Auteur Topic: estel (Duitse)  (gelezen 7411 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
estel (Duitse)
« Gepost op: 26 november 2017, 16:18:09 »
Leeftijd         ;21 jaar   
Taal                 ;Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur         ; Bruin   
Haarlengte      ; Kort
Lengte         ; 1.70 m - 1.75 m
Cup-maat         ;  D   
Kleur ogen        ;Bruin   
Prijs                ; 50 euro
Tijdsduur        ;30 minuten
Extra info        ;alleen haar uiterlijk doet je al komen
      

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
estel (Duitse)
« Reactie #1 Gepost op: 27 november 2017, 15:19:28 »
estel was oogverblindend mooi dat ik me ogen er niet van af kon houden .alles klopte Duitse komaf  een lekkere natuurlijke D cub   :showtits1 en een lekkere kond geen plakplaatje geen ringetje te vinden . ik was verkocht en ja dat ben ik niet zo gauw  ;)

echter meer veelplegers hadden deze dame gezien en ze werd gedurig voor mijn ogen weg gekaapt . mijn moto geduld is een schone zaak werd beloont . ik denk zo tegen de klok van 17 uur zat ze alleen in een bankje . er ging 1 ding op in mijn hoofd niette lang alleen laten zitten . normaal trek ik nooit een sprintje maar nu wel .

een kort intake gesprekje gevoerd want voor mijn was het al duidelijk deze bloed mooie dvp daar zou en moet ik mee op de kamer anders ga ik niet tevreden naar huis    de sleutel was zo geviks en geluk bij een ongeluk ook nog eens kamer 7  :dance2

wat wil je rond om in de spiegels met zo mooi gezelschap zoenen en dan nog eens die lekkere borsten in me hand ;) ze bood ze ook nog eens aan en ik mocht leker aan haar tepels sabbelen ze dwaalde naar beneden en een lekkere pijp beurt volgde . in amazone klom ze op mijn eerst het linker been in de stijgbeugel om vervolgens het rechte been er over te gooien  :lol het voelde allemaal Leker aan . en eigenlijk wou ik haar in dogy  nemen . haar wens was eerst geen miljonairs maar missionaris  ;) dat ging zo leker dat het daar bij gebleven is en ik mijn dna gelost heb .

voor mijn een topper en zo liepen er nog meer in LR rond voor mijn een rede om LR spoedig weer te bezoeken  ;)