Auteur Topic: Anita ( Roemeense )  (gelezen 1839 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
Anita ( Roemeense )
« Gepost op: 20 juni 2011, 21:05:33 »
Haarkleur/-lengte : zwart/ lang

Lengte dame : 1.65

Postuur/Cupmaat : slank/A

Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels

Leeftijd : 22

Tatoeages/Piercings : linkerkuit/nee

Service: TZ, PZC, NMC, vingeren, beffen.

Voordelen: Mooi, sympathiek, lief en ze heeft de mooiste blauwe ogen van NRW.

Nadelen: geen FT.

Tijdsduur : 1 uurtje

Prijs : 75


Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Anita ( Roemeense )
« Reactie #1 Gepost op: 14 mei 2012, 19:07:55 »
Inderdaad een mooie dame met betoverende ogen, vorig jaar tweemaal een sessie ondernomen met haar, de eerste was goed tot zeer goed te noemen, vandaar de herhaling enkele maanden later, nogal wiedes...Deze 2é sessie was quasi identiek, maar ik had de indruk dat ze voorts redelijk beperkt was qua extra serviceskills of inventiviteit om de sessie naar een (benodigd) hoger niveau te tillen om verder een regelmatige dame te kunnen worden voor me (ik kom niet vaak in PHG overigens, dus misschien was ik haar ook niet de moeite waard, zou ook kunnen). Voorts geen onvertogen woord, TZ goed, PZC goed, NMC goed, no alarms and no suprises. Een degelijke sessie ben je quasi gegarandeerd met haar, en dat kan van andere PHG-dames helaas niet gezegd worden... voor fans van mooie strakke lolita-lijfjes met azuurblauwe kijkers: zeker een optie... Ze spreekt prima Engels en is erg grappig vind ik overigens, mindgames en wat tegenspartelen vind ze leuk...

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
Anita ( Roemeense )
« Reactie #2 Gepost op: 29 november 2012, 17:34:46 »
Helemaal akkoord met wat over haar geschreven werd: de mooiste ogen van NRW, een prachtige glimlach en een top service. Geen vinger, maar een zeer goede sessie.