Auteur Topic: VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic  (gelezen 215216 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #105 Gepost op: 5 juni 2022, 23:27:59 »
Made in Heaven - Out of Hell

Afgelopen woensdag voor het eerst Venus bezocht op een lingeriedag. Hoewel de FKK-liefhebbers het als vloeken in de kerk beschouwen heeft het voor mij een meerwaarde. Rond kwart over twee een redelijk gevulde parkeerplaats opgedraaid en na alle plichtplegingen en rituelen de bar ingelopen. Terwijl de eerste tonen van Samra's Cataleya de ruimte vulde zag ik de dame met gelijknamige naam gehuld in een prachtig outfitje de kooi betreden. Terug van vakantie en reden twee om de club te bezoeken.

Es ist ein Kampf, Cataleya
Verdammt, Cataleya, ich hab' Angst, Cataleya
Immer wieder Herz gegen Verstand, Cataleya
Doch du bist nicht meine Frau, Cataleya
Du bist die Kugel und ich bin der Lauf, Cataleya (ra)
Nur, weil wir uns lieben, sind wir nicht füreinander bestimmt, Cataleya


Het gekooide geilste wipkipje van het stal stak haar snaveltje door de tralies voor een kus. Ik bestel bij Ramona een sapje en aangezien het pufhokje tot 17.00 uur off limits is voor het doel waar het voor bedoeld is ga ik buiten een sigaretje roken. De laatste klanken zijn amper gedoofd of Cataleya staat al voor mijn neus. De knuffel heeft meer weg van een niet loslatende houdgreep en we kletsen even bij. Ik vraag hoe haar planning ervoor staat en kort maar krachtig antwoord ze you. Als ook haar nicotine behoefte bevredigd is besluiten we dat we die andere behoefte maar eens moeten bevredigen. We bouwen de sessie rustig op totdat ik deze little firecracker tot ontploffing breng. Het vervolg is spetterende stomende sex zoals die behoort te zijn. Na anderhalf uur verlaten we de kamer met een grote glimlach en mijn miss ijsbeer 2021 heeft zich nadrukkelijk kandidate gesteld deze eretitel dit jaar te prolongeren.

Na deze heftige inspanning tijd voor ontspanning. Bij Ramona een schaterlach weten te ontlokken door "Can i have a cola and a smile please and i will shut the fuck up".  Buiten plaatsgenomen en rustig genoten van het weer, drankje en een sigaretje. Hierna lekker wezen bubbelen om het herstelproces van lijf en leden te bevorderen. De drie Venus musketiers (Ella, Oana en Sofia) lagen lusteloos en lamlendig op hun vaste plek. Hoewel Ella en ik nog een openstaande sessie hadden staan van een eerder bezoekje leek het mij verstandiger gezien haar futloze houding deze in de pijpleiding te laten zitten. In het pufhokje wat gepraat met Eugenia en Mariana terwijl zij in afwachting op hun eten waren. Besloten om de innerlijke mens ook van wat voer te voorzien en gekozen voor wederom de Wienerschnitzel die goed smaakt.

Natuurlijk hierna voor een sigaretje gegaan. De drie musketeers waren er ook en net als de vrijdag ervoor zocht Oana oogcontact met een prachtige glimlach ter begeleiding. Het geeft haar een face of an angel. Zeker als je daarbij de maagdelijk witte lingerie waarin ze was gehuld bij optelt. Ella en Sofia gingen naar de bar en Oana knoopte zowaar een gesprekje aan. Mijn subtiele hint aangaande een nadere kennismaking ging waarschijnlijk lost in translation. Op de lange bank onder de verhoging plaatsgenomen om verder uit te buiken. Oana kwam een paar keer voorbij en telkens zocht ze oogcontact en verscheen er die glimlach op haar gezicht. Toen ze weer mijn richting uitkwam een uitnodigende beweging gemaakt om naast mij plaats te nemen. Na de formele introductie bleek dat ze altijd in de veronderstelling was dat zij niet mijn type was. Toen ik zij dat ze juist helemaal mijn type was keek ze me verbaasd aan. Al snel kwamen we tot de conclusie dat we onze kennismaking in een intiemere setting verder moesten zetten.

Zoals gebruikelijk eerst een massage voor haar. Altijd een ideale manier om elkaar wat beter te leren kennen. Ze liet ontvallen dat er plannen zijn van de club om een party te organiseren met een superhelden thema. Ik vroeg wie zij dan zou zijn. Harley Quinn was het antwoord. Mijn HQ fantasie werd weer eens gevoed bij de gedachte haar in een dergelijke outfit te zien. Na de massage streelden we elkaars lichaam met onze vingertoppen en vroeg ze of ik van kussen hield. Een knikje was genoeg voor haar om haar zachte lippen tegen de mijne te drukken en met haar tong de mijne op te zoeken. Haar handje ging richting plezierstengel en nadat deze in volle bloei stond zakte ze al kussend af voor een BJ. Gevoelvol en sensueel met de nodige variatie. Precies zoals ik ze het liefst heb. Ze wist het precies op het randje te houden wat mij ontlokte te zeggen dat ze dan wel a face of an angel had maar er een devil in disguise achter schuil gaat. Ze gaf aan dat ze ervan hield om een BJ te geven en terloops eraan toevoegde dat het ontkurken van de champagnefles tot de mogelijkheden behoorde. De geleverde prestatie verdiende het en deze werd dan ook tot de laatste druppel geledigd. De resterende minuten in elkaars armen gelegen en met een grote glimlach haar hierna haar gage overhandigd.

Schijnbaar was het qua mannen inmiddels heel rustig gezien het feestje dat een groot deel van de dames ervan aan het maken waren. Volop aan het dansen rond de kooi waarbij Rebecka bij afwezigheid van Sabina de honneurs waarnam als gangmaakster. Nadat de rust wedergekeerd was kwamen Eugenia, Mariana en Rebecka uitpuffen in het pufhokje om hun behoefte aan nicotine te bevredigen. Beetje dollen en geinen. Rebecka had de tekst "made in heaven" op haar linkerbil laten tatoeëren. Ik grapte dat ze op de rechterbil dan "out of hell" moest laten zetten. Eugenia en Mariana hadden behoefte aan een Chupa Chup. Natuurlijk kon ik de dames in deze behoefte voorzien. Nu weet ik dat de rest van de dames dan al snel volgt en de rode Chupa Chup doos mee de bar ingenomen.

Eugenia zei dat ik vandaag niet onder mijn huwelijkse plichten tov haar zou ontkomen. Ik zei dat dit geen enkel probleem was maar het herstel na Oana nog wel even zou duren. Inmiddels waren er enkele groepjes jeugdige beren binnengekomen en Eugenia had daar duidelijk geen trek in en werd door haar verzocht naast haar te komen zitten. Rebecka was me aan het uitdagen door haar Chupa Chup zo erotisch mogelijk te verorberen. Hoewel we ooit de intentie hebben uitgesproken om ook intiemer kennis te maken zijn we tot de conclusie gekomen dat we op de kamer waarschijnlijk een mismatch zullen zijn. Dus houden we het op lol trappen, plagerijtjes en elkaar uit te dagen. Mariana ging de kooi in en ik zei Eugenia dat ik de hele dag nog geen Enrique Iglesias had gehoord. Duidelijk niet aan dovemansoren gericht want ze gaf Ramona een seintje. De eerste tonen van "Ring my Bell" vulden de ruimte en de absolute koningin van de kooi liet dit weer zien en dan verbleken de obligate dansjes van de andere dames.

Na haar inspanning wilde ze samen even ontspannen in het pufhokje met een sigaretje. Beetje kletsen, beetje dollen met de andere meiden die hun verslaving kwamen stillen. Zonder dat we er erg in hadden was er een uurtje verstreken. De hoogste tijd om ons eens terug te trekken. Het grappige is dat Eugenia door de jaren heen uitgegroeid is tot meestal mijn afsluiting in Venus. Heerlijke relaxte en sensuele sex van een hoog niveau waarbij zij mijn nachtkaars probleemloos weet doen op te laaien om deze daarna te doven wanneer ze maar wil of zich laaft aan een fontein die haar "eeuwige jeugd" kan verklaren. Ook dit keer was het weer genieten geblazen gedurende een uur met mijn door mij meest gekamerd Venusvrouwtje. De alimentatie inclusief de olie met liefde overhandigd en nog afscheid genomen van Ramona om daarna omgekleed en wel weer als brave burger de wijde wereld in te trekken.
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #106 Gepost op: 25 juni 2022, 01:33:57 »

TRIO

Nadat een SC bezoekje eerder op de dag in het water viel (pun intended), besloot ik de 7e van de 6e op de terugweg langs Hamminkeln een tussenstop te maken voor een 50 euro schnitzel.
Daarvoor krijg je bij de receptie gepaste kledij in de vorm van een 'groot wit schort en een super size servet'. Voor de maal natuurlijk jezelf netjes opfrissen.
De serveersters verwachten hier over het algemeen een 'fooi' van 50p30.

Toen ik de bar inliep vroeg Ramona de theke al of ik met een glaasje prik wilde beginnen. Ze kent me intussen beter dan ik mezelf...

