Auteur Topic: Samantha (Roemeense)  (gelezen 39818 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Samantha (Roemeense)
« Gepost op: 2 januari 2018, 14:00:00 »
Naam: Samantha
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 22
Lengte: 1.65 - 1.70
Postuur: normaal met een klein beetje babyvet
Borsten: C met de hulp van de dokter
Tatoeage: ja - grote dromenvanger die vanaf de zij doorloopt tot haar bovenbeen
Piercing: ja - navel
Haar: blond uit het potje
Taal: Engels (zeer goed)
Extra info: sinds een tweetal maanden in YY, voorheen oa Sharks en GT

Er zijn dames die je vanaf de eerste seconde dat je ze ziet intrigeren. Een visueel aspect dat zich op je netvlies brandt, je nieuwsgierigheid doet oplaaien en je erogene zintuigen doet prikkelen. Bij mijn vorig bezoekje op 23/12 had deze dame al het bovenstaande effect op mij. Haar prachtige koppie met die mysterieuze ietwat brutale oogopslag. De fel rode lipstick. Het chockertje om haar hals. De sensuele wijze waarop ze haar sigaret rookte. Behoudens wat vluchtige uitwisselingen van woorden en oogcontact was het daarbij gebleven.

Ook zaterdag 30/12 zijn er gedurende de dag van zulke momenten en als ik haar voorbij loop om iets te gaan eten fluistert ze me darling toe. Voor mij veelzeggend dat ze niet het door mij zo gehate baby hanteert en zorgt ervoor dat nieuwsgierigheid naar haar verder groeit.

Het is inmiddels iets na 21.15 uur als ik in het rokershok een sigaretje rook. Ze loopt binnen en komt aan mijn tafeltje staan. Ik loop naar haar toe en zeg dat we ons nog steeds niet aan elkaar hebben voorgesteld. Haar naam is Samantha en ditmaal ontstaat er een echt gesprek. Het feit dat ze zeer goed Engels spreekt zonder die typische Roemeense tongval doet me vermoeden dat ze zeker geen dom blondje is. Ik plaag haar met het feit dat ze niet in mij geïnteresseerd is en zij countert het met het feit dat ze verleden week al een poging wilde wagen maar dat ik toen net van de kamer was gekomen met "the little one" (Micha). Na een tijdje vraag ik haar "what we do next". Haar antwoord is "let's have a try out".

Aangezien dit het laatste kamertje van het jaar zou worden onderweg een tussenstopje gemaakt voor de massage olie en het muzikaal vertier. Als ik de trapjes oploop heeft ze al een sleutel in de hand en komt naar mij toe. Opeens realiseert ze zich dat het een non-smoking room is en vraagt of ik liever een kamer wil waarop gerookt mag worden. Nog voordat ik goed en wel kan antwoorden heeft ze de sleutel al geruild met een andere dame. En voor de 2e keer vandaag is kamer 24 de plek voor een mission of lust.

Terwijl zij het bed opmaakt open ik de playlist en ga me snel opfrissen. Bij terugkomst ligt ze verleidelijk op bed en vraagt me met een ondeugende blik haar te helpen bij het uitkleden van haar outfit. Ze staat op en al kussend verlos ik haar uit het visnet achtige pakje. Ze legt zich gewillig op haar buik en ik begin haar te masseren. We praten honderduit en dollen elkaar. Ik zeg haar dat ze mijn laatste van het jaar is en dus verantwoordelijk of ik het jaar met een slecht of goed gevoel afsluit. Gevat antwoord ze "you have any doubts it will not be good".

Na de massage legt ze haar hoofd op mijn borstkas en met haar lange nagels gaat ze sensueel via mijn borstkas naar beneden. Na een minuutje of twee op deze wijze daar gespeeld te hebben gaat ze langzaam met haar hand via de schacht omhoog en een lekkere edging handjob is mijn deel. Na een tijdje richt ze zich op en zegt dat ze er zeker van is dat "mijn vriendje" haar hand wel leuk vindt en het nu tijd is om uit te vinden of hij hetzelfde over haar mond denkt. Er volgt een langdurige blowjob waarbij ze gaandeweg meer en meer druk met haar tong uitoefent, regelmatig met haar nagels de ballen kriebelt en naarmate het vordert blijk geeft het DT onderdeel ook te beheersen. De overdruk neemt behoorlijk toe en als ze voorstelt om tot de daad zelf over te gaan, zeg ik dat het nu haar beurt is om met mijn mond kennis te maken.

