Auteur Topic: Verversrui 05/5, Eva (dagshift)  (gelezen 74007 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Gepost op: 21 maart 2018, 00:09:53 »
Vorige week had ik dus Eva ineens opgemerkt, een wat voller (maar niet dik) meisje dat me wel beviel. Aangezien ik toen al bij een paar favorietjes was gaan schieten, achtte ik het verstandig om het bezoekje aan Eva uit te stellen tot wanneer ik terug een goed gevulde zak zou hebben. Maar ik keek er wel naar uit.

Vandaag was het dus zover, ik had even de tijd. Ik wou opnieuw een paar favorietjes bezoeken, maar ik zou eerst Eva doen deze keer. Gelukkig, zij stond er, en ze herkende mij blijkbaar nog van mijn praatje met haar aan de deur vorige week. Dus niet gedraald, gewoon binnengestapt. Eva is niet echt nieuw, maar is nog wel niet erg lang in het SKW, vertelde zij (daarmee zal ik haar voorheen dus nog niet gezien hebben) want ze heeft er twee jaar opzitten in deze stiel in Gent.

50 euro standaardprijs, en de afspraak was dat ik ook nog mocht rekenen op een plasje van haar. Ik vind Eva best wel fijn, lief gezicht ook. Ik ga nu niet beweren dat ik enkel vollere meisjes vogel, maar als afwisseling hou ik regelmatig wel eens van eentje met goeie rondingen. Waarvoor gaan we wandelen? Voor de afwisseling toch. Anders kan ik evengoed thuis mijn ding doen, dat is dan ook altijd met hetzelfde model.

Eva vertelde me dat ze van Slovenie komt, wat ik overigens geen relevante informatie vind, want voor mij is dat allemaal ex-oostblok. De rondingen zijn er inderdaad, maar het zit allemaal wel netjes in proportie op de juiste plaats, en het het voelt stevig en fijn aan.

Heel even een vluchtige zoen op de mond, maar voor de rest geen echte zoenen, laat staan tongzoenen. Dat vind ik altijd jammer, maar ja, in het SKW is dat meestal zo he. Wel een hele lieve lach, en zachte handen die me streelden. Ze kwam ook niet haastig over, ik kreeg eigenlijk rustig de tijd om overal eens lekker aan te zitten. Mooie tieten, een lekkere kont waar je door de rondingen lekker fijn een eindje tussen de billen kunt gaan voordat je aan haar anusje bent. Dat anusje mocht ik strelen, zonder enige beperking, maar zodra ik ff heel zachtjes wat duwde met mijn vinger, zei Eva dat ze liever niet had dat ik 'inside' zou gaan. Klein tegenvallertje voor mij, want ik ga wel eens graag met een vinger in het poepje. Maar goed, dat deed geen afbreuk aan het fijne gevoel van de rest.

De beloofde plassessie was goed, en vooral ook: ze is er blijkbaar op voorzien, want ze haalde een soort watervast dekentje uit een schuif en dat legde zij onder mij op het bed. Ik mocht kiezen hoe het ging verlopen, en ik koos voor ik op mijn rug en zij wijdbeens over mij, zodat ik haar poes goed kon likken. En eerst beetje bij beetje kwamen de straaltjes, maar al snel liet ze het gewoon lopen. Ik vind het een serieus pluspunt, dat een meid die plasseks belooft en dat ook daadwerkelijk doet, voorzien is van het nodige gerief om dit ook gewoon op het bed te doen. Je wordt dus niet (zoals zo vaak als je plasseks vraagt) in een ongezellige badkamer geduwd, of je moet niet op een kille vloer gaan liggen, maar het gebeurt lekker gewoon in bed.

Haar kaal kutje is zeer neukbaar. Bij het beffen en het vingeren kwamen er al wat kreuntjes. Uiteraard weet ik ook wel dat die meiden niet echt gaan klaarkomen, maar het was toch voortreffelijk in scene gezet, en dat is uiteindelijk waar we voor komen en betalen.

Al bij al geen slechte ervaring. Het zal niet direct mijn favoriet nummer 1 worden, maar ik acht het niet uitgesloten dat ik er nog eens terug ga.
« Laatst bewerkt op: 14 september 2018, 00:22:38 door bet(d)weter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 6 mei 2018, 02:59:43 »
Gisteren had ik eigenlijk veel werk en weinig tijd, maar aangemoedigd door het mooie weer, liep ik rond met flinke goesting, en zodoende ben ik dan midden in de namiddag toch maar rap eens langs gelopen in het SKW. Was het omdat het zaterdag was, ik weet niet (want ik kom hier haast nooit op zaterdag) maar er waren heel veel vitrinetjes leeg.