Sabina lag op het bankje bij de jacuzzi en sommeerde me bij haar te komen. Het was zoals verwacht niet voor social talk, maar ze wilde weer es wat van me. Of specifieker, ze wilde wat uit m'n toverknapzak. Nou, dan zou ze toch eerst wat aan die andere knapzak van me moeten doen ;)
En ze stelde dat het nu of nooit was, want erna zou een pannenkoeker komen.
Genoten van een geweldig kamertje. Dame was goed geil die dag.

Erna zat ik op de bank nabij de jacuzzi bij te komen, zie ik daar de 'nieuwkomer' voorbij lopen. Ik maakte het jij & ik gebaar en ze vertelde me dat ze eerst even een sigaretje wilde roken.
Even laten zaten we naast elkaar. Het bevalt haar hier wel en lijkt wel weer terug te komen. Al pratende herinnerde ik me de posts over TRIO's met Sofia en leek het me wel leuk om d'r zus erbij te betrekken. Bovendien was het voor mij alweer een eeuwigheid geleden dat ik met 2 dames op de kamer was. En als je het over de duvel hebt... Ze kwam net van de kamer en Sofia gaf een seintje.
Even later was Oana terug en was al snel de zaak beklonken. Hop op naar een kamertje. Daar heerlijk van de kunsten van de zusters genoten.
Hoewel het genieten was en 2 echte zussen wel iets aparts is, kwam ik daar weer tot de conclusie dat ik persoonlijk toch meer geniet van 1 op 1 actie.

Van de kamer af zag ik Sandra die op m'n wenslijstje stond, maar ik zag ook Liana zitten. Daar de vorige keer in het restaurant een leuk babbeltje mee gemaakt en na de goeie recensies (waarvoor dank aan alle heren) had ik besloten het onbekende te verkennen.
Leuke dame en genoten van een heerlijk kamertje.

Terug de bar in zag ik Ella zitten met d'r fraaie snoetje. De vorige keer had ik d'r na het eten niet meer gespot, dus nu greep ik gelijk m'n kans. Een mij onbekende dame doch die ik vaker heb geziet die naast Ella zat, zag waarschijnlijk m'n hondsdol geile ogen en gefrustreerde blikken hoe ik er bij moest komen. Want aan de ene kant van de bank zat Oana, aan de andere kant zat zij en de tafel stond tussen ons in. Ze besloot plaats te maken en zei subtiel alsjeblieft bij het opstaan. Beleefd antwoorde ik met dank je wel. Dat was nou wel weer zo vriendelijk van d'r.
Na een kort praatje besloten om ons intiem terug te trekken. Op de kamer knoopte ze het gesprekje weer aan waar we de vorige keer waren gebleven. Ik was het intussen alweer vergeten, maar toen ze begon kwam het allemaal weer boven.
Het bleef natuurlijk niet alleen bij ouwehoeren, maar we hebben ook geweldig van elkaar genoten tijdens de kamergang. De klik vond ik zo goed dat ik vroeg of ik m'n avond met haar kon afsluiten. Dat vond ze prima. Hopelijk dat het er nu wel van zou komen.

Opgefrist en wel liep ik in de bar Anka tegen het lijf. Ze leek vandaag geen pannenkoeker te hebben en had nog wat kruimels over voor deze Dagobear. Nou ook die kruimels smaken prima bij deze gevatte dame. Heerlijk genoten van ons kamertje.

In de bar zat Marianna op een stoel. De vorige keer had ik semi iets voor d'r beloofd. De afgelopen keren was zij telkens de dagafsluiter geweest. Doch, Ella zou vanavond die taak op zich nemen, mits alles dit keer wel goed gaat.
Dus Marianna mee uitgenodigd voor een kamertje waar we geweldig van elkaar hebben genoten. Leuk om ook weer es te zien dat ze een lollige kant heeft.

Terug in het bar gedeelte om de verloren vochtvoorraad aan te vullen kwam Eugenia op me afgestapt met een sip gezichtje. Ze was haar kleine kameraadje verloren en wilde graag een nieuwe scoren. Helaas ben ik SantaClaus niet, maar ChinaClaus. En een kamer met haar zou er niet meer in zitten, aangezien ik al een afspraakje heb staan met Ella. Maar een volgende keer beloofde ik dat ze aanspraak op me mocht maken.
Iets verderop zag ik Ella weer met de 2 zusjes op de bank zitten. Het was nogal een rustige dag voor de dames. Alleen Cataleya was de hele dag gepannenkoekt en Sabina vanaf de namiddag.
Ik zat flink te twijfelen, zou ik gelijk met d'r op de kamer gaan of toch eerst eten. De vorig keer liepen we elkaar later op de avond mis. Aangezien de bank al vol was, knielde ik naast haar en leunde op die zachte armsteunen.
Ze vroeg wat ik wou. Eigenlijk eten antwoorde ik eerlijk, want het was alweer zo een 6 uur geleden dat ik wat naar binnen had gepropt. Maar vreesde ook dat ze misschien vreemd zou gaan. Met wie grapte ze, want het was vrij rustig in de club. Tja, er hoeft er maar 1 te zijn...
Toen vroeg ze hoe lang ik nodig zou hebben. Nou, de kok koken, ik eten... Laten we zeggen half uur a 3 kwartier. Prima, ze zou op me wachten.
Die dondersteen van een theke zag me al knielend naast Ella bij de bank en kwam er stampend bij met een opgestoken vingertje. What you want with her? You want to marry her? No no no, dangerous!
Nou, alleen de huwelijksnacht zie ik wel zitten ;)
Maar eerst even smullen bij jou. Letterlijk dan, want ik bestelde een custom steak.
Terwijl ik lekker in de warme binnen sauna zat te wachten totdat de 'Vapiano' beeper (daar ken ik die dingen van) zou aangeven dat m'n eten op me staat te wachten. Stapte er niet veel later inderdaad een andere beer op Ella af en ging ze een sleuteltje halen. Terwijl ze samen weg liepen kwam ze ineens terug, om aan te geven dat ze niet lang weg zou blijven. Lief van d'r om je even op de hoogte te brengen. Ik gaf aan de tijd te nemen, aangezien m'n eten nog niet eens klaar was.

De beeper gaf het verlossende signaal en ik kon gaan genieten van een heerlijke steak. Terug in de bar zat het donkerharige (b)engeltje al op me te wachten. Ik gelijk achter haar aan een kamertje op waar ik me heerlijk had laten verwennen en wat geknuffeld, aangezien ik eigenlijk te vol zat... Volgende keer misschien toch maar een kamertje minder, zodat er tijd overblijft om uit te buiken.
Want hierna was het de hoogste tijd om te vertrekken.

Bij de receptie mijn schuld aan het huis van 11 euro voor de luxe steak afgelost en toen mocht ik de zwoele nacht weer in van een lange rit terug naar m'n Mentholcave...
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #107 Gepost op: 3 juli 2022, 01:02:37 »
ZAKKEN

Op de 14e van de 6e bleken favorietjes elders niet beschikbaar. En in Venus zitten er voldoende goeie dames, dus besloten voor het bekende te gaan en weer richting Hamminkeln te gaan.

Even getankt bij die dure Shell om de hoek, doch toch zo een 35 cent goedkoper dan in Mentholland.
Rond opening de parking opgedraaid waar er pas 2 andere wagens staan.
Een mij onbekende blonde receptioniste verruilde mijn 50 euro entree kosten voor een badjas. De dames zijn er meestal ouderwets goed en rekenen over het algemeen 50p30.
Me even opgefrist en de bar in. Een mij onbekende theke die volgens mij Elena heet had dienst en voorzag me van een glaasje prik.
Dvp waren er niet te bekennen, maar dat zal vast wel goed komen, aangezien Ella zou komen.

First things first, en dat was de inwendige mens even aansterken. Dat ging prima met een broodje en eitje.
In de bar spotte ik Anka, maar die had een afspraakje. Doch geen pannenkoeker en ze zou later op de dag wel tijd voor me hebben. Besloot dan maar even wat vitamines D te absorberen.
Terwijl ik richting de ligbedjes in de tuin liep zag ik de drie musketiers en Marianna buiten zitten roken. Ik zwaaide naar hen en ze zwaaiden terug. Later kreeg ik te horen dat de man die net toevallig tussen ons door liep dacht dat het gezwaai van de dames voor hem was. Dat was wel een grappig momentje.

Enfin, ik lekker van het zonnetje genieten en even liggen uitbuiken. Onderwijl als een slapende krokodil hield ik 1 oog gericht op het groepje lekkere dames, om gelijk toe te kunnen happen.
En jawel hoor, een poosje later liepen ze niets vermoedend de bar weer in, terwijl ik gauw m'n berenvel weer aan trok en er achteraan ging.
Tja, sommige beren houden van een spontane ontmoeting ofzo. Maar ik ga er liever op af dan achteraf tandenknarsend toe te moeten kijken hoe ze afgevangen of gepannenkoekt worden.
Na een kort praatje besloten om onze ontmoeting wat intiemer voort te zetten.
De klik was er weer als vorige keer. En wederom geweldig van elkaar genoten in een uitgelopen kamergang.
Besloten af te spreken om de avond weer samen af te sluiten.

