Auteur Topic: VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic  (gelezen 215213 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline HellaHolla

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #90 Gepost op: 13 oktober 2021, 20:17:34 »
Het was toch al weer meer dan 1,5 jaar geleden dat ik voor het laatst bij Venus te gast was maar vorige week donderdagavond rond 19:45 was het wachten over want toen belde ik weer eens aan in Hamminkeln. Paar dagen vrij genomen van werk, was er echt even helemaal klaar mee. Ik wilde weer eens op pad en kon dat op kosten van "de zaak" middels een vrijkaart die ik elders had gewonnen.

Afijn, eenmaal binnen werd dat bewuste vrijkaartje snel geaccepteerd waarna ik met badjas naar de kleedkamer vertrok. Na het verkleedpartijtje de bar in gelopen waar een stuk of 8 DVP en 2 andere ijsberen aan het vertoeven waren. Het was dus een vrij rustige avond in Venus. Zo heb ik het op zich wel graag. Nadat ik mij met mijn drankje in een bank had genesteld om even te acclimatiseren kwam na een minuut of 10 een dame op mij afgestapt waar ik pas na 2x goed kijken Mariana in herkende. Wat een bril en je haar iets anders doen dan ik gewend ben toch niet met een mens kan doen. Met haar tijdje zitten kletsen. Voor de eerste sluiting begin vorig jaar brachten we al een keer of 3 met elkaar tijd op de kamer door wat telkens goed beviel. Gisteravond stond in het teken om die traditie post-corona een gevolg te geven. En zo geschiedde. Met een tevreden gevoel een uur later weer afscheid van haar genomen.

Na een douche terug de bar in waar de aanwezige dames zelf het maar een beetje gezellig probeerden te maken samen met het overige personeel. Helaas voor mij ging dit gepaard met een soort verkrachting van eenieders trommelvliezen in de vorm van typische deuntjes die men in het Oosten van het Europa graag mag beluisteren. Het is iets minder mijn persoonlijke smaak maar goed als er niks zou gebeuren hadden we waarschijnlijk het idee gehad dat we op een verjaardag zonder jarige zaten. Iets is nog altijd beter dan niets zullen we maar zeggen.

Tijdje later raakte ik aan de praat met een dame die ik er bijzonder goed uit vond zien en die ik niet meende te herkennen. Ze stelde zich vervolgens voor als Eugenia. Wat geen bril dragen en een paar, totaal niet overbodige, kilotjes extra toch niet met een mens kan doen. Mijn hersenpan stond echt nog op standje mentholbear ofzo. Eugenia had ik in het verleden bij elk bezoek wel gezien maar nooit had ik haar gesproken omdat simpelweg haar uiterlijke voorkomen mij niet helemaal kon bekoren. Hoe anders was dat nu. Of misschien is mijn smaak ineens totaal veranderd dat kan natuurlijk ook. Ik was in ieder geval de positieve geluiden van andere ijsberen over dit meiske niet vergeten. Na wat geklets over helemaal niks ging ze maar eens een sleutel halen. Nog een leuk voordeel aan zo’n rustige avond als gisteren: twee maal de spiegelkamer op!

Ik ben echt heel blij dat ik haar gisteren optisch wel heb goedgekeurd want de kamergang was heel goed. Leuke vrouw, goede skills in bed en ook nog een stel brains zorgen ervoor dat we anderhalf uur later elkaar weer gedag zeiden. Volgende keer een zekerheidje pour moi.

En zo was het alweer half 1 en tijd om naar huis te gaan. Na een laatste douche leverde ik mijn sleutel weer in bij de theke en trok ik tevreden de deur achter mij dicht. Op de terugweg hield ik beide handjes maar aan het stuur en ook de cruise control bleef grotendeels uit. Een flink pak dichte mist trok over de Duitse heide en de Veluwe waardoor je soms letterlijk geen hand voor ogen zag. Gelukkig stond ik 45 minuten later veilig voor mijn eigen deur.

Venus is een prima plek om zo nu en dan eens een avondje door te brengen. Ik kan mij hier echter geen hele dag vermaken. Het is er ook zeker wel eens gezelliger geweest dan gisteravond. Dit keer heb ik geen gebruik gemaakt van de wellness omdat ik tegenwoordig zelf regelmatig bij een goede “normale” sauna elders kom. Ook heb ik gekozen om vooraf thuis te eten in plaats van in de club dus daar kan ik ook niks over zeggen. Zoals in elke saunaclub moet je zelf de krenten uit de pap vissen. Gelukkig is mij persoonlijk dat gisteravond weer gelukt.

 :039:
 
  
  

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #91 Gepost op: 15 oktober 2021, 08:54:49 »
Saunaclub Venus in Hamminkeln kende ik nog helemaal niet, en het werd tijd voor een eerste bezoek. Dus de eerste de beste gelegenheid gepakt om ernaartoe te gaan. En dat was vorige week.

Bij aankomst ontving ik een mooi berevel, wel een mondmasker op in de club tijdens het wandelen en de kleedkamer werd gewezen. Verder zocht ik het maar uit. Nou dat doen we dan he.
Na omkleden, douchen, de lounge in gelopen. Jezus, dacht ik wat is het hier klein zeg! Even een rondje gelopen, ook beneden in de kino en buiten is het heel fraai. Kan niet anders zeggen dan dat de club naar mijn oordeel heel clean is, goed wordt onderhouden met vriendelijk personeel.
Mijn voorlopige conclusie was wel dat dit meer een club is voor de warmere tijden in het jaar want binnen is er, behoudens een bubbelbad, niet veel te doen.
De showtjes die de dames zo af en toe geven in de kooi zijn dan weer wel heel erg leuk en vernieuwend.
Ook aan de inwendige mens is gedacht, alhoewel ik het ‘restaurant’ wat later pas ontdekte. Maar goed, er zijn belangrijkere dingen als je hier bent, toch?

De LU was die namiddag nog wat bescheiden, maar wat ik aan dames zag kon er op zeker goed mee door. Heerlijke dames en allen in Eva kledij!  :pica
Ik ben tegengekomen: Cassandra (lekker skinny ding), Sara (best wel een typje met wat “Prom-Queen’ gedrag, maar erg om lekker te zien wandelen), Sandra met de silli’s. Melissa (ja, wel leuk maar ….passief?) en nog enkele dames waarvan ik de naam niet ken of heb onthouden.
Met Cassandra werd gekamerd, natuurlijk. Een heerlijke, spontane en ervaren dame die zei dat ze 22 was, maar ik kende Cassandra al van VM. En een snelle berekening maakte mij duidelijk dat dit niet zomaar kan. Denk dat ze op z’n minst 26/27 is. Dus, grote ogen en verder geen commentaar! Op kamer zijn alle bekende handelingen naar tevredenheid verricht. Eenieder weet dan waar het over gaat dus dat hoef ik niet te verduidelijken. Was dik tevreden na Cassandra en tussendoor kon ik nog wat genieten van alle overige fraaie lijfjes in de lounge. 1 Dame trok me nog zeer aan en dat is de reden dat ik binnenkort nog een keer terug wil naar Venus. Dit is gewoon een prima club met een goede LU, service, bediening en onderhoud. Enkel is er wat weinig te doen, maar dat komt vaker voor. En ik was er natuurlijk wel in een rustige periode want het gaat door tot 4 uur ’s nachts. En dan verkies ik m’n eigen bedje.

Tegen half acht en na een bezoekje aan het Restaurant ben ik vertrokken, aangezien de volgende dag weer een drukke agenda wachtte. Venus; ik kom zeker nog vaker terug. Het was prima!   :cheer:

Grtz.      :039:
K
  
  

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #92 Gepost op: 23 oktober 2021, 12:10:15 »
GRENZEN VERLEGGEN

Vorige week de werkweek op donderdag afgesloten zodat ik op vrijdag naar mijn favoriete plekje in Hamminkeln kon gaan. Een weg die ik blindelings kan rijden ware het niet dat ze in Duitsland nog nooit van het A naar B(eter) concept hebben gehoord. Hier en daar langzaam rijdend of stilstaand verkeer wat de reistijd met 20 minuten verlengde. Op de parkeerplaats bij aankomst rond 15.30 uur een zestal andere auto's. JF waarmee ik eerder op de dag al contact had deze informatie doorgeappt en voor hem de aanleiding om mijn voorbeeld te volgen. Zijn verwachting was dat hij er rond 18.00 uur zou zijn.

De gebruikelijke incheck en daaropvolgende omkleedpartij en ik was klaar om het walhalla der wellustigen te betreden. Aan de bar zat een nieuw silhouette die ik al snel herkende als een oude bekende. Het Bulgaarse zoenkanon en blaaskunstenares Melody was in Venus neergestreken. Natuurlijk even goedendag gezegd en wat oude herinneringen opgehaald. Ook zij is behept met een olifantengeheugen gezien het feit dat ze een sessie van 3 1/2 jaar geleden aanhaalde. Nog altijd even bescheiden toen ze zei dat ik waarschijnlijk mijn favorietjes in de club had en ik voor hen zou kiezen. Ik zei dat ik wel zou zien hoe de dag zou lopen nadat ik geacclimatiseerd was.

Drankje besteld en het was tijd voor een sigaretje. De rookruimte is vanaf nu schijnbaar tot 17.00 uur te gebruiken voor alles behalve waarvan hij dient en dus buiten in het najaarszonnetje mijn nicotine geïnhaleerd. Daar maakte ik kennis met Ju52 een zeer aimabele Duitser. Gedurende mijn verblijf regelmatig met hem gesproken. Naast het clubben bleken we er nog een aantal andere dezelfde hobbies op na te houden dus gespreksstof genoeg. Bij terugkomst in de bar even met Eugenia gesproken. Nog even buiten genoten van het zonnetje en daarna op een bank plaatsgenomen. Melody zat aan de bar en mijn stoute slippers dirigeerden me haar richting uit. Ze was blij verrast. Na ruim tweeënhalf jaar de ideale dame om the Romanian Empire te doorbreken en al snel liet ik haar een sleutel halen.

Op de kamer had ik amper tijd om me van mijn berenvel te ontdoen of ik had haar tong al in mijn mond. Haar uitvoering bewees maar weer eens dat ze met recht the Queen of French Kiss genoemd mag worden. Na een kleine tien minuten en om kaakkramp te voorkomen toch maar eens de horizontale positie ingenomen. Voor haar het teken om de verdere kunsten der erotische sensualiteit van haar tong op mij los te laten. Het lichaam ging door de wasstraat en langzaam werkte ze zich richting mijn fluit om daarop een sensuele symfonie te spelen. Een dergelijke uitvoering verdient een spetterend einde en deze nam ze dan ook vol liefde op zich. Een dergelijk uur kun je niets anders dan rangschikken in de categorie vakmanschap is meesterschap.

Opgefrist en wel de bar ingelopen waar Sabina was. De vorige keer hadden we het nog gehad over een dame die we beiden goed kenden. Ze wist echter niet dat ze van mij de bijnaam one dollar baby had gekregen. Natuurlijk wilde Sabina weten waarom en ik legde uit dat die dame mij de eerste keer benaderde op het verkeerde moment en ik haar 1 dollar gaf die ze later kon gebruiken om een sessie van minimaal een uur te kopen. Dus telkens daarna als ze me zag vroeg ze om 1 dollar. Sabina zei dat ze er ook vijf had en die mij bij een volgend bezoekje zou overhandigen en dan recht had op vijf uur. Nu ben ik niet voor één gat te vangen en ben niet voor niets Willy Wonka. Geen gouden wikkel (die ze als rasechte klapekster waarschijnlijk nog liever had gehad) om de chocoladereep maar eentje met een afbeelding van €500 en die haar overhandigd tot grote hilariteit onder de dames.

