Auteur Topic: Berlijn - Asiatische meisjes  (gelezen 10146 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Berlijn - Asiatische meisjes
« Gepost op: 1 december 2017, 19:40:10 »
Op Mark.de en Kaufmich.com zie ik 2 Aziatische, Lili en Soda.

Via een omgekeerde zoekopdracht op hun tel N° vind ik commentaar : http://www.ao-huren.to/showthread.php/30326-Hure-Lilly-Finowstra%C3%9Fe-35-Berlin

Heel interessant :pompe.
Via WhatsApp maak ik een afspraak en krijg het adres retour. 50 € 30min en 80 € 60 min.

Aangekomen blijkt Monica voor mij te ‘zorgen’. Ik neem een extraatje aan 10 € en we gaan naar de badkamer waar ze me opfrist.

Ik wacht op het bed en nodig haar uit mijn rug te masseren. Eénmaal het kruis is opgewonden, draai ik me om en het leuke begint.
Omhelzen, pijpen, vingeren. Alles wat ik wil. Bij het beffen zie ik dat ze eigenlijk de schaamhaartjes nog heeft. Heel dun. Opwindend.
Ik lik tot ze ontploft en aanheeft dat ze wil dat ik 'neuk'.
Daar ben ik ben hier voor.

Ik neem ze in missionarisch en daarna van opzij. Als ik zie hoe ze met haar eigen tepels speelt kom ik klaar.

Nadat ik opgefrist ben, vertrek ik ... in de hoop dat ze er nog zal zijn voor mijn volgende bezoek. Een parel dit meisje.

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Berlijn - Asiatische meisjes
« Reactie #1 Gepost op: 27 december 2017, 15:34:10 »
Vorige keer had ik Monica had bezocht, gevonden op de sites van Mark.de en Kaufmich.com.
Via Whatsapp, maak ik een nieuwe afspraak.

Aangekomen, is het niet de Thaise Monica die voor mij zal zorgen maar de Vietnamese Soda. 80 € 60 min.
We gaan naar de badkamer waar ze me opfrist.

De kamergang duurt ruim 1 uur.
Begint met een massage, pijpen, beffen, 69, missionaris, hondjes, cowgirl ... om te besluiten met knuffels en een laatste massage.
Ik heb een heel goede service gekregen ... ook kies ik de volgende keer opnieuw voor Monica.

Dit adres is een echte aanrader.