Erna nog een broodje ei genomen, een wellness rondje te doen en van het zonnetje te genieten.

Terug in de bar zag ik Oana zitten. Hoefde niet lang na te denken en ben ernaast gaan zitten.
Ik vind d'r wat koeltjes, maar kwa service wel erg lekker. Ook met haar op een kamertje geweldig van elkaar genoten.

Onderwijl met Manbijtkat wat contact via PB hoe het er in Venus bij hangt. Want in Aca G kon ie z'n draai niet vinden.
Nou hier was het prima. Op de AWL is te zien wie er daadwerkelijk zijn. En alleen Cataleya had een volgeboekte agenda.

Anka was klaar met haar pannenkoeker en had tijd voor een kamertje met me. Fraaie leuke meid en heerlijk van elkaar genoten. Ze weet een gezellig sfeertje op de kamer te creëren.

Lekker weer van de wellness genoten. En een poosje later Manbijkat in de bar aangetroffen voor een kennismaking en praatje over hoe het bij Aca G was. Dat klonk niet veel belovend, maar ik ga het begin juli wel zien...

Cataleya bleef maar bezet en besloten een kleinigheidje haar maar als een verrassing te verstoppen in haar tasje.
De haviksogen van Eugenia hielden alles nauwgezet in de gaten. En toen ik klaar was vroeg ze "en ik dan?".
Ik had donders goed door wat ze bedoelde. Vorige week was ze namelijk naar me toe gekomen met de mededeling dat ze haar presentje was verloren en graag een nieuwe wilde. Aangezien ik al een afspraakje met een andere dame had en Chinaclaus alleen cadeautjes uitdeelt na een kamergang, beloofde ik d'r een volgende keer met haar te kameren.
Wel, die volgende keer kwam dus veel eerder dan ik had verwacht, maar was er niet minder leuk om. Sterker nog, we hadden weer geweldig van elkaar genoten op het kamertje.

Wat zitten bank hangen met MBK, totdat de theke in een melige bui was en de 1 na de andere kooi dans nummer draaide en alle dames aan de lopende band stonden te dansen. En moet toegeven, dat een dame die voor mij wat te vol is, wel sensueel kan dansen.
Maar wat mij betreft stal Eugenia de show toen ze de paal in klom. Had haar dat volgens mij nog niet eerder zien doen. Blijf het toch wel bijzonder vinden die acrobatische kunsten. En dan te bedenken dat ik even geleden voor een paar tientjes aan dat lekkere lijf heb mogen zitten. Wij gelukzalige ijsberen mogen in onze handjes knijpen...

Van al dat moois begon mijn lijf te reageren. In het bijzonder een specifiek deel: m'n maag begon te knorren. Liefde gaat door de maag ofzo?
Lekker van een schnitzel gesmuld en aansluitend als toetje een overheerlijke Ella.

Mentholbear was weer eens te gulzig en had beter eerst het eten kunnen laten ZAKKEN.
Want ik bleek net wat te vol te zitten en hebben de kamergang geheel tegen m'n gewoonte voornamelijk opgevuld met wat gesnoezel en geouwehoer.

Daarna was het toch de hoogste tijd om terug naar Mentholland te keren. Het was weer goed vertoeven met zo een 12 dames uiteindelijk en niet te veel mannen. Wellness op orde, op de uitgeschakelde buiten sauna na.
@Manbijtkat, het was aangenaam kennis te maken en wellicht tot een volgende keer!

  
  

Offline Zapzarap

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #108 Gepost op: 25 juli 2022, 21:26:43 »
Zaterdag even in Venus geweest. Leuk kamertje gehad met Mariana. Met Mariana is het altijd goed. Een echt top wijf. Voor haar kom ik graag terug naar Venus. Verder nog wat genoten van het goede weer en de jacuzzi. Het eten dit keer overgeslagen. Had geen honger. Jammer dat er weinig sfeer hangt in Venus. De dames zijn erg passief. Daarom ook niet al te lang gebleven.
  
  

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #109 Gepost op: 3 augustus 2022, 23:37:58 »
Tradities

Sommige tradities zijn er om in stand te houden, bij sommige tradities is het niet erg als ze verdwijnen en sommige tradities worden vervangen door nieuwe. Voor mij valt het vieren van mijn verjaardag in de laatste categorie. In plaats van de gebruikelijke verplichtingen op die dag kies ik er sinds 2016 voor deze in een club te vieren. Na GT, YY en 4x SS was het tijd voor iets nieuws. Hoewel ik van mening ben dat een cadeautje leuker is als het verpakt is en dat geldt ook voor de dames, ook al loop je dan het risico dat de verpakking mooier is dan de inhoud, er ditmaal voor gekozen om naar Hamminkeln te gaan. Het plaatsje waar ooit zo'n anderhalve kilometer verderop in een villa mijn geboortewieg als ijsbeer stond. Mijn wingman van het eerste uur moest 's morgens zijn nieuwe auto halen. Een mooi excuus om op de Autobahn te kijken wat deze kon.

Zijn ETA was iets te positief ingeschat aangezien personeelstekorten inmiddels ook zijn intrede bij de autodealers heeft gemaakt. Eerst even wat fastfood gescoord alvorens we de tank zouden loslaten. De vrijdagmiddagdrukte zorgde ervoor dat het testen van zijn full potential iets voor de terugweg zou worden. Iets voor vieren gearriveerd en ik kon probleemloos mijn entree voldoen met mijn paspoort. De volle parkeerplaats deed erger vermoeden dan het beeld in de bar. Waarschijnlijk weinig carpoolers. De eerste felicitatie in ontvangst mogen nemen van Ramona, spoedig gevolgd door Sabina, Mariana en Oana en kort daarop door Maya, Eugenia, Anka en Ella. Cataleya had een pannenkoek voor de hele dag maar toen ze er lucht van kreeg dat ik er was kwam ze me uitgebreid feliciteren. De dames hadden allerlei ideeën om deze dag gedenkwaardig te maken. Gezien het lekkere weer besloten mijn wingman en ik eerst te genieten van een bubbelbad buiten. Lekker relaxen, ontspannen en de heenreis was te kort om helemaal bijgepraat te zijn.

Bij terugkeer in de bar was het natuurlijk Sabina die zichzelf aanbood om te kijken of mijn plezierstengel (met een extra jaarring) nog steeds zou functioneren. Een eerste kamer van de dag met deze duivelse geile gleuf kan sexual suicide betekenen en haar daar fijntjes aan herinnert. Zo snel gaf ze niet op en vond dat er iets speciaals moest gebeuren ter viering. Een kwartet met Eugenia, Mariana en haar bijvoorbeeld. Ik sputterde tegen dat ik een kwartet al afgevinkt had. Zo makkelijk kwam ik er niet af en ze vond dat Ella, Oana en Sofia dan ook maar mee moesten.

De tijd tikte door en langzaam ontstond er iets van keuzestress. Ik stond aan de bar drinken te bestellen voor mijn wingman en mij. Rondkijkend kruiste mijn blik die van het verlegen (b)engeltje Oana. Er verscheen een prachtige glimlach op haar gezicht. Ze fladderde mijn kant uit. Onze eerste intieme kennismaking een tijdje terug was me zeer goed bevallen en het kostte haar dan ook geen enkele moeite om me te overtuigen hier een vervolg aan te geven. Na wat wederzijdse strelingen en tongzoenen daalde ze af voor een gevoelvolle en geraffineerde BJ. De vorige keer waren we niet tot de daad zelf gekomen en dit hiaat werd ditmaal in cowgirl opgevuld. Lekker intiem en rustig werd op deze wijze de punt op de i gezet. Hoewel een vervolg van de sessie zeker een optie was was het mijn maag die anders besliste. Na een heerlijk uurtje de kamer verlaten waarbij we afspraken dat als de sexgoden ons gunstig gezind waren we later in een trio met Eugenia op herhaling zouden gaan.

Mijn wingman was net terug van een rondje sauna en nadat we ons opgefrist hadden zouden we eten bestellen. In de bar bleek een beer te staan die ik al lang niet meer had gezien. Magnus aka de Viking aka de Zweed aka Tarzan. Effe bijgepraat en hij besloot ook te bestellen. Het eten ditmaal bereidt door een plaatsvervangende kok smaakte voortreffelijk. Hierna uitgebuikt in het damphok met een sigaretje. Eugenia had Magnus voorzien van twee staartjes op zijn voorhoofd waardoor hij op een (dolle) stier leek al vond hij gezien zijn achtergrond een male version van Pippi Langkous toepasselijker. Wat zitten dollen en geinen met de dames in wisselende samenstelling. Waar eerder op de dag Maya haar pijlen op mij had gericht had ze haar aandacht verlegd naar mijn wingman. Monica ging zich er ook mee bemoeien en de dames haalden alles uit hun kast om hem over te halen. Eugenia kwam een sigaretje roken en een blik op de klok wees uit dat het inmiddels 22.10 uur was. Mijn wingman wilde uiterlijk 23.30 vertrekken. Dus na haar sigaretje samen met Eugenia vertrokken. Wachten op Oana om ons te vergezellen was een te groot risico en wat in het vat zit verzuurt niet. In het verleden genoeg geschreven over onze intimiteiten dat ik nu volsta met dat ze me nog steeds weet te verrassen. Bij het verlaten van de kamer kwamen we Maya tegen die kwam melden dat mijn wingman nog even op zich liet wachten aangezien hij met haar en Ella bezig was. Als ik dat geweten had dan had ik onze kamer niet hoeven te beperken tot een uurtje.