Een paar keer een grietje aangesproken dat me wel het neuken waard leek, maar voor veel dingen die ik bij een date graag doe, moest er blijkbaar 'extra' betaald worden bij de 2 meisjes die ik aanklampte. Mij niet gezien, ik ga niet extra betalen voor wat een paar ramen verder in de basisprijs zit. Ik weet niet of die meiden beseffen, hoeveel potentiële klanten zij mislopen door bepaalde heel gewone dingen niet te doen. May I lick your pussy? A little bit... Tjaaa, dan weet je 't wel he, daar stap ik niet binnen want dat wordt niks.

Ik passeerde in de Verversrui en ineens zag ik op nummer 8 Eva achter haar raam postvatten. Ze zat nu niet in het linkse raam (zoals bij mijn eerste bezoekje) maar rechts. Mijn besluit was rap gemaakt: laat ons Eva nog eens binnendoen, dat was de vorige keer al bij al niet slecht.

En kijk, ook hier werkte weer de kracht van de herhaling, de herkenning. Zij herinnerde zich mij nog vrij goed, wist nog te vertellen wat ik toen graag wou, en ze vroeg of ik nu hetzelfde verwachtte. En zowaar mocht ik als begroeting, tot mijn grote verbazing, niet alleen op haar mond zoenen, maar ik mocht ook voluit tongzoenen. Dat was de eerste keer niet het geval, dus als 'terugkomende klant' had ik al een voordeeltje binnen gehaald blijkbaar. Zij tongzoende wel 'passief', en daarmee bedoel ik dat ze mijn tong in haar mond binnen liet, maar ze geeft zelf geen tong. Maar toch, het was fijn en ze drukte haar lippen wel helemaal tegen die van mij. Eerlijk gezegd, ik heb wel gewone non-pay vriendinnen die ook op die manier tongzoenen bij seks. Dus slecht was het zeker niet, integendeel.

Eens op de kamer nam ze zelf het initiatief om opnieuw te tongzoenen, en dat mocht nu ineens zo vaak en zo lang ik wou. Voor mij een heel groot 'goed punt', want tongzoenen maakt een date toch wel dubbel zo fijn. We knuffelden even, rechtopstaand met de kleren nog aan, en ook hier waren er totaal geen grenzen: ik mocht gewoon al direct overal aan komen. Weinig tellen later lagen we poedelnaakt samen op bed, en het werd voorwaar een heel tof knuffelmoment. Net alsof ik ff met een gewone vriendin op bed lag.

Haar tieten stonden weer voortreffelijk mooi te zijn, en terwijl zij me streelde en begon te teasen met haar zachte handen en met haar nagels, legde zij zich zodanig dat ik haar goed kon vingeren. Ze werd op een bepaald moment erg nat, en toen ik haar poes begon te likken, kwamen er opnieuw 'blijken van genot'. Uiteraard komt zo een meid niet zo maar klaar, dat weet ik ook wel, maar het was wel een erg fijne ervaring. Ze kwam, op mijn verzoek, op mijn gezicht zitten, voorzichtig, de benen wijd open, en ik voelde hoe ze zich probeerde te ontspannen om te kunnen plassen. Dat lukte vrij snel en overvloedig, en het overtrof de verwachtingen die ik op dat vlak had.

Ik dacht dat de date daarmee stilaan ten einde ging lopen, want we waren toch al een flinke tijd bezig, maar nee, ze kwam weer naast me en ze begon opnieuw te knuffelen en met mij te vrijen, en ze maakte me duidelijk dat ik ook klaar moest komen. Ik voelde dat we 'over onze tijd gingen', maar daar trok zij zich niks van aan. Ze wilde mij met een lege zak zien buiten gaan.

Ik moet zeggen: Eva kan een man opwinden als geen andere. Ze begon me zachtjes te rukken, en ging met haar andere hand naar mijn ballen, en even later tussen mijn benen door tot aan mijn billen en ook tussen mijn billen. Ze deed dat op zo een bijzondere manier, dat ik zo geil als boter werd, en terwijl bleef ze mij met een stoute glimlach onafgebroken in mijn ogen kijken. Dat miste zijn doel niet: ik voelde dat ik het niet lang meer droog ging houden, en ik dacht nog om een condoom te vragen en hem erin te steken, maar daar was het te laat voor. Ik kwam klaar als een raket, en alles kwam op haar onderbuik en op haar poesje terecht, maar daar maakte zij geen probleem van. De laatste druppel moest er uit.