Terwijl ik nog aan het geinen was met Eugenia, Isabella en Sabina kwam the black widow de bar ingelopen. Een itsy bitchy spider die er een satanisch genoegen in schept om mannelijke geslachtsorganen te verslinden en voor "dood" achter te laten. Ik deed een poging om aan Cataleya te ontsnappen maar zat al snel gevangen in haar web en met een duivels lachje op haar gezicht fluisterde ze me in het oor "I will kill you later". Toen ik haar black widow noemde vond ze dit niet horen bij het "engeltje" dat ze volgens haar zelf is. Ik zei dat het dan een Dark Angel was en hiermee kon ze leven.

In afwachting op de komst van mijn BFAM Jonny een sigaretje gaan roken waar ju52 ook zat. Met wat vertraging was het Jonny toch gelukt om in Venus te arriveren. Ik had gewacht met eten omdat ik dacht dat hij nog niet gegeten had. Dit bleek te kloppen en we verkasten dan ook richting restaurant om een bodempje te leggen voor latere inspanningen. Terwijl wij aan het eten waren kwamen Eugenia, Sabina en Cataleya ook hun maagjes vullen. Jonny wilde van de gelegenheid gebruik maken om een afspraak voor later vast te leggen maar de dames wilden zich op dat moment nog niet laten vastpinnen. Hierna een sigaretje gaan roken om het uitbuiken te bevorderen. Na enige tijd doken de drie sexketiers ook op. Cataleya en ik waren elkaar steeds verbaal en non-verbaal aan het uitdagen. Ju52 begon Cataleya te plagen waarop Cataleya ineens zei dat ik haar husband was. Dit zorgde natuurlijk voor een reactie van Eugenia en ineens had ik a whole lot of explaining to do. Natuurlijk gooide Sabina nog wat olie op het vuur door te zeggen dat wij ook nog steeds niet officieel gescheiden waren. We lagen allemaal in een deuk en Guiseppe kwam vanuit de bar eens kijken waarom er zoveel lawaai uit het rookhok kwam.

Cataleya kwam met de ultieme oplossing. Ik had ooit ingestemd om een quintet te doen en hoewel twee van de vier beoogde dames niet meer in Venus zijn was een quattro met hun drie een prima alternatief. Eugenia en Sabina konden zich hier helemaal in vinden. Ik vroeg nog aan Cataleya of ik ook nog iets in te brengen had en heel resoluut zei ze nee. De dames kwamen met een tijdstip op de proppen en nu was ik het die me niet wilde vastpinnen. Eugenia ging een dansje doen en dit werkte als een lap op een rode stier voor Jonny en weg waren ze. Ik ging bubbelen ter verdere bevordering van de spijsvertering en werd vergezeld door Jonny nadat hij weer terug was. Hierna buiten even afgekoeld en binnen zitten te dollen met Sabina. Jonny liet zijn stramme lijf door Tuk onder handen nemen en bij terugkomst was hij dermate geladen dat Sabina eraan moest geloven. Sara die er door haar strikje in haar haar als een playboy bunny uitzag kwam polsen of er een kamertje voor haar inzat maar moest haar teleurstellen vanwege mijn eerder aangegane verplichting.

Eugenia kwam even buurten en iets later kwam Sabina met een grote glimlach erbij met de mededeling dat de derde sexketier spoedig zou volgen. Toen Cataleya kwam wilde ze nog eerst een sigaretje roken alvorens we ons met zijn viertjes zouden terugtrekken voor een quattro sexgioni. Jonny voegde er nog aan toe dat het leuk was dat hij mij gekend had en off we were.

Op de kamer was het in het begin natuurlijk dollen en plagen. We besloten Cataleya aan de tand te voelen hoe het nu met het huwelijk zat en toen ik de rechtsgeldigheid in twijfel begon te trekken met de vraag of ze mijn telefoonnummer had speelden Sabina en Eugenia hierop in door fijntjes te laten weten dat zij die hadden. Met een gezichtje van misgenoegen liep zij stampvoetend weg om een minuutje later met telefoon terug te komen en mijn nummer te eisen. Ik hield voet bij stuk maar Sabina ging overstag. Cataleya had schijnbaar van te voren de hele sessie al gepland gezien het voorstel dat ze deed. Natuurlijk konden Eugenia en Sabina zich hier in vinden. Ik zei dat ik wel zou zien hoe het zou lopen. De sexketiers begonnen de strijd met mijn degen aan te gaan. Meestal met zijn tweeën tegelijk en soms ook alledrie. Tussentijds probeerde de derde me dan het zwijgen op te leggen door haar tong in mijn mond te proppen of mij te smoren met haar pussy. Het werd een waar sexspektakel dat mijn stoutste verwachtingen overtrof. Er was bijna een uur verstreken en we lasten even een adempauze in. Cataleya zei triomfantelijk dat zij en Eugenia een orgasme hadden gehad en Sabina en ik dus achterbleven. Sabina en ik keken elkaar even aan en kwamen lachend tot de conclusie dat we met amateurs te maken hadden.

Ik mocht dan mijn eigen bruiloft hebben gemist maar de huwelijksnacht wilde ik toch wel graag met enige vertraging laten plaatsvinden. Eugenia en Sabina bedankt voor de bewezen diensten om vervolgens met mijn nieuwbakken vrouw verder te gaan. Toen ze weg waren zei Cataleya dat ze verrast was dat ik had ingestemd met de quattro en echt genoten had van het voorgaande uur. Ik kon niks anders dan haar conclusie bevestigen en zei dat we dit zeker in de toekomst zouden herhalen. Ze begon me hartstochtelijk en langdurig te tongzoenen. Mijn degen werd hierna weer aan een mondelinge keuring onderworpen en nadat deze klaar voor actie werd bevonden volgde er een heerlijke vrijpartij waarbij we beiden haast tegelijkertijd ons hoogtepunt bereikten. Na alle inspanning wilde ze een massage en dat is geen straf. Ik kon het niet laten haar te plagen met haar achterstand en met een twinkeling in haar ogen zei ze "I will kill him later in the best way".

Na de massage was het tijd voor een kleine plas- en opfrispauze. Onderweg werd me door een andere dame Casanova toegeworpen. Jonny stond in de kleedkamer en op het punt om naar huis te gaan. Hij bleek nog een sexsymfonie met Melody te hebben gespeeld. Kort gedag gezegd om daarna weer richting de kamer te gaan.

Cataleya dook een minuutje later ook weer op. Even wat gekletst alvorens het liefdesspel weer van voren af aan begon. Mijn degen werd langdurig aan een kruisverhoor onderworpen. Hoewel ik uit alle macht er alles aan deed om niet te capituleren moest ik me uiteindelijk toch gewonnen geven. Triomfantelijk verorberde ze mijn potentiële nakomelingetjes met een duivels glimlachje om er daarna fijntjes een "I told you" aan toe te voegen. We hadden beiden geen idee hoe lang we met zijn tweeën bezig waren geweest. De tijd op de telefoon bood uitkomst en vol verbazing constateerden we dat het alweer bijna twee uur geleden was dat we afscheid hadden genomen van Eugenia en Sabina. Gezamenlijk de kamer weer op orde gebracht en met een glimlach van oor tot oor verlaten.

Na een heerlijke douche was het tijd voor een sigaretje en een jus d'orange om even bij te komen. Ju52 was er ook nog en nog even wat gepraat en de afspraak gemaakt om een keer gezamenlijk naar Samya te gaan. Sara kwam ook een sigaretje roken en zag dat er vandaag geen kamertje meer inzat voor haar. Ze liet me fijntjes weten dat ze bij een volgend bezoekje een nee niet zou accepteren. Tsja, er zijn ergere dingen in het leven. Rond 3.30 was het mooi zat geweest en na een transformatie tot brave burger de club verlaten.
  
  

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #93 Gepost op: 22 november 2021, 17:50:23 »
FKK Club Venus Hamminkeln  voelt zich klaar in Hamminkeln.
Hallo ihr Lieben,
Auf der Homepage findet ihr schon jetzt alle wichtigen Infos.  Dienstag 23.11.2021 ist das Testzentrum bei uns vor Ort wieder für euch geöffnet.
Bleibt gesund und passt gut auf euch auf. Euer Team vom Saunaclub Venus
  
  

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #94 Gepost op: 26 november 2021, 08:59:52 »
Het 250e clubbezoekje

Het is november 2015 als ik gewapend met een vrijkaartje voor Villa Marisol mijn geboorte als ijsbeer in Hamminkeln maak. Inmiddels zijn we zes jaar verder en nooit gedacht dat deze transformatie zo uit de hand zou lopen. Er was maar één plek waar ik mijn "jubileum" zou kunnen vieren. Marisol heeft in de tussentijd helaas een noodlottig einde beleeft en plaatsgenoot Venus heeft de laatste jaren een behoorlijke opmars gemaakt in het sexstelsel en is inmiddels uitgegroeid tot mijn favoriet clubje. De oplopende cijfers en de daaraan gekoppelde onzekerheid zorgden ervoor dat ik het verzilveren van mijn vrijkaartje voor Venus vervroegde van vrijdag de 26e naar afgelopen zaterdag.

Rond half drie aangekomen met flyinglow op een halfvolle parkeerplaats. Controle vrijkaart en app verliep vlotjes en na een verwisseling van kledij de bar ingelopen. Ik zag de nieuwe Bulgaarse meiden die in Venus zijn aangekomen en optisch persoonlijk niets om daarvoor speciaal de club te bezoeken. Gedurende de rest van het bezoek bleken ze van de firma Baby, Grijpgraag en Klapekster.

Wife 1&2 waren in de bar en vertelden me dat my little dark angel oftewel Wife 3 niet aanwezig was. Met een drankje richting rokershok alwaar we spoedig gevolgd zou worden door Eugenia en Sabina. Ook Mariana zat daar en al spoedig was het een dolle boel. De dames lieten ons daarna rustig acclimatiseren en Sara kwam buurten. Had wat voor haar meegenomen en daar was ze zeer blij mee. Ze was al bang dat ik geweest was toen ze afwezig was. Zij ging na een tijdje verder en FL en ik gingen bubbelen. Het berental stijgde gestaag en de dames die potentials waren allemaal weg. Dus eerst een hapje gaan eten. Uitbuiken is het lekkerst met een sigaretje en dus gezamenlijk het rokershok opgezocht.

We raakten daar aan de praat met Rebecka, een Roemeense nieuwkomer met een verleden in oa LR. Ze had haar naam op haar glas staan wat natuurlijk de nodige munitie gaf voor grappen en ze deed leuk mee. FL is niet de gemakkelijkste wat betreft dames en hij had er twee (Ella en Sara) op zijn lijstje staan. Terug in de bar kwam Sara en hoewel wij bij mijn vorig bezoekje een afspraak hadden gemaakt om te kameren mijn Robert Ten Brink masker opgezet en hun gekoppeld. Sara wilde eerst nog een hapje eten en daarna waren ze snel verdwenen.

Ikzelf kreeg vrij snel gezelschap van Maya. Het was inmiddels ruim drie maanden dat we elkaar voor het laatst gezien hadden. Eerst een tijdje bijgepraat en Maya stelde voor om een sigaretje te gaan roken. Rebecka dook ook op en met zijn drieeën wat zitten te geinen. Ik had Maya al als nieuwe bijnaam Queen Bee gegeven. Maya had een tongpiercing genomen tijdens haar afwezigheid en was benieuwd hoe ik dit zou ervaren. Ze vroeg of ze een sleutel mocht halen. Haar bijenkorfje had nodig behoefte aan honing uit mijn angel. We moesten even wachten op de sleutel.

Op de kamer maakte mijn tong al snel uitgebreid kennis met de piercing als het zoenmonstertje dat ze is. Daarna was het de beurt aan mijn angel. Het geheel werd afgesloten in cowgirl totdat ze haar doel bereikt had. Een tijdje gebabbeld totdat ze het tijd vond voor de massage die normaliter een kamer inluid. Ze wilde dat het een erotische variant werd. Natuurlijk deed ik alsof ik niet wist wat ze daarmee bedoelde en kreeg heel expliciet te horen hoe ze het wilde. Eigenwijs als ik ben gewoon mijn eigen variant ten uitvoer gebracht. De muziek hield ermee op en ze dacht dat de accu leeg was. Ik zei lachend dat er bijna anderhalf uur verstreken was. Ze wilde graag nog een tweede portie honing. Haar gezegd dat ik langer nodig had en we verlieten de kamer.