Na een douche alvast afscheid genomen van Sabina en in afwachting maar een sigaretje gaan roken. Mariana, Eugenia en Anka de laatste restanten van de meegebrachte lekkernijen gegeven en nog wat nagepraat totdat mijn wingman zich ook meldde. Nog wat gedronken en nadat we ons omgekleed hadden met een zeer tevreden gevoel Venus verlaten.

Hartelijk dank aan de club voor de gratis entree, de medewerkers voor hun goede bediening en de dames voor de geile gezelligheid.
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #110 Gepost op: 7 augustus 2022, 01:54:32 »
KERST

Op de 26e van de 7e weer es naar de Vemus heuvels getrokken met kameraad Klaus
Iets na openingstijd spotte ik zo een 4 wagens op de parking, waaronder een food truck...
Entree in de club is 50 euro. De dames zijn er meestal ouderwets goed en rekenen 50p30.

Na me opgefrist te hebben, me gauw wezen volproppen in de kantine, omdat tot circa 14 uur het onbeperkte ontbijt/brunch er nog staat. Vanaf 14 uur begint het a la carte gebeuren. Bij je entree zit 9 euro aan voedselbonnen. Alles wat je meer besteld is extra dokken bij vertrek.
Zelf die avond voor een euro extra van een Schnitzel met champignon genoten.

Het was die dag redelijk weer en de dames hielden me goed warm, waardoor ik geen sauna rondje heb gemaakt. Wel enkele malen in de jacuzzi's en zwembadje geweest. De jacuzzi's waren lekker warm, het zwembadje slechts lichtjes verwarmd.

Aanspraak was er die dag ook. De food truck chauffeur van dienst moest het vet nog opwarmen, en verbleef in de tussentijd nabij de mokkels. 1 van de slanke meiden viel wel bij ons in de smaak. Dementholbear dacht dat het om een nieuwe meid ging, aangezien er een aantal nieuwe kandidates op hun site stonden. En ja, ze was nieuw, maar dan een paar maanden geleden... Aan de souveniertjes realiseerde ik me pas dat het Sofia was. Meme moo ging even een proefritje maken...

Manbijtkat bleek er ook te zien. Gezellig even gekletst.
Het was niet heel druk die dag, maar de danes werden goed geboekt. Anka en Cataleya leken allerhande afspraakjes te hebben, dus ik kwam er niet tussen.
Speciaal voor Klaus leek de club de filmpje op de schermen naar zijn KERST stemming te hebben aangepast. Dames met kerstmutsen en opgetuigde kerstbomen waren er te zien, en dat in hartje zomer. En hij kreeg de ene na de andere dvp achter zich aan...
Later op de dag op de verhoging met meme moo zitten mijmeren over die fraaie filmpjes in de clubs. Soms past het minder, zoals in Oase waar je op alle schermen wel harde porno ziet. Bij Venus vind ik het veel smaakvoller. Daarbij vind ik persoonlijk het verschil tussen de dames op het scherm en de dames die er in de club rondlopen ook niet zo groot. Dat is elders wel eens anders... ;)

Ella zou niet misstaan tussen die andere modellen. Prachtige jonge meid. Slank met naturelle borstjes en donker lang haar gecombineerd met een ivoor huidje... Samen met Klaus op de bank grapten Ella en Oana of er interesse was om met beide dames tegelijkertijd de kamer op te gaan. Ik maakte kenbaar dat ik liever mijn kado pakjes alleen en 1 voor 1 open maak. En ik had wel zin om Ella uit te pakken. Ze begreep de hint en ging voor een sleuteltje. We hadden weer geweldig van elkaar genoten in een uitgelopen kamergang.

Terug in de bar zag ik even later Oana voorbij komen. Ik grapte dat ik wel zin had om mijn 2e pakje van de dag uit te pakken. En niet veel later heerlijk van elkaar genoten in een kamertje. Aangezien ze een presentje voor Ella bij m'n vorige bezoek ook graag wilde, deze speciaal voor haar meegenomen, waar ze mee in d'r nopjes leek.

Uitpuffend op de bank kwam Marianna naast me zitten. Ze wilde ook een presentje uit de zak van de kerstman. Die kon ze krijgen. Ze dacht slim te zijn en redeneerde dat, omdat ze een presentje had gekregen dat er een kamer in zou zitten. Maar ze verwarde een presentje van Klaus met een presentje van ChinaClaus, want die geeft alleen een presentje na de kamer.
Sip zag ze haar fout in, maar lang hoefde ze niet te treuren, want ik had nog een ander presentje voor haar die ze na ons kamertje in ontvangst zou mogen nemen. Wederom geweldig van elkaar genoten.

Sofia zat op de bank een paar keer naar me te lonken. Dat liet me niet onberoerd en besloot m'n mini degen ook door de 3e Venusketier te laten polijsten. Heerlijk van elkaar genoten op een kamertje.

En toen begon de waiting game. Ik had niet van te voren met Ella afgesproken om de avond met haar te eindigen, waardoor ze een ander afspraakje al had staan. Ik besloot om toch maar achter aan te sluiten, ook al betekende dat een later dan ik gewoonlijk doe.
In de tussentijd nog wel zin om een hernieuwde kennismaking te doen met Eugenia. Haar formidabele paal acrobatiek waren in m'n koppie blijven hangen en was benieuwd of ze ook haar kunsten op m'n kleine danspaaltje zou kunnen doen. Aangezien ze in het rookhok een break leek te nemen, dacht ik strategisch 1 plekje naast haar tasje te gaan zitten. Wat denk je, komt ineens Marianna op dat plekje zitten voor een praatje. Ik was daardoor misschien te laat om Eugenia aan te spreken toen ze terug de bar in kwam. Of misschien had Cataleya haar al ingeseind voor een hele gemene egoïstische ijsbeer die beide dames inpalmde. Later bleek ie ook nog een spion te zijn, aangezien ie precies alles in de gaten had hoe ik met Ella ging ;)

Want Ella, of eigenlijk ik, had pech dat haar klant later aan kwam dat ie had afgesproken. Daardoor kon mijn afspraakje met het engeltje later beginnen dan verwacht.
Maar mijn wraak was zoet, want na zijn kamergang had ie geen eten meer. Ella was nog zo attent om em er op te wijzen dat de kok om 22 de keuken zou sluiten, maar hij besloot liever op de kamer te blijven. En Meme Moo was er met z'n foodtruck al vandoor aangezien er een veelvraat z'n voorraad kroketten, worsten, wieners, etc had  opgemaakt ;)
De arme hongerige ijsbeer moest het met een cappuccino doen.

Ik nam het estafette stokje van em over en vertrok met Ella naar een kamertje waar ik me heerlijk door haar heb laten verwennen.

Verzadigd en voldaan keerden Klaus en ik op de slee in de donkere nacht terug naar Mentholland...
« Laatst bewerkt op: 7 augustus 2022, 02:06:38 door mentholbear »
  
  

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #111 Gepost op: 19 augustus 2022, 14:27:58 »
12/8
Vorig weekend mocht ik mee op stap met SchietGraag en hij kwam met het idee om Venus in Hamminkeln eens te bezoeken.
Beide waren we nog niet in deze club geweest en dit bezorgde ons alvast wat leuke en nieuwsgierige kriebels.
Toch altijd weer spannend zo een nieuwe club bezoeken.

De reis ging vlot en onderweg nog even een hotelletje geboekt want voor een dagtrip ligt deze club wat ver.

Omstreeks 22.00 gingen de deuren van het Venus Walhalla open en werden we vriendelijk ontvangen.
50EUR Eintritt waarvan 9eur te gebruiken om van het a'la carte menu te kiezen.

De club ziet er zeer netjes uit, top segment zou ik zeggen.
Het omkleden kon wat beter met een bankje ofzo voor de minder lenige beren onder ons.
Sanitair prima met drukknoppen die voldoende lang aan blijven en voldoende zeep aanwezig. Tevens zijn er deo, gel, ... aanwezig.

De bar is een aangename plaats om te verblijven en met deze warme dagen was het er nog net te doen.
Rookruimte waar je vlot een babbeltje kon slaan met de dames.

Bar bediening was prima, steeds vlot van het nodige vocht voorzien.

We hebben nog wat eten besteld en kozen voor een snitzel van 9EUR. Mooi binnen budget dus.
Je krijgt een beeper mee en als het klaar is kan je naar de eetruimte. Deze ligt in een gang aan de receptie.
Dit is dan misschien nog een minpuntje van de club. Kleine warme ruimte en niet zo aangenaam om te vertoeven.

Het buitengedeelte vind ik wel vet met een grote jacuzzi en een klein plonsbadje. Voldoende relax ligzetels die zeer goed liggen en een 5 tal zitcorners waar je wat uit de schaduw zit.
Misschien enkele parasols bij de ligzetels zouden ook nog aangenaam zijn.
De sauna heb ik niet gebruikt want het was 34° buiten. Maar zag er prima uit.

