DEMENT
Op de 31e van de 8e met het mooie weer naar de heuvels van Venus getrokken.
Bij de nabije Shell even getankt en vervolgens de parking op.
3G ontvangst werd even gechecked, hoefde geen NAW achter te laten, maar wel een mondkapje op tijdens het verplaatsen.
De theke herkende me van een vorige bezoek. Blijkbaar stond ze voorheen voor de bar, maar nooit de kamer mee op geweest. Ze was wel vriendelijk en behulpzaam. Kwam helpen met de buiten sauna warm te krijgen en kwam zelfs aufguss langsbrengen.
Ook degelijk gegeten bij de club. Zal maar niet herhalen wat er allemaal niet lag

Maar er viel best wat te combineren uit de voerderbakken. Vind het alleen ook daar jammer dat het konijnenvoer onafgedekt ligt, waardoor vliegen vrij spel hebben... Dat is helaas bij meer clubs het geval, dus ik ging voor de warme kost, welke wel achter schuifdeurtjes zat. Ook een grote verbetering in het restaurant is dat ze schijnbaar de tip hebben opgevolgd door elektrische verwarmde bakken te gebruiken in plaats van de brandpasta die voor behoorlijk wat dampen zorgen. Dan was het in het restaurant of benauwd of fris als de ramen open stonden.
Een fraaie slanke blondine kon erg verleidelijk dansen in de kooi, en ook buiten de kooi wiegde ze soms sexy op de muziek mee.
Aan de bar werd ik ineens aangesproken door een andere dame. Ze beweerde me te kennen van FKK World. Jeetje, wat een geheugen hebben die dames toch. Ben er maar 1 keer geweest, maar ze wist bepaalde details te noemen van onze ontmoeting. Dat kon niet missen.
We gingen de kamer op om onze ontmoeting verder te zetten. Het werd een lekkere sessie.
Terug me tegoed gedaan aan het warme buffet en wat wellness rondjes gedaan. De binnen jacuzzi stond uit en de binnen sauna was niet heel heet. Beetje bio sauna gevoel. De sauna buiten werd wel goed heet. Pas alleen wel op voor de vloer die aan renovatie toe is. Provisorisch hebben ze het met nagels en schroeven proberen te herstellen. Tegen mijn normale doen in ditmaals met slippers de sauna in geweest. Op blote voeten loop je risico op splinter of meer...
Enfin, ik liet me dus niet tegenhouden en genoot van een lekkere hete sauna, na de milde sauna binnen. Vervolgens lekker rustig afkoelen, afspoelen (wel jammer dat die buiten douche niet warm kan), en vervolgens voor het eerst eens echt even hun 'zwembad' proberen. Ben er wel es eerder in geweest, maar toen zwom ik helemaal als een baksteen. Enfin, even het bedieningspaneel bestudeerd, en het bleek geen rocket science te zijn. 3 jet stream standen en nog wat decoratieve fontein actie. Maar pokke, wat is dat zwaar! Ik vermoed dat dit op open water zwemmen lijkt. Want zelfs 1 enkele jetstream is me te machtig. En hoe harder je zwemt, hoe meer golven je creëert in dat mini badje, die neus en mond binnendringen. Nee, ik gebruik het wel als veredelde milde dompelbad...
De jacuzzi dan maar vervolgens proberen. Tref ik ineens een heer aan die bekend voor leek te komen. Zonder bril ziet deze mol geen ene drol, maar een tip dat we elkaar onlangs troffen deed al snel een belletje rinkelen. Het was ijsbeer Mooiejoke. Die ging voor me jacuzzi in.
Ik vroeg ook maar beleefd of ik er bij mocht. Nee, was het (gespeelde) botte antwoord van de lummel die elders nog een heer leek

Das pech hebben voor je jonguh, want ik duik er mooi in. En even later zaten we in het warme water. Heerlijk om weer even op temperatuur te komen na een kouwe douche.
Beetje zitten ouwehoeren, waarbij we constateerden dat het jammer was dat er wat insecten aan het pootje baden waren. Ik merkte op dat het jammer was dat ze geen netje ofzo hebben om die eruit te vissen.
En natuurlijk de line up besproken, waarvan een dame met brilletje ons interesse wel had.
Komt daar ineens die vriendelijke theke ons van multimedia entertainment voorzien. Hun jacuzzi buiten heeft namelijk een TV. Nou, dan had ik liever de live entertainment vanuit de jacuzzi binnen

De lieverd zette voor ons ook nog eens de bubbels en de jet streams aan. Vriendelijk bedoeld, maar zo kon ik Mooiejoke niet meer verstaan. Beetje zitten dollen met de theke. En ook opgemerkt dat er zo veel vliegjes in de jacuzzi zaten. En warempel, achter de jacuzzi toverde ze een netje te voorschijn en begon de drenkelingen te 'redden'.
Na een poosje leek het ons hoog tijd om es te kijken of de slanke dame met brilletje beschikbaar was. Aangezien Mooiejoke op de klok moest letten, gaf ik hem een head start. Maar ze was niet gespot, totdat ik haar plotsklap zag gaan roken. Mooiejoke liet haar toch varen, en toen ik even later vroeg of ze beschikbaar was, bleek ze met meerdere afspraken die dag al volgeboekt.
Jammer, wellicht een andere keer.
Beetje gegeten nog van het warme buffet, en nog wat wellness rondjes gedaan, lekker genoten van de zon, om vervolgens in de bar even een drankje te halen. Zie ik ineens die blonde dame die zo goed kon dansen. Sara blijkt ze te heten. We hebben even kennis gemaakt, om die kennismaking intiem op de kamer te vervolgen. Ze zou een nieuwe piercing hebben, waardoor het 1 en ander niet mogelijk zou zijn. Jammer dat ze er pas mee op de kamer komt. Enfin, ik ben de moeilijkste niet.
Lekker kamertje gehad.
Na nog een hapje en wat wellness rondjes even in de kino gelegen voor vertrek naar Mentholland. De kabaal viel deze keer wel mee in de kino, mede ook omdat openbare actie voorlopig niet mag. En ik heb ook het idee dat de volume iets minder luid staat. Maar ik mis toch wel een rustig relax plekje. De vriendelijke theke wist me nog wel te vertellen dat de manager plannen heeft om een relax ruimte bij te bouwen.
Zoals met zo veel plannen, ideeën en voornemens denk ik dan maar: eerst zien, dan geloven.
Hopelijk blijft het weer nog eventjes een beetje mooi. Dan zou ik graag terug komen om in hun tuin van de zon te genieten. Want hoewel je het verkeer langs hoort gaan, is het altijd nog een stuk relaxter dan de muziek binnen.
P.S. Veel later thuis zat ik in m'n dagboekje terug te zoeken naar mijn ontmoeting met Anastacia in FKK World. En verrek! Het klopt wat ze zei, maar... met hetzelfde verhaal wist ze me al eens eerder eind 2019 te strikken voor een kamertje.
DEMENTholbear strikes again!