Auteur Topic: Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)  (gelezen 210490 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #120 Gepost op: 26 juli 2020, 15:38:29 »
Gisteren Amanda weer met een bezoek vereerd. Ik kan er wel weer uitgebreid over gaan uitweiden, maar dat ga ik deze keer niet doen. Het was gewoon weer geweldig, en weer wat nieuwe dingen gedaan. Het word nog alsmaar beter en beter. Amanda blijft mij vaak terugzien.
Je moet je niet inhouden, wat heeft die geile stoot allemaal met je uitgevreten?
Toen ik je zag zitten op het terras in de Flux dacht ik dat je onder een betonmixer vandaan kwam  :-\ :-\ :-\ ;D ;D ;D ;D

Ik ga me er niet te veel over uitlaten, maar hoewel zij het meeste werk heeft gedaan, heeft ze me toch behoorlijk af weten te pijgeren. :bud

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #121 Gepost op: 30 juli 2020, 00:59:13 »
Vanaf nu ontvangt Amanda, naast haar activiteiten in het Schipperskwartier, ook privé op een “geheime” locatie in het centrum van Antwerpen.

Klanten kunnen met Amanda afspreken door haar te bellen:
telefoonnummer +32 483 11 69 83
géén WhatsApp of SMS aub.

Amanda biedt een zéér ruim dienstenpakket aan gaande van “normal” seks over kinky spelletjes tot soft SM, ze is in elk van deze domeinen zéér ervaren en bedreven.

Respect en hygiëne zijn héél belangrijk voor Amanda, zij ontvangt dus graag respectvolle en propere heren.






"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #122 Gepost op: 6 augustus 2020, 10:27:52 »
Vanaf nu ontvangt Amanda, naast haar activiteiten in het Schipperskwartier, ook privé op een “geheime” locatie in het centrum van Antwerpen.

Klanten kunnen met Amanda afspreken door haar te bellen:
telefoonnummer +32 483 11 69 83
géén WhatsApp of SMS aub.

Amanda biedt een zéér ruim dienstenpakket aan gaande van “normal” seks over kinky spelletjes tot soft SM, ze is in elk van deze domeinen zéér ervaren en bedreven.

Respect en hygiëne zijn héél belangrijk voor Amanda, zij ontvangt dus graag respectvolle en propere heren.







"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest165414

  • Gast
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #123 Gepost op: 7 augustus 2020, 11:25:50 »
Voor velen staat het water blijkbaar tot aan de lippen en moeten zij dus dringend op zoek naar alternatieven om toch aan de broodnodige centjes te geraken.  Jammer voor deze, toch wel leuke meid, en niet voor haar alleen. Het zijn verschrikkelijk harde tijden. :banghead:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #124 Gepost op: 7 augustus 2020, 12:57:13 »
Voor velen staat het water blijkbaar tot aan de lippen
Inderdaad. Twee crisissituaties zo dicht na elkaar: de sluiting en nu de Hitleriaanse maatregelen. En voor velen is het in hun thuisland op coronavlak ook niet rooskleurig.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #125 Gepost op: 15 augustus 2020, 17:34:15 »
Misschien hebben klanten van Amanda reeds gemerkt dat ze al enkele dagen niet aanwezig is in de dagshift op VT 11

Amanda werkt tijdelijk op VT 38, vandaag en morgen zowel in de dagshift als in de avondshift.

@moderator     het adres van Amanda hoeft op dit moment NIET aangepast te worden, deze kamerwissel is slechts tijdelijk

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #126 Gepost op: 15 augustus 2020, 19:04:50 »
Misschien hebben klanten van Amanda reeds gemerkt dat ze al enkele dagen niet aanwezig is in de dagshift op VT 11

Amanda werkt tijdelijk op VT 38, vandaag en morgen zowel in de dagshift als in de avondshift.

@moderator     het adres van Amanda hoeft op dit moment NIET aangepast te worden, deze kamerwissel is slechts tijdelijk
Adres aangepast  :happy
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #127 Gepost op: 16 augustus 2020, 11:23:25 »
Misschien hebben klanten van Amanda reeds gemerkt dat ze al enkele dagen niet aanwezig is in de dagshift op VT 11

Amanda werkt tijdelijk op VT 38, vandaag en morgen zowel in de dagshift als in de avondshift.

@moderator     het adres van Amanda hoeft op dit moment NIET aangepast te worden, deze kamerwissel is slechts tijdelijk

Je was me weer voor met deze melding. :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #128 Gepost op: 17 augustus 2020, 17:41:53 »
Amanda doet sinds vandaag weer enkel de de dagshift en dit terug op haar vertrouwde locatie VT 11

Offline Gebl

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #129 Gepost op: 2 september 2020, 21:18:05 »
Amanda doet sinds vandaag weer enkel de de dagshift en dit terug op haar vertrouwde locatie VT 11
Dagshift betreft welke tijdspanne?

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #130 Gepost op: 2 september 2020, 22:11:19 »
In VT is dit van 7.00 uur tot 16.00 uur.

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #131 Gepost op: 2 september 2020, 23:31:46 »
Ons Amanda onlangs nog bezocht, ik was toe aan wat zachte seks. Wat blijft ze een heerlijke erotische vrouw. Elkaar langdurig zot gemaakt, gemasseerd gepijpt en ik haar clit kapotgelikt tot ze spuitend klaarkwam. Ze had een kwartier nodig om bij te komen. "Not normal" zei ze. Met alle coronastress zei ze lang geen "good sex" gehad. Na 2 uur met een tong uit mijn bakkes haar kamer verlaten.
Nieuwe (nog) uitgebreidere afspraak staat al in onze agenda.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #132 Gepost op: 3 september 2020, 09:01:37 »
Ocharme Elwood en Kippenneuker .... overruled door een Lassie .... vroeg of laat moest het er van komen

Je hebt die mannen nu wel in hun eer gekrenkt, de masterlikkers  ;D ;)

note sm: humor he heren, ik vind de recensies van bovenaars steeds plezieriger om lezen ... ik ga toch eens naar Amanda moeten gaan .... Precieuze in gedachten   :happy

note sm2: jullie liegen allemaal,  een vrouwelijk orgasme is altijd fake, ze pist gewoon  :lol ;D ;) ;) ;) ;) ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #133 Gepost op: 5 september 2020, 22:06:21 »
Amanda is echt een héél plezante dame, ik kan haar echt van ganser harte aanbevelen!

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #134 Gepost op: 5 september 2020, 23:42:39 »
Amanda is echt een héél plezante dame, ik kan haar echt van ganser harte aanbevelen!

Heel plezant moeten de hoertjes voor mij niet zijn, heel lief, gewillig, mooi en heet is voldoende  :-P