Auteur Topic: ERIKA  (gelezen 7164 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ERIKA
« Gepost op: 29 december 2017, 00:49:59 »
ERIKA (LR) - De afgebroken kamergang
Bij deze recensie
 
 
Paspoort
 

[box title=ERIKA]
Land: Roemenië
Taal:              Roemeens, Duits, Engels
Leeftijd:         ca21 - 23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,50m - 1,55m
Ogen:                   donkerbruin
Model: slank
BH:                 B
Kontje:           goed
Haarkleur:      deel donkerblond geverfd, echter waarschijnlijk donkerbruin tot zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Service-gericht...tot sluitingstijd...
 - ...dan ineens gehaast en kon er niet veel meer
[/box]


Bijzonderheden, presales

Erika is een vlotte dame die duidelijk initiatiefnemend is. Ik zat in de barruimte als ze naast me kwam zitten, naast Chantal en haar vriendin. Ze is lichtbruin van huidskleur, van Roemenië en heeft geblondeerd haar. Dat ben ik toch zeker want het was niet volledig gekleurd, het is deels donkerbruin. Ik zei wat ik graag had en we zochten gauw een kamer op.
 

Kamer 4
 
Dit is een iets kleinere kamer dan de vorige, gelukkig niet zo warm als de eerste. Het bevat ook een spiegel op het einde.
 
 
Voorspel & Sex

Ze deed alles praktisch even goed als Andrea en Amira. Haar mooie lichaam bekoorde me helemaal en ik kon niet van haar blijven. Ze speelde het voorspel zeer goed en wist heel goed aan te voelen wat ik graag heb. Helaas kondigde kloppen op de deur ineens aan dat we moesten stoppen. Kunnen ze niet gewoon zeggen hoeveel tijd we nog hadden? Of een 15-tal minuten speelruimte geven? Ineens moest alles snel gaan en seks kon er blijkbaar niet meer bij. Dat zinde me niet maar ze bleef voet bij stuk houden dat ik masturberend moest komen om het af te maken. Dat is wel een domper. Ze was erg zenuwachtig nu. Nogal jammer allemaal.
 
 
Afsluiten
 
Het werd snel, snel afruimen om snel, snel af te rekenen en om te kleden. Nogal een kut-einde van dit LR-bezoek. Ik wist niet dat men daar zo strikt in is. Anders hield zij me voor de gek dat we snel moesten stoppen. IK betwijfel dat want ze was tot het kloppen op de deur zeer service-gericht geweest!
 
 
Aftersales?

Geen dus...
 
 
Fazit en Score

Hierin had zoveel meer kunnen zitten, wat jammer! Ze heeft zeker het service-niveau dat ik van LR gewend ben. Alleen daarvoor al geef ik ze een vergevingsgezinde Score van 7,0 / 10.


Het voordeel van de twijfel dus.  ::)
« Laatst bewerkt op: 29 december 2017, 01:02:24 door Vazkor »