Auteur Topic: Vanessa  (gelezen 26413 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Vanessa
« Gepost op: 20 maart 2018, 16:02:36 »
Vanessa - Terug een goede sessie
Bij deze recensie


DVP-Cataloog

#DVPlookalikevanver - #Hongaarseschoonheid - #naturelledame


Paspoortje

[box title=Vanessa]
Land:             Half Hongaars, Half Duits
Taal:              Hongaars, Duits (goed), Engels (matig)
Leeftijd:         25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m - 1m77
Ogen:       Gruin (Bruin-groen)
Model:            naturel, normaal gebouwd maar leuke curves
BH:                 B
Kontje:           erg lekker

Tattoo/piercings:   nope
Haarkleur:      lichtbruin, golvend haar
Haarlengte:    lang dik haar  :great:
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC - NMC - Likken - Lichte GFE - Massage - Rollenspel - Geen TZ
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Naturel lichaam, goede klik, kan je mee gezellig prate, in voor de wensen van de klant
- tijd was niet vol gemaakt
[/box]
[box title=extra info]
! gevoelige tepels, hou er rekening mee
[/box]


Bijzonderheden

Dit is een dame die opvalt net omdat ze er niet meteen zo opvallend uitziet, niet op de fake manier zoals we dat ondertussen gewend zijn bij veel Oost-Europese dames. Geen overdreven make-up, geen extensions, geen sili's, geen superslank lijf - normaal maar toch sexy gebouwd, ...kortom: naturel. Met dat feit pronkte ze ook mee op kamer. Terecht. De dame is correct en voldoet aan je wensen. Ze is erg gevoelig bij de tepels en kietelachtig, dus treat her with extra care, je krijgt het respect zeker dubbel terug. Ze is half Duits, half Hongaars naar eigen zeggen.


Presales en iets over lookalikes

Deze waren in de veranda nadat Hooker Lover 1 ons heeft gekoppeld en aan elkaar voorgesteld. We hadden een kort praatje met elkaar en ik zei wat ik graag had. We tastten elkaars grenzen af en nog wel andere meer lijfelijke dingen  :))  Ik werd meer en meer tot haar aangetrokken en ik besloot dat ik wel op kamer wilde met haar. Er zijn van die factoren die helpen in deze keuze zoals gelijkenissen met DVP's met wie je al hebt gekamerd, zelfs met vrouwen buiten het clubleven. Een bepaalde blik in de ogen, een manier van spreken, de haren dik, wild en los...Kitty. Alleen heeft deze dame niet zo'n dik haar en borsten als Kitty (nu lang weg uit Babylon) en is ze warmer en niet zo profi als zij.


Kamer

Kamer 5a: een kamer in de bovenverdieping. De muziek kan afgezet en de verlichting lichter gezet. Het bed is ruim bemeten. We hebben besloten om met een half uur te beginnen.


Voorspel & Sex

... Het werden er ongeveer 25min max. Ik vraag me nu af of ik hier ook 3x zou hebben kunnen klaar komen binnen een uur zoals bij Kitty (ex-Babylon) destijds. Iets aan haar uiterlijk maakt de kleine nòg wilder dan ikzelf. Dat naturelle, die dikke haren, iets in haar ogen, haar lichaamsbouw, ik weet het echt niet. Ze deed het rollenspel zeer goed, ze weet hoe ze dominant moet zijn. Ik kon niet van haar mooie lichaam blijven, als je langer wacht met clubben, is het vasthouden en strelen van dat gladde perzikzachte huid van de dames een feest. Ze had er ook wel pret in, ze liet me haar niet meteen aanraken en kleedde zich traag uit terwijl ze boven me uit torende. Ik streelde heel passioneel haar mooie lange dikke haren, haar mooie benen, haar borsten. Daar moest ik blijkbaar mee opletten, haar tepels zijn extra gevoelig. Ok dan.

De seks was met haar boven op me. Ja, ja ik had m'n pilletje genomen voor je weet nooit hoeveel zenuwen, maar was het nodig zoals in het SKW een maand terug, not sure. De setting is anders, beter: ik was weer in m'n clubje SixSens, ik was hier gewoon thuis. Hier lukt het me om krachtdadig klaar te komen en het duurde nog best lang ook!

Terug een goede sessie nadat in Antwerpen m'n zelfbeeld weer gedeukt was, al wist ik dat het geen goed idee was om van de koude de ramen te bezoeken.

Ze had er zelf plezier in en we speelden en praatten wat na nadat ze even heeft gedoucht. De tijd werd niet helemaal vol gemaakt al voelde het wel zo. Meer was er niet nodig, ik was een tevreden ijsbeer en we gingen afsluiten.


Afsluiten

Alles werd rustig afgeruimd en beneden hebben we 50€afgerekend, geen problemen, ze kuste me en was weg.


Aftersales

Geen noemenswaardige aftersales, al kruisten we elkaar vaak. Ze was veel bij de kino te vinden waar steeds een groepje dames stond om de trappen afdalende ijsberen met heel veel liefde op te vangen...


Fazit en Score

Vanessa is een correcte mooie dame. Wil je een meer naturelle uitziende dame, de mooie Girl-Next-Door met goede service, ga voor haar. Mijn verjaardag was alvast geslaagd met deze kamergang, dank zij de tip van Hooker Lover 1.


