Auteur Topic: Schippersstraat 13/1, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)  (gelezen 114526 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/3, Anna Maria (dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 23 maart 2018, 13:55:07 »
Foei foei, zo tegen beffen zijn.  :lol_hitting:
Ik heb een vriendin en telkens wanneer die een vrouw ziet die nogal nors of onvriendelijk doet, zegt zij: Ach, da's er weer eentje die niet goed gebeft is vandaag. Onnodig om erbij te vertellen wat ze zelf graag heeft dat je met haar doet  :bud :kissass :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/3, Anna Maria (dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 18 september 2018, 01:44:40 »
De voorbije dagen was ik al een aantal keren voorbij het raam gelopen waar voorheen mijn favorietje Renata stond, en sinds die gestopt is, had ik al gemerkt dat meestal Anna Maria in de avondshift op de plaats van Renata zit, en ook bij de late dagshift was dat wel eens zo. Ze staat dus nu tegenwoordig op 41/4 ipv 41/3. Naar eigen zeggen doet ze de dagshift mee vanaf ongeveer 15 uur, en ze blijft tot 's nachts een uur of 3.

Ik had Anna Maria al eens goed gedate, een hele poos geleden, met alles er op en er aan. Het is een erg knap meisje, met een lief gezichtje maar ik had er toen toch enkele minpunten bij ontdekt, die me tot nu toe min of meer hadden tegengehouden om er nog eens terug binnen te gaan. Maar je kent dat he, als je die daar zo vaak ziet staan met haar innemelijke glimlach, dan denk je weer eerder aan haar spannertje, haar speciaal kontgaatje, haar onweerstaanbare teasing met haar nageltjes, haar mooie tieten die ze tergend over je gezicht laat passeren, en je vergeet de kleine minpunten van toen.

Ik had er al een paar keren een babbel aan de deur mee gedaan, en ze herinnerde zich nog heel goed dat ik bij haar al was, wat ik graag deed toen, enz. Ik had haar ook gezegd dat ik 'nog wel eens' zou binnenkomen, maar dat ik ook graag nog andere meisjes neuk, en dat vond zij heel normaal. Tja, zij gaat me ook niet tegenspreken he, als potentiële klant, maar in ieder geval was er niet de afkerige reactie van sommige meiden die gewoon slecht kunnen uitstaan dat niet altijd alleen bij hen komt.

Vanavond, op terugweg van mijn bezoekje aan Alexia VR (zie recensie), stapte ik daar dus weer voorbij en ze opende al haar deur voor nog maar eens een babbel. Ik kreeg echter ineens persies serieuze goesting om ook haar toch nog maar eens te vogelen, en min of meer tot haar eigen verbazing, zei ik, kom, we zullen nog eens een fuckske doen, en ik kwam binnen in plaats van aan de deur te blijven praten.

Wij naar de achterliggende kamer, dezelfde kamer waar ik misschien wel vijfentwintig of dertig keer op Renata gezeten heb.  Nu dus met Anna Maria. Ze had weer dat dingetje aan met veters opzij aan haar heupen. Sexy, maar ik zou als meisje nooit voor zoiets kiezen als ik dat x aantal keer per dag moest uit en aan doen. Direct knuffelen, vastpakken, zij streelde me, tastte al eens over mijn broek aan mijn fluit, maar net als de vorige keer geen tongzoenen. Het was al wel wat 'beter', ze trok niet meer terug bij elke poging die ik deed om met mijn lippen haar wang of nek aan te raken. misschien komt het nog goed, want ik had de indruk dat mijn tweede bezoekje bij haar een belletje deed rinkelen van, ohla, misschien een vaste klant erbij.

Heel even kwam haar upsale neiging nog ff boven, over 50 euro extra, maar ik zei dat ik daar niet zo voor was, en dat ik dan liever vaker voor 50 euro bij haar kwam dan af en toe eens voor 100. Haar ogen tintelden, hihi. De service was er niet minder om. Ze lag met mij intussen op het bed, en ze ging weer met haar prachtige tieten over mijn gezicht. Ik mocht likken, voelen, strelen... Daarna die tieten over mijn lijf, haar handen overal aan mij. Teasen van de bovenste plank.

Ze was duidelijk toch wat meer 'toelatend' dan wat ik me van mijn eerste bezoekje herinnerde. Weer haar toch wel geil nauwe kontgaatje mogen opzoeken, en ook die poes is wel een spannertje. Zij zegt ook dat zij maar 23 jaar zou zijn. Ik moet toegeven, veel ouder schat ik haar niet. Een en ander geilde mij behoorlijk op, ook al had ik net de knappe Alexia aan mijn fluit gehad, en ik heb er dus goeie seks bij gehad. De smetvrees voor sperma, die mij bij mijn eerste bezoek aan Anna Maria toch wel stoorde, leek ook grotendeels verdwenen. Wel ging zij natuurlijk voor 'maar' 50 euro niet echt over de tijd, maar toen ik als afsluiter nog vroeg of zij kon plassen, kreeg ik dat ook wel als extraatje zonder dus iets bij te betalen.

