Forum > AMSTERDAM

Valentina, Ruysdaelkade 141 links beneden, Amsterdam

(1/1)

Ronny Bovenaars:
Was voor mijn job in Amsterdam een avondje in het hotel verveelde dus eens gaan neuzen in het kleinste red light van Amsterdam aan een kanaal, de Ruysdaelkade. Het is niet groot, een paar huizen met een paar dames. De helft van de ramen was donker dus beetje uitgestorven en niet veel dames die mijn aandacht trokken.
Nummer 141 zat een wat oudere dame met een zwart setje en lederen boots. Wat clownachtige kinky looks vanwege haar witte huid en overdreven rode lippen. Aangesproken, sprak Nederlands met accent en toen ze haar naam Valentina noemde ging er een lampje branden. Volgens mij had deze dame vroeger veel recensies op de concurrerende website.
Ik dacht ben er nu toch wil wel eens kijken of ze echt zo goed is.
Dus naar binnen, daar hield ze haar boots aan, begreep waarom, ik denk dat ze zonder de torenhoge hakken best klein is.
Lichaam verraad een milf en de seks was echt niet om over naar huis te schrijven, lopende band werk, overdreven gedoe. Ik denk dat ze (helaas) al veel te lang in dit vak staat.
Nou bezoekje Amsterdam was dus niks en gelukkig de week erop weer volop genoten in het huiselijke SKW.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie