Auteur Topic: Schippersstraat 13/1, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)  (gelezen 114535 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #75 Gepost op: 27 mei 2019, 02:41:16 »
Dat je haar hebt mogen likken, Vanderbeffen, zal wel geen toeval zijn zeker ?
Je naam heb je immers niet gestolen ! :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik vraag altijd aan de deur al eerst of ik mag 'pussy likken'. Als daar een no op komt of als dat meer moet kosten, dan is de kans klein dat ik binnenga.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #76 Gepost op: 27 mei 2019, 17:43:08 »
Dat je haar hebt mogen likken, Vanderbeffen, zal wel geen toeval zijn zeker ?
Je naam heb je immers niet gestolen ! :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik vraag altijd aan de deur al eerst of ik mag 'pussy likken'. Als daar een no op komt of als dat meer moet kosten, dan is de kans klein dat ik binnenga.
Ja, maar sommige dames houden zich gewoon niet aan de afspraken die aan de deur gemaakt worden; en ik dacht dat Anna Maria tot die categorie behoorde, wat dus betekent dat jij je in een bevoorrechte positie bevindt... ::) ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #77 Gepost op: 29 mei 2019, 01:25:15 »
Ja, maar sommige dames houden zich gewoon niet aan de afspraken die aan de deur gemaakt worden; en ik dacht dat Anna Maria tot die categorie behoorde, wat dus betekent dat jij je in een bevoorrechte positie bevindt... ::) ;)
Of ik een bevoorrechte klant ben, betwijfel ik.

Likken mocht ik telkens, dat wel, maar de 'suck and fuck' voor 50 euro is toch niet echt luxueus hoor. Poepen is met het handje ertussen, en suck kan, maar je moet wel met je vingers uit haar gaatjes blijven (zie mijn recensies).

De supersonisch snelle keukenrolreactie moet je er ook op de koop toe bij nemen. Je gaat niet op haar spuiten, zo vlug en behendig is zij met die ellendige keukenrol. Het is ofwel klaarkomen in het condoom met haar handje als stootbuffer, ofwel schiet je een halve keukenrol vol waarmee ze zowat alles bedekt waar je misschien zou willen op ejaculeren.

1 keer was ik haar te vlug af door mijn stijve fluit, nog zonder condoom, tussen haar billen af te rijden en (voor haar) totaal onverwacht al heel snel klaar te komen. Paniek hoor, zeker toen er sperma langs haar bilspleet naar beneden liep tot aan haar gat en op de vloer drupte. Nee, dat 'voorrecht' ga ik denkelijk nooit meer krijgen bij haar  ;D ;D ;D

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #78 Gepost op: 27 september 2019, 17:07:41 »
Ik had haar al een hele tijd niet meer gezien, maar vandaag stond Anna Maria terug op SS13/3 in de dagshift !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #79 Gepost op: 27 september 2019, 23:30:42 »
Ik had haar al een hele tijd niet meer gezien, maar vandaag stond Anna Maria terug op SS13/3 in de dagshift !
Laat me raden: zij lachte mysterieus naar jou  :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #80 Gepost op: 28 september 2019, 17:39:12 »
Ik had haar al een hele tijd niet meer gezien, maar vandaag stond Anna Maria terug op SS13/3 in de dagshift !
Laat me raden: zij lachte mysterieus naar jou  :lol_hitting:
Ze lachte wel- zoals altijd- maar of dat mysterieus is...?????
Ik noem het eerder "doorzichtig" ! ::)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #81 Gepost op: 10 januari 2020, 17:28:38 »
Anna Maria vandaag gespot op SS13/1.
Ditmaal zullen we maar even wachten om haar adres aan te passen...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #82 Gepost op: 11 januari 2020, 02:09:50 »
Vraag: achter hoeveel ramen van het SKW heeft Anna.Maria al gestaan?

Antwooord: hoeveel ramen waren er nu ook weer precies in het SKW?

 :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/1, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #83 Gepost op: 14 januari 2020, 17:39:01 »
Aangezien ze nu toch al enkele dagen op SS13/1 staat, heb ik adres toch maar aangepast...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/1, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #84 Gepost op: 14 juni 2021, 13:49:50 »
Ik had niet meer de moeite genomen om de verhuis van Anna Maria nog te noteren hier in haar topic, want zij stond voor de sluiting al een hele tijd in SS41, ipv het hier genoemde SS13. En kijk: het zou verloren moeite geweest zijn, want nadat zij vorige week woensdag heropgestart is in SS41 op haar 'oude plek van voor de sluiting, is zij ondertussen opnieuw (om een modern woord te gebruiken) gemuteerd naar het adres van de titel: SS13, nu in het meest rechts raam.

Anna Maria muteert zoals een virus. Sommigen krijgen de scheve kriebels van haar mysterieuze glimlach, zouden er zelfs bang van worden,  ;D anderen zijn er fan van. Zelf heb ik altijd een instant stijve gekregen van haar kontje in dat leren shortje. Vraag me niet waarom, mijn vriendin haar kontje is nog mooier, maar toch hebben sommige meisjes zo iets waar je op kickt zonder dat je dat kan verklaren. Ik heb Anna Maria dan ook vroeger redelijk vaak bezocht, met wisselend succes van echt fijn tot eigenlijk ondermaats. Wel altijd vriendelijk. Er werd wel eens gefluisterd dat haar veelvuldige veranderingen van raam te maken hadden met haar niet zo beste service, maar dat laat ik in het midden, want ik geloof niet dat de ervaren wandelaar zich aan zoiets laat vangen.