Besluit: ik vond haar globaal beter dan bij mijn eerste bezoekje. Ik had de indruk dat zij probeerde om mij als regelmatige klant te winnen. Ze vroeg ook enkele keren expliciet of ik het goed vond bij haar, en of ik nog zou terugkomen. Het lag er 'vingerdik' op dat ze gesnapt had dat ik in plaats van wuivend te passeren of een praatje te komen maken, misschien toch wel nog vaker zou kunnen terugkomen. En ja, ik heb er van genoten. Anna Maria is best een knappe griet die ik hoogstwaarschijnlijk dus nog wel eens vaker ga neuken.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/4, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #17 Gepost op: 18 september 2018, 18:31:15 »
Klopt; heb ook al gemerkt dat ze in het vierde raam staat en beide shiften combineert.
*  Aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/4, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #18 Gepost op: 19 september 2018, 00:31:53 »
Zoals ik schreef, zei ze dat ze ongeveer van 3 (15 uur dus) tot 3 werkt. Ik ben vandaag twee keer ff bij haar geweest. Zij stond er inderdaad al in de namiddag, en vanavond rond 22.30 was ze er ook nog. Twee keer een babbel gaan doen, wat knuffels, grapjes maken. In het plaatske aan haar raam deze keer he, niet op de kamer. Ook niets betaald. Maar weer merkte ik vrij duidelijk dat ze serieus probeert de banden aan te halen en dat ze al door heeft dat ik, met het verdwijnen van Renata,waarschijnlijk nu met haar wat vaker ga vogelen.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/4, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #19 Gepost op: 19 september 2018, 23:55:28 »
De werktijden die zij opgeeft, lijken idd te kloppen want vandaag stond zij er weer, zowel in de late namiddag als deze avond. Ik heb weer telkens een tijd bij haar gestaan. Supervriendelijk, praten an lachen, en een knuffeltje kan er ook nog af. Ik had geen tijd voor een date nu. Slim meisje, zij weet dat je met vriendelijkheid vaste klanten maakt.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/4, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #20 Gepost op: 25 september 2018, 01:32:38 »
Vandaag tijdens de avondshift nog eens bij deze lachende engel binnen geweest. Mijn terughoudendheid van mijn eerste bezoekje aan haar, ondertussen al weer een hele tijd terug, is voor een groot deel geweken na enkele recente bezoekjes. Vandaag een massageke gevraagd en gekregen. En die heerlijke tieten van haar weer maar eens over me heen gehad. Volgende keer gaat ze me met iets anders verrassen, beloofde zij. Het is dus zover: eentje waar ik vaak ga langs gaan, te vaak om er steeds een berichtje over te schrijven  :lol Betaalseks, geen fun zonder centjes, maar ze bevalt me wel en ik heb haar meteen duidelijk gemaakt dat ze bij mij niet moet proberen te upsalen. 50 euro per keer is genoeg, als ik vaker langskom. Nu afwachten welke extraatjes ik als getrouwheidspremie mag verwachten. :littleangelx

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/4, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #21 Gepost op: 13 november 2018, 00:37:10 »
Ze was er een tijdje niet, maar ze is weer opgedoken. Anna Maria staat overdag nog op haar vaste stekje van de laatste tijd, maar 's nachts is ze verhuisd naar SS 15/2. Voor de avondlijke wandelaar dus een ander adresje, maar dezelfde engelenlach, dezelfde knappe tieten, hetzelfde spannende foefke en kontje, en dezelfde service  :pompe

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/4, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #22 Gepost op: 14 november 2018, 02:50:15 »
Het is nauwelijks bij te houden, maar vandaag stond Anna Maria tijdens de avond alweer op een andere plek. Nog altijd Schippersstraat, de onpare kant, maar meer naar t midden toe. Ik heb niet op het nummer gelet, want ik ben er vandaag niet binnen geweest. Soms moeilijk om te volgen, de stoelendans van de SKW-meiden  ;D ;D ;D

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/2, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #23 Gepost op: 14 november 2018, 17:56:45 »
Die is in het verleden al heel dikwijls verhuisd; heb haar gedurende de dag trouwens al twee keer op rij gezien op SS41/2...

"Dag"-adres dan maar aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/2, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #24 Gepost op: 15 november 2018, 00:26:49 »
Idd. Ik heb haar zelf ook al op wat verschillende locaties gehad.

Een tijdje geleden, toen ik weer eens bij haar was, kwam ze me iets meer zenuwachtig over dan normaal. Ze zal 't zelf ook gevoeld hebben, en ze begon te vertellen dat na mij de huisbaas (van haar kamertje dus) op bezoek kwam, maar niet om te poepen, maar omdat ze er ambras mee had. De andere dames hadden geklaagd dat zij te veel klanten binnen haalde omdat zij lacht naar de mannen en omdat zij wenkt en met hen praat. Dat lijkt me redelijk onwaarschijnlijk en niet geloofwaardig als reden, maar feit was wel dat er bij t buitengaan ene stond te wachten.

Vermoedelijk zal de wisseling van ramen wel iets te maken hebben met een niet al te goede relatie met sommige kotbazen. Wat er echt achter zit weet ik niet. Ik heb er ook geen zaken mee. Zolang ze mij de seks geeft die ik graag heb, is alles dik in orde. Zij lacht altijd en lijkt altijd goed gezind te zijn.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/2, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #25 Gepost op: 15 november 2018, 17:06:20 »
Als één van de dames door haar uiterlijk of houding :laughingchick - in haar geval overdreven vriendelijkheid- meer klanten aantrekt dan de anderen, leidt dat natuurlijk dikwijls tot wrevel; ik heb al meer dan eens dames weten vechten omdat de ene jaloers was op de andere omdat die klanten zou hebben afgesnoept.
De huisbaas zal natuurlijk ook liever hebben dat zijn huurders overeenkomen, dus zou dat wel een rol kunnen spelen.
Langs de andere kant wordt er in de wandelgangen en op sommige fora verteld dat deze Anna Maria zo dikwijls verhuist omdat ze meestal haar beloftes niet zou nakomen en een slechte service :sign0103: zou bieden.Door steeds te veranderen van locatie zou ze dus potentiële klanten trachten te misleiden.. :017:..
« Laatst bewerkt op: 15 november 2018, 17:16:57 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/2, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #26 Gepost op: 15 november 2018, 21:51:00 »
Langs de andere kant wordt er in de wandelgangen en op sommige fora verteld dat deze Anna Maria zo dikwijls verhuist omdat ze meestal haar beloftes niet zou nakomen en een slechte service :sign0103: zou bieden.Door steeds te veranderen van locatie zou ze dus potentiële klanten trachten te misleiden.. :017:..
In dit verband wil ik de forumlezers even oproepen om ook mijn allereerste recentie over Anna Maria nog eens door te lezen. Ik was er toen ook niet ongebreideld laaiend enthousiast over. Meer bepaald vond ik het een hele knappe en geilmakende griet, en ik mocht wel vanalles maar eigenlijk toch ook weer niet écht alles op de manier zoals afgesproken was. Het is pas toen ik nog eens terugkwam dat ik vast mocht stellen dat ze blijkbaar haar best deed om me 'te houden' als klant. En de volgende bezoekjes waren ook beter.

Toch zat er nog ergens eens een bezoekje tussen waarbij ze veel te weinig deed van wat ze wist dat ik voor kwam. Ik heb hier niet telkens opnieuw bij een bezoekje aan Anna Maria weer maar eens een recensie geschreven, dus deze duidelijk 'mindere' date is hier niet beschreven, en de volgende keer was 't dan weer beter.

Ook heb ik ergens geschreven (ik meen bij een van mijn berichten over Rushi) dat ik Anna Maria bij mijn allereerste bezoekje verwarde met Rushi, maar dat ik achteraf bezien toch vind dat Rushi me nog beter bevalt. Anna Maria pak ik wel af en toe eens, maar ik vind Rushi zelf ook wel degelijk 'beter' volgens mijn smaak.

De berichten in de wandelgangen zullen dus voor haar service naar sommige mensen toe wel degelijk ergens een grond van waarheid hebben, denk ik.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 07/3, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #27 Gepost op: 18 november 2018, 17:25:40 »
Ze is nog maar eens verhuisd; nu overdag gespot op een locatie waar ik haar voorheen nog nooit gezien had, nl. Vingerlingstraat 07/3.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 07/3, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #28 Gepost op: 19 november 2018, 01:54:34 »
Ze is nog maar eens verhuisd; nu overdag gespot op een locatie waar ik haar voorheen nog nooit gezien had, nl. Vingerlingstraat 07/3.
Ze doet wel heel veel moeite om te kunnen zien bij welke andere meisjes ik ook nog binnenstap he  :lol_hitting: :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 07/3, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
« Reactie #29 Gepost op: 20 november 2018, 00:30:16 »
Ze is nog maar eens verhuisd; nu overdag gespot op een locatie waar ik haar voorheen nog nooit gezien had, nl. Vingerlingstraat 07/3.
Ze doet wel heel veel moeite om te kunnen zien bij welke andere meisjes ik ook nog binnenstap he  :lol_hitting: :lol
Vandaag heb ik haar al helemaal niet gezien. Deze namiddag niet of in de avond niet. Ik ben er wel niet zo lang blijven rondwandelen met de kou.