Auteur Topic: Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)  (gelezen 185006 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #90 Gepost op: 1 mei 2021, 20:52:16 »
'k Zou 't begot niet weten van die blonde, geen flauw idee ....
Ik kan daar 3 keer in, dat gat is me veels te dik  ;)

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #91 Gepost op: 1 mei 2021, 22:01:59 »
Ik kan verkeerd zijn, maar volgens mij is die blonde op de foto niet degene die ook in SS35 stond bij Maya en Laura. Ik herken er haar toch niet meteen in, en ik ben er nochtans enkele keren bij geweest. Om haar te 'vinden' zal het wachten zijn op de heropening van het SKW. En kijken wie er wanneer terug opduikt in onze ramen.

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #92 Gepost op: 1 mei 2021, 22:04:00 »
Ik kan verkeerd zijn, maar volgens mij is die blonde op de foto niet degene die ook in SS35 stond bij Maya en Laura. Ik herken er haar toch niet meteen in, en ik ben er nochtans enkele keren bij geweest. Om haar te 'vinden' zal het wachten zijn op de heropening van het SKW. En kijken wie er wanneer terug opduikt in onze ramen.

Haar gezicht komt me wel bekend voor eigenlijk :p

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #93 Gepost op: 2 mei 2021, 00:15:46 »
Ik ben 100% zeker dat die blonde dame in september/ oktober in de dagshift op SS 35/3 stond.

Ik heb haar niet bezocht dus ik ken ook haar naam niet.

Even ter verduidelijking, ik zag haar daar regelmatig staan rond 13u vandaar dat ik "dagshift" vermeld.

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #94 Gepost op: 2 mei 2021, 00:44:11 »
Yep die blonde doet dag en avondshift

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #95 Gepost op: 2 mei 2021, 11:53:39 »
Tot voor de sluiting van oktober '20 stonden er in SS35 Maya, Laura en de blonde. Van de blonde heb ik de naam geweten, (ben er enkele keren bij geweest en was niet slecht) maar hij ontgaat me nu.  Het ging idd over dag- en nachtshift, voor zover die benamingen nog van toepassing waren. Er werd daar in SS35 wel eens 'door elkaar gelopen', en vooral 's avonds stonden Maya en Laura wel eens bij mekaar 'zotte toeren' te doen. De vaste plaats van het blondje was wel het meest rechtse raam.

Ik heb alleen toch de indruk dat het meisje dat hier bij Selena op de foto staat niet dat blondje is. Haar gezicht komt me ook bekend voor, maar het lijkt me strakker, terwijl het blondje altijd 'vriendelijker' overkwam.  Maar zoals gezegd: ik kan verkeerd zijn.  Het wordt hoog tijd dat we terug de gelegenheid krijgen om onze SKW-relaties eens op te frissen in de realiteit.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #96 Gepost op: 2 mei 2021, 15:32:45 »

Ik heb alleen toch de indruk dat het meisje dat hier bij Selena op de foto staat niet dat blondje is. Haar gezicht komt me ook bekend voor, maar het lijkt me strakker, terwijl het blondje altijd 'vriendelijker' overkwam.  Maar zoals gezegd: ik kan verkeerd zijn.  Het wordt hoog tijd dat we terug de gelegenheid krijgen om onze SKW-relaties eens op te frissen in de realiteit.


Vanderbeffen, geloof me nu toch eens voor één keer!  ::)

Jij bent niet de enige die weet waar alle meiden staan en wie ze zijn hoor  ::)

Over de Vingerlingstraat en de Verversrui ga ik met jou niet in discussie maar over de Schipperstraat en de Villa Tinto wél. Je hebt er toen wel meeval mee gehad maar je hebt nog niet zo lang geleden een dame bezocht waarvan je dacht dat het eentje uit de Schippersstraat was en het was er g.dverd.mme eentje uit de Villa Tinto. Akkoord, de naam zorgde voor verwarring maar je kwam toch terecht bij een andere dame dan je verwacht had.

Je kennis is groot, daar twijfelt niemand aan, maar je kunt dus niet ALTIJD gelijk hebben  ;D  ;D  ;D

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #97 Gepost op: 2 mei 2021, 16:26:39 »
Uiteraard heeft VDB erop gezeten, ze heeft een te dikke kont, en dan kan hij dat niet laten  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #98 Gepost op: 2 mei 2021, 18:55:32 »
Je kennis is groot, daar twijfelt niemand aan, maar je kunt dus niet ALTIJD gelijk hebben  ;D  ;D  ;D
Daarom schrijf ik er ook bij dat ik twijfel  ;) want ik ben bij dat blondje toch wel meer dan eens langs geweest. En we hebben het duidelijk over dezelfde.  ;D

Uiteraard heeft VDB erop gezeten, ze heeft een te dikke kont, en dan kan hij dat niet laten  :lol :lol :lol :lol :lol

Wel, als ik schrijf dat ik haar gezicht niet meteen herkende, kan ik nog aannemen dat ze een 'andere' gelaatsuitdrukking aanneemt op de foto, maar als notoir liefhebber van kontjes herken ik ook haar kont niet echt. Dus ik zal dan zeker nog eens moeten teruggaan... En dat terwijl ik al een hele tijd van een trioke met Maya en Laura aan 't dromen ben...  ;D  Op zich geen probleem, want in mijn hoofd heb ik al een lijstje van 10 à 11 SKW-stars die ik bij een heropening zo spoedig mogelijk hoop terug te kunnen bezoeken.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #99 Gepost op: 2 mei 2021, 23:36:26 »
VDB, je snapt het echt niet he!

Bij het blondje dat op de foto met Selena staat ben jij nooit geweest. Je hebt een verkeerde voor.

En geloof me nu eindelijk  ;D

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #100 Gepost op: 3 mei 2021, 12:43:24 »
VDB, je snapt het echt niet he!

Bij het blondje dat op de foto met Selena staat ben jij nooit geweest. Je hebt een verkeerde voor.

En geloof me nu eindelijk  ;D
Ben jij de pimp van VDB? Dat jij weet welke meid hij heeft bezocht?   :lol :lol :lol :lol
Wat schuift dat?  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #101 Gepost op: 3 mei 2021, 16:08:24 »
VDB, je snapt het echt niet he!

Bij het blondje dat op de foto met Selena staat ben jij nooit geweest. Je hebt een verkeerde voor.

En geloof me nu eindelijk  ;D
Ben jij de pimp van VDB? Dat jij weet welke meid hij heeft bezocht?   :lol :lol :lol :lol
Wat schuift dat?  ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Als VDB voorbij SS 35 komt is hij altijd een beetje in de war. Hij heeft zich in dat huis al wel eens meer vergist van meisje of van naam. Dat zou kunnen zijn omdat de meisjes die daar gewoonlijk staan regelmatig elkaars plaats innemen. Ook het verschil tussen Lora en Laura is voor hem niet altijd even duidelijk alhoewel die beide dames in verschillende straten staan.  :lol_hitting:

Maar dat is niet het enige probleem, hij haalt ter hoogte van SS 35 soms ook wel eens de dag en de avond door elkaar. Nochtans is dat niet zo moeilijk te onderscheiden, in de dag is het licht en in de avond is het donker maar zonder zijnen bril ziet hij niet altijd het verschil. Hij is soms nog verblind door de schoonheid van "zijn vriendin van de Vingerlingstraat" waar hij dan net vandaan komt.  :lol_hitting:

Haha "zijn vriendin van de Vingerlingstraat" ..... het zou een variant kunnen zijn van het stuk dat ze in de Poesjenellenkelder al jaren spelen "de maagd van de Burchtgracht".  :lol

Ik vecht de affaire van "dat blondje" en wie nu precies wie zijne pimp is wel verder uit met VDB.  ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #102 Gepost op: 4 mei 2021, 02:03:14 »
Als VDB voorbij SS 35 komt is hij altijd een beetje in de war. Hij heeft zich in dat huis al wel eens meer vergist van meisje of van naam. Dat zou kunnen zijn omdat de meisjes die daar gewoonlijk staan regelmatig elkaars plaats innemen.

Dat klopt, maar om zeker te zijn heb ik hen dan wel alle drie bezocht: een paar keer het blondje, Maya en Laura. Mochten die meisjes nu eens allemaal hun naam op hun gat getattoeeerd hebben he, ik zou het wel gezien hebben hoor, want het kontje is een van de eerste dingen waar ik naar kijk.   :dance2 :kissass


Haha "zijn vriendin van de Vingerlingstraat" ..... het zou een variant kunnen zijn van het stuk dat ze in de Poesjenellenkelder al jaren spelen "de maagd van de Burchtgracht".  :lol
Ons leven verloopt al een half jaar zonder Vingerlingstraat. Het is nu Assepoes, inside joke. Ik ben ook nog voor alle zekerheid eens gaan googlen op 'maagd' maar volgens mij voldoet ze niet aan die omschrijving.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #103 Gepost op: 4 mei 2021, 13:34:36 »
Ons leven verloopt al een half jaar zonder Vingerlingstraat. Het is nu Assepoes, inside joke. Ik ben ook nog voor alle zekerheid eens gaan googlen op 'maagd' maar volgens mij voldoet ze niet aan die omschrijving.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Jij bent meer van de onbevlekte .... euh, schiet jij alweer met losse flodders en op dikke konten? Bah bah bah  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)
« Reactie #104 Gepost op: 4 mei 2021, 14:22:19 »
schiet jij alweer met losse flodders
Nee, met losse klodders  :lol_hitting: