Auteur Topic: Melica (Duitse)  (gelezen 9812 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Melica (Duitse)
« Gepost op: 10 december 2017, 11:10:45 »
[attachimg=1]

27 jaar
Duitse
donkerblonde haren en de lengte is lang
lichaams-lengte 1;65-1;70
normaal postuur
voorzien van tatoeage piercing
c cub van silicone
blauwe ogen
herhalings- gevaar groot  .een dame die weet hoe het heurt  ;) niet vies is om je ballen te likken en leker diep pijpt en zich ook nog is Leker laat zoenen tonggen beffen vingeren  ;)

prijs kwaliteit verhouding [attachimg=2]
 


Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Melica (Duitse)
« Reactie #1 Gepost op: 13 januari 2018, 17:17:45 »
Me eerste kamer van vandaag met deze dame ik ben uiters te vreden maar zij niet weer binnen het half uur afgegaan tot teleurstelling van haar :17:



Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Melica (Duitse)
« Reactie #2 Gepost op: 14 januari 2018, 17:41:49 »
Het was zaterdag 13 1 en net zoals ieder jaar ben ik in de 2e week van het jaar in LR

ik kwam de bar binnen en wie zat daar op de kruk op de hoek van de bar melica . geheel werkeloos . ze pakte gelijk mijn hand en gaf me 2 welkoms zoenen op me wang en 1 op me mond . ik ben geen snel neuker als ik in een sauna club ben en deelde gelijk mee dat ik het nog even rustig aan deed .eerst maar eens een ontbijtje en een Latte Macchiato  .me maandelijkse wasbeurt in de jacuzie  .

het was 2 uur verder en ik had zo langzame hand wel zin in een onderonsje met Melica . echter op dat moment kon ik haar niet traceren maar is op de hoek gaan zitten waar je de bar binnen kom . ongeduldig zat ik te wachten . ze liep voorbij en legde haar hand op de tafel .  got you met grote ogen keek ze me aan . sluisel en we gingen naar kamer 14 . voor een 30 minuten spas . dit is een service kanon . pijpen beffen zoenen vingeren . en ze zet je snel op scherp . ze houd er van om Leker doorgeneuktte worden . zelfs na het klaarkomen

op dit moment mijn NR 1 in de LR
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2018, 18:27:21 door de vulkaan spesjalist »