Na een bepaalde date waarbij ik haar heilige schrik voor anaal en haar smetvrees voor sperma ongewild eens veel te rap af was, werden we tegen mijn verwachtingen in praat-maatjes. Telkens opnieuw riep ze me, voor een kort gesprekje aan de deur, of als het koud was binnen. En ja, op de duur mis je dat dus als de boel 8 maanden sluit, en ik had al ondervonden dat ik hoe dan ook terug serieus begon te geilen op haar kontje (met een heel speciaal anusje) en haar tieten waarmee ze me vroeger zo kon teasen.

Bij de heropening stond zij er al direct, en ik ben dus meteen binnengestapt. Ik was haar eerste klant, want ze was zich nog aan het opmaken. Verwonderd over het feit dat ik niet kwam praten, maar dat ik ook meteen een date sponsorde, belandden wij in de kamer.

Ik heb het me niet beklaagd. Geteased tot ik bijna schrik kreeg dat ik zo dadelijk mijn ballen er mee uit ging schieten, en dan (had ik gevraagd) een stevige massage. Ik heb haar een paar keer moeten temperen, want ik had 100 euro in de pot gelegd en ik wou niet na een kwartiertje al mijn kruid verschieten.  Zij bouwde de spanning op, waar ik bijna 8 maanden van gedroomd had, en toen ze opnieuw mijn fluit onder handen nam, heb ik me dan maar gewoon laten gaan. Ik spoot als een pompiertje.

Moeilijke conclusie dus. Goeie seks? Anna Maria is een speciaal 'meubel'. Je moet er wat een klik mee hebben. Die is er bij mij gekomen van het moment dat zij wist dat ik wat heb met een meisje dat dezelfde job doet als zij. Ik steeg meteen in haar achting toen. Minder goeie seks? Sommigen zullen vinden van wel. Bij mij was het echter een brandend verlangen van bijna 8 maanden dat bevrijd werd. In de toekomst zal het weer een praatmaatje zijn. Zij weet dat. Ik kom niet telkens binnen om te seksen en te betalen. Ik heb wel ondekt dat zij een heel ander meisje is als wat ik er lang van gedacht heb, louter afgaand van haar onhebbelijkheden bij mijn seksbezoekjes toen. En ik kan nu niet anders besluiten dan zeggen: het bezoekje aan haar heeft me echt deugd gedaan. niet slecht, als eerste score na de sluiting.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/1, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #85 Gepost op: 14 juni 2021, 14:39:13 »
Zelf heb ik altijd een instant stijve gekregen van haar kontje in dat leren shortje. Vraag me niet waarom, mijn vriendin haar kontje is nog mooier, maar toch hebben sommige meisjes zo iets waar je op kickt zonder dat je dat kan verklaren.
De mol voor volgend jaar is bekend, en dan niet als saboteur, maar naar 't schijnt hebben ze echt een blinde mol nodig  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/1, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #86 Gepost op: 14 juni 2021, 15:29:57 »
De mol voor volgend jaar is bekend, en dan niet als saboteur, maar naar 't schijnt hebben ze echt een blinde mol nodig  :lol :lol :lol :lol :lol
Ik begrijp wat je wil zeggen, en ik geef je nog 500% gelijk ook (als dat zou bestaan). Daarom ook de sterke nuances in mijn recensie. Îk ben bij haar ooit buitengekomen, met de overtuiging 'never again bij de deze'. En net zoals ik over mijn vriendin geen recensies meer durf te schrijven (omdat dat hopeloos totaal niet objectief meer zou zijn), zo heb ik getwijfeld van vorige woensdag tot nu, of ik deze recensie over A-M wel zou schrijven.

Als mens is zij wél anders dan de meeste wandelaars denken. Haar manier van klanten doen, is een andere zaak. Maar het leuke van de wandelhobby is toch net, dat je op een bepaald moment gewoon eens als zot kan getriggerd zijn door een meisje, door een kontje, door tieten, door een gezicht... En het is gewoon hoerenplezier, niet meer dan dat dat. Je hoeft je van niks iets aan te trekken. Je gaat er niets mee opbouwen. Gewoon je bronstige snikkel eens zijn gang laten gaan. Correct betalen, respectvol blijven en genieten. HET grote aantrekkingspunt van deze hobby.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/1, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #87 Gepost op: 14 juni 2021, 16:48:14 »
Ik had het over je vergelijking ... kontjes  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/1, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #88 Gepost op: 14 juni 2021, 17:31:01 »
Ik heb vandaag nog een ander favoriet kontje geconsumeerd  ;D ;D ;D Favoriet, puur voor het seksgenot he. Geen andere dingen bij denken. Laura SS35, ik loop er nog van op wolkjes. We hebben een mooie hobby.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

alonso99@hotmail.be

  • Gast
Schippersstraat 13/1, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #89 Gepost op: 26 oktober 2022, 16:20:02 »
Weet iemand of Anna Maria , Schippersstraat 13 deze week aan het werk is?