Daarna een wasje, een paar knuffels, kort gesprekje nog... Wel, deze meid kent de knepen van klantenbinding. Deze tweede date was veel meer GFE dan de eerste. Vooral dat tongzoenen was een groot pluspunt. En alles voor de standaardprijs van 50 euro. Geen gezeur voor extraatjes. Waar ik na mijn eerste bezoek dacht dat ik hier 'misschien' nog wel eens terug zou komen, heb ik nu mijn mening een beetje bijgestuurd: Eva gaat me nog regelmatig terugzien, en ik plaats haar met plezier in het kleine groepje van de favorietjes die ik ondertussen in het SKW heb leren kennen.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 26 mei 2018, 18:50:37 »
Vandaag nog maar eens met Eva gaan spelen, vrijen en vogelen. Ik ben ondertussen de tel wat kwijt bij mijn favorietjes, maar het is overduidelijk: het feit dat ik vaker bij Eva over de vloer (en over haarzelf :-D kom, legt me geen windeieren. Het tongzoene hoort er voor mij ondertussen bij, en haar klok loopt van langsom meer en meer op Aldi batterijen ipv  op Duracellekes. Altijd kalm en vriendelijk wat extra tijd toegeven, erg hoog GFE gehalte ondertussen. In vergelijking met de eerste date met haar (die ik ook niet slecht vond, anders was ik niooit teruggegaan) is het momenteel nog véél beter geworden.

Ik was vandaag, voor ik bij Eva binnenstapte, al bij mijn ander favootje geweest, Renata, en ik was dus eigenlijk al mijn zaadjes dubbel en dik kwijtgeraakt bij haar. Ik zei dat ook heel eerlijk tegen Eva, dat ik nauwelijks een halfuur ervoor Renata al gepakt had. Daar maakte Eva totaal geen probleem van. Zij begreep nu waarom ze mijn leuter maar half stijf kon pijpen en niet beenhard zoals normaal bij haar. Maar niet getreurd. Ze bleef me stout en met pret oogjes aankijken, ging op haar rug liggen met haar benen wijd, en ze vroeg me om tussen haar benen te komen zitten. Zo begon ze me te rukken. Zachtjes, dan weer wat harder, geweldig fijn rukgevoel. Mij knalhard stond hij nog altijd niet. Dus maakte zij me duidelijk dat ik haar mocht 'voelen', met andere woorden met mijn bijna stijve pik mocht ik over haar intussen kletsnatte poes mij afrijden. We hadden tevoren al plasseks gehad, maar het vocht dat nu vanonder bij haar te voorschijn kwam, was heus geen restantje van die plas. Zoiets ruik en smaak je als kenner onmiddellijk.

De gleuf van Eva is niet zo strak als het spannerke van Sara in de schippersstraat (zie recensie) maar ik voelde toch dat dat afrijden niet lang zonder gevolg ging blijven. Je voelt het ook niet altijd even duidelijk he. Hij werd stijver, en regelmatig kreeg ik t gevoel dat hij er
 in zat bij haar, en dan weer er uit en over haar spleet glijden. Zalig in elk geval. Tegen mijn verwachtingen in, ben ik nog (na de schieterij bij Renata) explosief klaar gekomen bij Eva. Helemaal haar verdienste.  De 50 euro voor mijn geplande derde wip (ik wou Sara nog eens goed pakken) heb ik opgespaard voor de volgende wandeling. Ik kon echt geen mm bewegin meer krijgen in mijn fluit. Fraai werk van Eva. Vast adresje geworden voor  Vanderbeffen.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 30 mei 2018, 23:03:35 »
Altijd even vriendelijk en goedlachs he, die Eva. Vandaag had ik met het superweer en de hoge temperaturen zin om eerst een tijdje rond te wandelen in het SKW en te genieten van de vele halfblote leuke grietjes. Al verschillende keren voorbij Eva haar raam gepaseerd en telkens een vrolijke lach en een handzwaaitje, maar geen greintje jaloersheid of geen mistroostig gezicht omdat ik niet meteen binnenkwam.

Uiteraard na mijn wandeltoertjes wel bij haar binnengegaan. Ik vertelde van mijn wandelingetje wegens het goede weer en ze moest er om lachen. Het was eigenlijk te warm voor seks, ondanks de twee ventilatoren die zij naast het bed staan had. Ik had me dan ook voorgenomen om alleen maar met haar wat te spelen en te knuffelen, en als hoofdschotel haar poesjelik annex plas aanbod te vragen, maar ja, de verleiding was weer te groot.

Ze wou me blijkbaar ook niet zo maar laten buitengaan zonder klaargekomen te zijn, en zodoende was het hek van de dam he. Ze teasde mij weer zo subtiel, over mijn hele lijf, tussen mijn benen, mijn ballen, mijn gat... En te warm of niet warm, ik voelde dat het onherroepelijk ging komen. Even lichte paniek bij mij, want ik was van plan om na Eva nog bij Sara in de Schippersstraat langs te gaan om daar mijn zak leeg te schieten in haar spannertje, maar Eva besliste daar anders over. Ik mocht mijn snikkel weer lekker afrijden tegen haar natte flamoes, en het duurde dan ook niet lang of ik kwam hevig zwetend klaar als een raket. Zalig meisje voor mij.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 13 september 2018, 00:58:57 »
Deze namiddag had ik echt geen overschot van tijd, maar vermits het 'hangende' was dat Eva een van de dagen ging terug zijn, ben ik toch maar in de rapte eens gaan kijken. En inderdaad, wat een geluk, zij stond opnieuw in haar raam.  Eva was het enige favorietje dat ik na de zomerstop nog niet aangeschoten had, dus ik liet er geen gras over groeien en ik stapte meteen op haar af, en in een vloeiende beweging ook meteen bij haar binnen, want ze had me zien aanstevenen en ze deed de deur al open.

Wat een heerlijk weerzien. Aan de deur al een flinke tongzoen, op de kamer zoenen en knuffelen en voor ik het wist zat ik al botergeil met mijn hand achter in haar broekje aan haar billen te friemelen. En altijd die ontwapenende glimlach. Zij wist nog perfect waar ik gezeten had voor t werk in de zomer en zij vertelde hoe zij haar vakantie had doorgebracht en hoe zij er van genoten had.

Vrij snel lagen wij alweer compleet naakt op bed met elkaar te spelen. Eva haar ogen zochten de mijne, en talloze zoentjes ondersteunden onze speeltuinactiviteiten. Ik had haar kontgaatje al wat gemasseerd en met mijn andere hand vingerde ik haar zo fijn mogelijk, niet wild maar net zo gevoelig zoals ik dat bij gewone vriendinnen doe. Haar foefke werd zoals gewoonlijk al goed nat.

Ze ging op haar rug liggen, en ze spreidde haar benen. Veel woorden zijn daar niet bij nodig. Ik weet, als ze dat doet, dan mag ik over haar heen komen en met mijn pik over haar poes mezelf lekker afrijden. Dat voelt altijd immens intens aan. Met de stijve pik van boven naar onder, en weer naar boven, over en weer over die geile natte spleet van Eva glijden. Regelmatig voelde ik hem er eens in verdwijnen, en dan weer eruit. Ze duwde subtiel met haar onderbuik wat in de goeie richting, en ze nam mijn pik in haar hand om hem op het juiste moment de weg te wijzen, mocht ik die niet gevonden hebben. Gewoon subliem zalig die natte warme gleuf een poosje neuken terwijl we mekaar in de ogen keken. Zo hou je het natuurlijk niet lang tegen, en als de ontlading zich aanmeldde, mocht ik hem op haar onderbuik parkeren. Het gevoel dat ik daarbij had lag echt toch heel erg dicht tegen wat je voelt als je een gewone vriendin (die dus ook zelf goesting heeft) neukt.

Onze tijd was al lang om, denk ik en bovendien was ik eigenlijk gehaast, maar in Eva haar gleuf was ik die haast eerlijk gezegd wel even vergeten. Zoals steeds geeft Eva het bij mij niet zomaar op. Even wat schoonmaken, en zij legde zich zodanig op het bed dat ik haar poesje gemakkelijk kon likken, en toen keek ze me geil in mijn ogen, en ze vroeg of ik het plasje ook nog wou. Tuurlijk. En ook dat was weer een voltreffer.

Dan toch maar de kleertjes weer aan, afgesproken voor onze volgende date samen, nog wat zoentjes, knuffeltjes en Vanderbeffen stapte met nieuwe energie terug de wereld in. Effe op mijn telefoon gekeken, jawatte, voor 50 euro alweer een half uur van Eva mogen genieten.  Hoe dikwijls ik er al bij geweest ben, weet ik al lang niet meer. Heel vaak in elk geval. En daar pluk ik de vruchten van. Eva verzorgt mij echt extra goed als helevaste klant. Zo moesten er meer meisjes zijn.


Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 13 september 2018, 17:08:40 »
Vanderbeffen, ik ben er vrijwel zeker van dat je je (weer) vergist hebt van locatie : op Verversrui 08/1 staat tegenwoordig Rushi, die jij ook al bezocht hebt toen ze nog aan de overkant stond.
Ik weet niet wie Eva is, maar ik weet wel zeker dat Rushi ook gisteren én vandaag op Verversrui 08/1 stond, en dat er ook ooit na een bezoek aan Anna Maria van SS41/3 bij jou verwarring ontstaan is omtrent de laatstgenoemde twee dames....
Dus, je was waarschijnlijk weer "beneveld", door de dame wel te verstaan ! :lol_hitting:
Dus neem een douchke :douchen , Vanderbeffen, keer terug tot de realiteit, kijk in :azn: de spiegel, en stel :17: jezelf de vraag: "Heb ik Eva (zo ja, waar dan ?) of Rushi bezocht ???"
« Laatst bewerkt op: 13 september 2018, 17:20:13 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 13 september 2018, 20:38:52 »
Vanderbeffen, ik ben er vrijwel zeker van dat je je (weer) vergist hebt van locatie : op Verversrui 08/1 staat tegenwoordig Rushi, die jij ook al bezocht hebt toen ze nog aan de overkant stond.
Ik weet niet wie Eva is, maar ik weet wel zeker dat Rushi ook gisteren én vandaag op Verversrui 08/1 stond, en dat er ook ooit na een bezoek aan Anna Maria van SS41/3 bij jou verwarring ontstaan is omtrent de laatstgenoemde twee dames....
Dus, je was waarschijnlijk weer "beneveld", door de dame wel te verstaan ! :lol_hitting:
Dus neem een douchke :douchen , Vanderbeffen, keer terug tot de realiteit, kijk in :azn: de spiegel, en stel :17: jezelf de vraag: "Heb ik Eva (zo ja, waar dan ?) of Rushi bezocht ???"
Dat van de nummers klopt, maar dat komt omdat die nummering hier behouden is gebleven van vroeger. Eva staat al van voor de zomer altijd op Verversrui 8, in het meest rechtse raam (de 4 dus en niet de 1), dat is het deurtje dat zowat 'apart' lijkt te staan in dat pand. Ik kwam al heel erg vaak bij Eva maar ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat zij sinds dat ik haar 'ontdekte' indertijd, binnen hetzelfde pand van raam veranderd was. Eva is gemakkelijk te 'herkennen' omdat zij nogal een grote gestalte heeft en zij is helemaal niet 'dik' maar toch wel ietske voller dan vele andere meisjes.

Ook geen twijfel mogelijk dat het Eva is die ik bezocht, want zij is een van mijn vaste meisjes, en haar ga ik zeker niet verwarren met anderen. Daarvoor kennen we mekaar nu al veel te goed. Ik ben maandag en dinsdag speciaal gaan kijken of ze al terug was van verlof, en woensdag zat zij er eindelijk. Ik had maandag met Rushi gesproken over Eva, en die wist me te vertellen dat Eva een van de volgende dagen wel terug ging zijn. Eva is voor mij ondertussen zo een meisje als Sara SS25/1 waar ik erg graag en erg vaak naartoe ga.
« Laatst bewerkt op: 13 september 2018, 20:45:35 door Vanderbeffen »