Even lekker onder de douche en opgefrist met een glaasje fris richting rokershok. FL was zeer tevreden over zijn kamer met Sara en had zijn zinnen gezet op Ella. Ikzelf wist het nog niet maar Eugenia maakte de keuze voor mij door op mijn schoot te komen zitten. Het was duidelijk dat ze deze alleen zou verlaten voor een gang naar de kamer. Slim als ze is wachtte ze met de sleutelvraag totdat ze dacht dat ik genoeg hersteld was. FL was verbaast dat ik na slechts een uurtje weer naar de kamer ging maar bij Eugenia weet ik gewoon dat het geen enkel probleem oplevert.

Op de kamer eerst een tijdje tedere tongzoenen alvorens ze zich naar beneden baant. Ditmaal leek het wel alsof ze iets te bewijzen had. Veel meer variatie is manier waarop en tempo dan gebruikelijk. Duidelijk lettend op de wijze waarop ik daarop reageerde en het dan volledig uitbuiten. Meer dan een uur leefde ze zich uit en ze had er duidelijk plezier in. Nu had ik haar weer haar favoriete maaltijdvervangende shake meegebracht maar ze wilde ook het genoegen smaken van een proteïneshake. Uiteindelijk mij gewonnen gegeven en haar rijkelijk voorzien van mijn mannenpap. De beste kamer die we gehad hebben. Kort nagebabbeld en na anderhalf uur de kamer verlaten.

FL had vantevoren aangegeven max tot middernacht te willen blijven maar bij terugkomst bleek hij MIA te zijn. Meestal moeten andere beren op mij wachten maar ditmaal waren de rollen omgedraaid. Nog een tijdje wat zitten geinen met Rebecka en we hebben afgesproken bij een volgend bezoekje de daad bij het woord te voegen. Rond 01.00 uur kwam FL terug van zijn zeer geslaagde kamer met Ella. We besloten nog een hapje te eten en natuurlijk volgde er nog een sigaretje na het eten. Maya deed nog een oneerbaar voorstel om er een erotisch uurtje aan vast te plakken en hoe aanlokkelijk het ook klonk was het inmiddels 02.00 uur en voor FL is het nog drie uur rijden. Afscheid genomen van een aantal dames en onszelf weer van ijsbeer omgeturnd in burgermannetje.

Nu het steeds schimmiger wordt in het sexstelsel der saunaclubs qua service en upsell is Venus een zekerheidje. De dames leveren goede service zonder prijsverrassingen. De keuzestress qua clubs is momenteel zeer beperkt. De "keuzestress" qua dames in Venus wordt steeds groter. Anka, Cataleya, Ella, Eugenia, Mariana, Maya, Melody, Sabina en Sara staan garant voor een goede sessie en dan staan Gia, Isabella, Mia, Oana en Rebecka nog op het to do lijstje.

De 2G+ regeling die ze nu ingevoerd hebben in NRW zorgt ervoor dat ik vervroegd aan mijn winterslaap ga beginnen. Ik heb geen zin om eerst een stokje in mijn neus te steken alvorens ik mijn stokje ergens in kan steken.
  
  

Offline Zapzarap

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #95 Gepost op: 30 november 2021, 22:23:53 »
Kun je je bij deze club weer gratis laten testen op covid net als in de zomer van dit jaar? Weet iemand dat?
  
  

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #96 Gepost op: 1 december 2021, 14:39:58 »
Kun je je bij deze club weer gratis laten testen op covid net als in de zomer van dit jaar? Weet iemand dat?

Afgelopen zaterdag kon dat nog wel.  ;)
  
  
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #97 Gepost op: 3 december 2021, 00:34:24 »
WHAT'S IN A NAME

Noten over een bepaalde DVP zongen online rond. Dat een zekere nachtegaal op het Venus heuveltje zou zijn geland. Dat nieuws klonk me als muziek in de oren.
En zodoende bezadelde deze troubadour zijn stalen ros en trok op de 26e van de 10 richting het het land van karakter en eerlijkheid, om een nieuw deuntje te leren over genieten en plezier...

Eenmaal aangekomen in Hamminkeln m'n stalen rosje z'n dorst laten lessen aan de pomp.
Aangezien ik wat vroeg was besloot ik een kleine detour te maken naar voormalig herberg Gallardo/Marisol. Tjonge, wat een kaal gezicht is het nu. De verbrande uitbouw is weggevaagd tot een kaal vlak terrein. Een beeldenstorm is er niks bij vergeleken...
Enkel de villa staat er nog. De ruimte er achter heb ik niet mee bekeken. Het inmiddels ook bijna openingstijd van die andere tent, en gaf ik mijn stalen ros de sporen.

Eenmaal op de parking... ik bedoel stal van de herberg, viel het me pas op dat het gebouw aan de overkant ook van dezelfde waard behoort. Wellicht is dat het gebouw waar men getest wordt op de pest virus? Ik vermoed dat dit tevens het nachtverblijf is van menig vrouwelijke gast van de herberg?

Afijn, ik kwam vanavond niet voor een warme kruik, dus betrad ik de entree. Daar stond de herbergier al klaar om me van wat comfortabelere kledij te voorzien tegen de schappelijke vergoeding van 50 zilveren florijn.
Jammer dat voor die prijs je ros geen nieuwe hoeven en krachtvoer krijgt. Voer voor de innerlijke mens was er echter wel, en daar stortte ik me dan ook op.
Lekker eitje en wat worstjes genomen. De bloot liggende rauwkost liet ik voor wat het was.

De tent was voorzien van allerhande moderne ontspanningsvoorzieningen, zoals een jacuzzi, mini badje en een sauna in de tuin. Helaas waren de 1e twee afgedekt en stond de laatste uit.
Gelukkig hebben ze binnen ook een jacuzzi en sauna. Bovendien hebben ze er nu ook aufguss bij. Lekker wellness rondje gedaan om even rustig uit te buiken.
Daarna besloot ik de gelagkamer te betreden. Er werd door de bezoekers wat gedronken en met wat dames gedold. Maar de meeste mannelijke bezoekers waren redelijk op zichzelf. Er waren een stuk of 12 jonkvrouwen en continue 6 a 8 reizigers aanwezig. Er waren dus telkens wel enkele dames beschikbaar.

De tovenaresse achter de toog, die rond het weekend in een klapeksters veranderd, tapte vrolijk drankje voor de gasten. Een praatje met haar gaf me aanwijzingen naar de be-inkte 'veren' op het zangvogeltje.
Waarempel, dat was zeer waarschijnlijk de dame die ik even zag toen ze eten kwam halen in het restaurant.
Baalde beetje dat ik haar niet had aangesproken. Straks zou ze misschien een vol dansboekje hebben.

Gelukkig bleek dat niet het geval en werd mijn geduld beloont. Kameraad Klaus was er ook, en zoals een goeie wingman betaamt zorgde die er voor dat ik vlot in contact met deze Bulgaarse Nachtegaal kwam.
Het blijkt een vriendelijke en lieve dame te zijn. Ik bespeelde de snaren op m'n cithern naar haar smaak, en ze zag een duet met me wel zitten.
Een privé concertje leek ons beter dan een openbaar optreden, en zodoende trokken we ons terug in een kamertje achter de kino.
Ik speelde op m'n lute, en zij op m'n flute ;)
Het ene deuntje na de andere melody passeerden de revue.
De tijd vliegt voorbij als je plezier hebt. Correct als ze is liet ze me bijtijds weten dat het uurtje er ongeveer op zat. Maar we zaten zo lekker in het ritme dat de tijd me gestolen kon worden. We hebben uitbundig van elkaar genoten in een uitmuntende kamergang.
Maar na 2 uur was ik toch echt uitgezongen, en na uitwisseling van 200 zilveren dukaten namen we afscheid van elkaar.

Ik snelde me na een lange douche naar de toog om m'n keel te smeren.
Snap wel waarom de pannenkoekers een drankje meenemen naar de kamer. Of dat een dame tussentijds even een glaasje water komt halen...

Erna hun gaarkeuken ingedoken voor een simpele hap pasta, kip en vlees in 1 of ander sausje. Het onafgedekte groenvoer liet ik voor de paarden...

Om uit te buiken had ik voor die dag de ideale plek gevonden. Aangezien de buiten sauna namelijk uit stond had ik die op een aangename temperatuur gezet en kon toen in alle rust een dutje doen in m'n warme ijsberengrotje.
Complimenten ook voor de club dat ze de kapotte houten vloer van de buiten sauna vervangen/hersteld hebben.

Eenmaal terug op krachten, ging ik naar binnen voor een wellness rondje. Om erna me weer in de gelag kamer te begeven om aan de toog m'n dorst te lessen en even uit te puffen. Melody bleek weer beschikbaar en gaf een vriendelijk glimlach.

Marianna had m'n optreden gemist en wilde een toegift. Ik ben de beroerdste niet en trokken ons terug voor een privé optreden.
Ook hier was de flow prima en geweldig van elkaar genoten.

De rest van de avond nog een hapje gegeten, genoten van de wellness en dutje gedaan in de glazen mentholgrot, alvorens de lange toch terug te ondernemen.

Bij het omkleden kwam ik nog de 'beul' tegen met middeleeuwse marteltuig. Zwepen, bindmiddelen, en wat 'slappe stokken'. Niet om mee te slaan, maar om mee te... porren ;)

Deed me terugdenken aan de tijd dat ik zelf vol enthousiasme met zakken vol speeltjes langs de clubs trok. Tegenwoordig zijn die speeltjes meer knuffelbaar...

Enfin, al met al genoten van mijn bezoek aan herberg de Venusheuvel. In het bijzonder door Melody.
Als een goed deuntje, blijft ze in je hoofd zitten. Melody, WHAT'S IN A NAME...
« Laatst bewerkt op: 3 december 2021, 00:41:20 door mentholbear »
  
  

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #98 Gepost op: 14 januari 2022, 13:43:21 »
Eugenia en de Masseuse

Gezakt
Op Tweede Kerstdag ben ik met mede-ijsbeer Lesyeux naar Venus gereden. Even een dagje ontspannen.
Eerst inderdaad een test halen bij het teststation, aan de zijkant van het toch al niet ruime terrein van de club.
Het is volgens mij een gewone testlokatie voor het hele dorp, want de meeste mensen leken mij geen notoire h**renlopers, of ik moet de nachbarin von nebenan verkeerd ingeschat hebben.
De kleine caravan in, je gegevens invullen op een papiertje, en afgeven aan het loket. Hopelijk snappen ze alles. Door naar de brede dame achterin, die vriendelijk met het wattenstaafje door je mond gaat.
Tien minuten buiten op het stoepje wachten, en we kregen het A4tje in ons handen gedrukt. 'Gezakt', oftewel geen virus te bekennen.

Entree
Goed, naar binnen. Op de parkeerplaats vooral Nederlandse kentekens, een auto of tien.
De theke werpt een blik op je vers verworven A4tje en dat is 't dan, en vraagt je de 50 euri toegang. Drie briefjes uit mijn portemonnee gefrommeld, en ik kreeg een schoongewassen versleten badjas mee.
Omkleden in de donkere gang ('Hé, dat is even geleden. Ja, toen met Piets verjaardag begin 2020.'), en rechtsaf naar binnen.
Ja, de club is donker, maar op de een of andere manier voelt het echt om in een club te zijn. Clubsfeer.
Er zijn een stuk of drie dames, allen gekleed. Dat mag blijkbaar die dag.
Al gauw zie je zo links en rechts wat meer dames lopen. Soms eentje naakt, meestal als ze net van de kamer komen. Waarom ze dan de bar in lopen is me niet duidelijk, maar het is wel een prettig gezicht.
De kooi is leeg, er is en paar man volk dat wat verspreid over de banken zit.