En dan de dames. FKK dus en zonder handdoek. Meer dan voldoende mooie exemplaren aanwezig. Goed benaderbaar maar je moet soms wel snel zijn want de dames hadden goed te doen.
Het was trouwens rustig in de club. Zowat 11 dames en 16 beren aanwezig (naar schatting).

Schietgraag richte zijn pijlen op Anka en verdween even later. Ikzelf kon natuurlijk niet achterblijven en vroeg Oana mee op de kamer.
Oana, een lieve, rustige en wat timide dame maar absoluut top op de kamer.

Ik denk dat het uiteindelijk zowat 02.00 was toen we de club verlieten en ons hotel opzochten.
Absoluut succesvol debuut bij Venus.

13/8
Zo succesvol zelfs dat we beslisten om iets na 11.00 s' anderendaags weer in te checken bij Venus.
Het was nog rustig in de club en we nuttigden eerst een onbijt. (gratis ter beschikking).
We waren nog wat in relax mode en hebben eerst enkele uren geluierd in de tuin.
Rond 14.00 moest er toch wat actie komen. Schietgraag opteerde weer voor Anka die nog wat tijd had voor haar afspraken kwamen. Waarschijnlijk heeft hij dat arme mokkel weer 2 uur liggen beffen.
Ikzelf koos voor Sofia, de jongere zus van Oana. Tevens een slanke deerne en duidelijk wat knepen van haar oudere zuster meegekregen want op de kamer speelde zich veel hetzelfde af.
Wederom prima kamer.

Nog een hapje gegeten tussendoor, smaakte me deze keer iets minder maar Schietgraag zijn Pizza zag er prima uit.

Schietgraag was voldaan maar Kwakje nog niet. We stonden eigenlijk op vertrekken maar ik besloot toch nog even Hanna's kwaliteiten te testen.
Deze dame weet van wanten. We waren de kamer nog maar net binnen en ze zat al boven op mijn gezicht waarbij ik haar fluffy moushi mocht verwennen.
Uiteindelijk 3 kwartier nodig gehad voor ik mijn schot loste. Ben daarna van de kamer gegaan want Schietgraag was al aan het wachten.
Dames maken hier trouwens de kamertijd goed vol.

Komen we hier nog terug. Jazeker de plannen worden reeds gesmeed.
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #112 Gepost op: 25 augustus 2022, 02:07:39 »
OP LEEFTIJD

Op de 9e van de 8e getwijfeld wat te doen. Een nieuwe club bezoeken? Een club die ik na de vernieuwing niet meer bezocht heb? Neh, liever bezocht ik nog een keertje een lekkere meid voordat ze voor een poosje op vakantie zou zijn.
En zo drukte ik rond het middaguur op de buzzer van Venus.
50 euro entree afgetikt aan de receptie. Hiervoor krijg je de gebruikelijke badjas, slippers, fris en koffie & thee, een onbeperkt brunch buffet tot 14:00, en vanaf 14:00 is de eerste 9 euro aan a la carte eten inbegrepen.
De dames rekenen er over het algemeen 50p30, maar daar krijg je meestal wel ouderwetse service voor.
Kwa mannen hing het aantal door de dag heen zo rond de 15, en kwa dames dacht 12 ofzo. Hmmm... volgende keer toch maar es gaan turfen op hun AanWezigheidsLijst, want die klopt perfect. Op het moment dat de dames arriveren krijgen ze op hun profiel foto een mededeling dat ze aanwezig zijn. Weet alleen niet of die mededeling er ook gelijk van af gehaald wordt als ze vervroegd feierabend hebben? Zo lang blijf ik meestal niet en hou het ook niet zo scherp in de gaten. Misschien dat iemand het wel is opgevallen of weet?

Enfin, toen ik me eenmaal had opgefrist en de bar in liep voor een glaasje prik moest ik een keuze maken. Met Anka gelijk de kamer op. Of me eerst lopen volproppen en het risico lopen dat ze straks gepannenkoekt zou zijn. In tegenstelling tot wat je van deze veelvraat mag verwachten, besloot ik toch maar eerst met deze blonde stoot mee te gaan naar een kamertje. Geen spijt van gehad, want ik werd weer heerlijk verwend.
Tot mijn verrassing kreeg ik later op de avond nog een attent presentje van haar wat ze in de ochtend had beloofd. Ik dacht dat ze het misschien vergeten zou zijn, maar niets bleek minder waar. Waarschijnlijk dat ik die vanaf heden voortaan ga gebruiken...

Daarna was het toch echt de hoogste tijd om me op de voederbakken te storten. Er waren worst en roerbak ei. Van dat laatste gebruik gemaakt, aangezien ik het weliswaar gekoelde maar onafgedekte konijnenvoer niet vertrouwde op rondzoemende 'zwarte sojabonen'...

Terug in de bar was miss angel face met haar 2 vriendinnen al gearriveerd. Ella ging nog eerst een peukje roken en daarna vertrokken we vlotjes naar een kamer waar we geweldig van elkaar genoten hebben.

Veel rust kreeg ik na die sessie niet. Want ik had me maar net op de ligbedjes in de tuin genesteld en spotte een zeldzaam eenzame verschijning: Cataleya. Ik dacht te weten wat voor antwoord ik zou krijgen, toch waagde ik een poging door te vragen of ze busy was. Tot mijn verrassing wat het antwoord nee.
Ik hoefde niet lang te twijfelen, aangezien de vorige paar bezoeken gepannenkoekt was. Dus hup achter deze bunny aan. Geweldig intens is deze dame en geweldig van elkaar genoten in een uitgelopen kamergang.

Tussen de kamergangen door nog even van de wellness genoten. De buiten sauna stond uit en de binnen jacuzzi ditmaals niet geprobeerd. De binnen sauna was wel lekker warm, zonder te heet te zijn. De buiten jacuzzi was lekker warm. Maar tot mijn verbazing was het zwembadje juist koud. Ik dacht dat die 2 aan elkaar gekoppeld waren. Jammer, want gebruikte em altijd als een warm waterbedje...

Enfin, me dan maar warmen aan musketier Sofia. Heerlijk van elkaar genoten tijdens het kamertje. Hopelijk dat ze zich in de toekomst wat meer kan laten gaan en/of wat acteerlessen neemt, zodat het uit kan groeien naar een geweldige samenzijn. Of ik moet beter mijn best doen... :)

Bij big sis Oana had ik dat wel. Geweldig van elkaar genoten tijdens een kamertje.

Terug in de bar spotte ik weer de nieuwe meid waar ik eerder op de dag al oogcontact me had. Maar omdat er meerdere andere meiden op mijn wenslijstje stonden had ik toen geen praatje met haar gemaakt. Ik ben wat meer van het rigide type van praatje betekent interesse voor een kamergang. Ik ga niet 'haar tijd' verspillen met alleen een praatje.
Maar omdat ik na een paar keer haar voorbij was gegaan dacht ze misschien dat ze niet mijn type was ofzo, want toen ik weer richting haar kant op liep keek ze niet meer op. Totdat ik naast haar kwam zitten. Toen kwam de glimlach terug en begon een aangename kennismaking. Victoria blijkt deze Bulgaarse te heten. Haar lange donkere manen staan d'r goed. Ze vertelde 19 te zijn, hoewel op de website een Victoria stond van 28. Ze oogde in elk geval jong en jeugdig.
Het blijkt toch wel spannend om met een nieuwe dame naar de kamer te gaan. De onzekerheid of de klik er op de kamer ook is. Of haar service op niveau is. Wel, laat ik zeggen dat ze de club Venus waardig is en ik hoop dat haar profiel terug komt op hun site. We hebben geweldig van elkaar genoten op het kamertje.

Die dag genoten van een lekkere steak en tijdens de maal gezellig gekletst met een meelezer van het ijsberenforum. Hij was voor het eerst naar een saunaclub en het hele concept beviel em prima. Nu trof ie het in Venus ook wel. Kleine doch fraaie club met goeie service dames. Voor een heer OP LEEFTIJD een goeie eerste keus. Voor een wat jonger iemand zou ik zeggen Samya of andere club met grote line up voor een overwelmend effect. Maar voor een fijnproever is denk ik Venus best een goeie keus.

Marianna bewaar ik wel vaker voor wat later op de avond. Enerzijds doordat ze niet vaak lang gepannenkoekt is, zoals sommige andere dames. Anderzijds omdat ik d'r consistent goed vind. Ik bedoel daar niet een bijzondere hoogvlieger mee, maar me wel prima bevalt en zelf ook van de kamersessie lijkt te genieten. Als ik d'r mag geloven had ik d'r tijdens ons kamertje geweldig verwend.

En als afsluiter van de dag me heerlijk laten verwennen door Ella tijdens de kamergang. Ditmaals van te voren afgesproken om de dag met haar af te sluiten. Dus geen stress van andere hongerige beren ;)

Die dag was er een human shield, omdat een dame het lastig vond iemand af te wijzen. Blijkbaar hebben niet alleen sommige mannen moeite om een dame af te wijzen...
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #113 Gepost op: 26 oktober 2022, 00:24:28 »
STRIJD

Na elders lekker geslapen te hebben met een warme kruik, op de 8e van de 9e me richting de Venus heuvels begeven voor weer een dagje relaxen in een jacuzzi en tussen de fraaie deernes.

