Auteur Topic: ISSA  (gelezen 24136 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jooploop

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
ISSA
« Gepost op: 19 maart 2018, 21:39:12 »
Isa is 25 en ben met haar al redelijk vaak gekamert

Voor ronde 2 was het niet zo moeilijk voor mij ik zat op me gemak even wat op me telefoon en daar hoorde ik een heel bekend stemmetje en ja daar was isa wat gewoon weer een hele goede kamer was

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ISSA
« Reactie #1 Gepost op: 6 juni 2019, 19:30:54 »
Issa
Na wat uurtjes rondgehangen te hebben in de club, begon het weer te kriebelen. Over Issa had ik goede verhalen gehoord, dus was wel geïnteresseerd in haar. De présales waren erg kort, maar dat vond ik dit keer niet zo erg. We gingen dus al snel naar de kamer.

Op de kamer begon ze gelijk te (tong)zoenen. Daar houd ik wel van :) Ik had vernomen dat ze erg wild kon zijn op de kamer, maar bij mij was ze erg rustig. Hopelijk dat ze de volgende keer wat ruiger te werk gaat.

Ik heb haar eerst verwend, want het schijnt dat ze kan squirten als ze klaarkomt. Ik heb het lang volgehouden, maar het zat er niet. Ze zei dat ze erg vermoeid was en dat het daardoor blijkbaar niet wilde lukken. Ach, dan maar de volgende keer. Als ik mijn powertools weer bij me heb. Gegarandeerd dat het dan wel zal lukken ;)

Daarna was het mijn beurt. Ze gaf me een goede blowjob en heb het afgemaakt in missio, zodat ik haar lekker kon blijven zoenen. Issa is me zeker niet tegengevallen, maar ik had wel hogere verwachtingen van haar door alle verhalen. Het was zeker een goede kamer, maar ik hoop dat het de volgende keer een uitstekende kamer gaat worden. Die kans ga ik haar wel geven ;)



Naam: Issa
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
Leeftijd: 27
Haarkleur/-lengte: Bruin
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ A-cup
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2019, 20:23:30 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.