Eugenia
We zijn een hapje gaan eten. Het eten is van redelijke kwaliteit.
Er zijn clubs waar het beter is, en clubs waar je zowat niets krijgt. Venus heeft een klein restaurantje, een kleine etenstheke. Zeker geen haute cuisine, maar alleszins acceptabel.
Het eten laten zakken in de barruimte, met een bakje koffie en een drankje.
Er is in de club niet veel te doen, de sauna is redelijk. Mede-ijsbeer heeft er twee zitten zweten.
Ik heb wat heen en weer gelopen. De dames waren vrij passief. Uiteindelijk met Eugenia een kamertje gemaakt.
Moet gezegd dat was goed. Een echt goede pijpbeurt, daarna een mooie missio.

de Masseuse
Bij terugkomst was mede-ijsbeer bij de Thaise masseuse geweest, een uur goede massage. Hij raadde het me aan.
Hij ging zijn kansen wagen met een dame, ik ben zijn advies opgevolgd, en naar de massage ruimte gelopen. Daarvoor moet je de rookruimte in, links zit de deur. Het bordje 'Frei' hing aan de deurklink, dus naar binnen.
De oudere dame geeft je in een uur tijd een prima massage. Thaise massage is altijd wat stevig, maar niets mis mee. Voor 60 euri ben je na een uur goed los gemaakt.
Tweederde van de tijd wordt je rug onderhanden genomen, eenderde je voorkant. Stevig drukken, hot stone, met de elleboog. Af en toe diep zuchten, maar je kunt het haar aangeven als het je te stevig is. Ik had er geen moeite me, massage mag soms best stevig zijn. Geen happy ending: het is echte massage, geen erotische. Maar prima.

Avondstemming
Na het avondeten werd de stemming disco-achtig: harde muziek, en een deel van de dames ging 'los': dat bepaalde de sfeer. Zij wilden dansen, en wat keten met jong manvolk. Dat gebeurde ook.
Kameren zat er niet meer in. Rond 21.30 zijn we vertrokken.

Conclusie
Er zijn niet veel dames, maar ik had de indruk dat je je keus wel kon maken. Niet op favorietjes gaan zitten wachten, maar het doen met de dames die er zijn.
Ik heb het bij een kamer gehouden, en ik was tevreden met de goede massage.
Ik had behoorlijk gegeten, en gedronken.
Nadeel blijft dat er niet te veel in de club te doen is. Het buiten gedeelte was uiteraard gesloten.
Dan is het leuker om met een groepje te zijn, wij hadden nu aan elkaar gezelschap.
Dus een dagje rustig clubben kan hier op dit moment, maar je hebt dan ook letterlijk bijna niets te doen.
Ik kom zeker een keer terug, het damesaanbod is over het algemeen wel goed volgens mij. Moet het wel wat drukker zijn, met dames dan.

Johan
  
  
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline Titlover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #99 Gepost op: 9 maart 2022, 19:13:45 »
Aankomende woensdag wil ik misschien naar deze club gaan. Kan iemand mij zeggen of het de moeite waard is om er naartoe te gaan? Is de line up vanaf 11.00 al iets?
Lopen de dames inderdaad naakt daar?
Hopelijk kan iemand mij op weg helpen.
Alvast bedankt.
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #100 Gepost op: 13 maart 2022, 01:32:25 »
PROPPEN

Op de 1e van de 3e me richting Venus begeven. Na wat tips dat ik m'n koekblik van een groene milieu sticker kon laten voorzien, even een kleine omweg gemaakt naar de Dekra in Emmerich.
Vlot kreeg ik een geprint kenteken nummer op m'n sticker en werd nog es voor me op de ruit geplakt. Wat een service en wereld van verschil met de viltstift die de GWK gebruikte. En in plaats dat ik daar 18,50 voor zou moeten neertellen, was het bij deze Mitsubishi dealer slechts 10 euro.
Dat voordeel zou me later nog goed van pas komen...

Spoedig m'n reis voortgezet. Ik wist niet dat koekblikjes 160 km/u konden halen. Benzine werd wel weggestookt, want de 1:26 ging ie zo zeker niet halen.
Eenmaal in Hamminkeln even bij de Shell gekeken voor de prijzen. Aangezien ik nog een paar druppels in de tank over had en de club om de hoek zit, besloten in de avond pas te gaan tanken. Dan zijn de prijzen meestal lager.

De theke controleerde m'n corona QR codes en verruilde m'n gele vodje van 50 euro voor een spierwitte badjas.
Handdoek vond ik m'n locker. Na me opgefrist te hebben even ontbijtje genomen en even wellness rondje gedaan. Dat moest helaas allemaal binnen gebeuren, omdat de buiten jacuzzi en sauna waren afgesloten.
Gelukkig waren die binnen prima op temperatuur.

Terug in de bar effe met m'n glaasje prik zitten bijkomen. Men beklaagt zich hier wel es dat het op een gay club lijkt met alleen maar mannen. Wel, nu zat ik er helemaal in m'n uppie. Geen man te bekennen. Maar ook geen vrouw...
De 4 aanwezig mannen hadden allemaal een prooi mee hun grot ingesleurd.

In de middag waren er uiteindelijk zo een 6 tal dames en in de namiddag/vooravond kwam Lulu nog de line up versterken, wat het totaal op 7 maakte.
Er werd gelukkig niet veel gepannenkoekt, waardoor er constant wel meerdere dames beschikbaar waren. Alleen Anka werd na me tot een uur of 21:00 gepannenkoekt.

Ik had al zo een voorgevoel, dus toen ze in de voormiddag beschikbaar kwam, gelijk toegehapt.
En geen moment spijt van gehad. Heerlijk kamertje gehad met deze lolita voor 50p30 met het goeie Venus service niveau.

Eenmaal van de kamer me gauw gaan opfrissen en nog net op tijd alle restjes van het buffet naar binnen kunnen PROPPEN. Want  hoewel het ontbijt buffet tot 14:00 zou zijn, kwam de chef al 8 minuten voor tijd de boel opruimen. Dus wees gewaarschuwd als je denkt net voor 14 uur nog gauw te kunnen lunchen. Dan vind je waarschijnlijk de hond in de pot. Het enige wat dan rest was dan wat fruit en donuts.

Afijn, eenmaal volgepropt kon ik voorlopig er weer even tegenaan en ging ik lekker uitbuiken in de wellness. De jacuzzi was zo lekker warm, dat ik er 3x was ingedut. Niet eens de kino voor nodig gehad, terwijl die nu lekker uit stond.
Af en toe de bar in om het verloren vocht na een sauna rondje weer bijvullen. Ene Sabina kwam vissen naar een presentje wat ze bij Anka had gezien. Die DVP hebben hele arendsogen en houden alles in de gaten. Een presentje deel ik echter alleen uit na een kamergang, anders blijf ik aan de gang. Ben Sinterklaas niet ;)
Heel gehaaid kaatst ze terug dat we dan maar de kamer op moeten. Helaas is ze niet mijn type kwa figuur, dus heb ik de boot afgehouden.

Ik besloot de vlucht te nemen naar het restaurant. Daar werd lekker gesmikkeld door een enkeling. Alleen waren de voederbakken leeg. Waar ik voor vreesde bleek dus waar: geen warm buffet meer en ook geen pannetje soep met wat brood.
Teleurgesteld maar weer terug in de bar gaan zitten.

Daar kwam ik in contact met ene Eugenia. Fraaie slanke Roemeense. Van het 1 kwam het ander en we vetrokken naar een kamertje waar we geweldig van elkaar hadden genoten. Uiteraard van hoogwaardig Venus kwaliteit voor 50p30, maar dat kan ook niet anders als een dame er zo lang werkt.

Een wellness rondje later bleek het voederbakken beleid niet te zijn veranderd, en met een rantsoen van 9 euro tegoed, kan er maar 1x gegeten worden.
Dus ik probeerde maar es bij de grote uiers van Sandra wat melk te scoren.
Dat was een grote teleurstelling, want die bleken alleen gevuld te zijn met silli's.
Als troost bood ze wat zilte orchidee nectar aan, waar ik me hongerig op stortte. Ze zei dat ze precies wist wat ik wou. Die ouwe kletstantes hebben geen forum nodig voor een ijsberen recensie...
Geweldig van elkaar genoten op de kamer met wederom de Venus kwaliteit.
Haar beugel heb ik totaal niks van gemerkt tijdens het blazen en al het andere doet ze ook op een manier dat ik er geen last van had.
Goed bestede 50p30.

Eenmaal weer opgefrist wilde ik eindelijk mijn voedselbon gaan verzilveren. Al wachtende op de theke dame waar je de bestelling aan kunt doorgeven, kwam Sabina weer een praatje maken. Beetje dollen en wat grapjes heen en weer. Je kent het wel. Tot onze beide verbazing vroeg ik dat of ze een sleutel kon gaan halen. Even dacht ze dat ik een grap maakte en vroeg of ik het meende. Want tijdens het praatje was het wel duidelijk dat ik op jonge slanke meiden val. Ook gezien mijn keuzes van de dag.
Eenmaal op de kamer gaf ook zij aan te weten wat ik wilde. Begon het een beetje bizar te vinden. Ik denk dat ze er eigenlijk beter aan doen om dat voor zich te houden, zodat het lijkt dat we onverwachts een onwijze goeie klik op de kamer hebben ofzo. Niet doorvertellen hoor! Hoewel, ze lezen vast mee of hebben voor 'het slapen gaan' een voorlees sugerdaddy ;)
Hoe dan ook, dat weetje kon de pret niet drukken. Integendeel, we hadden geweldig van elkaar genoten. Zij nóg meer dan ik.
En dat was nog voordat we richting de lockers gingen om de 50p30 te overhandigen ;)

Eenmaal van de kamer moest ik gauw de energie reserves aanvullen en strompelde als een gesloopte marathonloper naar de theke. Op het menu stond allerlei lekkers. Aangezien de Dekra me een royaal prijsverschil had opgeleverd, besloot ik die winst in te zetten voor een stevige steak.
Op de ietwat zoute friet na, smaakte het me allemaal prima.

Nog een laatste wellness rondje om uit te buiten en uit tw rusten voor de lange rit, was het de hoogste tijd om em te peren.
Bij de Shell pomp was ik een illusie armer, want de prijs was gelijk aan die van de ochtend.

Venus was me prima bevallen. Iets te goed. Zonder mezelf continue vol te kunnen proppen zit ik alsmaar te wippen. Kost klauwen met geld.
Ik kom pas terug als de line up vervangen is voor olie tankers en de service drastisch is verslechterd ;)

  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #101 Gepost op: 30 maart 2022, 02:52:19 »
UITWIJKEN

Op de 15e van de 3e dacht ik mooi mijn vrijkaartje bij Diamond te verzilveren. Helaas werd die niet geaccepteerd. Mogelijk door een niet goed geïnformeerde theke.
Ik was niet meer in de stemming om daar te blijven en werd het UITWIJKEN naar elders. Maar waar naartoe? Babylon stond al langer op de wenslijst. Helaas leek het volgens de GPL er op dat Dolli en Roxanna met vakantie zijn, aangezien ze de hele week niet op de lijst staan.

Besloot dus maar weer terug te gaan naar Venus.
Altijd fraaie dames met goeie wellness en ook nu weer bij alle dames waar ik mee was geweest een ouderwetse service.
De entree was met 50 euro weliswaar 30 euro meer dan bij Diamond, maar daar hadden ze rond openingstijden slechts 2 dames.

Gauw nog even langs het ontbijtbuffet, voordat ie geleegd zou worden.
De buiten jacuzzi was helaas nog steeds in onderhoud. De buiten sauna stond weliswaar uit, maar was niet meer afgesloten met tape. Dus die lichtjes verwarmd om als Mentholcave te gebruiken. De binnen sauna was lekker op temperatuur. Tot m'n teleurstelling was de binnen jacuzzi helaas koud en bleef dat ook. Bij de receptie gemeld, maar ze konden het helaas niet gefikst krijgen.
Jammer dat ze geen compensatie geven aan klanten met een kortingskaartje ofzo. Ik snap dat menig ijsbeer komt voor wat anders, maar ik had me er wel op verheugd.

Dan maar es kijken wat er nog meer aan vermaak te vinden was in de club. Mariana kwam voor een praatje en meer.
Welke kamer we hadden boeit me meestal niet zo en weet ik meestal ook niet meer. Hooguit als er dingen zijn die me niet bevielen, blijven me bij. In dit geval was er een dingetje wat ik jammer vond. De kamers bij Venus zijn redelijk klein, waardoor er geen stoel of bankje aanwezig is om je badjas,  handdoek e.a. spullen op te leggen. Op zich geen ramp, maar wat ze helaas ook niet hadden was een haakje om wat op te kunnen hangen. Nu snap ik dat het aan de spiegelwand niet echt gaat. Maar ik zie het vaak genoeg aan de deur. Zou wel een verstevigd systeem kiezen, of eentje over de deur heen. Menig geschroefd haakje van een deur eraf getrokken gezien...
Heb het gebrek van een haakje bij het management aangekaart. Ben benieuwd of er wat mee gedaan wordt.
Enfin, de kamergang met deze donker harige Roemeense was ouderwets goed. Dus met alles er op en er aan en nog milieu vriendelijk ook. Ook fijn dat er geen rare fratsen zijn met opstartkosten ofzo. 'Gewoon' 50p30 afgedragen.

Eenmaal opgefrist en terug in het restaurant, was ik blij dat ik eerst was gaan eten, want de voederbakken waren alweer leeg. In de vitrine stond wat fruit en wat verpakte choco cakejes om de ergste trek te stillen.
Sauna rondje dan maar om me even op te warmen en dan de bar weer in. Anka was er ook, alleen had ze een pannenkoeker.
Spotte daar echter ook een klein poppetje die luistert naar de naar Kassandra. De service was naar Venus maatstaven, en de dame was dolletjes. Maar miste wat... passie zal ik het maar noemen. Volgens anderen kan ze er soms ook wel eens van genieten, dus hopelijk tref ik d'r nog eens in een geile bui. Desondanks vond ik het een redelijk kamertje. Schade 50p30.

Helaas liet het zonnetje zich die dag niet echt zien. Gelukkig kon ik me buiten lekker in de improvisorische Mentholcave even terugtrekken.

Om het vochtgehalte weer op peil te brengen, van de vriendelijke theke een glaasje prik gekregen.
Zie ik daar een wulpse dame. Het is de Roemeense Sarah. Ze is op de kamer wat terughoudend, althans met mij in elk geval. Maar hoe zij zich begeeft in de kooi en in de bar met de muziek meebeweegt vind ik zo aantrekkelijk dat ik besluit toch nog een joker kaart voor haar te trekken.
Het werd zoals verwacht een redelijk kamertje voor 50p30.

Terug in het restaurant bleek er weinig veranderd te zijn. Oftewel, de voederbakken waren nog steeds leeg.
Zouden ze niet de soeppan kunnen vullen met wat brood erbij? Desnoods van dat kant en klare Aldi spul. Kost geen drol en prima om de maag mee te vullen...

Enfin, ik dook de sauna nog maar es in ging vervolgens nog maar es een drankje halen.
Zie ik daar weer de slanke dame met wat krullen/golvend haar waar ik eerder al wat oog contact mee heb gehad.
We raakten aan de praat en na zochten vervolgens een kamertje op om onze kennismaking verder voort te zetten.
Heerlijk kamertje gehad met Oana voor 50p30 met ouderwetse service. Haar poes trok me niet zo aan, waardoor een bepaalde activiteit ik niet lang heb gedaan.

Terug in de bar kwam ik weer een dame die ik soort van boos had gemaakt eerder op de dag. In de jacuzzi kwam ze me namelijk helpen met het warm krijgen van het water. Vriendelijk bedankte ik haar en vroeg naar d'r naam. "Eugenia" zei ze getergd en "Ben je me nu al vergeten..."
Ik excuseerde me en legde uit dat ik zonder bril niks zie. Ik zei maar niks over m'n dementholkop die niet goed is in gezichten én stemmen te herkennen.
Maar het was me klaarblijkelijk vergeven, want even later ging ze maar wat graag mee naar een kamer. Wat voor wonderen een geel vergeef-me-briefje wel niet kan verrichten ;)
Ik had ergens beetje twijfels om op herhaling te gaan. Je kent dat misschien wel. De 1e keer met een nieuwe meid was geweldig. Maar de keer erna was het stukken minder. En de keren erna kwamen de vonken van de 1e keer ook niet terug.
Nou, niks is minder waar. We hebben wederom geweldig van elkaar genoten, en ze schiet hierdoor heel erg omhoog naar favoriet status. Schade wederom 50p30.

IJsberen zeggen wel eens dat DVP een olifantengeheugen hebben. Na lange tijd weten ze vaak precies nog wat ze met je op de kamer hebben uitgespookt.
Nou, kan stellen dat ze ook arendsogen hebben. Marianna had namelijk al gauw door dat Eugenia een ander presentje had gekregen, wat zij ook wilde hebben.
Nou, nogmaals uitgelegd dat ik Santaclaus niet ben, maar Chinaklaus. En Chinaklaus geeft alleen een presentje na een kamergang. Doch, ben de beroerdste niet, en zonder mijn regel te verbreken kwam ze alsnog aan het presentje.
En nee, we gingen niet nog een keer de kamer op ;)
Want ik had een andere dame op het oog... Ze probeerde ook nog zo een presentje los te pulken voor een vriendin van haar. Maar dat ging me een stap te ver. Vroeg haar waarom die vriendin zelf niet naar me toe kwam voor een intieme kennismaking. Ze legde uit dat d'r vriendin zei dat dit er niet in zou zitten, omdat ik haar nooit uitgenodigd had. Ik was benieuwd wie ze bedoelde en het bleek Isabella te zijn. Welliswaar een slanke jonge dame, maar ze trok me nooit zo aan.

Dus het gelaten voor wat het was, en m'n aandacht gericht op de dame waar ik een oogje op had.
Bij Oana zat namelijk een slanke raven girl. Prachtig donker haar en een nog prachtiger snoetje. Ella heet deze schoonheid. Ze leek me een ijskoningin, aangezien ze wat koeltje leek. Maar eenmaal op de kamer kwam ze los. Ook met haar geweldig van elkaar genoten voor 50p30.

Terug in de bar was het twijfelen. Zou ik gaan eten, of zou ik toch eens een keertje kennis gaan maken met Isabelle. Geheel tegen mijn karakter in, besloot ik het eten uit te stellen ;)
Ze was denk ik een beetje verbaasd toen ik haar aansprak toen ze op 'haar' krukje voor de bar zat. Ze kwam namelijk wat afstandelijk over. Wellicht omdat m'n gesprekje met Marianna op niks uit leek te lopen en/of ze wist niks van ons gesprekje af. Of misschien is het gewoon hoe haar persoonlijkheid is. Want iemand als bijvoorbeeld Sabina komt veel hartelijker/gezelliger over.
Hoe dan ook,  na een korte intro zijn we de kennismaking gaan voortzetten op de kamer. Ook haar service is op orde, maar miste helaas de klik. Schade bleef beperkt tot 50p30.
En natuurlijk het gewenste presentje :)

Daarna was het toch echt de hoogste tijd om weer energie bij te tanken. Heb de schnitzel geprobeerd en die had me prima gesmaakt.
Maar man oh man, dit is echt een afval saunaclub... Niet in de zin van rommel, want het ziet er pico bello uit. Maar kwa kilo's. Slechts rantsoen van 1x eten (afgezien het proppen tijdens het ontbijt) en zoveel lekkere slanke te wippen meiden, dat je de rest van week geen geld meer hebt en op een stokje moet bijten. Dan vallen de kilo's er wel van af...

Al met al weer een prima dagje gehad bij Venus. Bij vertrek werd geconstateerd dat er nog 1 of 2 euro verrekend moest worden voor het eten. De gast van de receptie had ook wel door dat deze Dagobeer kaalgeplukt was door de vele klapeksters. Het aanbod om de centen uit m'n sigaretten bakje te halen (altijd wat euro's voor de wasstraat) sloeg ie af en gooide hij zelf een muntstuk uit eigen zak in de lade. Die geste moet ik onthouden...

  
  

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #102 Gepost op: 23 april 2022, 09:56:14 »
The End of the Road

De laatste halte van mijn in maart roert TAFKAP zijn staart tour zou sowieso Venus worden. De planning was om er woensdag 30 maart heen te gaan. Exact drie jaar nadat ik voor het eerst een sexual footprint in dit erotisch etablissement in het sexstelsel der ijsberen had gemaakt. Op de 21e kreeg ik een berichtje van een beginnend beertje met hoe het zat met het reilen en zeilen in een SC. Na wat heen en weer gecorrespondeer raadde ik hem gezien zijn voorkeuren aan om als eerste club Venus te doen. Hij zou het fijn vinden om zijn eerste stapjes onder begeleiding te doen en bleek donderdag de 31e te kunnen. Mijn bezoekje daarom een dagje doorgeschoven.

De weg erna toe werd gekenmerkt door alle varianten van rijdende obstakels en rond 13.30 uur reed ik mijn boodschappenkarretje het voor de helft gevulde parkeerterrein op. De kentekenplaten lieten zien dat er sprake was van een Nederlandse invasie van dit sexplaneetje. De Satanische Surferdude had een schrijfsel van mij over een haaienbassin als waardig genoeg bevonden om er een vrijkaartje aan toe te kennen. Deze werd vlotjes geaccepteerd net als mijn QR-code. Met de gebruikelijke attributen mijn weg vervolgd richting kleedkamer om daar als ervaren ijsbeer weer uit te stappen.

Allereerst richting bar gelopen voor een sjuutje. De verwelkoming door de dames na mijn afwezigheid hier van vier maanden was zoals verwacht allervriendelijkst en allerhartelijkst. Ik werd meteen gewezen op de aanwezigheid van het beginnend beertje (Wedge). Nadat ik kort met de dames bijgepraat had mezelf verontschuldigd en richting Wedge gegaan. Kennisgemaakt en kort uitgelegd hoe het er in een SC aan toe gaat. De zenuwen gierden door zijn lijf en nadat deze ietwat verdwenen waren had hij Sara op het oog om hem van zijn clubmaagdelijkheid af te helpen. Kort daarop kwam ze toevallig hallo tegen mij zeggen en als een SC Robert ten Brink als lovebroker opgetreden om de twee aan elkaar te koppelen. Zij had een afspraak en zou daarna naar Wedge komen.

Als ze wegloopt zie ik de dame die achter haar op het bankje zit en misschien wel de laatste is die ik hier verwacht had. Al vanaf mijn eerste bezoekje ooit aan een club, toevallig in dezelfde plaats maar dan een anderhalve kilometer verderop, kruisten onze wegen in diverse clubs. Ze was nooit het dertien in een dozijn doorsnee Roemeense. Een beetje een glitter en glamour diva. Dan weer eens gala gloves, dan weer eens een hoed of een te grote zonnebril en vaak een wijntje voor haar neus. Er hing altijd een zweem van sex over ons heen als we elkaar troffen maar op de een of andere manier kwam het er nooit van. Een toevallige ontmoeting met haar halfzusje in de zevende hemel van het sexstelsel zorgden voor een "schoonbroerstatus" en nadat zij gestopt is hadden we elkaar niet meer getroffen. We kwamen tot de conclusie dat vandaag het maar eens moest gebeuren maar het zou er uiteindelijk weer niet van komen. Misschien is het niet voorbestemd dat we ons ooit samen aan de vleselijke lusten onderwerpen.

