Auteur Topic: Mickey (Roemeense)  (gelezen 9168 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Mickey (Roemeense)
« Gepost op: 19 maart 2018, 17:20:09 »
Mickey

In het begin van de morgen werd mijn aandacht al getrokken door dit zeer mooie Roemeense poppetje.
Ze was bezig om een klant mee te krijgen naar de kamer en ze trok haar pakje iets omlaag waarbij haar prachtige borsten zichtbaar waren en dat was het moment dat ik verkocht was en dacht die moet ik uit gaan proberen.
Uiteindelijk was zij mijn laatste kamertje pas op het einde van de avond aangezien het allemaal ietsjes anders liep, maar goed dat is wel vaak zo op club dagen.
Rondstreeks half 9 had ik haar dan te pakken toen ze van haar vorige kamer weer de bar ruimte binnen liep.
Met haar een gezellig kort gesprekje gehad en nadat ze haar sigaretje en drankje op had zijn we na de kamer vertrokken.
Ik had al van een andere ijsbeer info gekregen dat ik niet al te veel moest verwachten, maar goed dan maar een optiek fuck.

Op de kamer eventjes geknuffeld en daarna ons van onze kleren ontdaan waarbij ik haar prachtige lichaam kon aanschouwen.
Echt een heerlijk paar borsten een mooie b-cup en lekker stevig. Als baby zo ik het wel weten, want dan had ik een acute melkverslaving
Me eigen geïnstalleerd op het bed en daar begon ze gelijk met pijpen en helaas geen kussen , maar hier heb ik ook niet echt na gevraagd of op aangedrongen.
Tijdens het pijpen had ik heerlijk uitzicht op haar mooi lichaam en zag ik via de spiegel haar lekkere kont.
Daarna was het tijd om te sporten en plots gleed mijn satéprikker in haar strakke kutje en heerlijk reed ze op en neer.
Vervolgens nog wat andere posities en heerlijk klaargekomen in haar strakke kutje.

Tevreden de kamer verlaten met dit mooie mokkeltje.
Het is geen service kanon, maar ze is wel correct en lief en of ze doet kussen weet ik niet.
Kortom wel voor herhaling vatbaar en zeker als optiek fuck

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Mickey (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 2 april 2018, 11:59:11 »
Mickey gisteren toch maar weer eens als optiek fuck gebruikt en voor die reden was ik weer tevreden