Auteur Topic: Villa Tinto 04, Gloria (avond/nachtshift)  (gelezen 120824 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Gloria (avond/nachtshift)
« Gepost op: 1 januari 2018, 20:35:03 »
Zaterdagnacht had ik geen zin om binnen te blijven, dus het SKW ingetrokken om het jaar deftig af te sluiten ....
Het werd Gloria, had haar al eens (erg kort) bezocht in oktober, end at smaakte naar meer ..
't Kind is Dominikaanse, maar ze zou zomaar voor een Spaanse kunnen doorgaan (Bed(t)weter indachtig  ;D   )
Gloria is er eentje met twee lekkere tieten (85 B of C, schat ik in), een heerlijk snoetje, en voor de rest niks mis mee ..... 'k zou zelfs durven stellen dat ze bij de mooiste is die er 's anchts staan in het skw, tesaam met Kirsy, Jennifer, .....

Het toeval wil dat er wel degelijk een relationele link is tussen Kinky Jenn EN Kirsy EN Gloria, en niet enkel land van herkomst .... na afloop kreeg ik te horen ..... you stay in the family, en dat wil ik maar best graag geloven....
Volgens mij is dat een copy-paste gezichtje met Jennifer, alleen heeft deze nog meer uitgesproken 'breedsmoelkikkerglimlach), wat een lekker wijffie met een lekker lijffie ....

Na het uitkleden en het wasje kwam mejuffer poedelnaakt onder de douche vandaan, en die borsten stonden fier vooruit, en die glimlach, om voor te sterven.  Ze was ook meteen kleddernat (van de douche welteverstaan)  :o ::)

Eerst de centjes aan mejuffer gegeven (een bruin briefje), en dan begon ze te verleiden zoals ik het graag heb, langzaam, zonder aanstalten te maken me buiten te willen in no time.
Rustig, opbouwend, en de pijpbeurt was er eentje van 'buitengewone' kwaliteit..... gaddamme, kan die stoot pijpen zeg ....'k zou gedacht hebbend at er geen condoompje omzat als ik niet beter moest weten ....
Zuigkracht en passie ... een 10 ....
En dat verleidelijk spel ..... heerlijk, teasen en blijven teasen, zoals het een echte dame van plezier hoort te doen, totdat ze prompt bovenop me kwam zitten en me heerlijk bereed .... ook al zalig ...

Het moment de gloire mocht ik zelf kiezen .... dus koos ik ervoor om te verlegen, en mijn tweede bruine brief vergokt op haar, ik heb het me niet beklaagd .... zowat alles doorlopen wat god ons verboden heeft  ....
Ik kon me maar moeilijk inhouden , ze hing namelijk nogal erg verleidelijk met haar tong net boven mijn kleine sexmachine, me toch een keer of vijf moeten inhouden om dat lekker mondje niet te vullen, we hadden namelijk afgesproken dat ik op die lekkere tieten van haar mocht schieten ..... op haar vraag (ze is al even viespeuk als ondergetekende lol   )   :cheer: :showtits

Zo gezegd .... zo gedaan, en om klokslag zessen, terwijl zij vakkundig mijn melocakes kneedde en met haar tepels mijn eikel masseerde, alles op en tussen die lekkere borsten geknald .....

Mmmmm, smaakt dat naar meer? Neen, nooit, alleen gaat nooit in dit geval zeker binnen de twee weken zijn ...

Alweer een toppertje erbij in het SKW, en het blijft in de familie van Anita, Kirsy, Jennifer ..... welcome to the big family, en zo is het makkelijk voor me, weet ik tenminste welke huizen ik sponsor in de Dominikaanse


Al met al EEN TOPWIJF alweer in het skw, 't kan niet meer op. Bijna een uur voor 100 euro, in de categorie "zo moet het"  :censored :adult


sexmachine
« Laatst bewerkt op: 27 april 2019, 16:51:02 door bet(d)weter »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Gloria (avond/nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 20 januari 2018, 16:56:31 »
Gloria werkt vanaf donderdag tot en met zondag, de avondshift ....