Zoals afgesproken meldde Sara zich netjes bij hem en dit zorgde ervoor dat ik bij Sabina al snel marked for sex werd. Ik wees haar op het feit dat ik nooit gebruik maak van haar diensten als eerste kamer omdat ik dan compleet weerloos volledig verslonden word door deze zwarte panter. Ze stribbelde tegen dat ze rustiger was geworden. Ik counterde door te zeggen dat als ze eenmaal op stoom is dat ze doordendert als een locomotief zonder noodrem. Schoorvoetend gaf ze me gelijk dat ze als fluffer niet de meest geschikte kandidate was.

Amazone Anka
Ik zat op de lange bank tegenover de bar en Anka liet zich verleidelijk naast mij op de bank ploffen. Even bijgepraat en ze zei dat ze last van haar rug had. Hint hint hint. Ik vroeg of zij voor de rol van fluffer wilde gaan en een glimlach op haar gezicht verried haar instemming. Zij ging kijken of er een sleutel beschikbaar was en bij terugkomst stak ze deze triomfantelijk in de lucht. Op de kamer ging het brilletje af. Vaak heeft een brilletje een meerwaarde qua uitstraling maar bij Anka doet deze juist afbreuk aan haar prachtig gezichtje. Eerst haar rug onder handen genomen met een massage. Nadat het gewenste resultaat was behaald mijn vingertoppen lichtjes over haar lekker lijfje laten gaan. Gezien haar reactie hierop bleek dat ze volledig ontspannen was. Ze vond het tijd worden om een wederdienst te verlenen. Het gebruikelijke natte doekje verwarmde ze eerst voor op haar bovenbeen alvorens ze hem gebruikte. Haar BJ was langzaam en subtiel. Hierna zadelde ze zich als een volleerd amazone in cowgirl over mijn edel deel. Om in hippische termen te blijven was het een dressuur ritje in slowmotion totdat de finish was bereikt. Technisch gezien is alles van een hoog niveau maar toch voelt het allemaal klinisch aan. Geen enkel moment heb je het gevoel dat het kan uitmonden in down and dirty stomende sex. Zou een perfecte gezelschapsdame (lees escort) zijn.

Bij terugkomst even met Wedge gesproken en zijn eerste ervaring was wat teleurstellend maar de zenuwen waren nu weg. Hij ging voor een trio met Ella en Oana en na een sigaretje en sjuutje besloot ik om te herstellen in het bubbelbad. Nadat Wedge met een glimlach van oor tot oor is teruggekeerd besluiten we dat we de menukaart eens aan een test gaan onderwerpen. Een hele vooruitgang en het smaakte dan ook heerlijk. Relaxt uitgebuikt en ondertussen wat gedold met een aantal dames waarbij Rebecka weer grappig uit de hoek kwam en lekker recht door zee is.

With the new wife away the old ones come to play
We zitten in het gezelschaphok en Sabina komt informeren hoe lang ik nog nodig heb om uit te buiken. Als ook Eugenia erbij komt dan claimt Sabina een afgesproken trio. Eugenia corrigeert haar en zegt dat Cataleya ontbreekt voor een herhaling van de afgesproken herhaling van onze foursome. Ik zeg dat ik sowieso nog minimaal een kwartiertje nodig heb om het eten verder te laten zakken. Sabina besluit de bar weer in te lopen en ik draai me om naar Eugenia die achter het tussenmuurtje is gaan zitten en zeg haar dat het een leuke grap zou zijn als we van de gelegenheid gebruik maakte om ons te verstoppen op een kamer. Ik voeg er aan toe dat dit waarschijnlijk geen reden is voor Sabina om zich hierdoor tegen te laten houden. De door velen als allermooiste van Venus maakt ook haar opwachting en doet een poging om mij ditmaal wel in haar net te doen verstrikken. Bij de laatste paar bezoekjes had ze telkens achter het net gevist. Eugenia liet zich subtiel "shall I get a key" ontvallen. De allermooiste verontschuldigde zich bij haar omdat ze niet in de gaten had dat wij al iets hadden afgesproken. Op zich ook niet verwonderlijk omdat we niet zoals gebruikelijk bij elkaar zaten. Als Eugenia terug is met de sleutel loop ik achter haar ranke lijfje aan. Sabina zit aan de bar en ik tik haar aan en maak met mijn hoofd een kom mee beweging. Ze hupt van de kruk en loopt mee.

Op de kamer natuurlijk eerst even Sabina geplaagd. Ze dacht werkelijk dat ze buiten de boot was gevallen. Mijn beloning liet niet lang op zich wachten. Haar tong zocht de mijne op en passioneel speelden ze met elkaar terwijl Eugenia zichzelf vermaakte met mijn vleeslolly. Sabina wilde ook haar portie en daalde af. Beide dames likten en zogen er lustig op los. Voor mij was het genieten in het kwadraat en bewezen de dames de meerwaarde van een trio. Na dit prachtig duet namen de dames beurtelings een solo voor hun rekening terwijl de ander tongtikkertje kwam spelen. De dames vroegen om de volgorde voor de rodeorit. Omdat ik van beiden wilde genieten eerst Eugenia in de wetenschap dat als Sabina losgaat mijn kruit er niet tegen bestand is en deze tot ontploffing wordt gebracht. The big bang vond inderdaad plaats bij Sabina. Nog even gedrieën op adem gekomen om na een uur moe maar voldaan de kamer te verlaten met de twee dames waarmee ik het meest heb gekamerd in Venus.

Na een verfrissende douche even met Wedge gesproken. Hij had ondertussen Isabella aan zijn degen geregen. Hij wilde de dag afsluiten met een bang en besloot Sabina te vragen om zich van deze taak te kwijten. In het gezellige hok kwamen Mariana en Rebecka binnen. Ik zei tegen Rebecka dat ik wel verwacht had dat ze naar mij was gekomen om haar kamertje op te eisen wat ik destijds beloofd had. Ze zei dat ze het er net met Mariana over gehad had en dacht dat ik het vergeten was. Eugenia kwam binnen en ik vroeg haar of ze antwoord kon geven over zaken die ik afspreek. Zonder te weten waarover het ging antwoordde ze dat ik deze altijd nakwam. Rebecka vond het een geschikt moment om hem in te lossen maar ik moest nog herstellen van het triootje. De dames gingen de bar in en Wedge kwam binnen om afscheid te nemen. Ook het mooiste meisje kwam binnen en vroeg hoe de vlaggenstok erbij hing. Ik zei dat ik nog wel minimaal een half uurtje nodig had. Ze zei dat ze later terug zou komen en fladderde weer weg. Nog wat gedold met eerst Sabina en daarna Ella. Dan komt de mooiste binnen en ik weet dat er geen ontkomen meer aan is.

Could you be
The most beautiful girl in the world
Could you be
It's plain to see
You're the reason that God made a girl
Oh, yes you are


Het mooiste meisje van de klas
We kennen ze allemaal. Het meisje dat door de jongens wordt bestempeld als de mooiste. A league of her own, vaak onbereikbaar en voor velen de "natte" droom. In de alternatieve realiteit van de SC met zijn eigen regels geldt dit niet.

Nadat we even bijgepraat hebben gaat ze voor de sleutel. De wijze waarop ze haar heupen laat wiegen en haar kontje heen en weer laat deinen maakt haar alleen nog maar begeerlijker. Om haar schoonheid te onderhouden maakt ze toevalligerwijze gebruik van producten van de firma waarvoor ik werk. Ze had toen een kennis van mij een bezoekje aan Venus had gebracht al via de tamtam laten weten dat de bodem in zicht was en het haar niet gelukt was deze te bestellen. Ik had haar laten weten dat ik deze bij een volgend bezoekje zou meenemen. Op de kamer deze overhandigd. Ze laat zich ontvallen dat ze graag totdat de club gaat sluiten bij mij wil blijven en met smacht zat te wachten op een massage van mij. Lachend voegt ze eraan toe dat de olie nu voor haar is aangezien dit mijn laatste kamer is en de dame (meestal Eugenia) daarna de olie mag hebben.

De massage doet haar goed en hierna vervolgen we met wederzijdse strelingen waarbij haar mond de mijne opzoekt en haar tongetje een spelletje "kom je buiten spelen" met de mijne doet. Ze herpositioneert zich en van eerdere erotische encounters weet ze precies wat mijn voorkeuren zijn en schroomt dan ook niet om dit ten volle uit te buiten. Een sensuele BJ wisselt ze af met een edging HJ met fluwelen touch. Momenten voor de eeuwigheid. We naderen het uur en na een kleine pauze geef ik haar de vrijheid in de keuze waarop ze mijn potentiële nazaten een kansloze dood wil injagen.

Er waren tijden dat ik het verorberen van mannenpap door een dame vond getuigen van een vorm van disrespect en het als not done beschouwde totdat een Poolse op de Vulkaan er zich niets van aantrok en zich tot de laatste druppel laafde aan het witte goud. Tijden veranderen en inmiddels geniet het spuiten van babychampagne in een gewillig mondje de voorkeur boven het noodzakelijke kwaad van de daad.

De voorgaande keren is de mondelinge variant nooit ter sprake gekomen. Ditmaal geeft ze aan dat ze graag hiervoor opteert. Als een mooie meid dit wilt dan ben ik de laatste die haar dit zal ontzeggen. Ze brengt hem in no time weer dusdanig dat hij fier en strak overeind staat. Beetje bij beetje voert ze het tempo op totdat ze krijgt wat ze wilt. In de AST hebben we het over festivals en ze oppert de suggestie om eens samen er eentje te bezoeken. Er is bijna anderhalf uur verstreken en ik stap van het bed. Ze vraagt wat ik denk te gaan doen en leg haar uit dat ik gezien de neerdwarrelende sneeuw en het feit dat ik de raceslicks alweer onder mijn boodschappenkarretje heb gelegd het verstandiger vind om te gaan. Ze lacht en zegt dat als de omstandigheden erger worden ik altijd bij haar kan blijven slapen. Een aanlokkelijk aanbod maar verre van verstandig. Met een pruillipje legt ze zich erbij neer.

De kouwe kermis oftewel dom, dommer, domst
Het is het najaar van 2018 als ik voor het laatst met een dame geconfronteerd wordt wiens sjoemelsoftware bestaat uit het figuurlijk naaien van een klant. Het frappante is dat het de derde keer is en met alledrie de dames was ik al vaker op de kamer geweest. De drie zouden nooit meer als sparringspartner dienen voor horizontale gymnastiek

Bij het afrekenen blijkt al snel dat de mooisten vaak niet de slimsten zijn. Hoewel ze op de kamer blijk geeft van wetenschap van het KYC (know your client) principe blijkt deze net zo vergankelijk dan de natte sneeuw die buiten valt. De €200 voor anderhalf uur en het proteïnetoetje in het mondje van het prachtige snoetje is volgens haar te weinig. Volgens haar zijn we 1 uur en 45 minuten op de kamer geweest en moet er dus nog een additionele €25 bij. Werkelijk? Ten eerste is er het feit dat ze op de hoogte is dat mijn playlist altijd een marge van 5 minuten heeft op de kamertijd en ik dus aantoonbaar kan laten zien dat we anderhalf uur weg zijn geweest (dom). Ten tweede heeft ze niet eens gevraagd wat ik kreeg voor de meegebrachte producten die een waarde van een uurtje kamer vertegenwoordigen als zij ze moet kopen (ik zou altijd niks hebben gezegd. Dommer). Geen zin in een discussie en ik maak aanstalte om richting kluisje te lopen voor de €25. De boosheid en irritatie druipt van mijn gezicht en in een poging om de meubelen te redden zegt ze dat de €200 goed is mede omwille van de spulletjes die ze gekregen heeft en vraagt of alles ok is. Haar toontje is er eentje van dat ik blij mag zijn met haar oplossing (domst). Geen enkele behoefte om daar op te antwoorden loop ik weg om me te gaan omkleden. Laat ik het maar houden op Stomme Achterlijke Roemeense Arrogantie.