Had het ontbijtje in Happy overgeslagen om op tijd bij Venus te zijn. Daar een hapje genomen, lekker even uitbuiken en lekker van hun wellness genoten.
Kwam daar al vroeg ijsbeer Man bijt kat tegen. Gezellig wat mee gekeuveld door de dag heen.

Dit waren nog de weken dat er slechts 6 dames aanwezig waren. Doch, de dames die er waren vallen meestal wel in de smaak. Ofwel door de looks, de service of een combinatie er van. En gelukkig bleef het aantal mannen ook beperkt tot een stuk of 9 a 12, waardoor het geen algehele Theo's werd.

Al vroeg kwam er een dame lonken. Ze schijnt zich Moni(ca) te noemen. En volgens m'n verslagjes bleek achteraf dat we blijkbaar elkaar eerder getroffen hadden. De kamer was hetzelfde als vorige keer. Heerlijk van elkaar genoten, zonder dat de vonken er vanaf vlogen.

Daarna even bijgekomen en wat ouwehoeren met MBK. Die wist me wat meer te vertellen over Hans... Bedankt toetsenbord, maar we zaten niet in Theo's: bedoelde Hana. Fraaie slanke jongedame die nog niet zo lang geleden de line up kwam aansterken. En ze past er goed bij.
Na een praatje en een correcte heads up van haar zijde dat bepaalde diensten tijdelijk niet konden vanwege persoonlijke omstandigheden, zijn we intiemer kennis gaan maken. Heerlijk van elkaar genoten tijdens een kamergang. Venus waardig.

Na weer even van de warme jacuzzi genoten te hebben, me weer op een bankje genesteld voor een volgende prooi. Eugenia was vrij en gelijk toegeslagen. Met d'r acrobatische kunsten aan de danspaal, mocht ze nu haar kunsten op mijn paal uitoefenen. En dat deed ze weer voortreffelijk. Geweldig van elkaar genoten tijdens een kamertje.

Het was toe twijfelen. Of blijven eten of de happy hour bij PHG halen... Een innerlijke (inwendige?) STRIJD tussen de veelvraat en de Dagobeer. Uiteindelijk won de laatste en me gauw wezen omkleden.
Venus zal ik met de wintermaanden waarschijnlijk minder frequent bezoeken. Hoewel de wellness en dames me bevallen, vind ik het jammer dat zonder een zonnige tuin er geen dutplekje of een mens room ofzo is. Hopelijk komt dat er nog es van...
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #114 Gepost op: 9 november 2022, 18:43:45 »
BIRINNEN

Op de 27e van de 9e was een favorietje van me weer terug: Ella.
Hoewel met de frisse wintermaanden Venus binnen weinig plek heeft voor een dutje, en ik er daarom minder vaak naartoe zal gaan, was de komst van Ella genoeg reden om er toch naartoe te trekken.
Bovendien, voor een dutje zou ik die dag geeneens tijd hebben...

Enfin, rond openingstijd was ik al present om m'n ijsberenvel in ontvangst te nemen.
Na een ontbijtje met een broodje ei en worst me maar gelijk gemeld bij Mariana. Ik had nog een presentje voor haar, dus waarom wachten tot later op de avond. Bovendien waren er nog niet zoveel dames zo vroeg aanwezig.
Weer es geweldig van elkaar genoten tijdens een kamertje.

Na wat bubbelen in de wellness om even bij te komen. Spotte ik een nieuwe dame. De talen is ze nog niet machtig, maar lief leek ze wel, dus op naar de kamer om een ritje te maken.
Het werd een heerlijk kamertje. Venus waardig, maar m'n favo standje door omstandigheden niet gedaan.

Daarna was het schansen voordat het ontbijtbuffet weggehaald zou worden. En dat was maar goed ook, want daarna volgde een periode van vasten en enige fysieke inspanning ;)

Ik had even de tijd om uit te buiken in de wellness voordat de 3 musketiers klokslag 1 binnen zouden komen. En wel ja, je kunt er een atoomklok op gelijk kunnen zetten, want een poosje later zag ik inderdaad het drietal.
Met Ella de eerste begroeting en een afspraakje gemaakt om met haar en Cataleya wat naughty dingetjes te doen. Ella ging de regelingen treffen.
Onderwijl ontfermde ik me over Oana. Licht het aan mij, of ben ik de enige die vind dat ze iets Russisch heeft? In de goeie zin bedoel ik dan...
Wederom geweldig van elkaar genoten tijdens ons kamertje.

En als we dan toch bezig zijn met het ene zusje, waarom niet ook het andere zusje? Daar weet ik het antwoord ook niet op. Wat ik wel weet, is dat we geweldig van elkaar hadden genoten tijdens ons kamertje.
Dame is net iets minder open als haar zus, alhoewel beiden wat meer ingetogen zijn. Althans, dat is mijn ervaring. Minder... extravert als Ella, Cataleya, Anka ofzo.
Maar net als haar zus is ze vriendelijk, correct en Venus waardige service.

Na weer even een wellness rondje om bij te komen, had ik m'n oog laten vallen op Hana. Meid kon vorige keer bepaalde service niet verlenen door omstandigheden. Nu wel, moet helaas bekennen dat ze wel een groen hartje had, maar ik blijkbaar niet genoeg pepermuntjes ofzo op had...
Ook leken mijn kunsten niet al haar besteed. Het blijft steken op een heerlijk kamertje.

Wat wel genieten was, was de custom steak. Die smaakte me wederom prima. Erna moest ik even uitbuiken voor ik klaar was voor m'n rendez vous met Ella.
Lukte prima in de sauna en jacuzzi. En daarna uitpuffen op een bankje, met een drankje in de hand en genieten van enkele dansjes in de kooi.

Ella kwam erbij en wist me te vertellen dat Cataleya' s afspraak nog niet zo snel klaar zou zijn en onze trio pas later kon plaatsvinden dan gedacht.
Dus besloot ik om me eerst maar daar haar te laten opwarmen. De klik was er weer met deze leuke lieve meid. Wat gekletst en lekker opgewarmd tijdens ons kamertje. Daarna ging ze haar liefdespartner erbij halen. Ze voelt zich het meest comfortabel met Oana, maar kwa intensiteit zocht ik meer iets op het niveau van Cataleya. Dus toen ik een eerdere keer hoorde dat laatstgenoemde ook los ging met Ella, bleef dat beeld in m'n hoofd spoken.
En nu was het moment eindelijk aangebroken voor weer eens een BIRINNEN sessie. Niet helemaal juiate benaming, maar bedoel er een kamergang mee met lesbische actie.
En Cataleya had er niets van gelogen. Ze gingen lekker op elkaar los. Van top tot teen. En zoals ik al vermoedde ging C er gulzig op los en deed E lekker mee. Niet van dat kinderachtige oma kusjes of alleen beetje stralen. Laat ik maar zeggen dat ze meermaals van elkaar genoten hebben ;)
Het leuke van Cataleya vond ik dat ze ook tijdens de actie oogcontact met me zocht. Zo voelde ik er wat meer bij betrokken. Was op een gegeven moment zo geil dat ik er tussenin kwam en het mijn beurt was om verwend te worden door de 2 dames. En dat was niet omstebeurt, terwijl er 1 passief op de achtergrond zat, maar gelijktijdig werkten de dames me naar hogere sferen en waren best goed op elkaar afgestemd. De 1 zorgde dat ik geen dorst kreeg of dat ik geen zuurstof tekort kwam, terwijl de ander op zoek was naar het witte goud.

Na dat hoogtepunt van de dag was het toch echt de hoogste tijd om de tent te verlaten. Moe maar voldaan kwam ik weer in Mentholand aan...
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #115 Gepost op: 6 januari 2023, 02:08:05 »
KOK

Op de 27e van de 12e richting Venus getrokken voor een dagje ontspanning.

Na de verhoogde entree van 60 ipv 50 euro afgetikt te hebben me omgetoverd tot ijsbeer.
De innerlijke mens aansterken kon via het ontbijtbuffet. De KOK was echter met vakantie, waardoor ze 's middags en 's avonds catering hebben laten komen. Dat smaakte prima en Was redelijk goed op temperatuur.

De buiten jacuzzi en zwembadje waren afgedekt, maar gezien de stoom die er onder uit kwam worden ze wel warm gehouden. Wellicht als backup?
Dat was die dag gelukkig niet nodig, want de binnen jacuzzi (van 35 zelf naar 37 graden verhoogd) en sauna deden het prima.

Aantal dames die dag weet ik even niet zo uit m'n hoofd meer, maar vond de m/v verhouding prima. Die is inmiddels wel weer veranderd nu er een paar met vakantie zijn gegaan en een paar weer terug.
Zelf hebben Sandra en ik geweldig van elkaar genoten op een kamertje.
Datzelfde geldt voor Monica en Liana. Hoewel ik merkte dat Liana teleurgesteld leek dat het bij een kamertje bleef.

