Auteur Topic: Berlijn - Club Royal  (gelezen 8301 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Berlijn - Club Royal
« Gepost op: 1 december 2017, 19:44:22 »
Een tien minuten lopen van het hotel is de 'Club Royal'. Er zouden transseksuelen zijn (hou ik van) en ook enkele DVP’s. Ik bel (beter ik klop want de bel doet het niet)  rond 21.30 uur. De bardame  opent me en vraagt me de toegang te betalen  10 €.
Ik betaal, en eenmaal binnen, blijkt dat er maar één grootmoeder in een négligé  pyjama is.
Of ik iets drink. Een Tonic. Voor 10 € krijg ik de bodem van een fles waar de prik reeds een hele tijd weg is. Het is welletjes, en ikmerk op dat de Tonic op het tariefblaadje staat aan 5 €. Het antwoord: ja maar je betaalt meteen voor 2 consumpties.
Ze vervangt de Tonic door een Cola en de oude vrouw probeert iets te drinken op m’n kosten.
Ik wil haar niet beledigen en informeer haar dat ik voor transseksuelen ben gekomen ... maar blijkbaar ben ik veel te vroeg.
Ik zou rond middernacht moeten terugkomen. En opnieuw 10 € entree vraag ik met een lach. Ja inderdaad.
Blij dat deze slechte ervaring mij slechts 20 € heeft gekost, verlaat ik de bar, met de zekerheid nooit nog een voet binnen te zetten.