Auteur Topic: Verversrui 05/5, Eva (dagshift)  (gelezen 74072 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 28 oktober 2020, 13:39:56 »
Eva is nog steeds netjes aan het werk. Maar zij staat al een hele tijd niet meer op het adres VR8/5, maar aan de overkant in de VR. Ik zal eens wat beter op het juiste raam letten want sinds die stelling aan de nr 9 staat, passeer ik daar altijd aan de overkant van de straat. Of misschien kan Boy21 zich het juiste raam herinneren?

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 28 oktober 2020, 14:02:51 »
Eva is nog steeds netjes aan het werk. Maar zij staat al een hele tijd niet meer op het adres VR8/5, maar aan de overkant in de VR. Ik zal eens wat beter op het juiste raam letten want sinds die stelling aan de nr 9 staat, passeer ik daar altijd aan de overkant van de straat. Of misschien kan Boy21 zich het juiste raam herinneren?

Vorige week stond ze verversrui 5/1
Gisteren stond ze op verversrui 5/5

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 10 september 2021, 13:57:30 »
Rond 12 uur aangekomen in het skw en 1 toertje gedaan en binnen gegaan bij Eva staat nog altijd in de verversrui 5 maar dan 5/1 hoeveel keer ik al bij haar ben geweest is niet meer te tellen want ik weet het zelf niet meer. Maar toch al meer als 12 keer en altijd voor 2 briefjes van 50€.
Leuk gesprekje gehad want met Eva kan je echt relaxt mee babbelen en toen hij helemaal rechtstond heeft ze me gepijpt.lekker on top gekomen en afgemaakt met de hand. Als je echte GFE wilt is Eva de juiste persoon  ;)

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Eva (dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 4 oktober 2021, 15:43:54 »

Eva is weer terug van vakantie. Boy22 heel blij en naar het skw vertrokken nog is de dagshift. 100 € betaald een heel leuke 45 min binnen geweest pure GFE gekregen 🤭 eerst zalig laten pijpen dan doggy met zicht op haar prachtige kont en dan Eva on top. En als laatste laten klaartrekken. Het was weer zalig 😄. Leuke babbel gehad nadien en met een lege zak naar huis vertrokken.