En ze staat momenteel op één in mijn favorietenlijstje van Antwerpen, eenzaam aan de top ....      ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Gloria (avond/nachtshift)
« Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2018, 20:25:41 »
En morgen werkt ze zelf met Valentijn, wordt deze dan mijn valentijntje dit jaar?  t4517 t4533 :58: :varken :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Gloria (avond/nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: 5 maart 2018, 18:55:44 »
We lezen en schrijven diverse data de afgelopen maanden .... helemaal in de ban van Gloria ....   ;D ... ze moesten ze maar niet zo lekker gemaakt hebben .... haar ouders  :lol

Een vrijdagavond .... of beter een vrijdagnacht, afscheid genomen van Bema (die moest vroeg zijn bedje in, want de volgende dag moest ie aan de bak)  ;D  :censored
Ook dag en auf wiedersehen gezegd tegen enkele andere kameraadski, die nog niet op RB actief zijn (geef ze nog enkele jaren vooraleer ze beseffen dat een dame per uur huren veel goedkoper is dan alle moeite van de wereld doen om hen drankjes te betalen, met een misschien, als alles goed meezit ook nog een potje sexxx ... en dan nog te zwijgen van de kwaliteit)  :pompe 

Kortom, toen ze allen huiswaarts waren iets over middernacht, stond Gloria achter haar raam (VT 16) mooi te wezen, en sexy, en uitdagend ... het moet zowat half één geweest zijn toen haar deurtje openging, en we, na een knuffel, samen de trappen beklommen naar de hogergelegen kamer ..... al heeft VT niet de mooiste kamers, dat 'rood' overal, maar dan ook alles is rood, dat rood blijft toch iets hoerigs hebben. Het sfeertje van een echt hoerenkot, no way dat je je in de armen van een vriendinnetje waant, nooit ofte nimmer, alles straalt uit dat het een echt bordeel is, met meiden die voor een beetje geld een beetje liefde (lees: kut) verhuren. Lekker lekker lekker ...
[attachimg=1]


Bij Gloria die vrijdag (nog) geen fetish klederdracht, wel steeds een ééndelig pak (wit of zwart - ik verkies zwart), en sexy as hell ..... voor mij één der allermooisten (samen met Kirsy (VT46) en Jessica (VR04/2) ) uit het skw ......  eentje waar ik zo verliefd op kan worden (tot ik moet betalen, dan is de liefde alweer over en overwint de lust op alles) .... Gloria (hosanna)  in den hoge.....   ;)

Ik had zin om wat langer te blijven en aangezien ik haar intussen ken, in een keer de ganse som op het "nachtkastje" gelegd, en een glinstering in die diepe kijkers van haar ..... ik wist het, ze was verliefd op mij(n geld)  :dance2 :happy

Afgelopen bezoekje was het woord 'roleplay, mistress, fetish, kinky, sof sm' al enkele malen gevallen, en er ook een praatje over gemaakt. Het kind is wel wat dominant op zich, maar vertelde dat ze er wel zin in zou hebben, maar dat ze geen "equipment" heeft.
Niet al te veel aandacht aan besteed, maar Gloria weet dat ik EN Jennifer EN Kirsy EN Anita EN Jeanette EN EN EN ken (nou ja, lees: bezoek). Ze zal dan ook wel haar oor te luisteren gelegd hebben, het is ook niet moeilijk, ze zijn alleen op zijn minst facebook- en instagramvriendinnen, als het al niet één grote nichtenfamilie is   ;D :-\ :dance2

Ik had vermeld dat Gloria uit de Dom Rep afkomstig is, ik zat fout op de wereldkaart, al grenst Cuba wel aan dat land .... en wat maakt het uit, ze weet maar al te goed dat sigaren uit "Habana" komen en ze weet wel raad met mijn sigaartje (de maat doet er geeneens toe      )
[attachimg=2]

Wat zich dan afspeelde, Reagen krijgt er zowaar rode oortjes van, vrees ik .....
First things first, of course, en de muziek voor die avond 'slash' nacht gekozen, een mix van latin music en Cubaanse songs, waar ze helemaal los op gaat ....  dan komt er een Cubaanse danseres los, zoals ik er nog maar weinig gezien heb ... potverdorie, wat kan een man toch geil worden van iets met 2 'titties', een spleetje en een verschrikkelijk lekker gezichtje met zwoele lippen .... help, ik ben verliefd ....
Deze muziek klinkt dan ook luid door de wireless boxen van haar Iphone x