Ik mag dan een geld schijtende ezel zijn maar zoals het spreekwoord luidt stoot ik mezelf niet twee keer aan dezelfde "steen". Toekomstige opnames voor haar bij deze wandelende ATM zijn verleden tijd. Haar "pasje" is dan ook met onmiddellijke ingang geblokkeerd.

Fazit
* Er is geen club met een dergelijk percentage aan sparringspartners dan Venus.
* De menukaart is een hele verbetering tov de voederbakken.
* De leukste bardame in de clubscene. Mocht ze in de toekomst weer eens voor de bar staan dan is een intiemere kennismaking een zekerheidje.

Geen druppel alcohol gedronken en toch stap ik met een licht katterig gevoel de auto in. Ondanks de vallende (natte) sneeuwvlokken trap ik het gaspedaal duchtig in. Ik blader door het omvangrijke oeuvre van de grootste geilneef onder de muzikanten His Royal Badness. Hij schreef het ooit voor de soundtrack van zijn film Under the Cherry Moon en het is een toepasselijke afsluiter voor mijn dagje Venus.

Sometimes it snows in April
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish that life was never ending,
But all good things, they say, never last
All good things that say, never last
And love, it isn't love until it's past


Bij aankomst thuis is het katerige gevoel weg en overheerst de herinnering aan een heerlijk dagje Venus. Daarnaast heeft ieder nadeel zijn voordeel. Het schrappen van een sparringspartner zorgt ervoor dat de keuzestress een beetje kleiner is geworden.
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #103 Gepost op: 24 april 2022, 03:13:50 »
FOODTRUCK

Dankzij een vrijkaartje mocht ik de 12e van de 4e weer es de Venus heuvels beklimmen, waarvoor dank aan club, forum en de weledele jury.

Voor aankomst nog even e10 getankt voor 2,03.
Ondanks het vroege tijdstip stond er al een andere wagen op de parking. Grappig om Anka in haar normale kloffie bij het dames hotel te spotten. En zag door een open raam hoe een dame d'r haar gestyled werd.

Enfin, na m'n vrijgeleide ingeleverd en me opgefrist te hebben, liep ik naar de bar om op de theke te wachten voor een glaasje prik. In de bar reikte Sandra me al een Fanta aan. De theke had me blijkbaar al gespot. Als ex DVP is ze haar arendsogen in elk geval niet verloren ;)
Voor zo ver ik me kan herinneren is dit m'n 1e keer dat een theke m'n drankje al had ingeschonken voor ik er om vroeg. Grappig om mee te maken.
Hoewel ik het in mijn ogen niet ben, aangezien ik elke keer van club wissel, snap ik wel de charmes van een stamgast/regular te zijn. Dat je een extra grote schep voer van de kok krijgt, dat de receptioniste weten wat je favoriete kluisje is, dat de DVP precies weten wat je lekker vindt, dat de chief voor een praatje bij je komt, of zoals nu de theke je favoriete drankje al voor je heeft klaar staan.

Ik kon dus gelijk door naar m'n favoriete plek in een SC: het restaurant ;)
Lekker ontbijtje genomen, met een broodje, wat roerbak ei en worst.
Naast me zat een Duitser uit Frankfurt. Wat een geluksvogel met clubs als Oase, Sharks, World, Mainhattan en dan vergeet ik er vast nog een paar...
Zoals ik wel es een paar dagen op avontuur ga bij wat clubs verder weg dan NRW, kwam hij hetzelfde maar dan hier doen.
En net als ik gebruikt zit ie ook op een fora voor wat behulpzame info. Hij overwoog dezelfde dag nog naar Aca G te gaan voor Elsa en nog een andere dame.
Maar in Venus zag hij ook genoeg potentiële kandidates. Vooral Anka zag ie wel zitten. Ik vond het grappig hoe hij verwoorde dat zij in Sharks wel eens een superstar zou kunnen zijn.

Enfin, na opgeladen te zijn naar de bar voor een refill en op een bank de line up even bekeken.
Zo vroeg op de dag spotte ik zo een 4 dames. In de loop van de dag nam dat aantal toe naar circa 15 dames. Niet mis voor een relatief kleine club. Daar tegenover staat dat vergeleken met de vorige keren er een heel stuk meer mannen vandaag waren. Tussen de 20 a 30 hingen er wel rond, waardoor het op momenteel vertrouwd aanvoelde als bij Theo's ;)
Maar niet zo gek dat veel mannen deze club graag bezoeken. Fraaie club, zowel binnen als buiten een jacuzzi en sauna, allemaal ouderwets goeie dames, relatief dicht bij de Nederlandse grens, en doordeweeks geen schorrie morrie publiek. Wellicht doordat ook bier betaald schijnt te zijn. Ook geen buffetgrazers meer nu er slechts 9 euro vreettegoed inbegrepen zit bij de entree.

Dus tja, wat moet je dan als je je niet meer onbeperkt voedsel naar binnen kunt werken? Op jacht naar ander vlees bedacht ik me maar zo even.

Monica was me bij binnenkomst al opgevallen. Harry de Haas was ook mee, en die wilde nodig een Paasei met haar delen en een lollig spelletje met d'r doen. Na 3 maal gelijk spel won ze uiteindelijk haar prijs: ondergetekende.
Niet eerder met haar gekamerd, maar durfde het wel aan haar uit te proberen, aangezien in Venus je zelden slechte service tegen komt. En dat zat ook bij haar helemaal snor. Maar aangezien het onze 1e keer was, moesten we elkaar nog een beetje leren ontdekken. Een eventuele volgende keer ben ik beter voorbereid...
Het werd een heerlijk kamertje voor 50p30.

Een saunarondje om even bij te komen. Eerst rustig opwarmen in de jacuzzi binnen ging helaas niet, die stond namelijk op een frisse 27 graden. En em warm krijgen lukte die dag maar niet.

Bij gebrek aan voedsel toch nog es een keer bij de grote uiers van Sandra proberen melk te scoren. Helaas waren die enkel gevuld me silli's. Gelukkig was m'n Wingman Harry erbij met wat chocolades. Daar had Sandra ook wel trek in. Ook zij wilde wel een kansspelletje spelen. We lagen in een deuk dat we tot 5 maal toe gelijk speelden. Maar uiteindelijk won ze toch en hadden we weer geweldig ouderwets van elkaar genoten op de kamer voor 50p30.

Terug in de bar zag ik 1 van de dames met een voor mij 1 van de mooiste snoetjes: de swingende Sara.
Ik twijfelde wel een beetje, want op de kamer spatten de vonken er met haar niet vanaf. En hoewel ze verder vriendelijk en correct is, voelt het vaak wat afstandelijk.
Maar de verleiding van haar fraaie looks niet kunnen weerstaan en gezwicht. Na een korte kennismaking en een spelletje  won ze een sleutel. Eentje die naar een kamertje achter de bar zou leiden. Nu ik dit zo neer type, bedenk ik me dat alle kamers de afgelopen tijd achter de bar waren, en geen 1 nabij de receptie. Kweenie of dat nog een specifieke reden heeft, of dat het toeval was...
Enfin, op de kamer een praatje en vroeg wanneer Sara d'r dansje had. Vorige keer haar gecomplimenteerd met hoe sexy ze danst. Helaas vertelde ze me dat ze wat pijntjes hier en daar had, en dat ze vandaag niet zo dansen.
Gelukkig kon ze nog wel de verticale dans doen. En haar milieu vriendelijkheid was ook top. Heerlijk kamertje voor 50p30.

Even opfrissen en kom ik daar m'n reddende engel tegen: Meme moo! Gezien de 9 euro voedselbonnen in de club, kwam z'n FOODTRUCK als geroepen ;)
Door de dag heen gezellig zitten ouwehoeren met deze relaxte genieter. Sarah viel hem ook al op. Had em voor de zekerheid een heads up gegeven van haar status. Doch ook hij was gezwicht voor haar prachtige looks  X^D

In de bar grapte ik eerder op de dag tegen Sandra dat ik verbaasd wat dat ze nog leefde. Daar moest ze erg om lachen tegenover de theke. Maar ze snapte de link met onze eerste ontmoeting niet. Ze had toen namelijk een kleinigheidje uitgekozen, waarvan ze 'vreesde' dat een vriendin van haar d'r om zou vermoorden.
Na een kleine hint snapte ze de grap. Ik speelde er verder op in dat ik het wel erg jammer zou vinden als ze vroegtijdig aan d'r einde zou komen. Om daar een stokje voor te steken, zou ik me opofferen om met de bewuste dame te kameren, zodat ze eenzelfde presentje kon krijgen. Chinaklaus deelt namelijk alleen cadeautjes uit na een kamergang.
Dat is goed blijven hangen bij d'r, want even later riep ze betreffende verdachte erbij. Catalea blijkt ze te heten. De kleine deugniet stond te springen om het presentje. De theke kwam er tussendoor en zei van geef haar maar vast het presentje en kamer maar een andere keer met haar. Huh?! Hoezo dat? Ik wil namelijk best graag gelijk met haar es onder de lakens duiken. Mentholbear was weer traag, want het bleek dat Catalea een termin had. Geen nood, ik bleef nog wel eventjes hangen.
Beetje teleurgesteld nam ze afscheid. Ik nog even wat welnessen. De jacuzzi buiten is wel lekker warm om in te vertoeven. Net als hun jet stream zwembad. Om te zwemmen vind ik het maar niks, maar als waterbed des te lekkerder. Een dame kwam nog even checken of er een drijvende lijk in lag  ^_^'
Buiten sauna stond uit, maar dat was wel prima zo met het mooie weer. Vind het alleen wel jammer dat de buiten douche alleen koud water heeft. Lekker na een sauna, maar te koud als je na de jacuzzi je even wilt opfrissen alvorens je berenvel weer aan te trekken.

Enfin, eenmaal terug in de bar hadden Catalea's klauwen me al gauw gevonden en ik de hare. Een kleine dondersteen die zich op de kamer ontpopt tot een geile PSE. Geweldig van elkaar genoten en de sessie liep uit naar een uurtje voor 100 neuronen. En na afloop natuurlijk the little token of appreciation, ter bescherming van Sandra.

Even ouwehoeren met Meme moo over hoe zijn veroveringen waren en wat zijn indrukken waren van de club.
Intussen begonnen onze magen te knorren en meme moo bestelde een schnitzel. Geinig was dat ze nu van die buzzers uitdelen, zoals je o.a. bij Vapiano mee krijgt. Je kunt dan lekker in de bar blijven hangen en wanneer je eten klaar is gaat je buzzer trillen en knipperen. De schnitze was me de vorige keer goed bevallen, maar wilde nu es hun pizza proberen. Helaas waren alle buzzers blijkbaar al uitgedeeld en moest ik wachten.
Worden er ineens handdoeken en wat hardware in de kooi gelegd. Er ging bij nog geen lichtje branden, totdat de muziek ineens luider ging en Sandra gezamenlijk met Catalea in sexy lingerie naar de kooi liepen. Ze stelden daar een mooi lesbische acrobatiek ten tonele, dat de stoom uit m'n oren leek te komen. Of kwam dat van onder de danskooi vandaan...?
Meme moo wilde zijn buzzer aan mij afstaan bij zo veel moois voor z'n neus. Heel even twijfelde deze veelvraat, doch wees uiteindelijk vriendelijk doch resoluut zijn aanbod af ;)
Stukje voor stukje gingen ze steeds verder en werd Sandra ontkleed door Catalea en kreeg ik het intieme lapje stof naar m'n hoofd toegeworpen.
Meme moo's buzzer ging af en en verdween schoorvoetend naar het restaurant. Intussen ging de show steeds verder door. Ook Catalea werd ontdaan van haar sexy outfit en ook die kreeg ik naar m'n kop.
Tongen verstrengelden met elkaar, poesjes werden gelikt, dildo's verdwenen uit beeld...
Ik denk dat nog nooit iemand zo snel een schnitzel naar binnen heeft gewerkt, want voordat de show eindigde zat Meme moo alweer op de 1e rang naast me zich te vergapen aan al dat geils. En dan te bedenken dat ik even geleden met beide dames het bed gedeeld had. Even speelde de gedachte om nog es allebei mee te nemen. Doch, de birinnen spelletjes heb ik al lang achter me gelaten en vond het wel mooi zo.
Onder luid applaus verlieten de dames uiteindelijk het toneel. Verontwaardigd reageerde ik toen de theke de lingerie kwam ophalen. Hey, my souvenires riep ik nog! Maar het mocht niet baten  :'-(
Grappig om te zien was dat niet veel later ineens een hoop heren en dames spoorloos waren. Hoe zou dat toch komen...?
Later kreeg ik van een dame te horen dat ze wel eens naast het weekend, ook doordeweeks wel eens een show mogen weggeven wanneer het er vol zit met mannen die op de bank geplakt lijken te zijn. Slimme zet, want het stimuleert de omzet om het zo maar te zeggen. Bovendien laat de club een goeie indruk achter.
En dat blijkt wel: het lijkt er namelijk op dat de FOODTRUCK een nieuwe standplaats heeft gevonden ;)

Zelf spotte ik na een tijdje ineens Sabina weer op een bankje naast me. De vorige keer was het een geile gebeuren. Dus zij kwam ook in aanmerking voor een kansspelletje. Het zaakje lijkt gerigged, want wederom wist de DVP te winnen.
Hoewel de kamer prima was en we van elkaar hadden genoten, miste deze keer toch de chemie van de vorige keer, waardoor het niet hoger kwam dan een heerlijk kamertje voor 50p30.

