Auteur Topic: Angelina (Bulgaarse)  (gelezen 18204 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Angelina (Bulgaarse)
« Gepost op: 3 december 2017, 20:27:18 »
Angelina
Land:             Bulgarije
Taal:              Duits
Leeftijd:         21

UITERLIJK
Lengte:          1,65m
Model:            normaal
BH:                C
Kontje:           Flinke kont
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
Tatoeage:       Ja, (kont, pols, sleutelbeen)
Ogen:            groen

Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,12.msg113413.html#msg113413

Ik amuseerde mij wel met Angelina en bleef zitten. Ze begon al onder mijn badjas te voelen en in mijn nek te likken. Die lekkere dikke kont maakte mij helemaal gek. Voor de zekerheid toch vragen of ze deed tongzoenen, ja dat deed ze. Dus ze kon een sleutel gaan halen. Op naar de kamer ergens bovenin, een ruime kamer met een ruime badkamer. Ze liet er geen gras overgroeien en begon gelijk als een malle te tongzoenen, werd helemaal afgelikt niet normaal. We stonden nog steeds voor het bed en ze begon mij al te pijpen en daarbij je gewoon geil aankijken. Daarna ging ze voorover gebukt op het bed met die lekkere kont naar mij toe waar ze die lekker tegen mij aanwiebelde. Daarna op bed nog tongen en spelen, zij weer verder met pijpen en ik lekker aan haar poesje. Daarna ging ze bovenop mij zitten en pussysliden wat ik al een lange tijd niet meer had meegemaakt. Daarna over naar neuken waar ik lekker in die kont kon kneden het ketste ook zo lekker met zo’n kont. Daarna over gegaan naar doggy waar het mij toch allemaal te veel werd. Rustig bijkomen en nog beetje kletsen.
Daarna ging ze opruimen, ze had het condoom in papier gewikkeld maar schijnbaar op de kop of zo en de inhoud dreef eruit op haar been en het bed. Ik begon gelijk te lachen, gelukkig zij ook. De zooi weer gepoetst en opgeruimd. Ze vroeg nog of ik wou douchen op de kamer. Ik zag dat de tijd al voorbij was dus dat zei ik haar. Dus dat kan ik misschien dan beter onder kan gaan douchen om niet te ver over het half uur te komen. Nee, dat was geen probleem ik kon mij nog rustig gaan douchen.
Dat was mooi, en je begrijpt dus wel dat ik een super kamer heb gehad.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Angelina (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 10 december 2017, 17:25:38 »
Gisteren weer 2x met deze mafkees op de kamer geweest. Goed gelachen met haar, super op de kamer.
Voor de mensen die van moedermelk houden ze heeft momenteel een voorraadje. Ik ging haar betalen bij de lockers waar ze in haar tepel kneep en daar zo een straaltje uitvloog. Ik vind dat helemaal niks waarbij ze uiteraard extra op mij begint te richten.
Dus voor de liefhebbers, sla je slag.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Angelina (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 3 december 2018, 22:24:26 »
Heb ik dan helemaal niet gekamerd? Zeker wel, met de vlam van Firehawk ;) Zij was wel goed en zoende en tongzoende wel. Een echte klik had ik niet met haar. Wat wel geil was, was dat ze op haar rug lag en zichzelf bevredigde met een vibrator en ik boven haar zat en ze me tegelijkertijd pijpte. De sessie verliep verder een beetje moeizaam, maar dat lag er met name aan dat ik 6 biertjes had gedronken op een nuchtere maag en daardoor moeilijk op gang kwam.

Angelina is verder wel een leuke meid. Ook na de tijd samen met Firehawk nog meermaals gesproken en mee gelachen. In Villa Vanilla zeker een aanrader als je van een beetje stevig en een flinke kont houdt ;)



Naam: Angelina
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 22
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: volslank, 70Kg, maat 40/ C-cup
« Laatst bewerkt op: 3 december 2018, 22:34:45 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.