Auteur Topic: Elsje privé uit Gent  (gelezen 10084 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Huss

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Elsje privé uit Gent
« Gepost op: 13 maart 2018, 00:30:45 »
Ik was opzoek in m'n buurt naar een privé ontvangst en kwam bij Elsje (39j)terecht. Staat momenteel op red-light en afspraakjes.
SMS en mail beantwoord ze niet dus bellen is de boodschap. Altijd een beetje spannend. Vorige vrijdag 2 keer gebeld en geen respons gekregen. Effe vriendelijk ingesproken dat ik haar nog wel es zou terug bellen. Zogezegd zo gedaan. Deze ochtend belde ik haar terug. En bingo... Ze nam op.  Wel een beetje een koude douche vond ik.  Want toen ik haar tarief vroeg rammelde ze dit zeer routinematig af. Ik vroeg haar 2 beschikbare data, die konnen helaas niet. Toen ik ook nog informeerde naar een fetish  vroeg ze vrij nors of ik echt wel interesse had... Ik ga er vanuit van wel, anders zou ik de stap tot bellen niet wagen. Op een datum die zij voorstelde kon ik geen sluitend antwoord geven, mijn vrije discrete tijd hangt af van een paar factoren. Ik moest nog maar eens terugbellen als ik daar zicht op had.
Hmmmmm eerlijk? Ik voel er niet veel meer voor om deze dame te contacteren....

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Elsje privé uit Gent
« Reactie #1 Gepost op: 13 maart 2018, 00:35:30 »
@Huss
Heb je een link van redlights of afspraakjes?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Huss

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Elsje privé uit Gent
« Reactie #2 Gepost op: 13 maart 2018, 00:51:17 »
Als je haar naam ingeeft komt ze als 1 van de eerste hoor

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Elsje privé uit Gent
« Reactie #3 Gepost op: 13 maart 2018, 07:08:48 »
Staat ook reeds geruime tijd op schatjes.net Oost-Vlaanderen. Ondanks dat ze al ettelijke jaren adverteert kan ik nergens op normale fora een recensie vinden. Staat wel op wandelaars.org maar daar wordt bijna iedere dvp met de grond gelijk gemaakt. Heb één maal inlichtingen gevraagd en ik moet zeggen dat de dame in kwestie vriendelijk overkwam

Offline Huss

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Elsje privé uit Gent
« Reactie #4 Gepost op: 13 maart 2018, 23:07:51 »
Inderdaad, schatjes.net/elsje dat is ze.
Je moet bellen voor een afspraak en dan verwacht ik een net iets warmer onthaal aan de telefoon🤨