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 13 september 2018, 23:16:40 »
Vanderbeffen, ik ben er vrijwel zeker van dat je je (weer) vergist hebt van locatie : op Verversrui 08/1 staat tegenwoordig Rushi, die jij ook al bezocht hebt toen ze nog aan de overkant stond.
Ik weet niet wie Eva is, maar ik weet wel zeker dat Rushi ook gisteren én vandaag op Verversrui 08/1 stond, en dat er ook ooit na een bezoek aan Anna Maria van SS41/3 bij jou verwarring ontstaan is omtrent de laatstgenoemde twee dames....
Dus, je was waarschijnlijk weer "beneveld", door de dame wel te verstaan ! :lol_hitting:
Dus neem een douchke :douchen , Vanderbeffen, keer terug tot de realiteit, kijk in :azn: de spiegel, en stel :17: jezelf de vraag: "Heb ik Eva (zo ja, waar dan ?) of Rushi bezocht ???"
Dat van de nummers klopt, maar dat komt omdat die nummering hier behouden is gebleven van vroeger. Eva staat al van voor de zomer altijd op Verversrui 8, in het meest rechtse raam (de 4 dus en niet de 1), dat is het deurtje dat zowat 'apart' lijkt te staan in dat pand. Ik kwam al heel erg vaak bij Eva maar ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat zij sinds dat ik haar 'ontdekte' indertijd, binnen hetzelfde pand van raam veranderd was. Eva is gemakkelijk te 'herkennen' omdat zij nogal een grote gestalte heeft en zij is helemaal niet 'dik' maar toch wel ietske voller dan vele andere meisjes.

Ook geen twijfel mogelijk dat het Eva is die ik bezocht, want zij is een van mijn vaste meisjes, en haar ga ik zeker niet verwarren met anderen. Daarvoor kennen we mekaar nu al veel te goed. Ik ben maandag en dinsdag speciaal gaan kijken of ze al terug was van verlof, en woensdag zat zij er eindelijk. Ik had maandag met Rushi gesproken over Eva, en die wist me te vertellen dat Eva een van de volgende dagen wel terug ging zijn. Eva is voor mij ondertussen zo een meisje als Sara SS25/1 waar ik erg graag en erg vaak naartoe ga.

Kunnen we niet beter de meisjes allemaal een halsbandje schenken met een gps-chip ingebouwd? En een mobiele app waar je op een kaartje van ‘t SKW ziet wie waar staat?
  :cheer:  :olaaaa  :cheer:
No dinero, no amor.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 14 september 2018, 00:21:44 »
Vanderbeffen, ik ben er vrijwel zeker van dat je je (weer) vergist hebt van locatie : op Verversrui 08/1 staat tegenwoordig Rushi, die jij ook al bezocht hebt toen ze nog aan de overkant stond.
Ik weet niet wie Eva is, maar ik weet wel zeker dat Rushi ook gisteren én vandaag op Verversrui 08/1 stond, en dat er ook ooit na een bezoek aan Anna Maria van SS41/3 bij jou verwarring ontstaan is omtrent de laatstgenoemde twee dames....
Dus, je was waarschijnlijk weer "beneveld", door de dame wel te verstaan ! :lol_hitting:
Dus neem een douchke :douchen , Vanderbeffen, keer terug tot de realiteit, kijk in :azn: de spiegel, en stel :17: jezelf de vraag: "Heb ik Eva (zo ja, waar dan ?) of Rushi bezocht ???"
Dat van de nummers klopt, maar dat komt omdat die nummering hier behouden is gebleven van vroeger. Eva staat al van voor de zomer altijd op Verversrui 8, in het meest rechtse raam (de 4 dus en niet de 1), dat is het deurtje dat zowat 'apart' lijkt te staan in dat pand. Ik kwam al heel erg vaak bij Eva maar ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat zij sinds dat ik haar 'ontdekte' indertijd, binnen hetzelfde pand van raam veranderd was. Eva is gemakkelijk te 'herkennen' omdat zij nogal een grote gestalte heeft en zij is helemaal niet 'dik' maar toch wel ietske voller dan vele andere meisjes.

Ook geen twijfel mogelijk dat het Eva is die ik bezocht, want zij is een van mijn vaste meisjes, en haar ga ik zeker niet verwarren met anderen. Daarvoor kennen we mekaar nu al veel te goed. Ik ben maandag en dinsdag speciaal gaan kijken of ze al terug was van verlof, en woensdag zat zij er eindelijk. Ik had maandag met Rushi gesproken over Eva, en die wist me te vertellen dat Eva een van de volgende dagen wel terug ging zijn. Eva is voor mij ondertussen zo een meisje als Sara SS25/1 waar ik erg graag en erg vaak naartoe ga.

Kunnen we niet beter de meisjes allemaal een halsbandje schenken met een gps-chip ingebouwd? En een mobiele app waar je op een kaartje van ‘t SKW ziet wie waar staat?
  :cheer:  :olaaaa  :cheer:
Wat bedoel je Vanderbeffen met je opmerking dat de nummering van vroeger behouden is gebleven ???
Het "meest rechtse raam" is- en was altijd- raam vijf !

