Auteur Topic: Landhuisje in Overloon (Noord-=Brabant)  (gelezen 8817 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Landhuisje in Overloon (Noord-=Brabant)
« Gepost op: 19 maart 2018, 23:00:04 »
Squirting is geil

Afgelopen zondag zin in sex maar niet om ver te rijden. Wat rondgekeken op internet en ik kwam bij het Landhuisje in Overloon uit. Hier was ik zeker al 10 jaar niet meer geweest maar ik werd aangetrokken door squirting in het profiel van Gina. Dit heb ik namelijk nog nooit bij een dame live beleefd en ik wil toch een hoop dingen gedaan hebben in mijn leven.

Opgebeld en een afspraak voor een uur gemaakt. Dat kost 120 euro. De auto kon ik discreet achter het prive-huis parkeren. Ik werd door een gastheer ontvangen die me een drankje aanbood en Gina ging halen. Gina bleek een lange slanke al wat oudere dame (40 staat in het profiel) met lange zwarte haren. Ze was uiterst vriendelijk en ze bracht me naar een kamer die helemaal vol met SM-attributen stond. :mistress

Gina begon me uit te kleden en vroeg of we samen gingen douchen.  :douchen Dat deden we en het was lekker hoe ze mijn lichaam inzeepte. Uit de douche bood ze aan om me af te drogen en omdat ze het koud had deed ik het bij haar ook. Dat werd gewaardeerd. Ik vertelde haar dat ik het squirten wel eens wilde meemaken. Ze gaf terug dat ze dat alleen kon doen als ze echt geil is.

We strekten ons op het grote bed uit en begonnen te zoenen. Gina zoent heerlijk met diepe halen en passie. Langzaamaan werd de rest van mijn lichaam onder handen genomen. Mijn tepels werden niet overgeslagen en mijn ballen kregen een heerlijke likbeurt.

Nu was het mijn beurt. En vanuit tongzoenen bewoog ik naar haar tepels. Gina heeft a/b-borsten geheel naturel met de tepels als knoppen er op. En ik verwende haar tepels hetgeen zeer op prijs werd gesteld. Ze werden nog groter en stijver. Ze vroeg me of ik er zacht in wilde bijten. Heerlijk.
Vervolgens was haar poes aan de beurt. Het was geweldig om te zien hoe tijdens het beffen Gina steeds meer opgewonden werd. Ze kreeg een heel natte poes en vroeg of ik er een vinger in wilde steken tijdens het beffen. En toen nog een. En toen ook nog een derde. En Gina schokte en bewoog alle kanten op. Met wisselende tempo's en bewegingen. Het was zo geil om mee te maken. Ze luste er werkelijk pap van. Op een gegeven moment voelde ik een straal mijn mond binnenkomen tijdens het beffen. Ze was aan het squirten! Sorry, sorry riep ze, maar ik vond het helemaal niet erg dat ze bij mij binnen spoot. Alleen maar ontzettend geil. En na de eerste golf kwam even later een tweede, en een derde etc. etc. Minstens zes keer kwam ze met stralen klaar. Op het bed had zich een grote plas gevormd. Magisch, het is een soort water, en ruikt in geheel niet naar urine.

We gingen aan de andere kant van het bed liggen waarna ze mij weer onder handen nam. Ze likte, spuugde en hapte mijn ballen, beet in mijn tepels en na een condoom te hebben aangebracht kreeg ik een diepe pijpbeurt. Gina weet wat ze doet en hoe ze een man kan verwennen. Afgemaakt met haar bovenop. Het uur was alweer voorbij.
Uitgewoond namen we nog een douche waarna ik door Gina naar de aparte uitgang werd gebracht.

Het was een heerlijke zondagmiddag. En als je niet heel veel tijd hebt of gewoon geen zin in een saunaclub hebt, is dit eigenlijk een prima alternatief. Maar misschien heb ik het gewoon heel goed getroffen.

De hele dag erna (vandaag!) kreeg ik weer een stijve als ik aan de beurt met Gina dacht.

Ben ik nu hooked?

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Landhuisje in Overloon (Noord-=Brabant)
« Reactie #1 Gepost op: 20 maart 2018, 07:56:44 »
Mooi verslag en opvallend dat de prijzen gedaald zijn naar 120,- per uur. Het is alweer een jaar of 2-3 geleden dat ik er voor het laatst was. Kwam er 1 keer per jaar ofzo als ik net als scrotum geen zin of tijd had om in een club te verblijven. Alleen waren toen de prijzen rond de 140 voor 3/4 of een uur, dat ben ik vergeten.
Ben er toen gestopt vanwege de prijs en vooral de overwegend oudere en vollere dames. Line up in zo’n privéhuis wisselt natuurlijk ook na verloop van tijd. En alle jongere en slankere types waren toen vertrokken.
Als je nu op de site kijkt dan staan daar ook weer wat jongere dames op. Hun formaat is op foto’s in het donker altijd wat lastig te beoordelen,
maar zou zo maar kunnen dat ik er bij gelegenheid ook weer eens binnen wip.
Dank voor de update scrotum!