Score: 8,0 / 10
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2018, 16:24:22 door Vazkor »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Vanessa
« Reactie #1 Gepost op: 1 januari 2020, 16:38:01 »
Na mijn gebruikelijke SS routine kwam ik Vanessa op de trap tegen. Nadat we elkaar Frohe Weihnachten hadden gewenst met als bonus drie zoenen zei ze dat ze zich kon herinneren dat ik ooit op haar vraag waarom het nog nooit tot een erotisch samenzijn was gekomen ik haar had geantwoord dat ik zelf nooit op een dame afstapte. Nu is het voor haar ook niet gebruikelijk om op een "onbekende" man af te stappen maar ze voegde eraan toe dat ze me zo zou komen opzoeken in de bar.

Ik had me met een drankje op een bankje genesteld en toen ze de bar inkwam zag ik haar al rondkijken waar ik zat. Zodra ze me gespot had maakte ze het gebaar of het ok was dat ze bij mij kwam zitten. Na mijn bevestiging kwam ze bij mij zitten. In het verleden nooit echt met elkaar wat langer gesproken maar ze bleek een aangename gesprekspartner. Het gesprekje viel nooit stop en ik vond het wel leuk dat ze zei dat ze uitermate nieuwsgierig was hoe het met mij op de kamer zou zijn en hoopte dat dit er ooit van kwam. Natuurlijk een vleiende omweg om indirect de kamervraag te stellen.

Ik zei dat ik een voorkeur had voor de kamers 3A/B, 7 en 11 had en ze vroeg of dit betekende of ze moest gaan kijken of één van deze beschikbaar was. Ik knikte en ze vroeg of ik met haar mee liep. Geen van deze waren beschikbaar en we gingen een sigaretje roken nadat ze de dame van de sleutelafgifte onze voorkeuren had doorgegeven. Toen we terugkwamen bleek dat 3A net beschikbaar was gekomen en begaven we ons naar het bovenste gedeelte.

Tijdens de massage bleven we er lustig op los praten en ze genoot van mijn kneedkunsten. Ik dolde haar met feit dat ze half Duitse is en ik zelden tot nooit een klik met Duitse dames heb. Dus als het een flop zou worden zou ik de schuld aan haar Duitse kant geven. Ik werd na de massage uitvoerig bedankt en ze voegde eraan toe dat het nu mijn beurt was om te genieten. Met haar vingertoppen en nagels verkende ze sensueel mijn hele lichaam om zich daarna op dat gedeelte in de middelste regionen te richten. Ze wisselde haar BJ af met een edging HJ met het nodige spuug waarbij vooral haar edging HJ van grote kwaliteit was. Ze wist me op het randje te houden en om te voorkomen dat er ongelukjes zouden gebeuren werden er beschermende voorzorgsmaatregelen genomen. De volgende stap was de daad zelf en ze kwam on top. Het feit dat dit het eerste kamertje was hield in dat het niet lang duurde voordat het rubbertje zijn nut bewees.

Haar sympathieke karakter en persoonlijkheid zou ze later op de avond nog tonen door toen ik met Vicky op het punt stond een kamer te betrekken ons de sleutel van kamer 7 te geven met de woorden dit is mijn kerstcadeautje voor jullie en veel plezier.

Toen ik hierna in de bar terugkwam voor een drankje alvorens naar huis te gaan kwam ze even informeren hoe het was geweest en wilde ze weten hoe het verhaal nu precies tussen Vicky en mij zat. Ze kende ons verleden en zag de speciale band die we hadden. Ze zei dat ze wist dat als Vicky er was ze geen kans op herhaling had maar hoopte dat ze de leegte mocht opvullen als zij er niet was.

Vanessa is een oprechte en zeer aangename dame die weet hoe het heurt en het je volledig naar je zin wil maken op de kamer.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Vanessa
« Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2020, 12:08:47 »
Vanessa ken ik al langere tijd. Dollen met Vanessa en the four musqueteers. Ze stond al langer op mijn lijstje. Het kwam er niet van. Sjeuf is nou eenmaal een trouwe echtgenoot (van de gebreide broek).  ;D
Vrijdag een week geleden richting Lemiers gekoerst, wetende dat ik van mijn vaste pad zou moeten afwijken. Ik had enkele opties in gedachten, waar onder Delia, Marina, Vanessa en Lulu. Geen idee of de dames ook aanwezig zouden zijn. Vanessa trof ik al vrij snel in de bar. Nog niet echt goesting, maar het gesprek dat er op volgde liep uiteindelijk uit op een stomende kamer.

Op naar room 5a, alwaar het laken plechtig werd uitgevouwen. Snel samen een douche genomen als opwarmertje. 
Normaal masseer ik de dame, maar Vanessa wilde percé de ouwe Sjeuf masseren. Een professionele massage. En ik moet toegeven dat ze dat behoorlijk goed deed. Zungenküsse kein Problem. Bijzonder goed zelfs. Blasen als een Nilfisk. Ik heb haar dan ook langdurig haar gang laten gaan. First on top, later in missio heerlijk de vangkwak afgevuld met professortjes. En zo was het ineeens 2 uur verder........

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke