Auteur Topic: ELENA - Marokkaanse  (gelezen 37640 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
ELENA - Marokkaanse
« Gepost op: 28 februari 2018, 13:09:05 »
Dit is echt een knap heel knap meisje. Topbody, slank, gebondeerd haar, knap gezicht, volle lippen en lief en ondeugend in haar manier van doen. Ze keek eerst even de kat uit de boom, maar al snel ontvouwde zich een sensueel liefdesspel waarbij ze haar lichaam op een zeer erotiserende manier over mij heen wreef en haar tong mijn lichaam wist te vinden. Een lekker geile orale pijpbeurt volgde, en ook de nodige standjes en beffen door mij bij haar, was voortreffelijk. 1 van de knappere meiden nu mijn inziens bij House of Dreams

vaak op zaterdag aanwezig en soms nog een extra dag, maar dat is te volgen in hun handige weekagenda via http://www.privehuishod.nl/weekagenda/

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ELENA - Marokkaanse
« Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2018, 11:28:21 »



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
ELENA - Marokkaanse
« Reactie #2 Gepost op: 14 april 2018, 18:21:43 »
Jeetje, Donald is niet snel stil, maar wat een verschrikkelijk lekker ding. Zeer sexy en geil, slank, volle lippen, heeel knap gezicht en ook nog humor en leuke meid, geen verwaandheid of zo/ Nou Donald wist wel raad met deze blonde stoeipoes, alleen 1 nadeel. Omdat Elena zo knap en lekker is, kon ik het niet heel lang volhouden en moest ik mijn zaad al snel dumpen. Maar wat een genot deze. Zoenen deed ze soms vertelde ze dus ik had mazzel denk ik dan maar met wat bijbetalen natuurlijk. Echt een lekker ding. Pijpen was met haar volle lippen en ondeugende ogen een groot feest, en ach het neuken natuurlijk ook. ;D

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
ELENA - Marokkaanse
« Reactie #3 Gepost op: 3 juni 2018, 18:40:47 »
Elena is volgens mij een mix van 2 afkomsten, en het zal mij een worst zijn welke. De foto's spreken voor zich en haar looks in het echt nog meer want ze is echt leuk en bloedmooi, superslank en grappig in de vorm van humor die ze heeft. Was weer een top 45 minuten met lekker neuken en gepijpt worden en zoenen extra genomen. Voordeel op zondag is dat het iets rustiger is want doordeweeks is het met name in de middag nog weleens zo druk dat er geen kamers vrij zijn. Elena is voor mij 1 van de knapste bij House of Dreams.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ELENA
« Reactie #4 Gepost op: 7 oktober 2018, 16:09:40 »







"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
ELENA - Marokkaanse
« Reactie #5 Gepost op: 19 december 2018, 18:24:00 »
Donald wist niet wat ie las, Elena is back! Nu niet in Amersfoort bij House of Dreams, maar wel in hun nieuwe privehuis La Cloche in Utrecht. Dit verschrikkelijke lekkere ding is nog even lekker bleek vanmiddag. Geil zwart setje aan, blonde haren en die volle lippen en ogen, mmm, en dan die body. Leuk brutaal en gewoon erg sexy. Was gewoon weer top en ik moest meerdere malen oppassen niet al klaar te komen al had dat niet uitgemaakt, want je betaalt immers voor de tijd, maar dan is het gevoel meestal weg. Neuken en pijpen was gewoon weer supergeil en zoenen erbij genomen dan was dan ok, niet vol vol,, maar met zo'n lekkere meid is zoenen sowiso al erg spannend. Begreep dat ze er morgen ook zou zijn, nou ik zou zo weer willen!

Op de gang zag ik nog dat SM meisje Carina voorheen Micky, die is ook erg lekker, maar ja, Donald is niet zo van de SM stuff :D

Moderator, deze topic moet naar Privehuis La Cloche - Utrecht, Elena werkt alleen nog daar ipv Amersfoort

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
ELENA - Marokkaanse
« Reactie #6 Gepost op: 9 februari 2019, 18:30:53 »
deze beauty werk al enige tijd bij Privehuis La Cloche in Utrecht