Auteur Topic: Maya (rRoemeens  (gelezen 7167 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Maya (rRoemeens
« Gepost op: 20 maart 2018, 23:02:49 »
haarkleur/-lengte: zwart lang
lengte dame: 1,65
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Roemeense/Engels
leeftijd: ongeveer 20
tatoeages/piercings: ?
service: Zo ongeveer alles wat je wilt. Ze probeerde me ook alles aan te smeren en extra te verdienen. SM en allle andere diensten het is allemaal mogelijk en ze zegt dat ze er van houdt.
Tijdsduur: 120 minuten
Bedrag: 200

Een kleintje had wel een erg lekker bekkie, lekker kontje ook maar verder niet zo´n bijzonder uiterlijk. Leuk opgestoken kapsel met blonde lokken tussen het donkere haar. Maximaal 1,65 lang. Het nadeel van zo´n half pilletje elke keer als ik d´r tegen kwam kreeg ik een stijve onder m´n badjas en dat is midden in de club toch wel wat ongemakkelijk. Die maakte dan ook duidelijk dat ik maar eens de kamer met haar moest gaan opzoeken. Ze stelde zich voor als Maya, 20 jarige Roemeense en had hiervoor 2 jaar in Oase gewerkt en ze was pas net in Sharks begonnen. Dus haar meegenomen om 21.30. Eigenlijk wou ze eerst in van die hokjes ivm wachttijden maar die zijn nooit zo lang in sharks en ik hou niet van vluggertjes. Dus naar de trap op gegaan en er was direct een kamer beschikbaar, 1 van de spiegel kamers. MAYA zei direct dat ze fantastisch goed kon pijpen. Ik zei wat sceptisch "dat hoop ik want daar kan ik heel erg van genieten". Ze had geen woord gelogen misschien wel de beste blowjob die ik ooit had gehad. Veel variatie en hoe ze het ook deed was goed. Het enige ze wou d´r een extra uit halen maar ik zei dat ik dat niet wou maar ze probeerde toch dat eruit te halen en pauzeerde niet altijd als ik haar vroeg even te stoppen. Veelvuldig bijna tot een hoogtepunt gekomen. Nu kan ik me altijd goed controleren en kom ik nooit meer eerder tot een hoogte punt dan ik dat wil maar als het niet al de 4e kamer van de dag was dan weet ik niet of ik mijn orgasme had kunnen controleren. Super goed. Was super geil dit kleintje aan het werk te zien van al die kanten in die spiegels. Dan ook lekker lang laten pijpen aangezien ze daar zo goed in was en er geen probleem mee had. Toen ook eens heerlijke sex. Maya begon op top en ging in goed tempo behoorlijk lang door en ik weet niet waar ik het vandaan haalde maar ik kon maar blijven gaan in sommige standjes die ik normaal nooit zolang kan volhouden en Maya had er geen enkel probleem mee dat het wat langer duurde ze leek er gewoon net zo van te genieten. Al met al was het denk ik misschien wel de beste kamer was die ik ooit had gemaakt. Er waren nog maar een paar minuten over Maya liet een foto zien van haar in dokter uniform en zei dat bijna niemand het wou geloven maar dat ze voor dokter studeerde. Wel in betere handen dan in de handen van deze dokter in opleiding kon ik niet zijn. Ik vroeg haar of ze direct nog zo´n uurtje aan kon en toen ze dat bevestigde zei ik dan moeten we maar even om de beurt gaan douchen en de kamer bezet houden en dan direct door gaan en zo geschieden. Om 23.30 kwam ik voldaan van de kamer. Na twee top uurtjes met deze dame ik stralend met haar van die trap af zijn gewandeld.