Ze legt zich neer en langzaam laat ik mijn tong over haar "verboden vrucht" gaan. Al spoedig kan ik mij laven aan de sappen die vrijkomen. Ze kronkelt heerlijk onder mijn liefkozingen en als ze tegen een hoogtepunt aanzit duwt ze me weg. Uitdagend kijkt ze me aan en haar handje gaat gelijk in de aanval. De pirelli komt tevoorschijn en nadat deze gemonteerd is voelt ze aan haar vrucht en merkt op dat deze zeer nat is en er geen glijmiddel aan te pas hoeft te komen. In missio glij ik zonder problemen binnen en hoewel ik normaal mijn orgasme redelijk kan controleren in deze positie knal ik hem toch na een minuut of vijf al vol. Ze laat me lekker nastoten en ook daarna maakt ze niet de aanstalte om hem er zoals sommige panisch uit te halen. Voorzichtig trek ik hem iets terug en vraag of ze hem vastheeft. Er zijn inmiddels zo'n 55 minuten verstreken en als ik na de opfrisbeurt terug kom zegt ze dat het tijd voor een sigaretje is.

Op ons gemak roken we een sigaretje en net als een paar dagen ervoor bij Sabina in SixSens komt ook nu weer Traag van Bizzey voorbij. Wat is het toch met Roemeense dames dat ze dit zo'n geweldig nummer vinden. Ze vraagt me wat ze nu precies zingen en als ik het vertaald heb verschijnt er een grote glimlach op haar gezicht. We ruimen rustig op en verlaten de kamer na ruim een uur. Ze had al op de kamer gezegd dat het een uurtje was, maar haar toch ook een welverdiende fooi gegeven.

Herhalingsgevaar is dan ook levensgroot en als ze dan tijdens het pijpen ook iets meer zou edgen dan ...........

Het oorspronkelijke plan om het jaar al "zwemmend" af te sluiten tussen de haai(baai)en in Darmstadt was dan in het water gevallen blijkt achteraf dat ik het jaar toch afgesloten heb met een (ex) Sharkette. What are the odds?

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Samantha (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 2 april 2018, 12:00:46 »
Op een barkruk zag ik een blonde dame zitten en twijfelde of dit die blonde dame was die met mij een triootje wilde of dat het toch een andere dame was en omdat ik steeds keek, kwam ze op een gegeven moment naar me toelopen. De dame in kwestie bleek dezelfde dame te zijn, waarmee ik eerder op de avond al een leuk gesprek mee had en nu realiseerde ik me dat die andere blonde dame, die me qua uiterlijk wat tegenviel, dus niet deze dame was.

Ze stelde zich voor als Samantha en ziet er 10 keer beter uit. Een mooi gezichtje en een mooi lichaam, lekkere kont, maar het meest in het oog springend waren haar borsten. Bijzonder mooi vormgegeven en ik twijfelde of ze puur natuur waren of niet. In de bar al even aan gevoeld en geknepen en ze leken mij echt natuurlijk. We hebben een tijdje gepraat en gedold aan de bar en ik voelde een erg goede klik met haar. De dame die wat aan het eten was, was inmiddels weer terug in de bar, maar ik had mijn zinnen nu op Samantha gezet. Samantha was erg ontspannen, goedlachs, niet opdringerig en forceerde geen kamer, zoals alle andere dames dat wel deden, met wie ik gesproken had. Ik stelde uiteindelijk zelf de kamervraag, zoals ik dat het liefst heb.

Op de kamer ging het verder, zoals het in de bar eindigde. Viel lachen en praten, maar nu met tongzoenen tussendoor. Het praten werd minder en het zoenen meer. Ze begon mij te verwennen en ik haar. Ik kon erg genieten van haar perfecte borsten. Zelden zulke mooie borsten in mijn handen gehad. Ze benaderden de borsten van Louanna (of Luana) uit Living Room, die de mooiste borsten had tot nu toe en ze waren puur natuur!
Pijpen en neuken was lekker met Samantha. Tijdens het neuken bewerkte ze mijn tepels, maar moest haar hierin wel wat sturen. Uiteindelijk deed ze het erg goed, zeker voor een eerste keer.

Na de tijd met haar nog een tijdje op het bed gelegen, gepraat en gelachen. Toen kwam ik er achter dat haar borsten niet natuurlijk waren, maar ook geen silis. Ze wist niet hoe het heette in het Engels wat er aan gedaan was, maar het het vermoeden dat het hydrogel-implantaten zijn die ze heeft. Bij siliconen voel je dat er wat in de borst zit. Bij Samantha voel je dat niet. Je voelt niets vreemds, alleen dat ze erg stevig zijn en mooi gevormd. Ook als je harder knijpt voel je geen vreemde klomp plastiek, zoals je dat bij silis wel hebt. Van dit soort kunstmatige borsten kan ik wel genieten, als ze maar wel in proporties blijven.

Samantha is overigens mijn 75ste saunaclubdame. Herhalingskans is erg aanwezig als ik Yin Yang weer zou bezoeken.

Naam: Samantha
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd: 22
Haarkleur/-lengte: blond/lang
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 55 Kg, maat 36 / C-cup (waarschijnlijk hydrogel-implantaten, want voelen bijzonder natuurlijk aan)


« Laatst bewerkt op: 24 juni 2018, 16:09:20 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Samantha (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 6 april 2018, 00:28:58 »
Het schijnt dat dit dezelfde dame is:

Sabina uit Heaven 7

Destijds in H7 nog met natuurlijke borsten en donker haar.

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline blauwebeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Samantha (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 6 april 2018, 18:57:17 »
Wellicht heeft de dokter-van-dienst dat resterende hydrogel spul in haar billen verwerkt - ze zal er bij een vorig bezoek wel heel erg zandloperig uit.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Samantha (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 24 juni 2018, 16:07:57 »
Ik zocht Samantha op bij de tippelzone bij de ingang van de bar, omdat ze mij niet zag zitten aan de bar. Daar een kort praatje met haar gemaakt. Het voelde al gelijk goed bij haar, erg humorvol en spontaan, net als de vorige keer. Daarna een kamer opgezocht en op de kamer een zelfde soort sessie gehad als de vorige keer. Dit keer besteedde ik meer aandacht aan haar borsten, want deze zijn niet echt, maar voelen wel ongelooflijk echt. Maar na wat meer inspectie, voelde ik vooral aan de zijkanten, dat er wel iets zat. Geen siliconen, maar iets anders. Vermoedelijk gel. Verder zijn het toch wel erg mooi en perfecte borsten, die erg natuurlijk aanvoelen.

We hebben elkaar flink verwend en ik moest uitkijken dat ik niet te snel zou komen. Ze pijpt heerlijk en ik ben gefinisht met haar in cowgirl. Een standje waarin ik niet snel klaarkom, maar met die perfecte borsten in mijn gezicht, kon ik het niet lang houden.

Het enige kleine minpuntje aan Samantha is dat ze niet erg diep tongzoend. Het voelt allemaal wel erg lekker, maar iets dieper had wel gemogen.

Na de tijd nog een tijdje met haar gebabbeld, wat erg leuk en humoristisch was. Samantha is echt meid waarmee je kunt lachen.

Later op de avond nog even gesproken met Samantha om te vragen of zij daadwerkelijk Sabina was uit Heaven Seven. Ze ontkende dit en zei dat ze nog nooit in Heaven Seven gewerkt had. Firehawk twijfelde ook, omdat de tattoo op haar zij en been hem bekend voorkwamen en ook haar gezicht, maar hij kon niet met zekerheid zeggen of ze ook daadwerkelijk b]Sabina[/b] zou zijn. Ja, en dan moeten we haar maar geloven. Volgens mij heeft ze ook geen enkele reden om daarover te liegen, want ik heb alleen maar positieve verhalen over die Sabina uit Heaven Seven gehoord en gelezen.

Naam: Samantha
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd: 22
Haarkleur/-lengte: blond/lang
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 55 Kg, maat 36 / C-cup (waarschijnlijk hydrogel-implantaten, want voelen bijzonder natuurlijk aan)

« Laatst bewerkt op: 12 september 2019, 23:09:00 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Samantha (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 12 september 2019, 23:21:56 »
Ik heb vernomen dat Samantha al een tijdje in Sixsens werkt. Helaas was ze er niet tijdens mijn laatste bezoek, maar ze schijnt eind september weer in Sixsens te zijn. Deze meid heeft de allermooiste en lekkerst aanvoelende siliconen  :showtits1 van heel saunaclubland  ;D
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Basti77

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Samantha (Roemeense)
« Reactie #6 Gepost op: 13 september 2019, 18:44:38 »
Is deze Samantha dezelfde als in yin yang?dame heeft een grote tattoo op een kant van haar been en loopt verder over haar arm.
Een van de beste kamers ooit mee gehad.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Samantha (Roemeense)
« Reactie #7 Gepost op: 13 september 2019, 19:46:49 »
Is deze Samantha dezelfde als in yin yang?dame heeft een grote tattoo op een kant van haar been en loopt verder over haar arm.
Een van de beste kamers ooit mee gehad.

Yep, the same  ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.