* Adres aangepast.
« Laatst bewerkt op: 14 september 2018, 00:28:42 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 15 september 2018, 01:38:17 »
Wat bedoel je Vanderbeffen met je opmerking dat de nummering van vroeger behouden is gebleven ???
Het "meest rechtse raam" is- en was altijd- raam vijf !

* Adres aangepast.
Ik bedoelde gewoon dat ik haar ondertussen al vele maanden geleden de allereerste keer aantrof op 8/1, links dus, en zo is die 8/1 blijven staan in dit topic. Nadien is ze opgeschoven naar het meest rechtse raam van dat pand, inderdaad 5 ipv 4 zie ik op het kaartje. Daar staat ze al lang, van voor de zomervakantie. Haar kamer is op het gelijkvloers, direct achter haar raam. De deur van Eva staat zo wat apart, persies dat ze er niet bij hoort bij de nummer 8, maar de 8 staat er wel vlak naast op de gevel.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 27 september 2018, 01:06:49 »
Vandaag nog eens een lekkere goeie neuk gaan placeren in Eva haar intiemste plekje. Het klikt blijkbaar tussen ons, op gebied van betaalseks, want ik geniet steeds opnieuw eindeloos veel van seks met Eva, van haar manier waarop zij me streelt, van haar zachte wat vollere rondingen, van haar glimlach en haar verleidelijke ogen tijdens het neuken. ik krijg ook altijd minstens de helft extra tijd sinds ik zo vaak bij haar kom. Heerlijke meid, naar mijn smaak. Een veel betere verslaving dan sigaretten of alcohol  :ladyred

Het was anders wel een langere tijd geleden dan ik gepland had. Eva was er nooit als ik in de late namiddag naar het SKW ging vorige week. Zij zei me nu dat ze inderdaad vaak vroeger weg is (of niet komt) omdat het zo stil is overdag. Soms nauwelijks volk op straat. Het was vanmiddag trouwens ook weer zo: in de Verversrui nauwelijks meisjes in het raam. Massale leegstand. Ik vraag me af hoe dat komt, want eind september zou toch normaal de nasleep van de vakantieperiode al moeten voorbij zijn. Hopelijk herpakt de toestand zich snel. 's Avonds is het veel drukker, dat lijkt wél al te lopen.


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 18 oktober 2018, 01:28:03 »
Eva is vaak afwezig als ik daar passeer. Maar vandaag was zij er weer. Ik was eigenlijk naar Rushi gekomen deze namiddag, maar die was zo lief om me te zeggen dat Eva er vandaag was. Die twee uiterste raampjes (de 1 en de 5) van pand nummer acht in de Verversrui staan immers recht, parallel met de stoep, en als je bij Rushi voor t raam 1 staat, zie je Eva niet zitten in de 5. Dus ben ik Eva gaan neuken, en uiteraard Rushi beloofd dat ik dan de volgende keer terug met haar kom poepen.

Bij Eva was het weer lekker. Altijd fijn om over die meid heen te mogen gaan. Anaalmassage met heel mijn vinger in haar poep, tongzoenen, teasen op een manier dat je gewoon niet anders kan dan je klaarmaken voor een zaadlozing. Die lozing was weer erg compleet. Super.

Bij het buitenkomen alweer een praatje met Rushi, die spontaan haar deur open deed en vroeg of ik lekker gekomen was bij Eva. Prachtkarakter die Rushi. Ik zit nu al vol verlangen om ook met haar weer eens koekeloeretikkenhaan te spelen, maar ja, veel kon ik er op dat moment niet meer gaan doen want mijn laatste zaadcelletje was bij Eva achtergebleven. Eerst even een paar dagen terug op krachten komen, en daarna 'schieten' we weer in gang :-) zei ik tegen Rushi.

Toen wist ik echter nog niet dat ik deze avond in VR 9/1 al opnieuw een superdate zou doen :-)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 12 maart 2019, 00:21:47 »
Het was lang geleden dat ik bij Eva was, nochtans eentje waar ik graag voluit de gang ga witten, maar ik wandel de laatste maanden hoofdzakelijk in de avond/nacht en ik mis op die manier een beetje mijn dag-favorietjes. Alhoewel, wie weet, want Eva vertelde mij vandaag dat ze wilde uitproberen om (een stuk van) de nacht te doen. Tot middernacht, zei ze. De reden is simpel: het is zo stil gedurende veel dagen overdag, dat ze wil uitproberen of er 's nachts meer te  verdienen valt. Waar ik de laatste tijd 's avonds vond dat het terug iets beter draaide met de commerce in het SKW, was het nu vandaag in de namiddag (rond 16 - 17 uur) toch alweer opvallend stil op straat. Nauwelijks volk en veel lege vitrines. Maandag is niet de beste dag, maar ik heb toch al maandagen geweten met méér volk en méér meisjes.

