FOODTRUCK
Dankzij een vrijkaartje mocht ik de 12e van de 4e weer es de Venus heuvels beklimmen, waarvoor dank aan club, forum en de weledele jury.
Voor aankomst nog even e10 getankt voor 2,03.
Ondanks het vroege tijdstip stond er al een andere wagen op de parking. Grappig om Anka in haar normale kloffie bij het dames hotel te spotten. En zag door een open raam hoe een dame d'r haar gestyled werd.
Enfin, na m'n vrijgeleide ingeleverd en me opgefrist te hebben, liep ik naar de bar om op de theke te wachten voor een glaasje prik. In de bar reikte Sandra me al een Fanta aan. De theke had me blijkbaar al gespot. Als ex DVP is ze haar arendsogen in elk geval niet verloren

Voor zo ver ik me kan herinneren is dit m'n 1e keer dat een theke m'n drankje al had ingeschonken voor ik er om vroeg. Grappig om mee te maken.
Hoewel ik het in mijn ogen niet ben, aangezien ik elke keer van club wissel, snap ik wel de charmes van een stamgast/regular te zijn. Dat je een extra grote schep voer van de kok krijgt, dat de receptioniste weten wat je favoriete kluisje is, dat de DVP precies weten wat je lekker vindt, dat de chief voor een praatje bij je komt, of zoals nu de theke je favoriete drankje al voor je heeft klaar staan.
Ik kon dus gelijk door naar m'n favoriete plek in een SC: het restaurant

Lekker ontbijtje genomen, met een broodje, wat roerbak ei en worst.
Naast me zat een Duitser uit Frankfurt. Wat een geluksvogel met clubs als Oase, Sharks, World, Mainhattan en dan vergeet ik er vast nog een paar...
Zoals ik wel es een paar dagen op avontuur ga bij wat clubs verder weg dan NRW, kwam hij hetzelfde maar dan hier doen.
En net als ik gebruikt zit ie ook op een fora voor wat behulpzame info. Hij overwoog dezelfde dag nog naar Aca G te gaan voor Elsa en nog een andere dame.
Maar in Venus zag hij ook genoeg potentiële kandidates. Vooral Anka zag ie wel zitten. Ik vond het grappig hoe hij verwoorde dat zij in Sharks wel eens een superstar zou kunnen zijn.
Enfin, na opgeladen te zijn naar de bar voor een refill en op een bank de line up even bekeken.
Zo vroeg op de dag spotte ik zo een 4 dames. In de loop van de dag nam dat aantal toe naar circa 15 dames. Niet mis voor een relatief kleine club. Daar tegenover staat dat vergeleken met de vorige keren er een heel stuk meer mannen vandaag waren. Tussen de 20 a 30 hingen er wel rond, waardoor het op momenteel vertrouwd aanvoelde als bij Theo's

Maar niet zo gek dat veel mannen deze club graag bezoeken. Fraaie club, zowel binnen als buiten een jacuzzi en sauna, allemaal ouderwets goeie dames, relatief dicht bij de Nederlandse grens, en doordeweeks geen schorrie morrie publiek. Wellicht doordat ook bier betaald schijnt te zijn. Ook geen buffetgrazers meer nu er slechts 9 euro vreettegoed inbegrepen zit bij de entree.
Dus tja, wat moet je dan als je je niet meer onbeperkt voedsel naar binnen kunt werken? Op jacht naar ander vlees bedacht ik me maar zo even.
Monica was me bij binnenkomst al opgevallen. Harry de Haas was ook mee, en die wilde nodig een Paasei met haar delen en een lollig spelletje met d'r doen. Na 3 maal gelijk spel won ze uiteindelijk haar prijs: ondergetekende.
Niet eerder met haar gekamerd, maar durfde het wel aan haar uit te proberen, aangezien in Venus je zelden slechte service tegen komt. En dat zat ook bij haar helemaal snor. Maar aangezien het onze 1e keer was, moesten we elkaar nog een beetje leren ontdekken. Een eventuele volgende keer ben ik beter voorbereid...
Het werd een heerlijk kamertje voor 50p30.
Een saunarondje om even bij te komen. Eerst rustig opwarmen in de jacuzzi binnen ging helaas niet, die stond namelijk op een frisse 27 graden. En em warm krijgen lukte die dag maar niet.
Bij gebrek aan voedsel toch nog es een keer bij de grote uiers van Sandra proberen melk te scoren. Helaas waren die enkel gevuld me silli's. Gelukkig was m'n Wingman Harry erbij met wat chocolades. Daar had Sandra ook wel trek in. Ook zij wilde wel een kansspelletje spelen. We lagen in een deuk dat we tot 5 maal toe gelijk speelden. Maar uiteindelijk won ze toch en hadden we weer geweldig ouderwets van elkaar genoten op de kamer voor 50p30.
Terug in de bar zag ik 1 van de dames met een voor mij 1 van de mooiste snoetjes: de swingende Sara.
Ik twijfelde wel een beetje, want op de kamer spatten de vonken er met haar niet vanaf. En hoewel ze verder vriendelijk en correct is, voelt het vaak wat afstandelijk.
Maar de verleiding van haar fraaie looks niet kunnen weerstaan en gezwicht. Na een korte kennismaking en een spelletje won ze een sleutel. Eentje die naar een kamertje achter de bar zou leiden. Nu ik dit zo neer type, bedenk ik me dat alle kamers de afgelopen tijd achter de bar waren, en geen 1 nabij de receptie. Kweenie of dat nog een specifieke reden heeft, of dat het toeval was...
Enfin, op de kamer een praatje en vroeg wanneer Sara d'r dansje had. Vorige keer haar gecomplimenteerd met hoe sexy ze danst. Helaas vertelde ze me dat ze wat pijntjes hier en daar had, en dat ze vandaag niet zo dansen.
Gelukkig kon ze nog wel de verticale dans doen. En haar milieu vriendelijkheid was ook top. Heerlijk kamertje voor 50p30.
Even opfrissen en kom ik daar m'n reddende engel tegen: Meme moo! Gezien de 9 euro voedselbonnen in de club, kwam z'n FOODTRUCK als geroepen

Door de dag heen gezellig zitten ouwehoeren met deze relaxte genieter. Sarah viel hem ook al op. Had em voor de zekerheid een heads up gegeven van haar status. Doch ook hij was gezwicht voor haar prachtige looks X^D
In de bar grapte ik eerder op de dag tegen Sandra dat ik verbaasd wat dat ze nog leefde. Daar moest ze erg om lachen tegenover de theke. Maar ze snapte de link met onze eerste ontmoeting niet. Ze had toen namelijk een kleinigheidje uitgekozen, waarvan ze 'vreesde' dat een vriendin van haar d'r om zou vermoorden.
Na een kleine hint snapte ze de grap. Ik speelde er verder op in dat ik het wel erg jammer zou vinden als ze vroegtijdig aan d'r einde zou komen. Om daar een stokje voor te steken, zou ik me opofferen om met de bewuste dame te kameren, zodat ze eenzelfde presentje kon krijgen. Chinaklaus deelt namelijk alleen cadeautjes uit na een kamergang.
Dat is goed blijven hangen bij d'r, want even later riep ze betreffende verdachte erbij. Catalea blijkt ze te heten. De kleine deugniet stond te springen om het presentje. De theke kwam er tussendoor en zei van geef haar maar vast het presentje en kamer maar een andere keer met haar. Huh?! Hoezo dat? Ik wil namelijk best graag gelijk met haar es onder de lakens duiken. Mentholbear was weer traag, want het bleek dat Catalea een termin had. Geen nood, ik bleef nog wel eventjes hangen.
Beetje teleurgesteld nam ze afscheid. Ik nog even wat welnessen. De jacuzzi buiten is wel lekker warm om in te vertoeven. Net als hun jet stream zwembad. Om te zwemmen vind ik het maar niks, maar als waterbed des te lekkerder. Een dame kwam nog even checken of er een drijvende lijk in lag ^_^'
Buiten sauna stond uit, maar dat was wel prima zo met het mooie weer. Vind het alleen wel jammer dat de buiten douche alleen koud water heeft. Lekker na een sauna, maar te koud als je na de jacuzzi je even wilt opfrissen alvorens je berenvel weer aan te trekken.
Enfin, eenmaal terug in de bar hadden Catalea's klauwen me al gauw gevonden en ik de hare. Een kleine dondersteen die zich op de kamer ontpopt tot een geile PSE. Geweldig van elkaar genoten en de sessie liep uit naar een uurtje voor 100 neuronen. En na afloop natuurlijk the little token of appreciation, ter bescherming van Sandra.
Even ouwehoeren met Meme moo over hoe zijn veroveringen waren en wat zijn indrukken waren van de club.
Intussen begonnen onze magen te knorren en meme moo bestelde een schnitzel. Geinig was dat ze nu van die buzzers uitdelen, zoals je o.a. bij Vapiano mee krijgt. Je kunt dan lekker in de bar blijven hangen en wanneer je eten klaar is gaat je buzzer trillen en knipperen. De schnitze was me de vorige keer goed bevallen, maar wilde nu es hun pizza proberen. Helaas waren alle buzzers blijkbaar al uitgedeeld en moest ik wachten.
Worden er ineens handdoeken en wat hardware in de kooi gelegd. Er ging bij nog geen lichtje branden, totdat de muziek ineens luider ging en Sandra gezamenlijk met Catalea in sexy lingerie naar de kooi liepen. Ze stelden daar een mooi lesbische acrobatiek ten tonele, dat de stoom uit m'n oren leek te komen. Of kwam dat van onder de danskooi vandaan...?
Meme moo wilde zijn buzzer aan mij afstaan bij zo veel moois voor z'n neus. Heel even twijfelde deze veelvraat, doch wees uiteindelijk vriendelijk doch resoluut zijn aanbod af

