnetje zich af en toe zien tussen de wolken door. Dan was het wel lekker.

Terug in de bar liep ik de bevallige GOSC Anka tegen het lijf.
Ze was alleen net toe aan eten. En als ik zelf pas zou gaan eten na het kameren, liep ik het risico dat het ontbijtbuffet opgeruimd zou zijn. Dus zelf ook maar even schaften. Na wat uitbuiken troffen we elkaar weer en heerlijk van elkaar genoten. Ook zij ging er vandoor met een bunny.

Ook Marianna verdient deze Good Old Sauna Club service stempel. Ze kwam even bij me voor een praatje, ik was nog niet zo ver, maar dat deerde niet. Ik kwam er zo achter dat ik helaas net de zus van Ella, Sherry, ben misgelopen. Had gehoopt haar te ontmoeten, maar het lot bepaalde anders.
Na een beetje bijgekomen te zijn met haar een geweldig kamertje gehad. Natuurlijk kon ook zij niet zonder een langoorig vriendje afscheid nemen.

Varkentje begon intussen te knorren, dus het werd tijd om wat te bestellen. Voor de schnitzel gegaan. En inderdaad, het zijn nog steeds senioren schnitzels, maar met de garnituur en frietjes erbij was de inwendige mens wel voldaan. Die frietjes hebben ze wel op hoger niveau gebracht door er wat kruiden aan toe te voegen.
Grappig bleek dat een andere klant z'n pizza niet op kreeg en em in een heuse pizzadoos mee kon nemen voor onderweg.
Chique zijn de nieuwe stoelen in het restaurant. Alleen lijken ze me wel lastiger schoon te maken.

Even uitbuiken in de kino en wat wellness rondjes gedaan, zag ik daar ineens een fraaie slanke mij onbekende dame. Ze blijkt Janina als artiesten naam te hebben en ondanks de wat koele houding besloten de gok te wagen dat ze op het kamertje wat zou ontdooien. Hoewel ze vriendelijk en milieuvriendelijk was, miste helaas de klik. Desondanks kreeg ze ook een paashaas je mee. Misschien volgende keer kijken of het beter gaat. En of beademing ook mogelijk. Dan krijgt ze misschien ook een GOSC sticker op d'r bips.

Terug in de bar bleek ik in de tussentijd bestolen te zijn geweest. Nee, geen opengeboorde lockers of opengebroken wagen, maar m'n voorraad konijntje was behoorlijk geslonken.
Ik keek om me heen in de bar en zag de schuldige blik van ik meen Isabella en de ondeugend twinkelende oogjes van Eugenia. Met een wijzend vingertje zei ik zapzarap tegen ze en instemmend werd er geknikt en zapzarap met een grijns herhaald. Ze lapten er gelijk hun collega Vanessa bij die er ook eentje zou hebben ontfrutseld.
Geen punt, had ze ook uitgestald en de dames hadden viavia vast al gehoord dat ze voor Pasen uitgedeeld werden.

Na nog even in de jacuzzi te hebben gezeten die intussen op een magere net toe net aan 35,5 graden was was het tijd om er weer vandoor te gaan. Heb me weer prima vermaakt in Venus en hoop dat het een volgende keer ook weer zo fijn zal zijn.

mentholbear:
VUILE BORDEN

Op de 10e van de 1e weer es richting Hamminkeln getrokken door de lokroep van een Klapekster.

Normaal kies ik liever voor een club die binnen een rust ruimte heeft in de maanden dat het te fris/nat is voor de tuin.
Maar Ella is terug en die wou ik wel even een nieuwjaarskus geven. En iets na openingstijd kwam ik er aan.

De verhoogde entreeprijs van 60 euro afgetikt voor een ijsberenvel. Eenmaal opgefrist een drankje gaan halen om me vervolgens te willen storten op het ontbijtbuffet.
Ik wilde het echter iets anders meer. Of eigenlijk iemand anders. Zag namelijk een gezicht die me bekend voorkwam, maar waarvan dementholbear na zo een lange tijd niet helemaal zeker van was. Vragend vroeg ik of ze Sara was. En inderdaad, het kleine blonde duveltje bleek ik eindelijk weer es te treffen. En na een praatje besloot ik haar niet te laten gaan en hebben we op een kamertje geweldig van elkaar genoten. Ik weet niet waardoor het kwam, dat we elkaar lang niet gezien hadden, ze goed in dr vel zat of de sterren goed stonden, maar normaal kwam het niet hoger uit dan een redelijk tot heerlijk kamertje. Hoop van harte dat dit herhaalt wordt...

Erna me eindelijk op het buffet gestort voor een lekkere warme maal. De buiten wellness was buiten gebruik. En binnen leken ze met de hoge energieprijzen ook wat zuiniger aan te doen. De sauna stond op 75 graden en de jacuzzi op 33. Gelukkig kon ik die laatste zelf makkelijk naar de 38 graden brengen. Duurde wel 4 a 5 uurtjes, maar dan lig je er warmpjes bij.