De club blijft een goeie, hoewel ik het gemis van een dut kamer wel jammer vind. Gelukkig kon ik nog wel lekker in m'n geheime mentholcave terugtrekken.
Wie weet wat ze met die rookkamer gaan doen...

  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #116 Gepost op: 16 januari 2023, 19:23:02 »
VUILE BORDEN

Op de 10e van de 1e weer es richting Hamminkeln getrokken door de lokroep van een Klapekster.

Normaal kies ik liever voor een club die binnen een rust ruimte heeft in de maanden dat het te fris/nat is voor de tuin.
Maar Ella is terug en die wou ik wel even een nieuwjaarskus geven. En iets na openingstijd kwam ik er aan.

De verhoogde entreeprijs van 60 euro afgetikt voor een ijsberenvel. Eenmaal opgefrist een drankje gaan halen om me vervolgens te willen storten op het ontbijtbuffet.
Ik wilde het echter iets anders meer. Of eigenlijk iemand anders. Zag namelijk een gezicht die me bekend voorkwam, maar waarvan dementholbear na zo een lange tijd niet helemaal zeker van was. Vragend vroeg ik of ze Sara was. En inderdaad, het kleine blonde duveltje bleek ik eindelijk weer es te treffen. En na een praatje besloot ik haar niet te laten gaan en hebben we op een kamertje geweldig van elkaar genoten. Ik weet niet waardoor het kwam, dat we elkaar lang niet gezien hadden, ze goed in dr vel zat of de sterren goed stonden, maar normaal kwam het niet hoger uit dan een redelijk tot heerlijk kamertje. Hoop van harte dat dit herhaalt wordt...

Erna me eindelijk op het buffet gestort voor een lekkere warme maal. De buiten wellness was buiten gebruik. En binnen leken ze met de hoge energieprijzen ook wat zuiniger aan te doen. De sauna stond op 75 graden en de jacuzzi op 33. Gelukkig kon ik die laatste zelf makkelijk naar de 38 graden brengen. Duurde wel 4 a 5 uurtjes, maar dan lig je er warmpjes bij.

Waar ik ook warmpjes bij lag was met Ella die rond 1 binnen kwam. Geweldig van elkaar weer genoten op een kamertje, om me erna over de restjes van het buffet te ontfermen. Ze hebben de indeling wat veranderd, waardoor er een open ruimte is ontstaan bij de ramen waar je de VUILE BORDEN kwijt kunt. Vroeger vond ik het niet duidelijk waar je je lege bord moest laten.

De man vrouw verhouding was redelijk gelijk, waardoor veel dames regelmatig beschikbaar waren. Ook viel het pannenkoeken wel mee, waardoor oa Anka zo nu en dan boelbaar was.

De rest van de dag genoten van de wellness en een flinke pizza.
Hopelijk dat het gauw weer mooi weer wordt, zodat er lekker in de tuin gelegen kan worden en de buiten wellness weer open gaat.

  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #117 Gepost op: 5 mei 2023, 01:17:39 »
GOSC

Op de 11e van de 3e besloten om met kameraad Haas naar Hamminkeln te trekken om wat van z'n vriendjes kennis te laten maken met nieuwe Venus vriendinnetjes.

En zo kwamen we rond openingstijd aan. De 6 tientjes afgetikt in ruil voor een ijsberen kostuum. Even opfrissen. Een snelle blik in de bar en die leek nog leeg te zijn. Check bij de jacuzzi en die bleek nog wat fris te zijnet 25+ graden. Dus gelijk maar temperatuur omhoog gezet in de hoop dat ik er in de avond nog wat aan heb.
Me intussen maar vol zitten proppen in het restaurant. Simpel ontbijtje, maar wel fijn dat ze standaard ook wat warme als omelet en worstjes hebben.

Over standaarden gesproken, in Zwitserland heb je de COSC, Contrôle Officiel Suisse des Chronomètres, voor gecertificeerde precisie horloges. Dan weet je dat je een goed lopend klokje hebt.
In ijsberen land hebben we de GOSC (Gouwe Ouwe Sauna Club) service, certificering voor DVP ;)
Verschil is dat er geen instituut voor nodig is die deze uitdeelt, maar dat elke ijsbeer dat kan doen.
En het GOSC™©® service predicaat verdienen de dames van Venus over het algemeen allemaal. Geen gedoe met klokkijken, upsellen van wat ijsberen als vanzelfsprekend zien op de kamer, en weet ik veel wat voor klapekster gedrag nog meer. Maar gewoon ouderwets goed met de heilige drie-eenheid.

Enfin, na m'n buikje gevuld te hebben in de bar even uitbuiken met m'n e-reader. Het viel me op dat de verlichting in het plafond bij danspaal hersteld was.
Poosje later kwam Sara binnengehuppeld. Zo verleidelijk zoals zij kan dansen en met haar heupen kan wiegen...
Na een praatje ons weer teruggetrokken op een kamertje om geweldig van elkaar te genieten. Nadien vertrok ze met een klein konijntje en een GOSC plakkaat op d'r kont.

Even sauna rondje gedaan en in de tuin liggen afkoelen. Hoewel het wat frisjes was, liet het zonnetje zich af en toe zien tussen de wolken door. Dan was het wel lekker.

Terug in de bar liep ik de bevallige GOSC Anka tegen het lijf.
Ze was alleen net toe aan eten. En als ik zelf pas zou gaan eten na het kameren, liep ik het risico dat het ontbijtbuffet opgeruimd zou zijn. Dus zelf ook maar even schaften. Na wat uitbuiken troffen we elkaar weer en heerlijk van elkaar genoten. Ook zij ging er vandoor met een bunny.

Ook Marianna verdient deze Good Old Sauna Club service stempel. Ze kwam even bij me voor een praatje, ik was nog niet zo ver, maar dat deerde niet. Ik kwam er zo achter dat ik helaas net de zus van Ella, Sherry, ben misgelopen. Had gehoopt haar te ontmoeten, maar het lot bepaalde anders.
Na een beetje bijgekomen te zijn met haar een geweldig kamertje gehad. Natuurlijk kon ook zij niet zonder een langoorig vriendje afscheid nemen.

Varkentje begon intussen te knorren, dus het werd tijd om wat te bestellen. Voor de schnitzel gegaan. En inderdaad, het zijn nog steeds senioren schnitzels, maar met de garnituur en frietjes erbij was de inwendige mens wel voldaan. Die frietjes hebben ze wel op hoger niveau gebracht door er wat kruiden aan toe te voegen.
Grappig bleek dat een andere klant z'n pizza niet op kreeg en em in een heuse pizzadoos mee kon nemen voor onderweg.
Chique zijn de nieuwe stoelen in het restaurant. Alleen lijken ze me wel lastiger schoon te maken.

Even uitbuiken in de kino en wat wellness rondjes gedaan, zag ik daar ineens een fraaie slanke mij onbekende dame. Ze blijkt Janina als artiesten naam te hebben en ondanks de wat koele houding besloten de gok te wagen dat ze op het kamertje wat zou ontdooien. Hoewel ze vriendelijk en milieuvriendelijk was, miste helaas de klik. Desondanks kreeg ze ook een paashaas je mee. Misschien volgende keer kijken of het beter gaat. En of beademing ook mogelijk. Dan krijgt ze misschien ook een GOSC sticker op d'r bips.

Terug in de bar bleek ik in de tussentijd bestolen te zijn geweest. Nee, geen opengeboorde lockers of opengebroken wagen, maar m'n voorraad konijntje was behoorlijk geslonken.
Ik keek om me heen in de bar en zag de schuldige blik van ik meen Isabella en de ondeugend twinkelende oogjes van Eugenia. Met een wijzend vingertje zei ik zapzarap tegen ze en instemmend werd er geknikt en zapzarap met een grijns herhaald. Ze lapten er gelijk hun collega Vanessa bij die er ook eentje zou hebben ontfrutseld.
Geen punt, had ze ook uitgestald en de dames hadden viavia vast al gehoord dat ze voor Pasen uitgedeeld werden.

Na nog even in de jacuzzi te hebben gezeten die intussen op een magere net toe net aan 35,5 graden was was het tijd om er weer vandoor te gaan. Heb me weer prima vermaakt in Venus en hoop dat het een volgende keer ook weer zo fijn zal zijn.
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #118 Gepost op: 24 juni 2023, 00:17:51 »
IF YOU DON'T PAY THE GIRLS

Voordat ik op reis zou gaan, besloot ik om toch nog maar een sauna club bezoekje te doen. Tegen m'n gewoonte moest dit nu wel in het weekend, omdat ik begin van de week erop al zou vertrekken.
Eigenlijk was ik van plan om de hernieuwde Living Room eens te bezoeken. Maar aangezien een klapekster niet kwam opdagen, het eten er nog niet optimaal was, het zwembad nog niet klaar en volgens sommigen de jacuzzi lauw bleef, deden me besluiten om op de 20e van de 5e naar Venus te gaan.

Bijkomstige motivatie was om de zus van Ella eindelijk eens te ontmoeten.
Maar first things first en dat was de entree van 6 tientjes te voldoen. Persoonlijk vind ik die wat aan de hoge kant voor wat de club biedt. Daarentegen zijn de reguliere kamerprijzen die de dames vragen voor de geboden diensten erg schappelijk, ddww...