Stukje voor stukje gingen ze steeds verder en werd Sandra ontkleed door Catalea en kreeg ik het intieme lapje stof naar m'n hoofd toegeworpen.
Meme moo's buzzer ging af en en verdween schoorvoetend naar het restaurant. Intussen ging de show steeds verder door. Ook Catalea werd ontdaan van haar sexy outfit en ook die kreeg ik naar m'n kop.
Tongen verstrengelden met elkaar, poesjes werden gelikt, dildo's verdwenen uit beeld...
Ik denk dat nog nooit iemand zo snel een schnitzel naar binnen heeft gewerkt, want voordat de show eindigde zat Meme moo alweer op de 1e rang naast me zich te vergapen aan al dat geils. En dan te bedenken dat ik even geleden met beide dames het bed gedeeld had. Even speelde de gedachte om nog es allebei mee te nemen. Doch, de birinnen spelletjes heb ik al lang achter me gelaten en vond het wel mooi zo.
Onder luid applaus verlieten de dames uiteindelijk het toneel. Verontwaardigd reageerde ik toen de theke de lingerie kwam ophalen. Hey, my souvenires riep ik nog! Maar het mocht niet baten :'-(
Grappig om te zien was dat niet veel later ineens een hoop heren en dames spoorloos waren. Hoe zou dat toch komen...?
Later kreeg ik van een dame te horen dat ze wel eens naast het weekend, ook doordeweeks wel eens een show mogen weggeven wanneer het er vol zit met mannen die op de bank geplakt lijken te zijn. Slimme zet, want het stimuleert de omzet om het zo maar te zeggen. Bovendien laat de club een goeie indruk achter.
En dat blijkt wel: het lijkt er namelijk op dat de FOODTRUCK een nieuwe standplaats heeft gevonden

Zelf spotte ik na een tijdje ineens Sabina weer op een bankje naast me. De vorige keer was het een geile gebeuren. Dus zij kwam ook in aanmerking voor een kansspelletje. Het zaakje lijkt gerigged, want wederom wist de DVP te winnen.
Hoewel de kamer prima was en we van elkaar hadden genoten, miste deze keer toch de chemie van de vorige keer, waardoor het niet hoger kwam dan een heerlijk kamertje voor 50p30.
Erna nog lekker van m'n pizza genoten. Toegegeven, de vers gemaakte maaltijden smaken allemaal wel beter dan de voederbakken.
Meme moo was erna waarschijnlijk druk met z'n FOODTRUCK bezig, want hij miste een feestelijke zooi in de bar. De dames waren behoorlijk in de party stemming. Muziekje erbij en ze stonden met elkaar om en naast de kooi te dansen. Ik kreeg er beetje de Samya vibe hier bij.
Niet veel later was er contact met Mariana. Die wilde ook een spelletje met Harry Haase spelen. En jawel hoor, ook zij had prijs. Hop hop achter haar aan en genoten van een heerlijk kamertje voor 50p30.
Het was intussen de hoogste tijd om te vertrekken. Bij de receptie wachtte me nog een verrassing. De vorige keer had ik geen euro op zak voor het eten. Dus dacht het met een royale rente terug te betalen. Maar wat bleek, ik kwam daarmee tekort. Wat bleek, met entree middels een vrijkaartje zit geen 9 euro voedselbon bij inbegrepen. Dus nog een tientje er bovenop gedaan en alles was okay.
Op de terugweg nog even een snelle blik geworpen op de uithangbord van de Shell. E10 was toen 1,98. Het had dan toch geloond om pas in de avond te tanken...