Waar ik ook warmpjes bij lag was met Ella die rond 1 binnen kwam. Geweldig van elkaar weer genoten op een kamertje, om me erna over de restjes van het buffet te ontfermen. Ze hebben de indeling wat veranderd, waardoor er een open ruimte is ontstaan bij de ramen waar je de VUILE BORDEN kwijt kunt. Vroeger vond ik het niet duidelijk waar je je lege bord moest laten.

De man vrouw verhouding was redelijk gelijk, waardoor veel dames regelmatig beschikbaar waren. Ook viel het pannenkoeken wel mee, waardoor oa Anka zo nu en dan boelbaar was.

De rest van de dag genoten van de wellness en een flinke pizza.
Hopelijk dat het gauw weer mooi weer wordt, zodat er lekker in de tuin gelegen kan worden en de buiten wellness weer open gaat.

mentholbear:
KOK

Op de 27e van de 12e richting Venus getrokken voor een dagje ontspanning.

Na de verhoogde entree van 60 ipv 50 euro afgetikt te hebben me omgetoverd tot ijsbeer.
De innerlijke mens aansterken kon via het ontbijtbuffet. De KOK was echter met vakantie, waardoor ze 's middags en 's avonds catering hebben laten komen. Dat smaakte prima en Was redelijk goed op temperatuur.

De buiten jacuzzi en zwembadje waren afgedekt, maar gezien de stoom die er onder uit kwam worden ze wel warm gehouden. Wellicht als backup?
Dat was die dag gelukkig niet nodig, want de binnen jacuzzi (van 35 zelf naar 37 graden verhoogd) en sauna deden het prima.

Aantal dames die dag weet ik even niet zo uit m'n hoofd meer, maar vond de m/v verhouding prima. Die is inmiddels wel weer veranderd nu er een paar met vakantie zijn gegaan en een paar weer terug.
Zelf hebben Sandra en ik geweldig van elkaar genoten op een kamertje.
Datzelfde geldt voor Monica en Liana. Hoewel ik merkte dat Liana teleurgesteld leek dat het bij een kamertje bleef.

De club blijft een goeie, hoewel ik het gemis van een dut kamer wel jammer vind. Gelukkig kon ik nog wel lekker in m'n geheime mentholcave terugtrekken.
Wie weet wat ze met die rookkamer gaan doen...

mentholbear:
BIRINNEN

Op de 27e van de 9e was een favorietje van me weer terug: Ella.
Hoewel met de frisse wintermaanden Venus binnen weinig plek heeft voor een dutje, en ik er daarom minder vaak naartoe zal gaan, was de komst van Ella genoeg reden om er toch naartoe te trekken.
Bovendien, voor een dutje zou ik die dag geeneens tijd hebben...

Enfin, rond openingstijd was ik al present om m'n ijsberenvel in ontvangst te nemen.
Na een ontbijtje met een broodje ei en worst me maar gelijk gemeld bij Mariana. Ik had nog een presentje voor haar, dus waarom wachten tot later op de avond. Bovendien waren er nog niet zoveel dames zo vroeg aanwezig.
Weer es geweldig van elkaar genoten tijdens een kamertje.

Na wat bubbelen in de wellness om even bij te komen. Spotte ik een nieuwe dame. De talen is ze nog niet machtig, maar lief leek ze wel, dus op naar de kamer om een ritje te maken.
Het werd een heerlijk kamertje. Venus waardig, maar m'n favo standje door omstandigheden niet gedaan.

Daarna was het schansen voordat het ontbijtbuffet weggehaald zou worden. En dat was maar goed ook, want daarna volgde een periode van vasten en enige fysieke inspanning ;)

Ik had even de tijd om uit te buiken in de wellness voordat de 3 musketiers klokslag 1 binnen zouden komen. En wel ja, je kunt er een atoomklok op gelijk kunnen zetten, want een poosje later zag ik inderdaad het drietal.
Met Ella de eerste begroeting en een afspraakje gemaakt om met haar en Cataleya wat naughty dingetjes te doen. Ella ging de regelingen treffen.
Onderwijl ontfermde ik me over Oana. Licht het aan mij, of ben ik de enige die vind dat ze iets Russisch heeft? In de goeie zin bedoel ik dan...
Wederom geweldig van elkaar genoten tijdens ons kamertje.

En als we dan toch bezig zijn met het ene zusje, waarom niet ook het andere zusje? Daar weet ik het antwoord ook niet op. Wat ik wel weet, is dat we geweldig van elkaar hadden genoten tijdens ons kamertje.
Dame is net iets minder open als haar zus, alhoewel beiden wat meer ingetogen zijn. Althans, dat is mijn ervaring. Minder... extravert als Ella, Cataleya, Anka ofzo.
Maar net als haar zus is ze vriendelijk, correct en Venus waardige service.

Na weer even een wellness rondje om bij te komen, had ik m'n oog laten vallen op Hana. Meid kon vorige keer bepaalde service niet verlenen door omstandigheden. Nu wel, moet helaas bekennen dat ze wel een groen hartje had, maar ik blijkbaar niet genoeg pepermuntjes ofzo op had...
Ook leken mijn kunsten niet al haar besteed. Het blijft steken op een heerlijk kamertje.

Wat wel genieten was, was de custom steak. Die smaakte me wederom prima. Erna moest ik even uitbuiken voor ik klaar was voor m'n rendez vous met Ella.
Lukte prima in de sauna en jacuzzi. En daarna uitpuffen op een bankje, met een drankje in de hand en genieten van enkele dansjes in de kooi.

Ella kwam erbij en wist me te vertellen dat Cataleya' s afspraak nog niet zo snel klaar zou zijn en onze trio pas later kon plaatsvinden dan gedacht.
Dus besloot ik om me eerst maar daar haar te laten opwarmen. De klik was er weer met deze leuke lieve meid. Wat gekletst en lekker opgewarmd tijdens ons kamertje. Daarna ging ze haar liefdespartner erbij halen. Ze voelt zich het meest comfortabel met Oana, maar kwa intensiteit zocht ik meer iets op het niveau van Cataleya. Dus toen ik een eerdere keer hoorde dat laatstgenoemde ook los ging met Ella, bleef dat beeld in m'n hoofd spoken.
En nu was het moment eindelijk aangebroken voor weer eens een BIRINNEN sessie. Niet helemaal juiate benaming, maar bedoel er een kamergang mee met lesbische actie.
En Cataleya had er niets van gelogen. Ze gingen lekker op elkaar los. Van top tot teen. En zoals ik al vermoedde ging C er gulzig op los en deed E lekker mee. Niet van dat kinderachtige oma kusjes of alleen beetje stralen. Laat ik maar zeggen dat ze meermaals van elkaar genoten hebben ;)
Het leuke van Cataleya vond ik dat ze ook tijdens de actie oogcontact met me zocht. Zo voelde ik er wat meer bij betrokken. Was op een gegeven moment zo geil dat ik er tussenin kwam en het mijn beurt was om verwend te worden door de 2 dames. En dat was niet omstebeurt, terwijl er 1 passief op de achtergrond zat, maar gelijktijdig werkten de dames me naar hogere sferen en waren best goed op elkaar afgestemd. De 1 zorgde dat ik geen dorst kreeg of dat ik geen zuurstof tekort kwam, terwijl de ander op zoek was naar het witte goud.

Na dat hoogtepunt van de dag was het toch echt de hoogste tijd om de tent te verlaten. Moe maar voldaan kwam ik weer in Mentholand aan...

mentholbear:
STRIJD

Na elders lekker geslapen te hebben met een warme kruik, op de 8e van de 9e me richting de Venus heuvels begeven voor weer een dagje relaxen in een jacuzzi en tussen de fraaie deernes.

Had het ontbijtje in Happy overgeslagen om op tijd bij Venus te zijn. Daar een hapje genomen, lekker even uitbuiken en lekker van hun wellness genoten.
Kwam daar al vroeg ijsbeer Man bijt kat tegen. Gezellig wat mee gekeuveld door de dag heen.

Dit waren nog de weken dat er slechts 6 dames aanwezig waren. Doch, de dames die er waren vallen meestal wel in de smaak. Ofwel door de looks, de service of een combinatie er van. En gelukkig bleef het aantal mannen ook beperkt tot een stuk of 9 a 12, waardoor het geen algehele Theo's werd.

Al vroeg kwam er een dame lonken. Ze schijnt zich Moni(ca) te noemen. En volgens m'n verslagjes bleek achteraf dat we blijkbaar elkaar eerder getroffen hadden. De kamer was hetzelfde als vorige keer. Heerlijk van elkaar genoten, zonder dat de vonken er vanaf vlogen.

Daarna even bijgekomen en wat ouwehoeren met MBK. Die wist me wat meer te vertellen over Hans... Bedankt toetsenbord, maar we zaten niet in Theo's: bedoelde Hana. Fraaie slanke jongedame die nog niet zo lang geleden de line up kwam aansterken. En ze past er goed bij.
Na een praatje en een correcte heads up van haar zijde dat bepaalde diensten tijdelijk niet konden vanwege persoonlijke omstandigheden, zijn we intiemer kennis gaan maken. Heerlijk van elkaar genoten tijdens een kamergang. Venus waardig.

Na weer even van de warme jacuzzi genoten te hebben, me weer op een bankje genesteld voor een volgende prooi. Eugenia was vrij en gelijk toegeslagen. Met d'r acrobatische kunsten aan de danspaal, mocht ze nu haar kunsten op mijn paal uitoefenen. En dat deed ze weer voortreffelijk. Geweldig van elkaar genoten tijdens een kamertje.

Het was toe twijfelen. Of blijven eten of de happy hour bij PHG halen... Een innerlijke (inwendige?) STRIJD tussen de veelvraat en de Dagobeer. Uiteindelijk won de laatste en me gauw wezen omkleden.
Venus zal ik met de wintermaanden waarschijnlijk minder frequent bezoeken. Hoewel de wellness en dames me bevallen, vind ik het jammer dat zonder een zonnige tuin er geen dutplekje of een mens room ofzo is. Hopelijk komt dat er nog es van...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

It appears that you have not registered with RELAXXXBOARD.COM. To register, please click here...
There was an error while thanking
Thanking...
Naar de volledige versie