TRIO
Nadat een SC bezoekje eerder op de dag in het water viel (pun intended), besloot ik de 7e van de 6e op de terugweg langs Hamminkeln een tussenstop te maken voor een 50 euro schnitzel.
Daarvoor krijg je bij de receptie gepaste kledij in de vorm van een 'groot wit schort en een super size servet'. Voor de maal natuurlijk jezelf netjes opfrissen.
De serveersters verwachten hier over het algemeen een 'fooi' van 50p30.
Toen ik de bar inliep vroeg Ramona de theke al of ik met een glaasje prik wilde beginnen. Ze kent me intussen beter dan ik mezelf...
Sabina lag op het bankje bij de jacuzzi en sommeerde me bij haar te komen. Het was zoals verwacht niet voor social talk, maar ze wilde weer es wat van me. Of specifieker, ze wilde wat uit m'n toverknapzak. Nou, dan zou ze toch eerst wat aan die andere knapzak van me moeten doen

En ze stelde dat het nu of nooit was, want erna zou een pannenkoeker komen.
Genoten van een geweldig kamertje. Dame was goed geil die dag.
Erna zat ik op de bank nabij de jacuzzi bij te komen, zie ik daar de 'nieuwkomer' voorbij lopen. Ik maakte het jij & ik gebaar en ze vertelde me dat ze eerst even een sigaretje wilde roken.
Even laten zaten we naast elkaar. Het bevalt haar hier wel en lijkt wel weer terug te komen. Al pratende herinnerde ik me de posts over TRIO's met Sofia en leek het me wel leuk om d'r zus erbij te betrekken. Bovendien was het voor mij alweer een eeuwigheid geleden dat ik met 2 dames op de kamer was. En als je het over de duvel hebt... Ze kwam net van de kamer en Sofia gaf een seintje.
Even later was Oana terug en was al snel de zaak beklonken. Hop op naar een kamertje. Daar heerlijk van de kunsten van de zusters genoten.
Hoewel het genieten was en 2 echte zussen wel iets aparts is, kwam ik daar weer tot de conclusie dat ik persoonlijk toch meer geniet van 1 op 1 actie.
Van de kamer af zag ik Sandra die op m'n wenslijstje stond, maar ik zag ook Liana zitten. Daar de vorige keer in het restaurant een leuk babbeltje mee gemaakt en na de goeie recensies (waarvoor dank aan alle heren) had ik besloten het onbekende te verkennen.
Leuke dame en genoten van een heerlijk kamertje.
Terug de bar in zag ik Ella zitten met d'r fraaie snoetje. De vorige keer had ik d'r na het eten niet meer gespot, dus nu greep ik gelijk m'n kans. Een mij onbekende dame doch die ik vaker heb geziet die naast Ella zat, zag waarschijnlijk m'n hondsdol geile ogen en gefrustreerde blikken hoe ik er bij moest komen. Want aan de ene kant van de bank zat Oana, aan de andere kant zat zij en de tafel stond tussen ons in. Ze besloot plaats te maken en zei subtiel alsjeblieft bij het opstaan. Beleefd antwoorde ik met dank je wel. Dat was nou wel weer zo vriendelijk van d'r.
Na een kort praatje besloten om ons intiem terug te trekken. Op de kamer knoopte ze het gesprekje weer aan waar we de vorige keer waren gebleven. Ik was het intussen alweer vergeten, maar toen ze begon kwam het allemaal weer boven.
Het bleef natuurlijk niet alleen bij ouwehoeren, maar we hebben ook geweldig van elkaar genoten tijdens de kamergang. De klik vond ik zo goed dat ik vroeg of ik m'n avond met haar kon afsluiten. Dat vond ze prima. Hopelijk dat het er nu wel van zou komen.
Opgefrist en wel liep ik in de bar Anka tegen het lijf. Ze leek vandaag geen pannenkoeker te hebben en had nog wat kruimels over voor deze Dagobear. Nou ook die kruimels smaken prima bij deze gevatte dame. Heerlijk genoten van ons kamertje.
In de bar zat Marianna op een stoel. De vorige keer had ik semi iets voor d'r beloofd. De afgelopen keren was zij telkens de dagafsluiter geweest. Doch, Ella zou vanavond die taak op zich nemen, mits alles dit keer wel goed gaat.
Dus Marianna mee uitgenodigd voor een kamertje waar we geweldig van elkaar hebben genoten. Leuk om ook weer es te zien dat ze een lollige kant heeft.
Terug in het bar gedeelte om de verloren vochtvoorraad aan te vullen kwam Eugenia op me afgestapt met een sip gezichtje. Ze was haar kleine kameraadje verloren en wilde graag een nieuwe scoren. Helaas ben ik SantaClaus niet, maar ChinaClaus. En een kamer met haar zou er niet meer in zitten, aangezien ik al een afspraakje heb staan met Ella. Maar een volgende keer beloofde ik dat ze aanspraak op me mocht maken.
Iets verderop zag ik Ella weer met de 2 zusjes op de bank zitten. Het was nogal een rustige dag voor de dames. Alleen Cataleya was de hele dag gepannenkoekt en Sabina vanaf de namiddag.
Ik zat flink te twijfelen, zou ik gelijk met d'r op de kamer gaan of toch eerst eten. De vorig keer liepen we elkaar later op de avond mis. Aangezien de bank al vol was, knielde ik naast haar en leunde op die zachte armsteunen.
Ze vroeg wat ik wou. Eigenlijk eten antwoorde ik eerlijk, want het was alweer zo een 6 uur geleden dat ik wat naar binnen had gepropt. Maar vreesde ook dat ze misschien vreemd zou gaan. Met wie grapte ze, want het was vrij rustig in de club. Tja, er hoeft er maar 1 te zijn...
Toen vroeg ze hoe lang ik nodig zou hebben. Nou, de kok koken, ik eten... Laten we zeggen half uur a 3 kwartier. Prima, ze zou op me wachten.
Die dondersteen van een theke zag me al knielend naast Ella bij de bank en kwam er stampend bij met een opgestoken vingertje. What you want with her? You want to marry her? No no no, dangerous!
Nou, alleen de huwelijksnacht zie ik wel zitten

Maar eerst even smullen bij jou. Letterlijk dan, want ik bestelde een custom steak.
Terwijl ik lekker in de warme binnen sauna zat te wachten totdat de 'Vapiano' beeper (daar ken ik die dingen van) zou aangeven dat m'n eten op me staat te wachten. Stapte er niet veel later inderdaad een andere beer op Ella af en ging ze een sleuteltje halen. Terwijl ze samen weg liepen kwam ze ineens terug, om aan te geven dat ze niet lang weg zou blijven. Lief van d'r om je even op de hoogte te brengen. Ik gaf aan de tijd te nemen, aangezien m'n eten nog niet eens klaar was.
De beeper gaf het verlossende signaal en ik kon gaan genieten van een heerlijke steak. Terug in de bar zat het donkerharige (b)engeltje al op me te wachten. Ik gelijk achter haar aan een kamertje op waar ik me heerlijk had laten verwennen en wat geknuffeld, aangezien ik eigenlijk te vol zat... Volgende keer misschien toch maar een kamertje minder, zodat er tijd overblijft om uit te buiken.
Want hierna was het de hoogste tijd om te vertrekken.
Bij de receptie mijn schuld aan het huis van 11 euro voor de luxe steak afgelost en toen mocht ik de zwoele nacht weer in van een lange rit terug naar m'n Mentholcave...