Erna nog lekker van m'n pizza genoten. Toegegeven, de vers gemaakte maaltijden smaken allemaal wel beter dan de voederbakken.
Meme moo was erna waarschijnlijk druk met z'n FOODTRUCK bezig, want hij miste een feestelijke zooi in de bar. De dames waren behoorlijk in de party stemming. Muziekje erbij en ze stonden met elkaar om en naast de kooi te dansen. Ik kreeg er beetje de Samya vibe hier bij.

Niet veel later was er contact met Mariana. Die wilde ook een spelletje met Harry Haase spelen. En jawel hoor, ook zij had prijs. Hop hop achter haar aan en genoten van een heerlijk kamertje voor 50p30.

Het was intussen de hoogste tijd om te vertrekken. Bij de receptie wachtte me nog een verrassing. De vorige keer had ik geen euro op zak voor het eten. Dus dacht het met een royale rente terug te betalen. Maar wat bleek, ik kwam daarmee tekort. Wat bleek, met entree middels een vrijkaartje zit geen 9 euro voedselbon bij inbegrepen. Dus nog een tientje er bovenop gedaan en alles was okay.

Op de terugweg nog even een snelle blik geworpen op de uithangbord van de Shell. E10 was toen 1,98. Het had dan toch geloond om pas in de avond te tanken...

  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #104 Gepost op: 29 mei 2022, 00:53:07 »
FRESH

Op de 10e van de 5e vertrokken naar Venus. Gelijk eerst maar getankt na dat 'fiasco' in Aca G.
5 tientjes afgetikt voor de entree, omkleden, opfrissen, en aanvallen!
Op het ontbijtbuffet welteverstaan. Voor je het weet is dat weer opgeruimd en is het ploeteren met de 9 euro voedselbon ;)

Na het uitbuiken lekker een wellness rondje gedaan. De binnen jacuzzi was warm maar rook wat muf. De binnen sauna was goed warm, zonder heet te zijn. De buiten sauna stond uit, maar de buiten jacuzzi en zwembad waren warm.
Na me opgefrist te hebben liep ik even een rondje door de club, alsof m'n Mentholsense tingelde dat er iets aan de hand was.
Wat bleek, Oana en Ella kwamen met een 3e meid binnen bij de receptie waar wat meer rompslomp dan het gebruikelijke. Ook de theke dame kwam polshoogte van het nieuwe vlees in de kuip...
Toen de 3 doorliepen naar de dames kleedruimte vroeg ik aan Ramona of het een nieuwe dame is. En ze bevestigde dat. Sofia zou haar naam zijn.

Even later kwam het drietal de bar in en liepen richting de bank waar ik zat. Ik besloot me maar gelijk even voorstellen. De 2 'zusters' sprongen meteen al voor d'r in het bres. Ella zei dat ze nieuw in het vak is en geen Duits of Engels spreekt. En Oana stapte als tolk naar voren.
Na de formele introductie gelijk deze jongedame maar es inwerken. De theke waarschuwde me speels dat als ik niet voorzichtig aan zou doen met d'r, ze me zou killen... Weet niet of dit nou geruststellend voor de nieuweling moet zijn dat de theke over haar waakt, of dat ze zich ongerust moet maken en op d'r hoede moet zijn voor deze wildebras (not...).
Grote zus Oana ging mee op te laten zien hoe het inchecken van een kamer werkt. Ook liep ze mee om te vertellen wat de voorbereidingen op de kamer zijn. Ik liet d'r zusje nog even geruststellen dat ik de moeilijkste niet ben en ze het relaxt aan kan doen.

Kon wel merken dat ze geen profi was (of waren het de zenuwen?) toen ze even moest uitproberen welke kant van het condoom er nou bovenop moest. Wel hadden de zusters haar op de hoogte gebracht van het goeie Venus service niveau. Doch het tz was wat terughoudend (aan de Smint kan het niet gelegen hebben) en hoewel het pijpen met gevoel ging, kon het wat meer variatie gebruiken.
Voor een beginneling die nog kan groeien geen slechte start imho. Ik had in dat opzichte voor 50p30 heerlijk genoten van een groen blaadje FRESH from the boat, zoals we dat zeggen...

En wil best geloven dat ze nieuw in het vak is. Behalve dat van het condoom is ze nog een behoorlijk muurbloempje (hoewel haar zogenoemde zus Oana ook wat introvert is), geen Duits en zeer beperkt Engels, en meer van dat soort kleine tekenen.
Maar ze is vlot, gewillig en geen afwerkmodus. Ik presenteerde me fris en fruitig en ze ging uit zichzelf m'n hele lijf vertroetelen. Het ijs werd een beetje gebroken doordat ik enkele van toepassing zijnde Roemeense woordjes weet. Waar als die jaren SC wel niet goed voor zijn geweest...
Hopelijk groeit ze uit tot 1 van de toppers in Venus. Ze had die middag in elk geval redelijk wat aanspraak.

Erna een lekker hapje weer genomen van het ontbijtbuffet. Het was dat mijn badjaszakken al vol met troep zaten, anders had ik geheid als een gepensioneerde oma aan een hotelbuffet wat broodjes in m'n zakken gestopt ;)

Terug de bar in, zag in Sandra zitten. Ze had al wat zitten lonken en kwam met Bambi ogen naar me toe. Kom kijken wat er is gebeurd zei ze sip. En liet zien dat ze haar Mentholsouveniertje was verloren. Heel zielig verhaal erbij hoe dat mogelijk was gegaan.
De hint was wel duidelijk, zonder dat ze er expliciet om vroeg. Die klasse heeft ze dan nog wel. Dus tja, wie moest dat weer fixen? Mentholbear to the rescue!! Here I come to save the day!!
Maar ik ben Santa Claus niet, dus ze zou d'r presentje moeten verdienen. Nou, daar had ze wel oren naar en ging voor een sleutel.
Op de kamer weer geweldig van elkaar genoten met Venus waardige service voor 50p30.

Terug de bar in spotte ik Anka bij de theke. Ze wilde net eten bestellen, toen ze me zag aankomen en bestelde toen maar een glaasje prik. Want ze had prima door dat ik niet voor een sociaal talk op d'r af stap.
Ze zei dat ik geluk had, want ze heeft net even een vrij gaatje en erna weer een pannenkoeker.
Dus ons gauw teruggetrokken voor een heerlijk kamertje met deze pientere dame voor 50p30. Ze ziet er lief uit en heeft scherpe humor
Hopelijk heeft ze een volgende keer weer een gaatje vrij.

Na een wellness rondje op de bank met de theke even gezeten. Ze vertelde dat ze haar re entree plannen om voor de bar te gaan zitten heeft afgeblazen. Enerzijds jammer, anderzijds vind ik d'r wel een hele leuke en goeie theke. Eentje die er ook een beetje sfeer in weet te brengen. Wellicht juist omdat ze ook aan de andere kant van de toog heeft gestaan en daardoor een betere klik met de dames heeft. Ze is ook best spontaan en springt soms bij een swingend nummer de bar op. Ik vermoed dat er diep van binnen een coyote ugly in haar schuilt ;)

Intussen Eugenia gespot. Vorige keer was ze er niet, dus deze keer gelijk maar toegeslagen. Even bijgekletst en teruggetrokken voor een heerlijk kamertje voor 50p30. Jammer dat de vonken er niet vanaf vlogen als de vorige keer.

Buiten op het terras was er lekker zonnetje, dus daar even van genoten. En na nog even in de buiten jacuzzi en badje te hebben gelegen, weer naar binnen getrokken. Daar het geluk dat Sofia gekaapt werd door een beer. Want eigenlijk wilde Ella met Sofia en Oana gaan eten. Ella dus kunnen schaken, aangezien die vaak geboekt is. Heerlijk van elkaar genoten voor 50p30. Eigenlijk wilde ik nog verlengen, maar had zo het vermoeden dat ze ook best trek had. Afgesproken om later op de avond elkaar nog es te ontmoeten.

Met Sandra babbeltje gemaakt en die kon nog wel een kamertje gebruiken. Ik was wel nieuwsgierig of ik d'r nog es kon laten genieten. Zo goed ben ik helaas nog niet en het bleef steken op een heerlijk kamertje voor 50p30.

Na nog een wellness rondje was Marianna weer beschikbaar. Ik weet niet of ze een drukke dag had of dat we elkaar telkens mis liepen. Want ze stond voor vandaag op het verlanglijstje. Na een kort praatje trokken we ons terug op de kamer.
Daar liet ze maar weer eens blijken dat die klapeksters alles in de gaten hebben. Ze had namelijk door dat ik vandaag tweemaal met Sandra op de kamer was gegaan. Beetje jaloers vroeg ze of ik Sandra bijzonder leuk vond. Tja, vind ze allemaal wel leuk. Nou, omdat Sandra 2 kamers van me had, moest ik ook tweemaal met haar op de kamer. Want daar zou ze recht op hebben?! De logica van de klapeksters is onnavolgbaar... Maar zo zijn we niet getrouwd! Een half uurtje kon ze krijgen. Dat belette niet dat we weer geweldig van elkaar hebben genoten voor 50p30.

Het werd toen toch wel de hoogste tijd om de verbranden calorieën weer aan te vullen. Ditmaal gekozen voor de eenvoudige schnitzel. Ook die smaakte prima.

Na nog een wellness rondje probeerde ik Ella nog te spotten om onze innige gelofte om elkaar in de avond nog es te treffen te vervullen. Helaas stonden de sterren anders, en was ze nergens te spotten.
Wel was Oana beschikbaar. Tja, als je de andere 2 van het trio die dag al hebt gehad, waarom niet afsluiten met het derde lid? Dit keer trof ik niks raars aan en kon helemaal los op de kamer. Geweldig van elkaar genoten voor 50p30.

Na nog een laatste welness rondje was het tijd om te gaan. Venus blijft op het gemis van onbeperkt smullen (eten bedoel ik dan) en goeie club. Vooral met mooi weer als je buiten van de enigzins rust van voorbij razende verkeer kunt genieten. En ideaal dat de dames allen zo goed en milieubewust zijn.
Ergens wel jammer dat er zo veel andere clubs zijn, waardoor het weer een poosje duurt voor er weer een bezoekje aan de venusheuvels zal zijn...
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2022, 01:26:32 door mentholbear »