Maar niet getreurd, niet gezeverd, ik was speciaal (met wat moeite te doen) wat vroeger naar Antwerpen afgezakt zodat ik nog eens de dagploeg kon overschouwen. Eva was de eerste van mijn dag-favorietjes die ik trof. Gelijk naar binnen gegaan, een hartelijk weerzien. En al spoedig lagen de kleertjes hulpeloos op de grond. En wij in onze pure op bed. Eindelijk nog eens die wat vollere Eva, waar ik overal ongeneerd mag aanzitten. En in zitten. Haar leuke tieten had ik al eerst in de hand, maar spoedig was ook haar foef aan de beurt. Ik vingerde haar, en ze werd er nog altijd nat van, zoals voorheen. Ondertussen lag zij met mijn piet te spelen, mijn ballen te verwennen en ze wist nog verdomd goed hoe ze mij met haar nagels subtiel moet strelen om me poepeloeregeil te krijgen.

Spontaan vroeg ze, of ik naar ouwe getrouwe gewoonte haar flamoes wilde likken. Dat was een onnodige vraag. Ze ging in een andere houding liggen, de benen wijd open, en Vanderbeffen liet zijn tong de vrije loop.  Heerlijke gleuf nog altijd. De piercings hoeven voor mij niet op die plaats, maar ja, sommigen kicken daar misschien op. Wat ik aan Eva ook fijn vind, is dat ik altijd met een vinger in haar gat naar binnen mag. Ik vind het gewoon the max om meisjes hun sluitspier omheen mijn vinger te voelen knijpen.

Het likken verplaatste zich na een hele tijd stilletjesaan van haar kutje naar haar buik en nog een kleine verschuiving later zat ik opnieuw aan haar tepels te sabbelen. Dat liet ze niet zo maar gebeuren, want ze nam me zodanig vast dat ik als vanzelf over haar heen kantelde en zo belandde mijn pik netjes bij haar natte schaamlipjes om aan een heerlijk ritje te beginnen. Haar zachte hand bewerkte mijn pik. Een combinatie van aftrekken en hem afrijden in haar gleuf. Het aftrekken was subliem en telkens wanneer ze afwisselde en mijn stijve tussen haar schaamlippen deed rijden, voelde ik een intens fijne prikkel.  Het duurde dan ook niet lang, of ik passeerde vlotjes the point of no return, en ik voelde dat fluitje-spuitje onafwendbaar geworden was. Het verhaal van de lege zak en de volle doos werd werkelijkheid.

Eva kent mijn voorkeuren, en na een geile plaspartij, zij boven op mij, werd de date afgerond. Dacht is toch, want de tijd was om. Maar nee, Eva zei dat ze nog best 5 minuten wou spenderen om wat na te knuffelen. Wat we dan ook deden. In de veronderstelling dat Eva haar poes een roos mag genoemd worden, was deze date dus alweer een schot in de roos.
 :bonken 000006 :swim

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 18 oktober 2020, 16:39:07 »
Mijn 2 de bezoekje aan de Slovaakse Eva het eerste bezoekje was juist na de Lockdown en was ik nog niet lid hier. Ze is verhuisd naar verversrui 5/1 ik wist niet zeker of het Eva was maar dat heb ik dan aan haar nagevraagd en ze kende me nog 😀.
Binnen gegaan en deze keer 50€ betaald ik had geen 10€ meer bij 🤦‍♂️.
Gestart met leuk teasen van haar met haar prachtige kont 😍.
Dan heeft ze me heel lekker gepijpt en toen kwam ze on top een niet veel later schoot ik het condoom vol.
Nog wat nagepraat en voldaan naar buiten.

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 28 oktober 2020, 13:04:52 »
Gisteren nog is bij Eva binnengegaan.
60€ betaald.
Ze is begonnen met me lekker te teasen, dan lekker pijpen en dan is ze lekker on top gekomen, en ze heeft het afgemaakt met de hand. Leuke babbel gehad met haar en natuurlijk ze ziet me zeker terug.😀