Het woord fetish had ze onthouden en dat heb ik geweten en mogen ondervinden, met de nodige excuses dat het één van ahar eerste keren was en dat ik haar moest bege"leiden" en bijsturen .... daar heeft deze SMeerlap wel oren naar .... zelf de sessie mogen sturen en haar aanleren wat ik graag heb .... dat ruikt naar misbruik  :pica
Ik denk dat ze haar oor daarvoor deftig te luister heeft gelegd bij Kirsy (hoe ze over deze meid slecht schrijven op hookers, jezeke mag het weten, maar die gasten hebben waarschijnlijk nog nooit echte sexxx meegemaakt, en denken dat ze voor 50 euro heel de wereld kunnen kopen).
Maar allereerst muziek, en dan verleidelijk dansen, terwijl ik zo geil als een pakje goede boter op bed lag .... Gloria kan er wat van, voor mij de perfecte maten ... twee lekkere titties, of zoals ze zelf zegt boobies ... een lekker stel poten onder die overheerlijke pisbak .... en die lippen, zwoel, en steeds de lipgloss bij de hand  (Gloria voelt zich beter met vuurrode lipgloss op die alzwoele dikke lippen van haar)
Ze grapt ook af en toe over hoe hoerig ze er dan wel niet uit ziet ... wel, indeed, lekker hebbeding, zo lekker en hoerig, vooral als je dan je tong ook nog eens laat likken over die zwoele lippen .... heeeeeeeeeellllllllpppppppppppp

Latinamuziek is de laatste jaren mijn ding, en ook latinameiden zijn helemaal mijn dada geworden (en dan bedoel ik niet laddervette of uitgezette dames met een kont als een hooimijt        ), neen, dat bedoel ik types zoals deze Gloria, Jessica van de VR04/2, Jennifer van de VR04/1, mijn lieve Cindy uit SixSens, Anita uit de VT, Kirsy uit de VT, Maria SS47/1, Stefanietje, Raquel .... die dames uit de Dominikaanse zijn zo divers van maten en gewichten, en daar bij uitbreiding nog een Braziliaanse of een Cubaanse bij .... ze weten verdomd goed wat de woorden sexxx, geil en boter betekenen  :lol_hitting:

Gloria zet bij binnenkomst een playlist op (tegenwoordig halen ze die van Youtube, waar ze vroeger meer de lijsten van Spotify haalden .... vraag me niet waarom, vraag me niet hoe het komt
En nu back to business, in dat hoerrode cabaret werd zowat alles wat ik lekker (en de meesten dus vies) vind uitgebreid uitgetest .....
Over balletjes vakkundig afbinden, stevig rukken en tease and denial .... me afstoten, aantrekken, pijpen met volle overgave en dan zachtjes die tandjes erin ....
... zachte zweepjes, corrigerende tikken op mijn kleine sexmachine, mijn melocakejes zacht en minder zacht krassen met die nagels ....
.... zwarte latex handschoentjes aan, een heleboel olie zodat je helemaal glibbert, een vingertje of meer aan je kontgaatje terwijl je ligt te kreunen van genot ...
.... zachtjes handjes vastgemaakt, af en toe een blinddoek zodat je echt niet verwacht wat er komt .....

En intussen klinkt dan "despacito" door de luidsprekers, end at doet ze dan ook letterlijk, rustig, zacht, afwisselend met vennijnig en hard, maar wel langzaam .....
Tussendoor steekt ze een aardbei (die ik had meegebracht) in haar lekkere mond en mag ik die voor de helft eruit halen met mijn mond .... verdraaid geil en overheerlijk.

Bijsturen heb ik haar in de loop van de nacht niet moeten doen, de meid is intelligent genoeg aan mijn gelaats- en lichaamsuitdrukking te zien hoe goed ze het wel deed .....

