Auteur Topic: DENISA (KOSOVAARSE)  (gelezen 7186 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DENISA (KOSOVAARSE)
« Gepost op: 3 december 2017, 21:21:14 »
Denisa
Het heeft heel lang geduurd, voordat ik eindelijk een keus heb kunnen maken. Uiteindelijk is het Denisa geworden, die meid met dat perfecte (getrainde) lichaam, maar met die opgespoten lippen.

[attachimg=1]

Ik twijfelde wel een beetje over haar service, maar na een leuk gesprek, waarin ik oa aangaf dat ik wilde tongzoenen, met haar naar een kamer gegaan. Op de kamer was ze echt een grote verrassing. Wat kan die meid tongen! Ze zoog en sabbelde op mijn tong alsof het een lollie was. Pijpen, erg goed. Geneukt heb ik haar eerst in doggie. Erg lekker hoe die kont van haar heen en weer danst. Vervolgens haar in missio genomen, waarop het er gelijk een beetje meer kinky aan toe ging. Doen duurde het ook niet meer lang voor mijn orgasme kwam. Na de tijd nog even met haar nagepraat. Denisa gaf aan zelf ook te genieten van kinky seks, met name als haar kontje gespanked wordt of dat haar keel tijdens het neuken wordt vastgepakt en dicht wordt gedrukt. Alles wel met mate, want het moet wel leuk blijven ;)

[attachimg=2]

Naam: Denisa
Nationaliteit/Taal: Kosovaarse / Duits
Leeftijd: 22
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 55Kg, maat 36/ B-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.