Auteur Topic: HOUSE OF DREAMS -DREAMS DO COME TRUE  (gelezen 24575 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
HOUSE OF DREAMS -DREAMS DO COME TRUE
« Gepost op: 11 februari 2018, 16:55:16 »
Tarieven

Prijs voor 30 min: € 65,-
Prijs voor 45 min: € 80,-
Prijs voor 60 min: € 100,-
Prijs voor 60 min incl. bad: € 125,-

Indien u als koppel/stel met een sexy meisje/dame naar de kamer gaat, is het de prijs (zie hierboven) x 2. Dit geldt ook als u als 2 vrienden (mannen) met 1 meisje/dame gaat. Natuurlijk bepalen de meisjes/dames zelf of zij beschikbaar zijn voor een trio, en bepalen zij ook zelf de extra’s buiten de standaardprijs.

Betaling cash en met pin geheel discreet mogelijk. Let op, wij accepteren geen creditcards.

De genoemde tarieven zijn gebaseerd op safe-sex (intiem/neuken met condoom en oraal/pijpen met condoom en strelen) inclusief kamerhuur en frisdrankje (geen alcohol) van het huis. Eventuele extra wensen kunnen vooraf op de voorstelkamer met de dame discreet worden besproken.

Openingstijden 7 dagen per week: maandag t/m zaterdag (10.00-23.00 uur). Zondag 12.00-22.00 uur.

Gratis voldoende parkeerruimte in de straten om ons privéhuis aanwezig.



Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Gilgamesj

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
HOUSE OF DREAMS -DREAMS DO COME TRUE
« Reactie #7 Gepost op: 21 november 2018, 15:48:12 »
In de prettige ambiance van House of dreams aan de Soesterweg 269 in Amersfoort: parkeren makkelijk,  hoffelijke ontvangst, zorgvuldige agendering en mooie prijzen, komt ook Meesteres Pia. Zij is natuurlijk inmiddels een Europees begrip, eigennlijk de Moeder aller Meesteressen. 
Daar was ze, keurig op tijd, in haar verblindende schoonheid en indringende kleding.
Ze is wel een MILF maar wat een goddelijk lichaam. Mooi afgetrained geen grammetje vet en dan die overrompelende borsten waar je ook nog aan mag zitten. Ze wist snel mijn verzoeken op te pakken. We gingen voor Soft erotische SM, een terrein wat ze volledig beheerst. Haar uitstraling is vitaal en sexy, haar spreken grappig en opwindend door de duitse tongval en haar aanwezigheid prominent. Wat een vrouw! oo origineel want op gegeven moment hingen er kleine emmertjes aan mij tepels die tergend langzaam met water gevuld werden. Ongelovelijk geil maar ook pijnlijk. En later zou ze die gevoelig geworden tepels meenemen in haar verbluffend spel van domineren en opgeilen. Met een mooie face-sitting, trampling, ball-busting, en ga zo maar door. Je vergeet de tijd want zij speelt met lust en pijn. Ze was al een tijdje zwaar op mij toen ze met minj pik aan de slag ging.Wat ze allemaal deed weet ik niet meer, ze wist mijn brandende tepels weer et vinden en ik kwam ongelovelijk diep klaar. Wat een topper. 5 sterren!   door Gilgamesj