Na omfrissen en omkleden gauw het ontbijtbuffet plunderen. Die was weer prima gevuld met wat ei, worstjes en bunnyvoer.
Kon in de tuin een beetje van het verlegen zonnetje genieten. De buiten wellness was helaas koud. Voordeeltje was wel dat ik de sauna in de tuin als lokale Mentholcave kon gebruiken voor een dutje.
Grappig was dat er een andere man binnen kwam, die mij zag liggen, en waarschijnlijk dacht dat de sauna warm was. Die kwam even bedrogen uit... Gelukkig was de sauna binnen goed op temperatuur. De jacuzzi had ik in de ochtend ook alvast standje hoger gezet.

Kwa dames was het huis ook goed gevuld. Een paar nieuwe dames en wat van de oude garde. Van de nieuwe garde was Sherry van de partij. De vorige keer was ze net in de ochtend vertrokken voor vakantie. Maar nu was ze weer paraat en dat wisten blijkbaar mee heren, want ze werd goed geboekt. Ik kon er in de middag niet tussenkomen en moest het toen met het jongere exemplaar: Ella. Dat was zeker geen straf, integendeel ze is een favorietje van me.
Even bijgepraat en vervolgens geweldig van elkaar genoten op een kamertje van deze GOSC meid.

Erna gauw nog even bij het brunchbuffet langs, voordat die opgeruimd zou worden.
Na wat wellness rondje in de bar bij te komen, spotte ik daar ineens Cataleya. Dame was beschikbaar, en besloten om nog maar een joker kaart te trekken voor dergelijke zeldzame gelegenheden.
Ook met haar geweldig van elkaar genoten op een kamertje met GOSC service.

Later op de dag Manbijkat gespot en even gezellig beetje bijgepraat.

Erna werd mij geduld eindelijk beloond toen Sherry eindelijk weer vrij in de bar te vinden was. Even erbij zitten en zuslief had al doorgekwekt dat ik interesse had, dus ze had het al zien aankomen. Na een korte kennismaking zetten we deze voort op een kamertje om elkaar nog net ietsjes beter te leren kennen, als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Dat zat wel goed met deze dame. Ik weet niet wie wat heeft geleerd, maar beide zussen geven een Venus waardige service af. We hadden geweldig van elkaar genoten op een kamertje en zeker voor herhaling vatbaar.

Eind van de avond dacht ik nog even rustig in de jacuzzi bij te komen voor de lange rit terug.
Dat werd helaas serieus verstoord door oorverdovende Rammstein kabaal uit de speakers. Wat krijgen we nou, dat past toch helemaal niet bij een SC...?
Ik hoorde ook wat tumult en stak m'n koppie boven het muurtje van de jacuzzi uit en zag hoe in de bar ruimte Sabina vakkundig een hele harde SM show aan het weggeven was. Ze werd flink opgehitst door enkele andere meiden.
Stokken, zwepen, losse hand, van alles passeerde de revue. Manbijtkat kwam met leenliefje Ella ook het spektakel aanschouwen. Ik hield het al gauw voor gezien. Totaal niet mij ding en past imho ook niet in een SC. Dat het eventueel op de kamer gebeurd is 1 ding, maar dat het publiekelijk en zo extreem gebeurde vond ik wat ver gaan. Past wat mij betreft niet bij een erotische sfeer. Aan de andere kant, als het zeer sporadisch gebeurt kan ik er nog mee omgaan.
Denk ik es een keertje in het weekend naar een SC te gaan, krijg je dit gelijk voor je kiezen...

Ik dus op een gegeven ogenblik maar besloten te vertrekken. Niet veel later was de SM show ten einde en kwam de beurs geslagen man, letterlijk vol onder de striemen, blauwe plekken en weet ik het wat, ook de kleedruimte binnen om de financiële beloning voor z'n meesteres te halen. Een paar nieuwe bezoekers waren net binnengekomen om zich om te kleden en waren verwonderd om die 'arme man'.
Ik grapte tegen ze This is what happens when you don't pay the girls here. Enkelen van hen dachten dat ik het serieus meende. Die hielp ik maar gauw uit hun waan.
Hoe dan ook, die klant had kennelijk genoten want hij zei tegen me I'll be back. En dat wil ik best geloven.

Ieder z'n ding denk ik dan maar. Ik had er in elk geval weer een nieuwe ervaring bij...
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #119 Gepost op: 10 september 2023, 01:21:18 »
Previously on Star Wanker: The P6 Generation

https://relaxxxboard.com/index.php/topic,7205.msg144927.html#msg144927

Episode 6: PROSPER

Captain's log. Stargate 2023081.2

Voor terugkeer naar headquarters op aarde maakten we nog een tussenstop op planeet Venus. De crew was flink toe aan wat welverdiende R&R, en anders ikzelf wel. En Venus is daar de uitgelezen plek voor met 2 warme jacuzzi's, een hete sauna en een zwembadje om in te dobberen.

Na de 6 tientjes docking fees betaald te hebben, werd een wit gewaad overhandigd om even uit het stijve Starfleet uniform te zijn. Relaxt even een ontbijtje genuttigd en tijdens het uitbuiken wat wellness rondjes. Via de AWL had ik al gespot dat Sara er zou zijn. Handig dat ze dit hebben.
En welja, niet veel later kwam het duveltje tevoorschijn. Heb me heerlijk door deze dame laten verwennen op een kamertje. Hopelijk dat een volgende keer de rituele slangendans de revu passeert.

Nog gauw even het ontbijtbuffet geplunderd, voordat deze opgeruimd zou worden en plaats zou maken voor de a la carte.

Een andere vroege vogel had me ook al gespot. Geen heftige uitspattingen bij Marianna, maar altijd wel degelijk en goed. Geweldig van elkaar genoten op een kamertje met deze GOSC dame.

Het zonnetje liet zich ook nog eventjes zien. En zo ontspannen zat ik zo te overdenken als Starfleet Captain en daarmee uitvoerende ambassadeur van the United Federation of Polarbears wat ik in mijn eindrapport zou zetten voor advies. Hoe de afgelopen jaren diverse 'verre' bestemmingen van elkaar verschillen. Wat hun sterke en zwakke punten zijn. Voor de nieuwe ijsberen als wel voor de grijze beren die het wat rustiger aan willen doen.
De afgelopen jaren zoveel mooie plekken bezocht. En kennis mogen maken met nog veel meer mooie ambassadrices...
Ik zou aanbevelen om voor een overweldigende immersive ervaring met een overdosis aan dames, clubs te bezoeken als Wellcum in Oostenrijk, Sharks en Oase in Frankfurt en jawel Artemis in Berlijn. Globe vond ik leuk om een keer bezocht te hebben, de voorzieningen waren goed, en er zaten mooie dames met goeie service tussen, maar de prijs is het me dat niet telkens waard, als je in NRW met wat zoeken ook goeie service hebt bij een leuke meid.
Voor als rust, ontspanning, genieten van wellness én een stil dutplekje hoog op je vaandel staan, prefereer ik zelf de clubs Sakura in Boblingen, Harem in Bad Lippspringe en Oase in Frankfurt.
Kwa culinaire hoogstandjes kwam ik bij Wellcum en Golden Time Linz aan m'n trekken.
Wel is het zo dat de prijzen er meestal wat hoger liggen dan gemiddeld in NRW, hoewel het gat wel kleiner wordt met taferelen bij Babs, de haringclub, Living Room, Golden Gate en Le Grand.
Gelukkig dat de dames in Venus nog het vertrouwde 50p30 vragen en de meesten een GOSC stempel hebben.

Zo de mooie dingen van het leven overpeinzend zie ik daar ineens een mij onbekende slanke jongedame. Het fijne toch wel van onze NRW prijzen is dat vergeleken met de meeste voorgaande bestemmingen, een gokje wagen niet zoveel kost. En besloot zodoende nog een joker kaart te trekken. Alis is een girly girl. Giechelend en al op de kamer.
Ook bij haar bleef een slangendans uit. Verder kan ze technisch op alle vlakken nog groeien. Het werd een redelijk kamertje. Ze is niet langer werkzaam in Venus.
Ik was eigenlijk van plan om haar een klein presentje te geven, aangezien het pas onze eerste kennismaking was. Ze had echter al de trofeeën van haar voorgangsters gezien en wilde ook zo iets. Kon het toen niet over m'n hart krijgen om haar dat te onthouden.

Het was vervolgens hoog tijd voor een smakelijke pizza. Moet wel bekennen dat een buffet makkelijker is, de verse a la carte maaltijden wel lekkerder zijn.

Na nog wat wellness rondjes besloten om de reis af te sluiten met nog een 'geweldig van elkaar genieten kamertje' te doen met Sara.
Erna bleek maar weer eens hoe jaloers de feeksen wel niet zijn. 1 van de dames kwam verhaal halen waarom zij niet zo een presentje kreeg als Sara...

Enfin, het was me weer een leuke ontdekkingsreis geweest met een mooie afsluiter.
En hopelijk komt er een seizoen 2 van Star Wanker: The P6 Generation...

Live long and prosper!
🖖