Auteur Topic: *Mrs MICHELA  (gelezen 25355 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
*Mrs MICHELA
« Gepost op: 12 februari 2018, 19:20:04 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]


Mrs Michela

Looks …
Oost-europees
26 jaar
Blond
Bruine ogen
Cup B
1,75m

Talen …
Engels

Specialiteiten …
Erotic Dominance Tease and Denial Facesitting Foot-leg and boot worship Cock & Ball torture Gas mask Blindfolds Electro-stimulation Orgasm control Orgasm denial Slave Training Strap-on training Dildo training Anal play, dildos of all sizes, dilation and stretching with inflatables Fisting Prostate Massage Urethral sounds Needle play, cock and ball Nipple play, clamps Sensation play, feathers, ice, hot wax, Slapping Corporal Punishments Humiliation

Ontvangstmogelijkheden…
SM kamer Amersfoort

Contact info …
 SMS only: +31(0)626895423
 mistressmichela@gmail.com
 www.meesteresmichela.nl
 Lady Michela
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
*Mrs MICHELA
« Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2018, 16:21:11 »





















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Newbie

  • Gast
*Mrs MICHELA
« Reactie #2 Gepost op: 12 juni 2019, 15:24:37 »
Momenteel zit ik zeer zweverig en nadroment in de trein na een fantastische sessie met Meesteres Michela.

Al een langere tijd heb ik een fantasie over het meemaken van een soft-sm sessie. Na hier langer al onderzoek over gedaan te hebben, kwam ik na het lezen van vele recensies terecht bij Meesteres Michela. Van de week heb ik via de mail een afspraak voor vandaag kunnen met Meesteres Michela zeer wat vlot verliep en vanochtend de stoute schoenen aangetrokken en naar Amersfoort vertrokken.

House of Dreams is goed gelegen in een nette rustige wijk een kleine 15 min. lopen van Amersfoort station. Ook zag genoeg parkeergelegenheid rondom het privéhuis. De​​​​​De ingang is zeer discreet en je staat niet in de spotlights midden op straat als je aanbelt.

Ik werd vriendelijk verwelkomd door de gastvrouw en deze begeleide mij naar een kamer op de eerste verdieping waar Michela mij zou ophophale

5. minuten later klopte er iemand op de deur en niets minder dan Michela begroette mij in een aantrekkelijke gele latex pakje. De foto's van Michela logen er niet om, ze is ook een schoonheid van een dame in het echt!

Michela begeleidde mij naar de douche (overigens netjes en schoon) en na het douchen bespraken we al mijn wensen. Michela stelde mij op me gemak en gaf ook aan dat ik niks te vrezen had. Ze gaf aan dat we rustig zouden beginnen en langzaam maar zeker mijn grenzen zouden opzoeken en eventueel verleggen.

Ik heb dat in een sessie van een uur geweten ook! Om het uur in 1 woord samen te vatten: wow! Michela heeft mij enorm laten genieten met een geweldige tease & denial, softe CBT, prostaat massage,anaalspel en haar manier van praten en commanderen . Ze bouwde alles heerlijk rustig op met het teasen van mijn tepels en kleine heer. Na rustig opgewarmd te zijn begon zij vervolgens het verder op te bouwen en wisselde ze goed het bespelen van mijn kleine vriend af met een anaalspel. Hier was ik voor het bezoek nog een beetje zenuwachtig over, maar n waar ik nu weer warm van word als ik er aan denk! Er valt nog zoveel meer te beschrijven, maar dat hou ik voor mezelf en moet je zelf gaan meemaken.

Meesteres is Michela is een topper en is heel toegankelijk voor beginners in de BDSM wereld. Nu ga ik nog even verder wegdromen in de trein en hopelijk mag ik gauw weer een nieuwe recensie over haar schrijven.

Bedankt Michela!

Cheers

Newbie