Auteur Topic: Tilburg, priveontvangst, Roxy (v/h Veroni/Loes)  (gelezen 8307 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline CBD

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Tilburg, priveontvangst, Roxy (v/h Veroni/Loes)
« Gepost op: 1 december 2017, 09:43:10 »
Had haar recensie al een aantal keer gezien op kinky en nu maar eens contact gezocht, ze is volgens mij wel voorzichtig met wie ze afspreekt en daar heeft ze groot gelijk in...
Werd ontvangen in een woning ergens in de Reeshof in Tilburg, ze ontvangt blijkbaar op verschillende locaties.
Heb haar eerst lekker gebeft, wat ze wel kon waarderen en zie liet duidelijk merken wat ze graag had en dat vindt ik wel prettig. Ik heb haar daarna even lekker geneukt en het
duurde ook niet lang voordat ik klaarkwam. Na de eerste ronde hebben we ons beide even opgefrist en vervolgens heeft ze me even lekker gemasseerd.
Vervolgens verschillende standjes geprobeerd en het lekkerste vond ik wel met haar bovenop mij. ze heeft me daarna geprobeerd klaar te pijpen(zc), maar het zat er niet meer in.
Lag trouwens meer aan mij dan aan haar, want ik ben niet erg fit op het moment....
Denk wel dat t nog beter wordt, als je haar een beetje kent en er is veel mogelijk.

Kosten: 120 euro
Tijd:       60 min