Zoals ze dan soms langzaam danst, haar borsten tevoorschijn tovert, als tegenprestatie wil dat je er zacht en minder zacht in knijpt, je helemaal gek maakt met die pisbak van haar, boven op je klimt als ze net tien corrigerende tikken op mijn klein sexmachientje heeft gegeven .... overheerlijk ... ze klets dan ook nog eens op die overheerlijke kont van haar terwijl ze als een cowgirl je helemaal gek maakt, e zachtjes meekreunt op haar eigen ritme en op de muziek ..... wat een lekker hebbedingetjes is Gloria toch

Ze is ook die nacht een vijftal keer van outfit gewisseld .... van dat mooie eendelige pak .... over enkel nylon stockings, over een volledig lederen pak tot een catsuit met de nodige gaten erin (lekker hoerig verdomme)

Dat ze dan de "cava" ook nog eens "per ongeluk" over haar lichaam morst en je dat tot de laatste druppel van haar goddelijk lijf moet likken, een aardbei tussen die benen dropt en twee pralines op haar "boobies", die we dan samen opeten zonder onze handen te gebruiken, maakt het geheel alleen nog maar geiler ......

Ow, zoals ze gaat liggen als ze dan uiteindelijk voelt dat je uit je tenen gaat komen en ze uitnodigend in die boobies-titties knijpt en vraagt je zaad daarop af te vuren .... onbetaalbaar en intens ....
Alsof ze het wet, zorgt ze ook dat "despacito" dan uit de luidsprekers klinkt, en houd je dan nog maar eens in als ze je al minstens 10 keer op de rand van een orgasme heeft gebracht ... als man hou je het dan niet meer uit en geef je haar waar ze om vraagt..... die letche ....



Ik mag niet liegen, ik heb haar wel moeten bijsturen, namelijk tegen 04 u 30 in de morgen, toen onze tijd om was, en het tijd was om de terugweg aan te vatten naar huis .... heb ik haar moeten zeggen dat onze tijd om was .....

Gloria, op nummer 1 momenteel bij mij, op de voet gevolgd door Jessica (Dominikaanse, dat lijf en dat gezicht, potverdomme) en andere Jennifers, Maria's, Manar's en Beatrijsjes

Een dikke 12 op 10 voor me ....  en zelfs al blijf je maar voor 50 euro doet die meid ontzettend haar best, maar ik raad eenieder aan er een briefje van 100 op stuk te slaan, je krijgt er meer voor terug dan je verwacht, voor dat stukje groen papier  ;) :king: :censored :adult


De volgende episode volgt kortelings, met nog meer "lekkers", waaronder:
A real cabaret show
[attachimg=3]
Or a boobiy trap?  ;D ;D ;D
[attachimg=4]

Lekker teasen (en meer) met de Kinklab Elektro Wand Kit


Here comes catwoman
[attachimg=5]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Gloria (avond/nachtshift)
« Reactie #4 Gepost op: 6 maart 2018, 16:17:58 »
Mooi verhaal ! 
k denk  dat je meer moet schrijven ipv halve nachten te kameren   of  schrijven terwijl je kamert   :lol

Doc

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Gloria (avond/nachtshift)
« Reactie #5 Gepost op: 6 maart 2018, 16:58:26 »
Mooi verhaal ! 
k denk  dat je meer moet schrijven ipv halve nachten te kameren   of  schrijven terwijl je kamert   :lol

Doc

Ik sta achter, doc, misschien kan jij me assisteren tijdens mijn halve nachten .... met andere woorden ...
Ik amuseer me met Gloria (of Jessica of of of), we nodigen jou uit, jij zorgt voor drank en snoepgoed en rapporteert live vanuit de kamer  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Gloria (avond/nachtshift)
« Reactie #6 Gepost op: 6 maart 2018, 17:08:17 »
 t jonge  live verslag van uw avonturen   :wildcat
ik kan ook goed tellen , condooms tellen dan   

ik denk dat betweter nog een betere secretaris zou zyn dan ik    :clap:

Doc


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Gloria (avond/nachtshift)
« Reactie #7 Gepost op: 6 maart 2018, 17:23:03 »
t jonge  live verslag van uw avonturen   :wildcat
ik kan ook goed tellen , condooms tellen dan   

ik denk dat betweter nog een betere secretaris zou zyn dan ik    :clap:

Doc
Bet(d)weter? Die zit dan een ganse maand met een ODODANL (ODOL ken je al, maar dit is een Ontzettend Dikke Ochtend Dag Avond Nacht Lul), en dat kunnen we hem niet aandoen .....   :lol_hitting: :king: :king: :king:
Ik laat je weten wanneer de volgende afspraak met Gloria of Jessica of Kirsy plaatsvindt, houd alvast je notitieboekje (laptop, tablet, whatever .... ) klaar  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

We kunnen het ook op een deal gooien, we boeken EN Gloria EN Jessica, en we delend e kost, en brengen ieder op beurt een uurtje verslag uit  ;) :shakekontje :blonde
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Gloria (avond/nachtshift)
« Reactie #8 Gepost op: 6 maart 2018, 17:30:46 »
Spijtig dat dat allemaal in de avond/nachtshift gebeurt   

::) :banghead:    :-[ :character0029:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Gloria (avond/nachtshift)
« Reactie #9 Gepost op: 25 april 2019, 20:27:06 »
Gloria heeft een nieuwe kamer in de Villa tinto, en ik ben verdomme vergeten te kijken dat het VT19 of VT20 is .... ik zal het zaterdag weten te zeggen, tenzij bet(d)weter al even langsfietst en het topic aanpast ;D ;D ;D ;D
Deze kamer is veel beter dan de vorige, het bed staat beter geplaatst en zelfs Andrea (of toch haar kruis) is aanwezig al de tijd  :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Gloria (avond/nachtshift)
« Reactie #10 Gepost op: 26 april 2019, 13:20:45 »
Maar machientje toch !Heeft Gloria je misschien helemaal van de wijs gebracht ???? :lol :lol
Ik vermoed immers dat je Antwerpse Andrea van VT43 bedoelt, en die locatie is toch niet in de buurt van VT19 of 20....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Gloria (avond/nachtshift)
« Reactie #11 Gepost op: 26 april 2019, 13:55:09 »
Het wordt hoog tijd dat alle meisjes bij het betreden van hun vitrine gescand en gefotografeerd worden en dat die gegevens automatisch doorgestuurd worden naar dit forum, zodat we op elk moment een up to date overzicht hebben over 'wie zit vandaag waar'.
  :-\
De gebruikte camera's moeten bij voorkeur slimme camera's zijn, die gezichten, borsten, poepjes en poesjes herkennen, zodat de dames die van look veranderen toch kunnen opgevolgd worden.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Gloria (avond/nachtshift)
« Reactie #12 Gepost op: 27 april 2019, 08:06:26 »
Maar machientje toch !Heeft Gloria je misschien helemaal van de wijs gebracht ???? :lol :lol
Ik vermoed immers dat je Antwerpse Andrea van VT43 bedoelt, en die locatie is toch niet in de buurt van VT19 of 20....
Neen, ik bedoel dat ze een andreakruis heeft op kamer hangen   :lol_hitting: :lol_hitting:


En 't is wel degelijk VT20
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Gloria (avond/nachtshift)
« Reactie #13 Gepost op: 27 april 2019, 13:07:02 »
Neen, ik bedoel dat ze een andreakruis heeft op kamer hangen   :lol_hitting: :lol_hitting:
Als ze een gewoon kruis heeft, is dat voor mij al voldoende. Ik zal er mijnen Andreas zelf wel in duwen  :lol_hitting: :lol

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Gloria (avond/nachtshift)
« Reactie #14 Gepost op: 27 april 2019, 14:02:50 »
Maar machientje toch !Heeft Gloria je misschien helemaal van de wijs gebracht ???? :lol :lol
Ik vermoed immers dat je Antwerpse Andrea van VT43 bedoelt, en die locatie is toch niet in de buurt van VT19 of 20....
Neen, ik bedoel dat ze een andreakruis heeft op kamer hangen   :lol_hitting: :lol_hitting:


En 't is wel degelijk VT20
AndreaSkruis dus.... ;D
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...